De revieuw is wel om te huilen zegquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
1 op 1 Remake van Secret of Monkey Island op de iPhone/iPod Touch
[ afbeelding ]
De link is het iTunes-icoon in de pop-up die je krijgt als je op de site van dat radiostation op "luisteren" oid klikt, mocht je 'm ooit weer nodig hebben.quote:
Ik gebruik deze:quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:53 schreef andre347 het volgende:
Ik zou (ooit) graag een keer een 24' inch (extern) beeldscherm aanschaffen voor bij mijn MabookPro. Nu heb ik op de Apple site gekeken maar daar verkopen ze alleen de LED-versie voor 900e. Dat is mij iets() te veel voor alleen een beeldscherm. Weet iemand een goed scherm (ander merk) die ik voor niet meer dan 250e kan aanschaffen. Ik wil het scherm misschien ook gebruiken voor bij mijn Windows PC
Goed prijsje ook wel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:26 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ik gebruik deze:
http://www.kieskeurig.nl/(...)aster_2443bw/287592/
Met een 'source' knopje zodat ik kan switchen tussen m'n Vista bak en m'n MacBook, ideaal
Hm. Ok ok.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja en nee. Het is een prima laptop, maar voor ¤ 150 meer krijg je het huidige model, met als voordelen:
- 2.26 GHz ipv 2.0 GHz
- Accu die 7 uur meegaat ipv 5 uur
- Backlit keyboard
- Firewire 800
- SD-card reader
- Beter scherm (al was het vorige model halverwege ook stilletjes geupgrade)
Edit: en dicht:
Apple SC # 289: De Apple valt niet ver van de boom
Ahh... Je hebt last van het Magere Beurs Probleemquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:26 schreef Tomasso het volgende:
Zelfs in dit topic ga ik nog niet aan m'n MBP komen.
Tomtom mag ook wel een keertje opschieten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Voor de geinteresseerden: Navigon update 1.1 ligt bij de meeste torrentboeren klaar.
Ik zal even gaan updatenquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmmm, iemand ook troublures gekregen door die nieuwe Perian update?
Het massaal torrenten van de concurrent zal een enorme motivatie voor ze zijnquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tomtom mag ook wel een keertje opschieten.
Wat is pinchen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik ontdek net iets gaafs: pinchen op je trackpad schakelt Quicktime tussen full-screen en terug
Uitleg van Steve himself:quote:
ben benieuwdquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lees net op Teletekst en BNO news dat Piratebay binnen 10 dagen moet staken met zijn activiteiten in Nederland.
Nog meer haat voor Tim Kuik in internetland vermoed ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |