abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71366146
ik download nu gratis met 1,5mb/s
  Redactie Games maandag 27 juli 2009 @ 15:09:29 #182
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_71366596
Overigens is de Alu Macbook vandaag in de aanbieding bij 1dayfly.nl voor ¤999,- volgens mij een wel iets ouder model, maar toch..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 27 juli 2009 @ 15:14:32 #183
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_71366763
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens is de Alu Macbook vandaag in de aanbieding bij 1dayfly.nl voor ¤999,- volgens mij een wel iets ouder model, maar toch..
Prima aanbieding denk ik, zeker omdat het het duurdere 2,4-GHz model met backlit keyboard is.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  Redactie Games maandag 27 juli 2009 @ 15:20:43 #184
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_71366973
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Prima aanbieding denk ik, zeker omdat het het duurdere 2,4-GHz model met backlit keyboard is.
Precies, maar waarschijnlijk geen FireWire (aangezien deze niet tot de Pro-series behoort)
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_71368317
Kreeg vandaag een orderbevestiging van mn macbook pro + ipod touch.

Verzending: 3 werkdagen.
Verwachte leverdatum: 07 Aug, 2009 - 10 Aug, 2009.

Maar als het maar 3 werkdagen is kan het toch nooit pas 7 aug aankomen. o.o, 7 aug gaan we namelijk op vakantie >< dus hoop echt dat hij eerder aankomt
pi_71368404
Hij wordt binnen 3 dagen verstuurd, vanuit weet ik waar. Kan best China ofzo zijn. Dan is de kans vrij groot tussen 7 - 10 augustus.
Bij mij klopte het meestal wel.
pi_71368509
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:08 schreef xSann het volgende:

Maar als het maar 3 werkdagen is kan het toch nooit pas 7 aug aankomen. o.o, 7 aug gaan we namelijk op vakantie >< dus hoop echt dat hij eerder aankomt
waarschijnlijk is die 'dr eerder je krijgt strx een strackingscode die je op ups.nl in kan voeren en dan kan je 'em volgen
pi_71368553
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:08 schreef xSann het volgende:

Verzending gebeurt OVER 3 werkdagen, je hebt iets aangepast aan de standaard configuratie toch?
pi_71368674
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:16 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Verzending gebeurt OVER 3 werkdagen, je hebt iets aangepast aan de standaard configuratie toch?
Ja ik snap dat dat over is , ja ik heb er een hd van320 gb in gedaan omdat ik 7 dagen te lang vond duren (ivm vakantie dus). Word een groot probleem als hij echt tussen 7 en 10 komt dan tegen die tijd maar weer bellen ofzo X_X, ben blij dat het ups is en niet dhl, hoop dat die een betere regeling hebben (bij dhl ooit laptop tas van 50 euro kwijt geraakt ><)
  maandag 27 juli 2009 @ 16:20:58 #190
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_71368697
Ik ben blij dat ik gewoon langs een winkel ben gegaan voor m'n MBP. Gelijk meenemen rules
pi_71368729
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:20 schreef xSann het volgende:

[..]

Ja ik snap dat dat over is , ja ik heb er een hd van320 gb in gedaan omdat ik 7 dagen te lang vond duren (ivm vakantie dus). Word een groot probleem als hij echt tussen 7 en 10 komt dan tegen die tijd maar weer bellen ofzo X_X, ben blij dat het ups is en niet dhl, hoop dat die een betere regeling hebben (bij dhl ooit laptop tas van 50 euro kwijt geraakt ><)
Nu hij nog niet verstuurd is kan je toch een ander afleveradres opgeven?
Bijvoorbeeld je buren?
  maandag 27 juli 2009 @ 16:40:47 #192
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_71369253
Hij doet het weer. Had op een gegeven moment helemaal geen verbinding meer. Helemaal het hoofdkastje vergeten waar alles door binnen komt. Deze even van de stroom gehaald en weer ingestoken en loopt het weer als een zonnetje! I.i.g. bedankt!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_71369317
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:20 schreef Tijn het volgende:
Ik ben blij dat ik gewoon langs een winkel ben gegaan voor m'n MBP. Gelijk meenemen rules
niet-standaard mac rules
pi_71370910
Weet iemand of ik met adium 2 account appart kan laten zien? in een tabje ofzo?

Ik gebruik 2 msn accounts en de contactpersonen komen bij adium in 1 lijst, beetje confusing.
pi_71370951
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Nu hij nog niet verstuurd is kan je toch een ander afleveradres opgeven?
Bijvoorbeeld je buren?
De buren zijn allemaal niet echt te vertrouwen en zou bij geen een ander adres weten, naja ik kijk nog wel ff o.o
  maandag 27 juli 2009 @ 19:50:14 #196
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_71374435
quote:
Op maandag 27 juli 2009 02:32 schreef fyah het volgende:

[..]

is het waar dat jullie met zon apple certificaat gratis mobileme accounts hebben?
quote:
Op maandag 27 juli 2009 03:38 schreef fyah het volgende:

[..]

sweet. ik kan het volgen vanuit mn werk dus dan stem ik gelijk in
Ja, je moet je eerst aanmelden en dan wordt je aanvraag beoordeeld (of je bij een bedrijf werkt dat de training mag volgen). Nadat je een aantal Salestrainingen online hebt gedaan en daar een bepaald aantal punten hebt bereikt, dan kan je voor een jaar een MobileMe account krijgen.
pi_71377024
Ben me aan het inlezen om misschien een macbook pro 13" te gaan halen,maar ik heb nog een paar vragen.

• Kan je elke hardeschijf gebruiken die je wil en kan je die aanpassen zonder de garantie te verkloten?
  • Hoelang gaan de nieuwe batterijen mee? ik las dat ze de 7 uur halen, mar is dat niet een beetje overdreven?
  • Wat raden jullie me aan; in de winkel kopen, of online?
  • pi_71377180
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 21:09 schreef robbolo het volgende:
    Ben me aan het inlezen om misschien een macbook pro 13" te gaan halen,maar ik heb nog een paar vragen.

• Kan je elke hardeschijf gebruiken die je wil en kan je die aanpassen zonder de garantie te verkloten?
  • Hoelang gaan de nieuwe batterijen mee? ik las dat ze de 7 uur halen, mar is dat niet een beetje overdreven?
  • Als je het over externe harde schijven hebt: Ja, alleen de meeste harde schijven moet je wel opnieuw formatteren in os x lees- en schrijfbaar formaat.
  • geen idee
  • Als je een standaard model koopt kan je hem makkelijk in de winkel kopen, als je xtras wil (meer geheugen bv) kan je hem makkelijker online kopen i.m.o.
  • pi_71377193
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 21:09 schreef robbolo het volgende:

• Elke 2,5" SATA harde schijf past. HDD en RAM zijn user replaceable parts, dat wil zeggen dat je die mag vervangen zonder je garantie te verspelen. Tenzij je bij het vervangen dusdanig lomp te werk bent gegaan dat daardoor je MBP stuk is gegaan.
    quote:
  • Ik heb de MB unibody (de oude unibody, die is vervangen door de nieuwe 13,3" MBP) en die heeft een geïndiceerde werktijd van 5 uur. Dat haalt ie niet met simpel internetten, maar 4 uur is zeker haalbaar. Zie dit maar als een indicatie. De oude MB heeft namelijk een batterij die vervangen kan worden en anders is qua structuur. De nieuwe MBP heeft een andere batterij, dus ik ga er vanuit dat 5,5/6 uur wel haalbaar is. Maar zeker weten doe ik het niet. Wat dat betreft zou Tijn je meer kunnen vertellen (die heeft namelijk zo'n MBP)
    quote:
  • Maakt niets uit. Tenzij je volgend jaar studeert: dan kun je korting krijgen en ook een bijna-gratis iPod touch in verband met de 'back to school'-actie.
    pi_71377558
    Ok, bedankt voor de snelle reacties

Nog een vraagje; Kan je elke router gebruiken om op internet te komen, of heb je dat wifi ding (airport toch?) van apple zelf nodig?

En als je bijvoorbeeld wat extra werkgeheugen wil, waarom zou je het dan beter online kunnen bestellen? Gaat het niet allemaal via hetzelfde proces en zou het om die reden niks uit moeten maken?
    pi_71378356
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 21:28 schreef robbolo het volgende:

Nog een vraagje; Kan je elke router gebruiken om op internet te komen, of heb je dat wifi ding (airport toch?) van apple zelf nodig?

En als je bijvoorbeeld wat extra werkgeheugen wil, waarom zou je het dan beter online kunnen bestellen? Gaat het niet allemaal via hetzelfde proces en zou het om die reden niks uit moeten maken?
    omdat als je extra werkgeheugen wil moeten ze hem bij de winkel alsnog bestellen dus kan je hem zelf net zo goed online bestellen, als je een standaard model wil kan je hem gelijk meenemen

en ja je kan gewoon elke router gebruiken, airport is gewoon een router van apple zelf voor de fanatics
    pi_71378411
    heb zelf ook nog een vraagje:
    is er een programma waarmee ik in mn (gejailbrakede) iphone kan browsen? (in de systeem mappen dus)
    Ik weet dat het met ssh kan, maar zoals eerder genoemd gaat dat niet op.
      maandag 27 juli 2009 @ 22:06:06 #203
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_71378734
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 21:54 schreef TwyLight het volgende:

[..]

omdat als je extra werkgeheugen wil moeten ze hem bij de winkel alsnog bestellen dus kan je hem zelf net zo goed online bestellen, als je een standaard model wil kan je hem gelijk meenemen

en ja je kan gewoon elke router gebruiken, airport is gewoon een router van apple zelf voor de fanatics
    Bovendien is zelf RAM erbij zetten vele malen goedkoper dan het door de verkoper te laten doen.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
    pi_71379331
    Zoiets dacht ik ook al. Dan misschien toch maar gewoon de standaard versie kopen. Nog advies over de software die ik niet moet missen?
      maandag 27 juli 2009 @ 23:19:55 #205
    11697 Junkie
    VideoFreak :)
    pi_71381104
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 21:28 schreef robbolo het volgende:

Elke draadloze router werkt.

Maakt niet uit. Meeste dealers en resellers kunnen het er ook zo voor je erin zetten.
    Het is wat je zelf makkelijk vindt. Iemand spreken in de winkel of via internet zelf alles uitzoeken en regelen.
    Beide heeft zn voor en nadelen.

Maar qua garantie blijft het hetzelfde verhaal.
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 22:06 schreef Svyatagor het volgende:
    Bovendien is zelf RAM erbij zetten vele malen goedkoper dan het door de verkoper te laten doen.
    Bij ons verkopen we Kingston geheugen voor Apple ook tegen een leuk prijsje.
    En meestal hebben dat gewoon op voorraad.
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 22:24 schreef robbolo het volgende:
    Zoiets dacht ik ook al. Dan misschien toch maar gewoon de standaard versie kopen. Nog advies over de software die ik niet moet missen?
    Voor studie is Microsoft Office for Mac wel handig.

Wat wil je met je Macje gaan doen?
    pi_71382169
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 23:19 schreef Junkie het volgende:

[..]

Elke draadloze router werkt.

Maakt niet uit. Meeste dealers en resellers kunnen het er ook zo voor je erin zetten.
    Het is wat je zelf makkelijk vindt. Iemand spreken in de winkel of via internet zelf alles uitzoeken en regelen.
    Beide heeft zn voor en nadelen.

Maar qua garantie blijft het hetzelfde verhaal.
    [..]

Bij ons verkopen we Kingston geheugen voor Apple ook tegen een leuk prijsje.
    En meestal hebben dat gewoon op voorraad.
    [..]

Voor studie is Microsoft Office for Mac wel handig.

Wat wil je met je Macje gaan doen?
    Ik studeer niet meer, dus voor mijn studie is het niet nodig. Ben gewoon al een tijd op zoek naar een goede 13" notebook en dan kom je snel hieropuit. Nou heb ik begrepen dat office,in ieder geval gedeeltelijk, gratis te downloaden is. En anders is er altijd nog openoffice (werkt die trouwens op een mac?)

Zit er trouwens veel verschil tussen de 2.26 ghz en de 2.54 ghz? Het grotere werkgeheugen en hardeschijf zijn nog te vervangen, maar de processor word een ander verhaal. Is het zo een groot verschil dat het die ¤250 verschil rechtvaardigt?
      maandag 27 juli 2009 @ 23:59:35 #207
    12221 Tijn