abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71260315
vorige deel: Wachten op het tweede streepje deel 148

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

NOD:
29 juli Koningin Juliana (07-2009?)
01 augustus Nienna (06-2009)
03 augustus becky1983 (07-2009)
03 augustus marike77 (02-2009)
08 augustus Baldria (05-2009)
10 augustus freubelmuts (07-2009)
12 augustus Kolonia (04-2009)
15 augustus Borra (06-2009)
16 augustus Guess. (09-2008)
17 augustus Sterrenmunt (12-2008)
22 augustus Mijsje (08-2007)
27 augustus IslaBonita (12-2008)
02 september Poezebeest (03-2009)
04 september Ciscostar (12-2008)

MinnieMin (02-2009)
Tierrr (10-2008)
Droomvrouwtje (11-2008)
flugeltje (01-2009)
prinseszondererwt (11-2007) NOD

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 01-08-2009 23:10:54 ]
pi_71260411
ehm, mod? iemand die even de wachten-banner weer kan activeren? (weet toch niet hoe dat moet... )

en verder poezebeest die best goede hoop heeft, Nienna met een wat zeurend gevoel in haar buik dat ze niet herkent (ook spannend hoor!) en becky die allerlei dingen voelt, en daarvan wil weten of iemand dat kan voelen als je nog maar 4/5 dagen na de evt. bevruchting zit...

(en ik die m'n kop in het zand steekt... vast weer niks deze keer... ik voel nog niet echt iets anders....)

meiden, game on!
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:40:37 #3
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71260477
Ik ga duimen voor de NOD-lady's komende week en voor jou extra Mijsje want ik wil je gewoon weg hebben hier !!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_71263301
Spanning en sensatie in deeltje 149... laat de grote leegloop beginnen!
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:26:26 #5
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71263757
OP = fixed

Dit wordt gewoon HET topic voor jullie!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71263912
Jullie maken het weer spannend hier! ik duim voor jullie allemaal
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:04:45 #7
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71265223
* Asyniur duimt hier weer verder
pi_71267851
Ik duim ook heel hard voor iedereen...
pi_71268869
Pff ben beetje zat... al hele dag hangerig en moe! Helaas kan ik nog niet naar bed.. nog even volhouden

Nog week ofzo voor mijn NOD, we wachten geduldig af!
Mijsje jij bent de volgende, ik ga voor je duimen en ook voor de rest
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_71270040
Ik kom ook gauw weer even tussendoor duimen voor Mijsje

(en daarna ook heus wel even voor de rest verder even niet zo actief is, maar stiekem nog wel meelurkt af en toe)

Welkom alle nieuwelingen, sjeetje, ben ik toch wel even weg geweest. Meiden succes! En hopelijk snel tot ziens in een andere topic
pi_71275715
* Morretje ook heel hard duimt voor iedereen, en een beetje harder voor Mijsje...
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_71276017
haaai ladies, gevonden! Typ maar lekker door hier, ik ga morgen op vakantie voor drie weken (jompel jompel) dus jullie zullen mij voorlopig niet zien. Ik hoop natuurlijk wel bevrucht terug te komen

Ik zal natuurlijk wel blijven duimen voor veel tweede streepjes en ga er vanuit dat ik dadelijk nog de enige ben in het lijstje!
pi_71276302
Sterrenmunt fijne vakantie en hopelijk zien we je met 2 streepjes terug!
pi_71276513
Cisco: Kom je even een hart onder de riem steken, nog maar even wachten!

Minnie; Hallo en tot snel weer, hopelijk met twee streepjes nieuws!

Sterrenmunt; een hele fijne vakantie! Lekker 3 weken weg! Geniet er van
  vrijdag 24 juli 2009 @ 09:52:21 #15
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71276807
sterrenmunt een fijne en vruchtbare vakantie
Ik ben 3 dagen naar mijn familie en vrienden in brabant,dus ben er zondagavond weer.
Allemaal een fijn weekend
pi_71276927
Fijn weekend Guess!
pi_71277128
volgende week is een spannende week voor veel mensen ik zal voor jullie duimen

fijn weekend iedereen alvast
pi_71277851
Guess, fijn weekend en sterrenmunt veel plezier op vakantie en dat je met goed nieuws terug mag komen

Ik ga vanaf nu in de duimstand voor iedereen want de eerste NOD's komen aardig dichtbij
pi_71278451
Veel plezier sterrenmunt en guess!
pi_71279169
thnks Rocka
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:40 schreef Guess. het volgende:
Ik ga duimen voor de NOD-lady's komende week en voor jou extra Mijsje want ik wil je gewoon weg hebben hier !!
fijn om je zo welkom te voelen hier...

sterrenmunt, veel plezier op vakantie en ik hoop je inderdaad weer met 2 streepjes te zien!
guess, heel fijn weekend, en veel plezier in brabant!

verder thanks voor de duimen en ik doe ook mee met duimen! (vanaf maandag... nog maar weer heel even wachten voor de NOD-golf... )
pi_71279408
Hoi Allemaal,
Wilde toch even reageren, ik lees al een tijdje mee, omdat wij er ook binnenkort voor willen gaan
Ik heb alleen nog een aantal probleempjes met mijn menstruatie (die heb ik al een jaar niet meer) dus ik ga in Augustus naar de Gynacoloog voor een vruchtbaarheidsonderzoek dit omdat ik door medicijngebruik van vroeger misschien daarom geen menstruatie heb..
Ik hoop dat als ik hier binnenkort ook voor het eggie mee ga doen dat jullie dan allemaal weg zijn..
Ik duim voor jullie.. succes

-wen-
pi_71279497
-wen- ik hoop dat je heel gauw weer een menstruatiecyclus hebt! en dat je gauw voor het eggie mee kan doen! ik duim voor je bij de gyn!
pi_71280608
Welkom -wen- succes met het vruchtbaarheidsonderzoek in augustus
Mijsje, nog een paar daagjes, spannend, ik duim voor je
Sterrenmunt een fijne vakantie en veel klusplezier
pi_71291927
ik heb nou al 2 dgn last van me onderbuik als ik ga zitten of opsta dan voel je dat...en als ik er op druk ook zou dat me baarmoeder kunnen zijn hebben jullie dit ook wel is gehad?

pi_71292331
-Wen- van harte welkom, hopelijk heeft de gyn een duidelijk verhaal voor je en kun je snel voor het echt meedoen. Ga je begin augustus al of moet je nog even geduld hebben?

Becky, dat heb ik regelmatig ja. Ook nu heb ik dat een aantal dagen gehad en dus al voor de eisprong. Kunnen ook heel goed je darmen zijn, die zitten ook daar in de buurt. Maar het kan ook goed nieuws zijn hoor.

Ik heb nog steeds een lage temperatuur, morgen komen de testen binnen en kan ik het weer lekker controleren allemaal. Dit vind ik maar niks.
pi_71295739
-Wen-, welkom hier Hopelijk kan de gyn je meer vertellen!

PZE, wat vervelend dat je temp nog steeds laag is, hoop dat de testjes je meer kunnen vertellen!

Hier nog steeds geen tussentijds bloedverlies gehad! Wel de maandelijkse klachten, maar ben er heel blij mee tot nu. Heb deze maand heel trouw "zwanger worden" van etos geslikt, ben benieuwd of het invloed heeft op mijn luteale fase en deze langer is, of gewoon weg blijft...
pi_71308039
Even heel kort.

Gisteravond terug gekomen van vakantie in Nederland en straks vertrek ik nog een keer, maar dan naar de zon, in Portugal
Ik heb zojuist getest met een test die je 4 dagen voor NOD kan gebruiken. Was er van overtuigd dat ik zwanger was, maar hij is zo wit, als maar zijn kan. Nou ja, kan ik in ieder geval los gaan op vakantie (om er dan toch maar iets positiefs uit te halen).

Meiden die wachten, ik duim voor jullie en ga er vanuit dat jullie allemaal zwanger zijn als ik terug kom!
Verder, iedereen een fijne vakantie en als je in Nederland blijft, hoop ik op zon voor jullie.

Ik ga snel verder met pakken
Tot volgende week
pi_71309153
KoninginJuliana; wat heerlijk al die vakanties! Wel jammer dat je negatief testte, maar misschien ben je wat te vroeg geweest met testen? Veel plezier op vakantie!

Hier vanmorgen toch weer wat rozige afscheiding wat wijst op bloedverlies, vind het allemaal niet meer leuk Ga er dus vanuit dat ik over 4 of 5 dagen gewoon ongesteld wordt...
pi_71309699
Lief poezebeest, toch tussentijds verlies dan. Dat is echt balen, snap ik heel goed.

Ook voor de Koningin een en een fijne 2e vakantie gewenst.
pi_71310916
poezebeest, wat balen.

Koningin Juliana, ook balen zeg, een witte test... misschien over 4 dagen, als je niet ongesteld wordt, toch nog een keertje testen voor je helemaal los gaat in portugal? (* mijsje heel jaloers is op portugal...)

hier een en alweer 2 dagen te vroeg... begin een trend te ontdekken...
Modje, m'n NOD mag op 22 augustus...
pi_71311024
Och Mijsje, wat balen nou. Had het je heel erg gegund om eindelijk uit de lijst te kunnen vertrekken.

[ Bericht 6% gewijzigd door prinseszondererwt op 25-07-2009 12:26:02 ]
pi_71311122
Mijsje, dikke knuffel, wat vervelend zeg! En ik had zo hard voor je geduimd

Ik hou niet zo van trends die zich opeens voordoen, dit is al de derde of vierde keer dat ik rond dag 5/6 na de eisprong bloedverlies heb. Lijkt me toch niet normaal als dit bijna standaard is. En dat het een innestelingsbloeding zou kunnen zijn kun je me ook niet meer wijs maken. Misschien ga ik toch even langs de ha om het ff te checken... En misschien moet ik volgende maand gewoon ff niets doen om te kijken of het dan ook gebeurd.
pi_71313459
Wat jammer Mijsje..

En Poezebeest, dat klinkt inderdaad als iets waar je huisarts misschien wel antwoord op heeft. Vreemde trend inderdaad...

KoninginJuliana, veel plezier in Portugal! En hopelijk kom je terug met 2 streepjes!
pi_71315805
Welkom wen! en heel veel succes bij de gyn in augustus!

hey poezebeest wat vervelend logisch dat je baalt, en langs je HA gaan om even wat na te vragen etc kan nooit geen kwaad denk ik

konigin juliana, heerlijk zo die vakanties!, misschien toch wat te vroeg getest?
In ieder geval fijne vakantie, portugal

he en mijsje balen zeg, had je ook graag hier zien vertrekken

hier verder geen nieuws, na het weekend in wachtstand!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:54:21 #35
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71316257
Och mijsje toch
had je mijn PM nog gehad?
pi_71318406
mijsje...

Hier heel erg in de weg met mezelf.. gisteren met man lief na een dag janken om alles naar de camping vertrokken. Even rust, even helemaal niks.
Nu weer even thuis voor een bbq van een vriendin.. maar kan nog om alles janken en heel moe.
Zit mezelf gewoon in de weg... van de week gevallen op knie, daar pijn aan en die klote krukken werken niet mee.. en een vrij intensieve week, dus waarschijnlijk daar doodmoe van.
Gisteren om 23 uur bed in en om 11 uur eruit en van 14 tm 15 uur weer uur geslapen.. en nu.. nog moe!
Tja

-wen- welkom!
pi_71318972
Cisco, ik kan me vergissen hoor maar de meeste meiden die heel moe en jankerig zijn hebben een paar dagen later heel goed nieuws...

Mijn testen zijn nog niet binnen. Grom.
pi_71319092
Cisco, wat pze zegt
pi_71319696
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:54 schreef Asyniur het volgende:
Och mijsje toch
had je mijn PM nog gehad?
pm, oeh, ja, heb ik gehad!!! * mijsje gauw aan het schrijven gaat*

pi_71319733
ach cisco... lekker uithuilen hoor, dat geeft kracht om daarna weer door te kunnen...
pi_71323226
Ach mijsje, nee....ik had het je zooooo gegund om als eerste nu door te gaan.

Poezebeest, wat balen, toch een beetje bloedverlies.
Ik kan me voorstellen dat het dan moeilijk is om positief te blijven, maar zolang er zich nog niks echt doorzet...

KoninginJuliana, ik sluit me bij de anderen aan en zou over een paar dagen weer een test doen.

Becky, die pijn in mijn onderbuik heb ik ook gehad, precies zoals jij omschrijft.
Bij mij is het intussen wel weg trouwens.

Cisco, even een , en ik hoop dat die vermoeidheid een leuke oorzaak heeft.

Wen, welkom hier.

Verder heb ik niets te melden, een week voor mijn NOD en op dit moment voel ik niets.
Begin van de week een paar dagen ontzettend last gehad van brandend maagzuur, vervolgens twee dagen behoorlijke steken onder in mijn buik en nu denk ik weer dat mijn tepels wat gevoelig zijn.
Maar volgens mij wil ik TE graag dingen voelen, vandaar dat ik zeg dat ik niets bijzonders voel.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 20:15:25 #42
190853 RockabeIIa
pi_71323634
Mijs
pi_71333551
Ik had zowaar iets van een temperatuurstijging, ben benieuwd of hij morgen nog wat hoger is...

Nog altijd geen nieuws hier?
pi_71335377
Mijs...

Voor mij weer geen test deze ronde... Mijn ongi komt eraan...
Vanochtend was mijn temperatuur een stuk lager, morgenochtend waarschijnlijk nog lager, en morgenavond dan ongi... echt klote gewoon... Nouja... mijn man mag komende week zijn zwemmers weer inleveren, dan 2 weken wachten op de uitslag en als die weer slecht is wordt het waarschijnlijk KI... ik vind het echt eventjes allemaal niet leuk meer... blegh!!
pi_71335627
Tierr: een dikke knuffel voor jou! Heel begrijpelijk dat je het niet meer leuk vind. Hopelijk kunnen ze jullie vertellen wat de volgende stappen zijn als de zwemmers van je lief zijn getest.

Hier blijft het bloedverlies beperkt tot rozige afscheiding bij het afvegen. Maar heb er weinig vertrouwen in dat het niet door gaat zetten
pi_71335646
Och Tierrtje, wat een waardeloos gedoe allemaal he? Even flink uithuilen en toch maar weer door meid, KI doet misschien net wat je nodig hebt.
pi_71335897
Tierrr, wat een pech weer bah! (ik kan me een beetje indenken hoe je je voelt...)

Poezebeest, dat kan ik me voorstellen... ik hoop dat het niet doorzet, maar je eigen gevoel zegt al anders...

PZE, ik hoop dat de temp.stijging doorzet!
pi_71337087
Hallo.

Ik ben even niet geweest, maar heb helaas geen dubbele streepjes gemist zie ik.

Welkom -wen- en RTM010 .

@Koningin Juliana: misschien heb je wat vroeg getest en kom je met goed nieuws van vakantie terug.
@Poezebeest: vreemde trent inderdaad. HA lijkt me een goed idee.
@Mijsje: wat jammer, het was je zo gegund.
@Cisco: goed uitrusten op vakantie hoor. Hopelijk voel je je na je vakantie weer wat beter in je vel. of beter nog, heb je een goede reden om vermoeid en huilerig te zijn.
@Tierr: balen. Je bent ook al zo lang bezig.
  zondag 26 juli 2009 @ 18:51:49 #49
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71345029
Meiden toch
Ik blijf gewoon voor jullie doorduimen. Op naar de volgende ronde...
pi_71348908
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:18 schreef Kolonia het volgende:
Hallo.

Ik ben even niet geweest, maar heb helaas geen dubbele streepjes gemist zie ik.

Welkom -wen- en RTM010 .

@Koningin Juliana: misschien heb je wat vroeg getest en kom je met goed nieuws van vakantie terug.
@Poezebeest: vreemde trent inderdaad. HA lijkt me een goed idee.
@Mijsje: wat jammer, het was je zo gegund.
@Cisco: goed uitrusten op vakantie hoor. Hopelijk voel je je na je vakantie weer wat beter in je vel. of beter nog, heb je een goede reden om vermoeid en huilerig te zijn.
vakantie is pas over 5 weken ofzo...
En nog steeds kan de hele wereld van mij stikken... echt aaaah!!
Gelukkig morgen nog dagje ziektewet vanwege knie en dan dinsdag weer aan de gang
  zondag 26 juli 2009 @ 21:30:35 #51
100412 mefke79
komt goed!
pi_71349324
Mijsje En Cisco, geef de moed nog niet op Poezebeest, ik weet niet of je huisarts hier veel mee kan. Als je het zelf niet vertrouwt, vraag dan om een doorverwijzing naar bv een fertiliteitsarts.
Ik ga nog maar even duimen voor de rest van de meiden, succes allemaal!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71350163
cisco gaat het inmiddels al weer wat beter met je? Jezelf in de weg zitten is niet fijn
of het moet natuurlijk de voorbode zijn die een aantal dames al beschreven

nienna, ik herken geloof ik wat je zegt, hier ook bij elk steekje wat ik niet kan plaatsen, zou het?
Maar daar is het nu bij mij nog veels te vroeg voor, hoezo jezelf gek zitten denken?!

Tierrr balen hoor! dikke knuffel voor jou, logisch dat het nu even allemaal niet meer leuk is! Sterkte en succes ook aankomende week

PZE en Poezebeest jullie houden de spanning erin! duimen draaien!
  zondag 26 juli 2009 @ 22:53:50 #53
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71352029
Mijsje balen van je ongi
Tierrr sterkte komende week.
En ff een knuffel voor wie het nodig heeft,ik ga zo langzamerhand de ovutesten weer te voren halen denk..
pi_71355373

ik ga ook weer door deze periode met de ovutesten. we hebben deze kans nog om het zelf te doen... dus dat proberen we maar... (je zou denken dat we nu toch wel genoeg geoefend hebben om toch wel een keertje een minimensje te kunnen bakken nu...)
pi_71356401
een spannende week voor veel mensen ik ga in de stand.
pi_71357538
Gewoon doen mijsje, ik ga het komende maand ook weer doen hoor. Een beetje met dezelfde reden inderdaad, zolang het zelf nog kan...
Mijn temp was nog steeds ietsje hoger, maar nog niet echt zo hoog als normaal. Pfft.
pi_71358254
Guess hoe was je weekend in brabant?

mijsje en pze heel heel veel succes! deze maand moet het gewoon lukken
pi_71360795
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:18 schreef Kolonia het volgende:
Nu ongeveer 11 maanden... dus dat is nog niet eens heel erg ontzettend lang, er zijn wel mensen hier die al veel langer wachten... Maar toch, het voelt wel heel lang. En het feit dat je wéét dat je minder kans hebt doordat het aan beide kanten niet helemaal zit zoals het zou moeten zitten, maakt het er ook niet makkelijker op...

Mijn ongi is inmiddels trouwens in alle hevigheid losgebroken. Qua pijn dan, want ik heb nog maar weinig bloed. Maar shit zeg, zoveel pijn had ik in jaren niet gehad... eigenlijk sinds ik met de pil begonnen was niet meer... wat een krampen... heb vannacht 2 uur lang lopen ronddolen voordat de ibuprofen ervoor zorgde dat ik weer kon slapen. Wel apart, zou dit dan betekenen dat mijn lichaam dus eindelijk echt weer normaal doet??

Mijsje, goedzo, jullie gaan een kindje bakken deze maand... na zoveel oefenen moet het gewoon wel eens raak zijn!! Ik duim voor je lieverd!! (Hoe voel je je verder?)
  maandag 27 juli 2009 @ 12:01:14 #59
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71360888
Freubel het was heel gezellig,lekker weeste shoppen in Den Bosch Thanks!

PZE en Mijsje,doe gewoon waar je je goed bij voelt en als je nu even met de ovu testen aan de gang wilt doe je dat lekker! Je gevoel kan daar over zo verandelijk zijn dat je het maar gewoon per maand/moment moet bekijken !Suc6 en natuurlijk duim ik weer voor jullie dat het deze ronde eindelijk goed raak zal zijn!!

Ik had zelf gisteravond nog maar een heel in de verte streepj eop me ovu dus ik test nu ff om de dag.
pi_71363405
Cisco; hoe is het nu? Nog steeds jij tegen de rest van de wereld? Komt allemaal wel weer goed

Mefke; ik heb een hele fijne huisarts en wilde mijn "probleem" bij hem voorleggen en dan wel zien wat hij er van vindt. Misschien vindt hij wel dat ik te snel kom omdat we nog geen jaar bezig zijn, maar dan moet hij me maar even geruststellen dat het niet erg is als je 5 dagen na je eisprong al bloed verliest. En als jij het niet weet of twijfelt dan wil ik idd verder ermee, al is het maar voor mijn eigen gemoedrust.

Mijsje; veel oefenen kan geen kwaad, maar het is idd wel fijn als het uiteindelijk ook resultaat heeft.

Tierr; iedere maand wachten is te lang, of je nu 2, 5 of 25 maanden bezig bent. En wat vervelend dat je zo'n enorme menstruatiepijnen hebt. Ik had dat als tiener ook, ben wel eens 'ziek' naar huis gegaan van school, zo'n krampen. Nadat ik aan de pil ben gegaan nooit meer ergens last van gehad en tegenwoordig heb ik vooral tussen eisprong en menstruatie in veel buikpijntjes, maar zodra ik menstrueer is alles over. Nog maar een paar dagen en je bent er weer vanaf, voor zover dat een beetje troost biedt

Hier verder geen nieuws, het heeft nog niet doorgezet, had gister zelfs wat bruinige afscheiding in tegenstelling tot eerder rozig. Maar durf amper naar de wc te gaan omdat ik verwacht dat het doorzet. Zo stom, ik heb altijd gehad dat ik van het ene op het andere moment ongesteld werd en nu moet het met een aanloop, grrrr.... Houd ik niet van.
pi_71369584
ik voel me redelijk goed denk ik... niet heel erg treurig, maar gewoon af en toe verdrietig, en verder wel okee...

balen Tierrr dat je weer volop ongesteld bent geworden. en 11 maanden is heel lang, en dan maakt het niet uit of iemand anders langer wacht hoor, 11 maanden is gewoon te lang.

Poezebeest, wat stom dat je nu steeds dagen ervoor al de aankondiging hebt... dat is niet fijn!

Guess, ik hoop dat het tweede ovu streepje gauw van het schermpje afspat, zodat je gericht kunt gaan klussen...

PZE, we schelen wat wachttijd betreft niet zo heel erg lang... het mag inderdaad wel eens gaan gebeuren nu, vind je niet? en inderdaad, zelf gebakken is altijd beter dan magnetron opgewarmd, maar goed, daar ga ik ook voor settelen als zelf bakken niet lukt...
pi_71376852
Mijsje ff een knuffel voor jou!

Even een vraagje tussendoor, is het handiger om zo snel mogelijk bij de huisarts een afspraak te maken of kan ik beter wachten tot de menstruatie over is? Vind het een beetje een domme vraag, maar vraag het me al de hele dag af
pi_71376978
* mijsje knuffelt met Poezebeest
ik zou gewoon nu een afspraak maken. ik denk niet dat de huisarts zelf al gaat kijken bij je, en tegen de tijd dat je na verwijzing bij een gyn bent, is je menstruatie al om denk ik... (is niet dom hoor, is heel logisch juist... nadenken over de cyclus! )
pi_71377304
Ok, dankje, al is het alleen maar omdat je zegt dat mijn vraag niet dom is. Heb een beetje een dipje, ben bang dat er vanalles mis is en dat we nooit een kindje kunnen krijgen. Mijn stomme cyclus en mijn lief die zelf zegt dat hij ook wel bang is dat het bij hem niet goed zit vanwege een aantal kleine jongensdingetjes. En ik vind dat ik daar nog niet over mag nadenken want we zijn pas bij ronde 6...

[ Bericht 39% gewijzigd door Poezebeest op 27-07-2009 21:36:06 (quote kan weg, staat hierboven :-s) ]
pi_71377490
lieve lieve lieve lieve lieve Poezebeest...
het geeft niet hoor... wij zaten voor het eerst in ronde 7 bij de huisarts... toen helemaal ongegrond (ik ben nog niet zwanger en we zijn al 7 maanden bezig... snif...snif...) maar bij jou kan het zijn door die vreemde tussentijdse bloedingen dat hij/zij je wel door gaat sturen... een dipje mag hoor, morgen weer met frisse moed!
pi_71377790
Morgen idd maar met het goede been uit bed stappen... Dankje mijsje!
pi_71377922
zoals altijd weer graag gedaan!
als ik nog eens wat voor je kan doen, moet je het maar even zeggen hoor!
pi_71377932
Fijn guess dat het weekend geslaagd was! Nu maar hopen dat je snel een dikke ovu test in handen hebt, kunnen jullie er ook weer voor gaan

Mijsje, ik kan me voorstellen dat je liever zelf bakt als voor voorgebakken, maar toch vind ik het mooi te lezen dat je er wel open voor staat!

en poezebeest dikke knuffel voor jou, tis ook allemaal zo onzeker! En als jij/jullie je er prettig bij voelen om naar de huisarts te gaan moeten jullie dat gewoon doen!
En steeds weer een cyclus die andere dingen uithaalt is ook niet makkelijk
schrijf hier maar lekker van je af als dat helpt

zelf heb ik ook nog een vraagje, ik denk dat ik mn eisprong eerder heb gehad, maar wordt van het inet niet altijd zoveel wijzer.
Had namelijk vrijdag ineens heel veel afscheiding, zaterdag en gister was het doorzichtig en draderig,
op de ene pagina staat dat je eisprong dan de dag erna volgt, op andere weer dat dat je vruchtbare dagen zijn, hebben jullie enig idee?
pi_71378047
Hoe het nu precies zit met eisprong en slijm weet ik ook niet, ik heb het wel eens in de gaten gehouden, maar kan er geen peil op trekken. Heb ook het idee dat het bij mij niet overeen komt met de ovulatietestjes. Kan je dus helaas niet helpen...
pi_71378101
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:44 schreef Poezebeest het volgende:
Hoe het nu precies zit met eisprong en slijm weet ik ook niet, ik heb het wel eens in de gaten gehouden, maar kan er geen peil op trekken. Heb ook het idee dat het bij mij niet overeen komt met de ovulatietestjes. Kan je dus helaas niet helpen...
ik ben mezelf gewoon een beetje suf aan het denken denk dat dat het meer is
pi_71378547
ik snap ook niet veel van al het slijmerige in m'n lijf, ik ben bang dat ik je er ook niet mee kan helpen Freubelmuts... gewoon veel "klussen" rond die data, dan moet er toch wel iets aankomen, toch?
pi_71378651
Hmm... dat laatste wil ik mezelf ook al maanden doen geloven. Maar tot nu toe...
pi_71378771
nou ja op zich denk ik dat we dan wel aardig goed bezig zijn geweest, maar ergens zegt een stemmetje "te laat"
op naar de volgende ronde, al moet het tegendeel over een week of 2 nog bewezen worden natuurlijk!

dank in ieder geval voor jullie reacties

blijf dat gewoon mooi vinden, "jullie" hier al zoveel langer posten zo mee kunnen leven met "nieuwelingen"
  dinsdag 28 juli 2009 @ 07:51:28 #74
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71385434
freubelmuts, bij mij ws het zo dat waterig doorzichtig draderig slijm een teken was dat de vruchtbare dagen eraan kwamen. Zodra het weer dikker en witter en wat klonteriger werd, was het voorbij. Dit kwam ook overeen met de ovu-testen.

Ow dames, iemand gaat toch deze maand wel met een positieve test dit topic uit....
pi_71387200
Nog steeds thuis met die klote knie.. nog steeds best wel moe. Ik werd om 07.50 redelijk fit wakker, maar is nu wel weer weg. Gisteren om 19 uur ook.. harstikke moe. Slaap best goed in de nacht.. maar blijkbaar toch nog niet echt genoeg..

Maar komt het door iets anders of gewoon door pijn en ontstekking in mijn knie etc.. en paar dagen last van me borsten, maar dat heb ik vaker gehad en toen ook ongesteld. De tijd zal het leren waar dit vandaan komt

De rest succes met klussen, wachten en voor de dames die de duivels op bezoek hebben
pi_71387700
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:07 schreef freubelmuts het volgende:
nou ja op zich denk ik dat we dan wel aardig goed bezig zijn geweest, maar ergens zegt een stemmetje "te laat"
op naar de volgende ronde, al moet het tegendeel over een week of 2 nog bewezen worden natuurlijk!

dank in ieder geval voor jullie reacties

blijf dat gewoon mooi vinden, "jullie" hier al zoveel langer posten zo mee kunnen leven met "nieuwelingen"
Tuurlijk! we posten hier samen, of je nou 1 maand, 2 maanden, een half jaar of twee jaar hier zit...
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:03 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hmm... dat laatste wil ik mezelf ook al maanden doen geloven. Maar tot nu toe...
ik ook voor mezelf hoor...

Cisco, spannend hoor! en heel vervelend die pijnlijke knie!!!

en verder vind ik gewoon dat Asyniur gelijk moet krijgen!
pi_71388004
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:25 schreef mijsje het volgende:

[..]

Tuurlijk! we posten hier samen, of je nou 1 maand, 2 maanden, een half jaar of twee jaar hier zit...
[..]

ik ook voor mezelf hoor...

Cisco, spannend hoor! en heel vervelend die pijnlijke knie!!!

en verder vind ik gewoon dat Asyniur gelijk moet krijgen!
Ik hoop zo dat iemand van hier nog voor het einde van de maand 2 streepjes plast..
Staan geloof ik 3 boven mij nog voor morgen

heeft iemand trouwens 2 lucifers.. kan me ogen echt bijna niet openhouden haha. Ga zo als de huishoudster weg is (rond 12 uur) maar eens uurtje liggen

Topic wat beter doorgelezen..eindelijk beetje tijd en fut voor

@ Poezebeest: lastig die tussentijdse bloeding. Misschien weet de HA er inderdaad meer raadt mee.. Ik heb ze ook wel eens gehad, zo'n 3 dagen na vermoedelijke eisprong. Maar nu al 2x niet ofzo.
Ik zou trouwens gewoon nu een afspraak maken met HA.. en anders even met hem overleggen.

@ Tierrr: ik hoop dat er wat uit het zwemmers onderzoek komt van je man
Balen dat je inmiddels ongesteld bent geworden.

@Freubelmuts: als mijn moeheid, huilen en alles voorbode is... dan heb ik nu al medelijden met mijn man en mensen dicht bij me

@ Guess succes met klussen.. hij zal nu wel bijna dikker worden je streepje

@ Mijsje: Dikke kus voor jou!

voor de rest die ik vergeten ben

[ Bericht 32% gewijzigd door Ciscostar op 28-07-2009 10:49:38 ]
pi_71389060
Ik kom iedereen hier even een dikke en een knuffel geven.
Ik leef met jullie allemaal mee!
pi_71390830
stom.. moe zijn nu wel weer beetje weg... hmmz zal wel
pi_71391270
Ciscostar doe eens niet zo gek jij. Zo moe en een huilbui om niets? Het klinkt alleszins wel positief Heb je nog ergens anders last van? Heb ik je al verteld dat ik (toen ik het nog niet wist weliswaar na die negatieve test) op mijn werk tijdens mijn middagpauze in slaap ben gevallen en één keer bijna stond te wenen toen ik merkte dat iemand mijn fruitsapje had gepikt uit de gemeenschappelijke koelkast op het werk? Ik was zelfs van plan om al mijn collega's te ondervragen wie het gedaan had Ik wil hier natuurlijk niets mee zeggen, maar je weet maar nooit hé
pi_71392965
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:20 schreef leonieke het volgende:
Ciscostar doe eens niet zo gek jij. Zo moe en een huilbui om niets? Het klinkt alleszins wel positief Heb je nog ergens anders last van? Heb ik je al verteld dat ik (toen ik het nog niet wist weliswaar na die negatieve test) op mijn werk tijdens mijn middagpauze in slaap ben gevallen en één keer bijna stond te wenen toen ik merkte dat iemand mijn fruitsapje had gepikt uit de gemeenschappelijke koelkast op het werk? Ik was zelfs van plan om al mijn collega's te ondervragen wie het gedaan had Ik wil hier natuurlijk niets mee zeggen, maar je weet maar nooit hé
Beetje last van mijn borsten, maar vaker gehad dus dat is geen reden om verder te denken. Rest ook nog niet, want moeder en werkgever zeiden dat het kon komen van knie, en 10 dagen bij evenement bezig zijn.
Ook geen groente gehad voor 9 dagen. dus dat kan ook werken op vermoeitheid.

In slaap vallen tijdens lunch ofzo zal niet gebeuren.. maar ben wel toe aan me bedje. Dus denk dat ik daar even uurtje in ga liggen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:16:37 #82
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71392984
Heel erg moe en overal in slaap kunnen vallen? *check
pi_71393389
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:16 schreef Asyniur het volgende:
Heel erg moe en overal in slaap kunnen vallen? *check
haha
pi_71393627
had iemand last met ademhalen in het begin [zwangere dames] ?? Beetje pijn net onder de schouder etc?
pi_71394611
Ik voel tweede streepjes aankomen, sinds ik hier ben is er nog geen tweede streepje geweest dus het moet bijna wel
pi_71396973
Cisco; jij klinkt echt wel zwanger hoor! Wanneer doe je dit bevestigen?

Hier heeft het nog steeds niet doorgezet, ik gok op morgen...
pi_71397150
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:01 schreef Borra het volgende:
Ik voel tweede streepjes aankomen, sinds ik hier ben is er nog geen tweede streepje geweest dus het moet bijna wel
Nog 4 in de race.. zou zo maar kunnen haha

@Poezebeest: is me al eens eerder gezegt ( tijdens andere cyclus ) maar ik ga er zelf niet meer in geloven tot ik paar dagen na nod nog geen bloed heb gezien.. dus ga pas zondag ofzo testen
pi_71397396
Heel begrijpelijk Cisco! Ik duim iig voor je!

Ik ben uit de race hoor, hier verwacht ik deze maand echt geen tweede streepje bij mij! Dus nog maar drie kanshebbers...
pi_71398110
Het heeft nog steeds niet doorgezet Poezebeest?
pi_71398218
PZE, nee nog steeds is het een beetje bloedverlies maar het is echt geen ongesteldheid te noemen, nu al sinds vrijdag, maar verwacht dat het morgen doorzet, dan is dag 10 en steeds op dag 10 zette het door.
pi_71398359
Wat naar toch he, laat het dan maar gewoon doorzetten in een keer. Heb je de huisarts al gebeld?
pi_71398553
Helemaal mee eens, ik houd niet van dat halve werk, doe dan maar goed. Ik ga morgen de ha bellen voor een afspraak begin volgende week. Dan weet ik in ieder geval zeker of het heeft doorgezet. En ik heb al opgezocht hoe lang de wachttijden zijn in het z'huis, is 14 dagen en dat viel mij alleszins mee
pi_71398554
Jammer Poezebeest.
Maar het kan nog, toch?

*duimt voor Poezebeest en Cisco*
pi_71398729
14 dagen is inderdaad helemaal niet verkeerd, dan kun je voor je gevoel in elk geval snel werk ervan maken. Maar laten we toch een beetje blijven hopen dat het morgen niet doorzet...
pi_71398735
Zolang het niet doorzet kan het nog, maar ik schat die kans zeer gering in...
pi_71401215
heb je nog geen test gegaan poezebeest?
pi_71401770
Ben even weggeweest.... Parijs was leuk! (maar heel druk en warm)

Heb even heel snel bijgelezen....
Dikke voor alle dames die helaas hebben gekregen...helemaal voor ons Mijsje...

Ik ben de eerstvolgende op de lijst maar ik weet nu al dat ik binnenkort de heb...dat heb ik een beetje zo gepland, deze maand even over geslagen. Ik laat de MODjes nog weten wanneer mijn nieuwe NOD is.

Ik duim nog voor de juli-dames!

En verder.... veel knutsel-plezier!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_71402910
alleen nog Koningin Juliana boven mij dan...
pi_71403357
Ja, maar die had al negatief getest en zit nu in Portugal. Dus we gaan echt eerst voor jouw streepjes hoor.
pi_71404544
Ik sta ook in de duimstand voor Cisco en Poezebeest, ongeacht jullie eigen voorgevoel.
Zolang er nog niks zeker is, blijf ik voor jullie duimen!
pi_71408654
eigenlijk dat wat nienna zegt!

Poezebeest wachttijd van 14 dagen valt gelukkig dan wel weer mee, hoop dat je ze niet nodig hebt in die zin!

voor iedereen
pi_71419948
Hier nog steeds geen nieuws, dacht gisteravond dat het was begonnen, maar niets hoor. Maar zoals ik al zei verwacht ik vandaag toch echt wel ongesteld te worden.
Becky; ik heb nog geen test gedaan, kan me namelijk ook niet voorstellen dat die al positief zou zijn, zitten pas 10 dagen na eisprong. Als het niet doorzet doe ik zaterdag pas testen...
pi_71420313
De zijn gekomen. Lief MODje, mag mijn NOD op 27 augustus? Thanks!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_71420486
Balen Isla, maar ze zijn wel keurig op tijd gekomen.

Poezebeest, ik duim de hele dag voor je dat ze wegblijven...

Ons prachtige wachtbankplaatje is kapot in de OP, jammer zeg.

Cisco, nog steeds moe en huilerig?!

[ Bericht 4% gewijzigd door prinseszondererwt op 29-07-2009 10:34:07 ]
  woensdag 29 juli 2009 @ 10:28:04 #105
190853 RockabeIIa
pi_71420541
Balen Isla....
pi_71420766
balen isla op naar de volgende maand!

er is nog een heel klein beetje hoop voor poezebeest!
pi_71420864
Jammer Isla.
Maar nu vol goede moed naar de volgende maand he.
pi_71422082
Balen isla..

Ik weet niet hoe hier gaat.. nog wel wat moe, huilerig.. maar met knie zit ook erg tegen.
Bij dokter geweest en moet nu naar chirurg.. maar daar kan ik pas volgende week donderdag terecht.
Tot die tijd thuis zitten.. en daar baal ik van want wil werken! Vind me werk leuk en voel me schuldig als ik niet kan.. dus allemaal dubbel!

Nog geen voortekenen van ongesteldheid.. tieten nog pijnlijk (maar wel vaker gehad) en tja we wachten af! Zit thuis dus zodra ik meer weet horen jullie het ook
pi_71422213
Isla, wat balen zeg! Op naar de volgende ronde dan maar, helaas zit er niets anders op.

Poezebeest, ik blijf voor je duimen dat je ongi wegblijft vandaag.

Cisco, ik hoop dat je je snel beter voelt (en wat zou daar nou beter voor kunnen zorgen dan twee streepjes )
pi_71422636
spannend Ciscostar! ben je niet zo ongeduldig dat je al wil testen?
pi_71427138
Zo, ik ben lekker bruin terug van m'n "huwelijksreis".... maar ik heb jammer genoeg maar weinig gemist, in ieder geval geen streepjes.

Ik duim ook mee voor Cisco en Poezebeest hoor! Streepjes wil ik zien.

Ik heb vorige week voor spek en bonen aan ovu-testjes gedaan. Ik werd er nog niet veel wijzer van, .. ik heb iig geen overduidelijke positieve test gehad en de laatste dagen gewoon echt negatieve dus ik denk dat ik ´m gemist heb..
Volgende maand ga ik er maar serieus mee aan de slag (als het nodig is dan).
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_71427157
kan iemand is uitleggen hoe dat nou presies zit met temperaturen? dat doe je als je wakker word..onder je oksel of ergens anders....en veders ik heb geen idee heb er geen ervaring mee
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:06:55 #113
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_71429747
Heb hier nog helemaal niet gepost

Ben ook even niet helemaal lekker geweest, had wat hulp nodig van de dokter (oxazepam) om weer een beetje tot mezelf te komen. Het is ook allemaal niet niks wat er afgelopen half jaar allemaal gebeurd is.

Voor iedereen die de duivels zag verschijnen

cisco en poezebeest gaan onze julistrepen worden, en zo niet gaan we volgende maand weer voor de regen. (net zoals er in mei niets gebeurde en in juni het halve topic leegliep )

baldria: als de test donkerder worden en later weer lichter zal je piek ergens daartussen gevallen zijn. Dan hoef je nog niet eens persé je daadwerkelijke piek geconstateerd te hebben.

becky: Temperaturen doe je iedere ochtend rond dezelfde tijd vóór je opstaat en dan ook nog eens rectaal. als je effe googled kun je ook wel wat schema's vinden waar je e.e.a. in kunt vullen. Succes

Hier zit ik weer op dag 11 en de ovulatie staat voor de deur, cervixslijm is aanwezig en m'n ovulatietestjes worden alweer iets donkerder. Heb e.e.a. uitgezocht en er is niets bekend over eventuele schadelijke effecten van oxazepam in het eerste trimester. We gaan er dus toch maar voor. Het is maar voor een paar dagen dat ik dit slik, dus tegen de tijd dat er echt bloedcontact zou komen is het spul wel weer uit m'n lichaam.

Vooralsnog iedereen succes verder, ik ben zelf effe wat 'afwezig' of 'afwázig' zo gezegd
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_71430112
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:06 schreef flugeltje het volgende:

baldria: als de test donkerder worden en later weer lichter zal je piek ergens daartussen gevallen zijn. Dan hoef je nog niet eens persé je daadwerkelijke piek geconstateerd te hebben.
Ik heb 'm niet echt donkerder zien worden.. ja.. zeg maar om de dag .. dus dat klopt niet helemaal. Ik heb er ook geen foto's van genomen om ze te vergelijken enzo.. We hebben wel geklust, want ja, we waren tenslotte op huwelijksreis
pi_71431531
Hier toch nog wel moe.. dacht even van niet.. maar rond 13 uur zakte ik langzaam weg.
Heb even uurtje geslapen.. nu nog steeds niet wakker Maar dat is nooit als ik ineens wakker wordt gemaakt haha! Ben toch wel benieuwd waar het van komt... knie, drukke evenementen week vorige week of iets anders.. ah zien wel!

Hej flug, had je al gemist. Veel plezier met neuken de komende dagen en hoop dat je snel van die troep af bent!

[ Bericht 19% gewijzigd door Ciscostar op 29-07-2009 19:28:25 ]
pi_71432125
mn duimen draaien overuren voor cisco en poezebeest!
ow en cisco balen zeg van je knie, over 2 weken pas naar de chirurg, succes

isla, balen van de , op naar de volgende ronde

Welkom terug baldria, weet eigenlijk niet eens of ik je gefeliciteerd heb met je/jullie huwelijk
dus alsnog van harte Goede huwelijksreis gehad?

flugel, wat je zelf zegt tis allemaal niet niks, hoop dat je je zelf weer een beetje kan vinden!

voor de rest heb ik geen verstand van temperaturen en/of ovulatie testen dus daarin hebben jullie niks aan me
pi_71432764
Fluugs, hopelijk heb je de oxazepam snel niet meer nodig.

Cisco, doe nou testen joh.
pi_71433217
we zijn zo benieuwd Cisco
pi_71435887
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 13:59 schreef becky1983 het volgende:
kan iemand is uitleggen hoe dat nou presies zit met temperaturen? dat doe je als je wakker word..onder je oksel of ergens anders....en veders ik heb geen idee heb er geen ervaring mee
Haha, nee, niet onder mijn oksel, helaas. Het moet rectaal.
Ik vul de gegevens in op http://www.menstruatiekalender.net/ en op fertilityfriend.com
Ik ga nog wel kiezen tussen de twee, maar eerst een maandje kijken wat ik fijner vind

Verder test ik iedere ochtend om 6 uur. (Een uur voor de tijd dat ik normaal gesproken opsta, zodat ik bijna zeker ben dat mijn lijf nog niet actief is. Ik heb al gemerkt dat onrustig slapen of vroeger wakker worden een behoorlijke stijging in temperatuur veroorzaakt...
pi_71437169
Ik ga niet testen.. ook totaal geen behoefte aan. Ik zie het vanzelf wel!
En chirurg is over week.. niet 2
pi_71438977
Hehe, Ciscostar, ik herken een deel van mezelf in jou Je hoeft ook helemaal niet te testen als je daar nog geen behoefte aan hebt (maar ik vind het wel positief klinken, hoor )

Flugeltje: wat jammer dat je even de hulp van een dokter hebt moeten inroepen, maar zoals je zelf zegt: het is allemaal niet niets geweest de laatste maanden voor jou. Veel sterkte alvast
pi_71439326
meiden die weer terug zijn van vakantie of van ziek geweest (Fluug, wel goed dat je even de tijd voor jezelf neemt, je maakt idd genoeg mee zo.)

dat temperaturen deed ik ook iedere morgen om 6 uur. dat moet dus ook in het weekend, en je mag ook niet eten, drinken of naar de wc voor je de temp opneemt. dat beïnvloed de temperatuur namelijk...

Cisco, wat stoer van je! sterk dat je nog niet test hoor

Poezebeest
  woensdag 29 juli 2009 @ 21:10:00 #123
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71440125
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:00 schreef Ciscostar het volgende:

Veel plezier met neuken de komende dagen

Ik kom echt even helemaal niet meer bij

Flugeltje,hopelijk kun je snel weer zonder de oxzazepam(ik heb ze ook gehad wees er voorzichtig mee)

Chico en Poezebeest
pi_71440789
wat ik nog vertellen wou, ik had vandaag een (ex) collega op bezoek, die zei me ineens naar mn buik starend, zeg weet ik nog iets niet?
Ik was even helemaal van mn apropo (schrijf je dat zo)
ze weet niks van de plannen, was ik ook niet van plan om te vertellen,
vond het heel raar dat ze dat zo zei
(en ik had nog wel zo mn best gedaan en ben de afgelopen maand 3 kilo afgevallen, onder het mom van als het er nu alvast af is....)
  woensdag 29 juli 2009 @ 21:45:07 #125
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71441228
O ja erg Freubel,ik heb ook zoiets wel eens gehad met een vriendin,die zag een nieuwe foto op mijn Hyves en kreeg gelijk een mailtje van,heb je iets te vertellen,je kijkt zo anders?! Nou jaaaaaaa zeg was niks aan de hand (helaas).Mwa het zo geweldig zijn als ze gelijk heeft natuurlijk
pi_71441403
freubelmuts, dat is inderdaad wel raar... vind ik ook wel beetje ja...
ik zou zelf niks zeggen, maar wachten tot het verteld wordt door die persoon... maar goed, er zijn ook andere mensen... (moet ik opeens denken aan de oma van m'n man... die riep over de camping waar we toen waren (echt hard ) Maar kind, wat heb je een buik, ben je in verwachting? ... mijn antwoord: ehm, nee, ik ben gewoon dik! alsof we het niet even zouden vertellen als we een kindje zouden krijgen...)
  woensdag 29 juli 2009 @ 21:55:08 #127
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71441593
O ja das ook fijn Mijsje,mijn moeder heeft wel es te horen gekregen dat ze maar op de gang moest wachten toen ze met mijn (toen nog) kleine broertje runtgenfoto's moest maken.Wach U maar op de gang aangezien U zwanger bent (en dat was ze dus NIET)
pi_71442226
nou word ie helemaal mooi! even gewoon vragen ivm medisch is er ook niet meer bij... je zou ze toch af en toe...

pi_71442685
Oh, dan valt het bij mij nog wel mee als ik dat zo van jullie lees
pi_71442719
Wat erg he freubelmuts.. mijn collega's beginnen er ook wel eens over of ik ook kinderen zou willen, dan zeg ik altijd nog niet.. eigenlijk vind ik dat collega's helemaal niet van de lastige privévragen moeten stellen
In China toen ik op reis was dachten ze ook een keer dat ik zwanger was bij het passen van kleren, maar ik was gewoon wat dik en ze hebben daar allemaal kleine maatjes
pi_71454196
Freubelmuts, dat soort uitspraken hoef je niet op een schaal te leggen hoor, het is vervelend dat mensen dat zeggen, en hoe vervelend het is, dat merk je aan je gevoel.
Borra, dat is irritant inderdaad. (in Griekenland kwam zo'n Grieks berg vrouwtje naar me toe, legde haar hand op m'n buik en zei ook dat ik zwanger was... ik ben gewoon wat zwaarder dan gemiddeld, maar om nou te zeggen dat ik modder en moddervet ben, nou ook weer niet... (er zit wel veel op m'n buik, dat dan weer wel...) )
pi_71454769
dank je mijsje tis nog net dat mn horoscoop geen weegschaal is
vond het vooral eigenlijk erg omdat ik zo trots was dat ik in 2 weken tijd 3 kilo was afgevallen!

een ander vraagje, de kans is groot dat ik volgende week naar een pretpark ga, maar moet ik eigenlijk dan de achtbanen mijden of maakt dat nu nog niet uit?
Ik acht de kans vrij klein dat het nu al raak zou zijn namelijk en zou het dan zonde vinden, maar als het wel raak zou zijn wil ik natuurlijk geen gevaar lopen zeg maar
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:24:15 #133
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71455039
Het lijkt mij dat je gewoon die achtbaan in kan hoor,als het raak mocht zijn is het nog zo pril die overleefd de rit wel.
Ikzelf kijk alleen uit met eten en drinken na mijn eisprong,eigenlijk denk ik dat dat nog niet eens nodig is maar dat doe ik voor mijn eigen gevoel,voelt gewoon beter.
pi_71455116
Baldria, welkom terug...zo te lezen hebben jullie het naar je zin gehad op huwelijksreis.
En wie weet was het toch raak

Flugel, verstandig hoor dat je even hulp hebt ingeroepen. Daar is het tenslotte voor
Ik hoop dat je met goede moed verder kunt.

Ik heb gelukkig nog geen vragen gehad of ik zwanger zou kunnen zijn.
Mijn omgeving verwacht absoluut niet dat we hier mee bezig zijn.
Toch heb ik ook wat extra's op mijn buik zitten hoor

Mijsje hoe is het met jou nu?

Cisco, knap hoor dat je nog niet test, ik kan me er iets bij voorstellen.
En als jou dat een beetje rust geeft door gewoon verder af te wachten dat moet je dat vooral doen.
(Ook al ben ik héél nieuwsgierig)

Poezebeest, hoe is het bij jou, al enig zicht op duivels? Ik hoop van niet natuurlijk!

Freubel, moeilijk...ik weet niet wat ik zou doen.
Jij kunt als enige inschatten of de kans ook erg aanwezig is dat je wel zwanger bent dus ik zou zeggen:
volg je gevoel.

Morretje en becky, jullie NOD komt ook aardig dichtbij, hoe is het met jullie?
pi_71460487
Hm, hier is het onzeker..
Zelf had ik m'n NOD vandaag verwacht (in de OP staat zaterdag geloof ik), ik zie nog geen en voel ook nog niets bijzonders.. Als het wel raak zou zijn zou ik het heel knap vinden met maar 2 keer klussen..
Misschien dat ik morgen een test haal, ik weet het niet zo goed..
pi_71460670
Freubel, ik denk dat je gewoon overal in kan voor de test datum, en misschien daarna ook wel even, maar ik weet niet hoelang. Maar voor je testdatum zou ik het wel gewoon doen. anders kun je straks tussen eisprong en NOD nooit meer iets leuks doen... ik hoop dat je gauw een plusje hebt, maar je weet gewoon niet hoelang het kan duren. als het lang gaat duren en je hebt allerlei dingen aan de kant gezet onder het mom van: misschien is het wel raak, kan het zijn dat je zelf gedemotiveerd raakt, en de omgeving ziet aan je dat er wat aan de hand is, en het is dan niet zo moeilijk raden... meid, volg je gevoel, dat als eerste, maar als het mij betrof, dan zou ik het gewoon doen...

Nienna, met mij gaat het wel aardig. ik kan me prima redden. wel nog veel verdrietig, maar niet echt huilen ofzo. lief dat je het vraagt.
Hoe is het met jou?

Morretje, je hebt maar 1 zaadje nodig, en aangezien je er miljoenen krijgt per keer (dacht ik, en anders zeker duizenden...) is het niet heel raar als je rond de juiste tijd hebt geklust, al was het maar met 1 keer... ik duim voor je!
pi_71461222
Mijsje, wat klinkt het heerlijk eenvoudig zo...

Spannend Morretje, heb je wel iets van klachten/voorgevoelens?
pi_71461548
Laatst op 1 dag vroegen 2 mensen... moet je niet iets vertellen...
Pff oke ik heb verkeerd truitje aan.. maar nee ben niet zwanger! Vond zo stom dat ze het zo ineens vroegen! En vooral gewoon 2 op 1 dag.. doe dat ding niet meer aan tot ik echt zwanger ben!

Achtbaan zou ik gewoon in gaan.. sommige mensen weten nog niet eens dat ze zwanger zijn eerste paar weken en drinken en roken en gaan ook gewoon in achtbanen.
Ikzelf heb vorige week bij rontgen wel gezegt dat er een kans is op.. toen kreeg ik buikbescherming.

Ik verwacht niet dat deze maand raak is, pijnlijke borsten minder dan gisteren en temp is 0.1 graden gezakt. Of ik moe ben weet ik niet.. tot half 3 geslapen (tja harry potter pas 00.00 uur klaar, om 01.00 uur pas in bed.. en het lag wel lekker)
We zien het morgen/overmorgen wel.. het zou zo fijn zijn als raak is.. en anders tja..
pi_71461559
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 15:24 schreef Morretje het volgende:
Hm, hier is het onzeker..
Zelf had ik m'n NOD vandaag verwacht (in de OP staat zaterdag geloof ik), ik zie nog geen en voel ook nog niets bijzonders.. Als het wel raak zou zijn zou ik het heel knap vinden met maar 2 keer klussen..
Misschien dat ik morgen een test haal, ik weet het niet zo goed..
ik duim voor je
pi_71461731
Blijft spannend Cisco, ik hoop op goed nieuws morgen of overmorgen.
pi_71462298
dank maar weer lieve meiden voor jullie adviezen
ik zat zelf ook te bedenken dat ik me waarschijnlijk drukker maak als nodig is en ik zie het die dag wel!
ik ben het eigenlijk zelf wel met mijsje eens, zou me toch wat zijn als je keer op keer 2 weken v/d maand alles "on hold" zet voor het geval dat!

morretje het kan natuurlijk altijd van 1 of 2 keer klussen

cisco het blijft spannend, ik blijf duimen

mijsje ik vind het fijn te lezen dat je je eigenlijk best wel oke voelt
pi_71464003
ik denk niet dat het bij mij raak is hoor heb eigenlijk helemaal nergens last van , behalve wat buikpijn maar dat waren me darmen! dus ik zal maandag wel gewoon ongesteld gaan worden! op naar de volgende keer maar weer!
pi_71465533
Spannende tijd hier!

Hier heeft het nog steeds niet echt doorgezet, het lijkt wel wat meer, maar het is echt onvoldoende om een mini-tampon ook maar vol te krijgen. Dit duurt nu al bijna een week
pi_71471458
Nog geen bloed maar wel weer wat slijmige afscheiding... Het zal wel
pi_71471493
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:33 schreef freubelmuts het volgende:
dank maar weer lieve meiden voor jullie adviezen
ik zat zelf ook te bedenken dat ik me waarschijnlijk drukker maak als nodig is en ik zie het die dag wel!
ik ben het eigenlijk zelf wel met mijsje eens, zou me toch wat zijn als je keer op keer 2 weken v/d maand alles "on hold" zet voor het geval dat!

morretje het kan natuurlijk altijd van 1 of 2 keer klussen

cisco het blijft spannend, ik blijf duimen

mijsje ik vind het fijn te lezen dat je je eigenlijk best wel oke voelt
Gewoon lekker die dag doen waar je zin in hebt...
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:28:12 #146
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_71471532
Nou zit het zo.
Vandaag een test gedaan... en eerste instantie negatief. Later zon pak en beet 2/3 uur later zon van het kruisje 1 kant een beetje blauw... van CB test.. Het was ook geen streep... maar gewoon 1 uiteinde was een klein beetje bijgekleurd.
Ik las dat hij na 10 min niet meer betrouwbaar was, hoe zit dit na 3 uur?
daarna 2 digitale tests gedaan... beiden negatief.
Ja... echt!
pi_71472121
Tsja, volgens mij weet je zelf het antwoord al. Na 3 uur is hij net zo onbetrouwbaar als na 10 minuten. Dus als je over een dag of drie nog niet ongesteld bent geworden test je gewoon nog een keertje.
Volgens je profiel ben je een man, je weet neem ik aan dat die test voor dames bedoeld zijn?
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:55:53 #148
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_71472413
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:48 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tsja, volgens mij weet je zelf het antwoord al. Na 3 uur is hij net zo onbetrouwbaar als na 10 minuten. Dus als je over een dag of drie nog niet ongesteld bent geworden test je gewoon nog een keertje.
Volgens je profiel ben je een man, je weet neem ik aan dat die test voor dames bedoeld zijn?
IK deed m ook niet
Ja... echt!
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:58:15 #149
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_71472493
Ik las ook wat over indrooglijnen... iemand hier ervaring mee overigens?
Ja... echt!
pi_71472673
Ja, wel ervaring mee maar vooral dat ze niets zeggen... Je moet echt nog even afwachten.
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:10:17 #151
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_71472997
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:02 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja, wel ervaring mee maar vooral dat ze niets zeggen... Je moet echt nog even afwachten.
Ah, ik lees nu al meer dat de CB testen vrijwel na verloop van tijd indrooglijnen vertonen. In als ik het in nederlands google... niet zovee resultaten. In het engels wel Na die ''gewone'' 2 digitale gedaan en die zijn allen negatief.
Er zijn veel mensen zeggen streep=streep óók buiten de tijd. Is it echt waar of is dit gewoon onzin?
Ja... echt!
pi_71473075
cisco en poezebeest jullie maken het wel echt heel spannend zo hoor!
ik duim nog steeds voor 2 streepjes voor jullie!

kopieermachine, eigenlijk wat PZE zegt, als het na 10 min niet betrouwbaar is dan na 3 uur al helemaal niet meer! en andere testen ook negatief, zegt genoeg voor dit moment!

becky misschien nog een heel klein kansje? en anders inderdaad op naar de volgende ronde!
pi_71480166
ik ben nog steeds in de stand.
er is wel een kleine kans maar ik ga er niet vanuit , heb nergens last van tot op heden behalve vermoeidheid maar dat zegt niks.

Poezebeest en Cisco erg spannend hoor!
pi_71480833
Poezebeest en Ciscostar: kunnen we hier eindelijk weer eens iemand in de pupostand doen?

Becky, het is al bijna de 3e, spannend!

Mijn temp was weer gestegen, dus ik denk dat ik wel zeker kan zijn dat ik toch een eisprong had. Fijn.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 09:51:10 #155
190853 RockabeIIa
pi_71482266
Ik ruik ook Pupo!!!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 09:54:02 #156
190853 RockabeIIa
pi_71482336
kopieermachine, de laatste keer dacht ik dat ik een indroogstreepje had en toen bleek ik dagen later toch echt wel zwanger te zijn (en me achteraf weer dom voelen dat ik het streepje niet serieus genomen had) maar ik heb ook wel eens een indroogstreepje gehad en die was wel echt minder duidelijk eerlijk gezegd...

Testjes los schroeven/breken en dan tegen het licht houden heb ik nooit gedaan. Dat vind ik echt nonsens....
pi_71482631
Poezebeest en Ciscostar: wat spannend!
Maar jullie moeten wel vandaag testen als we nog julistreepjes willen.

Fijn dat je toch een eisprong hebt gehad PZE, hopelijk is het raak geweest.
pi_71482803
Wat is het weer spannend hier

Bij mij ook nog geen ongi in zicht.
pi_71483180
Worden jullie trouwens ook zo romantisch aan het eind van de vruchtbare dagen?
quote:
Als we nu even snel afwassen kunnen we daarna nog even sexen voordat twee voor twaalf begint.
pi_71483214
Jij maakt het ook spannen Nienna!
*duimt*
pi_71486083
@ KopieerMachine: ik ben bang dat het een indrooglijntje is geweest. Als de digitale negatief waren en je dit lijntje pas 2 uur later zag en je na 10 min eigenlijk niet meer mag lezen... probeen wat PZE ook al zei over paar dagen nog eens.

@ Nienna: Spannend hoor, ik duim voor je!
@ Poezebeest: Hoe is het daar?? Ik duim ook voor jou

Hier nog niks, en vandaag ga ik niet testen.
We willen toch een streepjes regen?? Dan kunnen we (de wachtende dames) pas beter morgen in augustus testen.. dan kan de trend doorzetten haha

Maar ik verwacht eigenlijk wel bloed vandaag.. weet niet waarom maar zwanger zijn voel ik me niet echt!
Beetje nog pijn in borsten en temp is net als gisteren..
pi_71486233
Ik voel me ook niet zwanger en toch heb ik de neiging vandaag te testen.
Mijn moeder is jarig, daar gaan we vanavond heen...dus eigenlijk wil ik graag weten of ik vanavond aan de wijn mag
pi_71486450
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:13 schreef -Nienna- het volgende:
Ik voel me ook niet zwanger en toch heb ik de neiging vandaag te testen.
Mijn moeder is jarig, daar gaan we vanavond heen...dus eigenlijk wil ik graag weten of ik vanavond aan de wijn mag
dan moet je testen
pi_71486693
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:21 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

dan moet je testen
Of gewoon sowieso niet aan de wijn gaan haha.
Vindt het aan de ene kant ook wel weer zonde van de test, aangezien mijn NOD pas morgen is
(lekkere twijfelkont ben ik ook haha)
pi_71486877
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:31 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Of gewoon sowieso niet aan de wijn gaan haha.
Vindt het aan de ene kant ook wel weer zonde van de test, aangezien mijn NOD pas morgen is
(lekkere twijfelkont ben ik ook haha)
Als jij aan de wijn wil.. dan gewoon testen en anders wachten
pi_71487006
Ik kan aan de wijn... eerste bloed ontdekt
Niet dat ik aan de wijn zou willen..

Hij mag op 4 september... over 3 weken mijn ei, 2 weken later nod.. zo is het de afgelopen paar x ongeveer gegaan. Wel klote want dan ben ik de 2de week van mijn vakantie waarschijnlijk ongesteld grr

[ Bericht 17% gewijzigd door Ciscostar op 31-07-2009 12:59:39 ]
pi_71487227
Ah nee cisco, wat vreselijk balen !!
pi_71487357
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:54 schreef -Nienna- het volgende:
Ah nee cisco, wat vreselijk balen !!
Tja.. op naar ronde 8
Klote is dat gewoon meteen buikpijn en rugpijn komt opzetten
pi_71488241
Cisco: En het klonk zo positief allemaal! Is wel een beetje een teleurstelling hier.

Hier nog steeds hetzelfde liedje als gisteren, dus geen nieuws. Maar ik ga niet uit van pupo, eerder mupo, menstruating until proven otherwise Afhankelijk van hoe het zich ontwikkeld zal ik er in het weekend een testje tegenaan gooien, we zijn immers dan 15 dagen na eisprong... Maar we zien wel, het mag van mij nu wel eens goed doorzetten of helemaal weg zijn, dit vind ik echt niks. Heb trouwens lichamelijk nergens last van, geen buikpijn, rugpijn of ander verschijnselen. Heb ik zowiezo nooit tijdens de menstruatie, alleen in de luteale fase.
Ha wel al gebeld maar die is tot maandag op vakantie
pi_71488596
Cisco.
Wat zul je teleurgesteld zijn na de hoop die je had.
pi_71488895
Cisco... jammer meid!

Poezebeest... Ik ga voor je duimen!
pi_71488948
he cisco, wat balen zeg

nienna, tja als je aan de wijn wilt....

hier na het begin van de week wat steken in mn zij te hebben gehad (wat ook goed kan komen door niet goed naar toilet te kunnen) verder helemaal niks, ga er dan ook nog steeds vanuit dat we gewoon naar de volgende ronde gaan volgende week
pi_71489083
Poezebeest, je blijft het dus nog even spannend houden...en ik blijf voor je duimen.

Ik geloof dat ik ook nog maar even wacht met testen.
(zo heel nodig hoef ik nou ook weer niet aan de wijn)
pi_71489121
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:43 schreef Kolonia het volgende:
Cisco.
Wat zul je teleurgesteld zijn na de hoop die je had.

Ik had niet echt hoop.. ergens in mij zegt iets dat ik over 2 jaar nog niet zwanger ben..
pi_71489231
Mijn duimen blijven draaien voor jullie!! Dit topic moet leeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71489438
Wat balen zeg Cisco
Nienna spannend hoor, ik denk dat ik allang een test had gedaan
Poezebeest heb je een beetje een regelmatige cyclus? we blijven duimen hoor

Mijn vruchtbare periode is weer aangebroken Heb toch ovulatietestjes gekocht via de babyboomshop. Ze stuurde me eerst 6 zwangerschapstestjes op. Was een foutje en daarna dus de 10 ovulatietesten, dus dat was weer een financiële meevaller (maar 12,20 euro).
Gisteravond gezellig bij vrienden gepokerd en meestal drinken we dan wat biertjes. Heb toen eerst thee gedronken, daarna een biertje en 2 wijntjes. Dit onder het mom van afvallen. Vroeg ineens een vriend aan me.. mag ik je wat vragen? dus ik dacht nu komt het.. maar hij wilde weten hoeveel kilo ik al was afgevallen
pi_71489747
Borra, dat zijn de betere vragen! Als ze het aan je kunnen zien dat je afgevallen bent is dat helemaal leuk!

Cisco... ik snap je gevoel hoor, ik loop met twijfels of ik ooit wel een kindje in m'n armen mag houden (van mezelf dan...) als we dan gedokterd hebben en er komt echt nooit een kindje, dan heb ik in ieder geval alles eraan gedaan. dan kan ik mezelf nooit verwijten maken... (maar goed, we zijn dan ook al 1 jaar en 11 maanden bezig...) ik duim gewoon door dat het bij jou lang niet zo lang zal worden...

Poezebeest, ik vind het nu ondertussen toch wel spannend worden bij je... ik duim nog even verder voor je ...

Kopieer machine, streep = streep is volgens mij alleen als je het binnen de tijd houdt. ik begin te echoën, maar ook ik zou zeggen, wacht een paar dagen af, en doe dan nog een keer een testje als je dan nog niet ongesteld bent vriendin dan nog niet ongesteld is. succes!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:55:10 #178
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71490855
Cisco, wat jammer zeg! Ik had ook zo'n goed gevoel bij jou...

Jullie krijgen ook allemaal ooit een 2e streepje. Dat moet wel...
pi_71491095
Borra: Mijn cyclus was best regelmatig, rond de 33-35 dagen, maar sinds 3 of 4 rondes ben ik naar de 29 dagen gegaan mét tussentijds bloedverlies en nu al een dikke week wat bloedverlies, maar bij lange na geen ongesteldheid.
Wanneer ga je naar Berlijn, je hebt nog tips van mij tegoed

Bedankt voor alle duimen die draaien Hoewel ik zelf weinig hoop heb, verwacht dat het ieder moment kan doorzetten...
pi_71491525
Poezebeest als je nu elke keer rond de 29 dagen had gezeten was de kans natuurlijk groter dat je misschien wel zwanger zou zijn.. maar als je cyclus ook iets langer is geweest kan de ongesteldheid natuurlijk ook wat later komen.. laten we hopen van niet.

Maandag naar Berlijn en ik heb zoveel zin in deze vakantie, misschien wel de laatste met z'n tweetjes ben de afgelopen twee weken alleen maar aan het klussen in het huis geweest en ben wel toe aan vakantie. Ik heb een boekje gekocht over Berlijn waar ook al veel instaat, maar zou het leuk vinden als je nog wat tips PM't
pi_71491808
Ik ben er gedurende de afgelopen maanden achter gekomen dat ik een luteale fase van 10 dagen heb, dus als mijn eisprong was geweest was ik 10 dagen later al ongesteld. Dat is eigenlijk steeds hetzelfde gebleven, maar mijn cyclus werd wel steeds wat korter en ik kreeg tussentijds bloedverlies. Vind het vervelend dat ik geen peil kan trekken op mijn cyclus en tussentijds bloedverlies heb, heb ik nog nooit gehad hiervoor.

Ga je vandaag nog pm-en!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 17:09:19 #182
61183 leonieke
Dan toch?
pi_71494541
Cisco wat jammer dat het niet gelukt is. Ik hoop alvast dat je vrees niet zal uitkomen. Maar ik ben het waarschijnlijk vergeten (sorry daarvoor), maar vanwaar die vrees?
pi_71496122
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 17:09 schreef leonieke het volgende:
Cisco wat jammer dat het niet gelukt is. Ik hoop alvast dat je vrees niet zal uitkomen. Maar ik ben het waarschijnlijk vergeten (sorry daarvoor), maar vanwaar die vrees?
Mijn ouders hebben 5 jaar over gedaan om mij te krijgen.. en ergens zegt me iets dat ik dat van hun heb overgenomen...
  vrijdag 31 juli 2009 @ 18:31:24 #184
61183 leonieke
Dan toch?
pi_71496314
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 18:22 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben 5 jaar over gedaan om mij te krijgen.. en ergens zegt me iets dat ik dat van hun heb overgenomen...
Mja, dat zegt niet altijd iets. Mijn ma was twee keer direct zwanger na het stoppen met de pil.
Begrijp me niet verkeerd, ik versta het dat je je zorgen maakt, hoor, maar het is heel moeilijk om conclusies te trekken uit het verleden.
pi_71496545
Och Cisco, ik had het zo gehoopt...

Poezebeest en Nienna, het kan nog!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 20:24:40 #186
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71499246
Balen Cisco

Ik had net een licht positieve ovu-test,hopelijk is ie morgen helemaal positief,we zijn morgen 1 jaar getrouwd (en 11mnd bezig) en hebben een romantisch weekend in de bruidssuite
pi_71499847
Dat is nog eens een goede timing Guess! Veel plezier!
pi_71500944
Zegt niet altijd iets. hoor Cisco. In mijn familie is iedereen altijd meteen zwanger. Mijn moeder was meteen de volgende maand zwanger na het stoppen met de pil, haar broers en zussen waren ook allemaal meteen zwanger als ze het probeerden. Mijn oma kreeg het ene kind na het andere. Mijn andere oma raakte ongewenst zwanger zelfs. En alle ooms en tantes van die kant raakten ook vlot zwanger. Bij mijn broer was het ook meteen de eerste keer raak.

Alleen ik krijg maar geen normale cyclus. En bij ons lukt het dus nog steeds niet. Aan mijn man zijn kant lukt het ook allemaal meteen, behalve bij één broer. Maar of dat aan ons schoonzusje ligt of niet, weten we niet. Ik weet wel dat niemand vermoedt dat we bezig zijn, omdat iedereen verder altijd meteen zwanger raakte. En blijkbaar ook verwacht dat dat voor de hele familie geldt. Nou. Behalve wij dus.

Wat ik met dit lange verhaal wil zeggen, is dat je je echt niet al te ongerust moet maken, vanwege familie of verleden. Juist die zorgen kunnen reden zijn waarom het niet meteen lukt...

En als je je toch zorgen maakt, dan kun je misschien beter eens je huisarts raadplegen? Of wil je die kant nog helemaal niet uit gaan?

Als ik me er teveel over uitlaat, moet je het maar zeggen hoor...

liefs Minnie.
pi_71509184
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:08 schreef Ciscostar het volgende:

Hier nog niks, en vandaag ga ik niet testen.
We willen toch een streepjes regen?? Dan kunnen we (de wachtende dames) pas beter morgen in augustus testen.. dan kan de trend doorzetten haha

Balen Ciscostar dat je naar een volgende ronde moet... Ik had zo gehoopt op nog meer streepjes hier. Nu kom ik even twee weekjes binnen, en mag meteen weer weg. Het is ook niet eerlijk...
pi_71509300
Jaaaaa, Morretje gefeliciteerd, wat goed!!

De eerste in augustus....wie volgt?

Guess op weg naar een positieve ovutest ook goed.

Cisco, ik denk ook dat er geen peil op te trekken valt, tenzij er erfelijke factoren meespelen.

Poezebeest, hoe is het bij jou?
pi_71509340
Gefeliciteerd Morretje!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:19:08 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71509353
Morretje, wat fijn! Gefeliciteerd met je 2e streepje!
en strooi even rijkelijk wat Hcg rond hier
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:24:42 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71509385
Gefeliciteerd Morretje!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:31:22 #194
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71509437
Zo Morretje, dat doe je snel Gefeliciteerd!

Ik passeerde toevallig
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:32:59 #195
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71509455
Ooooh Morrie!

Wat leuk! Gefeliciteeeeerd! En Ravage ook natuurlijk he!

Morrie en Ravage krijgen een baby!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:33:18 #196
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71509457
Hara! Jij hier!
pi_71509504
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 09:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Hara! Jij hier!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:36:59 #198
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71509511
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 09:36 schreef Morretje het volgende:

[..]

Speciaal voor jou, beter vernoem je dat kind naar mij als tegenprestatie
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:37:31 #199
190853 RockabeIIa
pi_71509517
van harte gefeliciteerd Morretje! Dat je maar een heel fijne zwangerschap mag hebben
  Jubileum moderator zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:37:59 #200
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71509521
Gefeliciteerd Morretje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:38:03 #201
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71509522
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 09:36 schreef Morretje het volgende:

[..]

Ga jij es gauw met je beentjes omhoog je bed in en laat Ravage je een fruitsalade met extra foliumzuur brengen!

Heb je het de familie al verteld???
pi_71509568
Cisco, ik snap je angst wel, maar het zegt natuurlijk eigenlijk niks over jezelf

Borra, dat zijn de betere vragen! na de opmerking van van de week snap ik dat je eerst dacht van nou komt ie!
en alvast heel veel plezier in berlijn!

Guess van harte met jullie huwelijksdag en een fijn weekend gewenst

he minniemin, dat lijkt me ook wel frustrerend zeg, gewoon even een dikke voor jou

Morretje wat doe je Van Harte

en hier slaat nu toch de twijfel toe, enorm steken gehad in mn zij vannacht, werd er wakker van!
maar verder geen tekenen dus nog maar een weekje geduld
pi_71509573

We hebben het er net over, of we wel of niet gaan wachten tot na de 12-weken echo. Maar stiekem wil ik het mijn moeder al wel vertellen, en Ravages ouders natuurlijk ook... Ik ben er zelf ook nog een beetje beduusd van..
En, en, en wat moet ik nu allemaal niet doen, en wel doen en wat mag niet meer en, en, en...
pi_71509596
Gefeliciteerd Morretje.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:45:44 #205
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71509611
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 09:42 schreef Morretje het volgende:

We hebben het er net over, of we wel of niet gaan wachten tot na de 12-weken echo. Maar stiekem wil ik het mijn moeder al wel vertellen, en Ravages ouders natuurlijk ook... Ik ben er zelf ook nog een beetje beduusd van..
En, en, en wat moet ik nu allemaal niet doen, en wel doen en wat mag niet meer en, en, en...
Van de week gewoon es ff bij je huisarts langs, als je daar tenminste goed mee overweg kan
Die kan je dan alles vertellen over hoe nu verder...

En ik zou het ook geen 8 of 9 weken voor me kunnen houden hoor!
pi_71509632
Morretje lekker snel zeg! Fijne zwangerschap toegewenst!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_71509717
Morretje! Proficiat!

Hier mag mijn nod naar 2 september, vanmorgen heeft het doorgezet... Op naar ronde 7 alweer
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:03:00 #208
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71509783
Morretje proficiat
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_71509791
Poezebeest... Ronde 7, volgens mij is 7 een geluksgetal.

Mijn temperatuur was weeeer hoger vandaag 37,1 zelfs. Mooi, mooi, mooi.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:04:10 #210
190853 RockabeIIa
pi_71509796
He bah, wat jammer Poezebeest...
Moet er nog meer aangepast worden? Soms staat het midden in een lap tekst en dan lees ik er zo overheen
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:13:33 #211
163650 Greys
pi_71509884
Morrie en Ravage!
GEFELICITEERD!

En nog extra augustusjompels voor alle wachtende meisjes hier:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71510016
Gefeliciteerd Morretje! Fijn dat het zo snel is gegaan! (volgens mij heb ik je nog niet eens welkom geheten )
Maar bij deze kom ik je wel uitzwaaien naar het volgende topic

pi_71510084
Morretje van harte gefeliciteerd Wat ben je lekker snel kunnen doorschuiven naar Z&G

Voor alle andere dames: veel succes met het wachten/de nieuwe ronde Hopelijk kunnen jullie ook binnenkort een positieve test tevoorschijn toveren.
pi_71510292
Gefeliciteerd Morretje dat is lekker snel gegaan
Jammer Poezebeest op naar de volgende ronde!
pi_71510438
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 09:09 schreef -Nienna- het volgende:

De eerste in augustus....wie volgt?
Jij misschien? Je NOD = vandaag, hoe is het?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:20:40 #216
35189 Troel
scherp en bot
pi_71510762
Gefeliciteerd Morretje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71510872
gefeliciteerd Morretje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71510928
Gefeliciteerd Morretje!

Poezebeest. Deze maand lukt het vast.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:59:06 #219
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71512744
Voor Morretje en Ravage
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_71513469
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 09:45 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Van de week gewoon es ff bij je huisarts langs, als je daar tenminste goed mee overweg kan
Die kan je dan alles vertellen over hoe nu verder...

En ik zou het ook geen 8 of 9 weken voor me kunnen houden hoor!
Das wel een goed idee..
M'n schoonouders kwamen net langs om te helpen met de enorme tuin hier... we hebben het ze verteld..

Poezebeest, wat jammer
pi_71513572
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 09:36 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Speciaal voor jou, beter vernoem je dat kind naar mij als tegenprestatie
'Maaaam, waarom heb je me in vredesnaam Kayleigh genoemd?'
'Tja, jongen.......'

pi_71513971
Cisco, wat balen meid
Nog zo geduimd voor je...

En Morretje gefeliciteerd
pi_71514114
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 09:42 schreef Morretje het volgende:

En dan nu een echte mensenbaby
Heeeeel erg gefeliciteerd

je kunt de kleine altijd nog Chip of Chippy noemen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_71514728
Poezebeest, dus toch...wat vreselijk jammer
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:58 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Jij misschien? Je NOD = vandaag, hoe is het?
Hier nog geen ongi in zicht.
pi_71516314
Spannend dus Nienna, wanneer ga je testen?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:10:27 #226
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71519320
gefeli mor!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_71520325
Morretje gefeliciteerd

Hier vandaag met manlief van het 'ouderschap' mogen genieten.
Bij vriendin hele dag opgepast (2x 4.5 jaar[2 jongens] en 1x 1.5 jaar [ meisje] )
De oudste 2 best pittig maar het meisje van 1.5 jaar zoooo lief.
Moest even tranen inhouden toen manlief in de speeltuin met het meisje in zijn armen liep en toen ze aan het spelen waren op de glijbaan.. kon mezelf wel vervloeken toen omdat het weer niet raak is deze maand...! Genoten van deze dag..,maar was ook zwaar aangezien gisteren...

[ Bericht 8% gewijzigd door Ciscostar op 01-08-2009 20:05:49 ]
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:52:48 #228
27699 Ravage
thinking about you
pi_71521758
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:56 schreef nokwanda het volgende:

je kunt de kleine altijd nog Chip of Chippy noemen
Als de baby meer dan 9 pond wordt, zullen we er over denken
i'm not living, i'm just killing time
pi_71522037
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:52 schreef Ravage het volgende:

[..]

Als de baby meer dan 9 pond wordt, zullen we er over denken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_71522146
sorry maar ik irriteer me lichtelijk al deze felicitaties en gepraat..[van de mensen die hier normaal nooit komen etc] kan dit misschien ergens anders. Snap best dat iedereen blij is voor morretje.. maar dit kan ook in het asielactie topic of baby op komst topic... nogal confronteren voor mensen die net weer ongesteld zijn geworden, graag zwanger willen worden maar al tijd bezig zijn etc...

Niet om jou hoor morretje, gun het je van harte en fijn dat je al na 2 weken hier zwanger bent..
pi_71522194
Cisco, ik snap em wel.. We verhuizen wel..
pi_71522249
Cisco Ik snap hem ook. Na 2 weken hier met een tweede streepje weggaan... Dat vind ik zacht gezegd oneerlijk. En ik ben heus blij voor Morretje, maar kom op zeg. Twee weken. Gewoon niet eerlijk.
* prinseszondererwt zet de egomodus uit en gaat even afkoelen
pi_71522268
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:07 schreef Morretje het volgende:
Cisco, ik snap em wel.. We verhuizen wel..
Jah sorry kan echt even niet hebben... bedoel doe dit een slowchat ofzo
Fijne zwangerschap
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:11:25 #234
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71522304
Poezebeest, balen zeg!
Zorg je samen met Cisco en anderen voor een streepjesregen aan het einde van de maand?
pi_71522410
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:11 schreef Asyniur het volgende:
Poezebeest, balen zeg!
Zorg je samen met Cisco en anderen voor een streepjesregen aan het einde van de maand?
Shit door dit alles (zie bovenstaande) helemaal poezebeest vergeten...
Balen dat je toch ongesteld bent geworden.. maar ook wel goed (beter dan het halve werk..)
Gaan aardig gelijk op nu.. jij 2 sept, ik 4 sept

Asuniur je bent een schat
pi_71522427
pze en cisco: een dikke Ik vind het zo erg voor jullie. Het is gewoon op zich al zo oneerlijk dat jullie al zo lang aan het proberen zijn, onafhankelijk van het feit of iemand anders nu na 1 maand zwanger is of niet.
pi_71522479
Over schatten gesproken: Leonie, je bent echt een engel.
pi_71522540
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
Uhu
Leo hoe lang jij eigenlijk erover gedaan.. van de week niet gevraagt toen we aan het pm'en waren
pi_71522562
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:09 schreef prinseszondererwt het volgende:
Cisco Ik snap hem ook. Na 2 weken hier met een tweede streepje weggaan... Dat vind ik zacht gezegd oneerlijk. En ik ben heus blij voor Morretje, maar kom op zeg. Twee weken. Gewoon niet eerlijk.
* prinseszondererwt zet de egomodus uit en gaat even afkoelen
Het is ook gewoon niet eerlijk! Ik hoop dan ook echt dat Z&G overspoeld gaat worden vanuit hier!
pi_71522583
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:21 schreef Morretje het volgende:

[..]

Het is ook gewoon niet eerlijk! Ik hoop dan ook echt dat Z&G overspoeld gaat worden vanuit hier!
Gaan ons best doen tot snel dan maar he haha
pi_71522603
Lief van je Morretje, ik hoop het ook voor ons allemaal.
pi_71522690
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
Gekkerd Ik wou gewoon dat ik je kon meesleuren naar het andere topic.
Ik zat vanochtend nog in de OP van dit topic te lezen en toen schrok ik dat er hier toch een aantal mensen posten die langer bezig zijn dan ik geweest ben terwijl ik al in de MMM zat. Zo k*t gewoon. En dan vooral die onzekerheid en die onduidelijkheid. Dat vond ik persoonlijk het lastigste. Ze zouden je 'gewoon' moeten zeggen wanneer het zal lukken, dan zou het allemaal minder stressy zijn.
pi_71522814
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:20 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Uhu
Leo hoe lang jij eigenlijk erover gedaan.. van de week niet gevraagt toen we aan het pm'en waren
Ik heb mijn pil eind januari 2008 uit de deur gedaan, maar ben dan eigenlijk direct in de MMM gestapt. We hadden (dankzij mijn gynaecologe, want ik denk echt niet dat ze de gewone procedure gevolgd heeft) in 2007 al alle onderzoeken achter de rug (vaststelling PCO, bloedonderzoeken, spermaonderzoek, ...). Dit omdat ik nog nooit ongesteld was geweest. Ik mocht ook van de gyn niet stoppen met mijn pil zonder dat ik aan de Clomid begon omdat dit te ongezond was.
Van eind januari tot december ben ik in behandeling geweest in Aalst bij een gynaecologe, daarna heeft ze me doorverwezen naar Jette.

Al bij al heeft het dus een 17tal maand geduurd voor ik zwanger was (en zoals mijn schoonzus fijntjes zei: eigenlijk kan ik niet klagen want je moet gemiddeld al 12 maand wachten dus bij mij was dat maar 5 maand extra. Maar ze wist wat ik voelde (zei ze) want ze heeft voor haar tweede ook 5 maand moeten proberen (van haar eerste was ze direct zwanger) )
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:44:58 #244
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71523184
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:05 schreef Ciscostar het volgende:
sorry maar ik irriteer me lichtelijk al deze felicitaties en gepraat..[van de mensen die hier normaal nooit komen etc] kan dit misschien ergens anders. Snap best dat iedereen blij is voor morretje.. maar dit kan ook in het asielactie topic of baby op komst topic... nogal confronteren voor mensen die net weer ongesteld zijn geworden, graag zwanger willen worden maar al tijd bezig zijn etc...

Niet om jou hoor morretje, gun het je van harte en fijn dat je al na 2 weken hier zwanger bent..
Sorry hoor, maar wat een gezeik. Dus omdat iemand gewoon weer ongesteld is geworden (waarmee ik niet zeg dat dat niet kut is hoor!) mogen we iemand anders niet feliciteren? Wat een bullshit zegt. Het spijt me wel hoor.

Ik ja hem even schaamteloos van iemand ; dus als er mensen met kinderwagens overstraat lopen moeten ze ook maar een steeg in schieten?

Come on Je kan ook gewoon denken "tof dat ze gefeliciteerd wordt"

Hey, just my 2 cents. Ik tief wel weer op naar het asielactie topic
pi_71523282
Dag mensen!

Had hier even radiostilte... Veel dingen meegemaakt op het gebied van zwangerschap. Beste vriendin is zwanger, ben superblij voor haar. Ze was al even bezig. (maar wil nu zelf nog harder).
Collega is zwanger: nog in de opleiding die ik ook heb gedaan. Ben blij voor haar, maar aan de andere kant heb ik braaf gewacht tot ik klaar was. Ze was ook in 1 keer zwanger... Ben jaloers. Niet rationeel: ik weet het.
En deze week hoorde ik dat een collega is gestopt met het proberen kinderen te krijgen na haar zevende miskraam. Zo verschrikkelijk erg voor haar!!

Ondertussen moet ik ongeveer weer ongesteld worden (of mijn cyclus moet echt gewoon 35 dagen duren). Maandag 3 aug. is mijn NOD. (het zou deze keer best wel kunnen)... Ga maandag testen...

-ROCKABELLA: mag mijn NOD ook genoteerd? Wij zijn in feb 2009 begonnen

-Voor iedereen ik duim op de achtergrond voor jullie allemaal!!!

groet marike
pi_71523479
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:44 schreef Qwea het volgende:

[..]
Ik denk (maar nu spreek ik eigenlijk voor een ander ) dat het helemaal niet ging over de felicitaties. Er zijn vaak lurkers die iemand feliciteren (ik ben er zelf van geschrokken hoeveel mensen mijn verhaal gevolgd hebben)
Maar het ging hem volgens mij eerder om de slowchat over namen noemen e.d.

Marike: veel succes voor overmorgen
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:55:41 #247
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71523511
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:54 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik denk (maar nu spreek ik eigenlijk voor een ander ) dat het helemaal niet ging over de felicitaties. Er zijn vaak lurkers die iemand feliciteren (ik ben er zelf van geschrokken hoeveel mensen mijn verhaal gevolgd hebben)
Maar het ging hem volgens mij eerder om de slowchat over namen noemen e.d.

Marike: veel succes voor overmorgen
quote:
sorry maar ik irriteer me lichtelijk al deze felicitaties
pi_71523800
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

[..]

Je vergeet natuurlijk wel 'en gepraat' te quoten Ik denk echt dat daar de nadruk op lag want het is naast een wachten-op topic natuurlijk ook een felicitatietopic voor mensen die een +'je hebben. Maar misschien moei ik me er beter niet mee aangezien ik hier echt niet voor mezelf zit te spreken.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:06:49 #249
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71523831
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:05 schreef leonieke het volgende:

[..]

Je vergeet natuurlijk wel 'en gepraat' te quoten Ik denk echt dat daar de nadruk op lag want het is naast een wachten-op topic natuurlijk ook een felicitatietopic voor mensen die een +'je hebben. Maar misschien moei ik me er beter niet mee aangezien ik hier echt niet voor mezelf zit te spreken.
Nou ja goed, hoe dan ook, ik vond het een beetje belachelijk

Maar goed, wie ben ik
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:03:44 #250
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71525402
Er staat toch letterlijk "sorry maar ik irriteer me lichtelijk al deze felicitaties"
Ondertussen wel bij elk ander 3 pagina's volposten met GEFELICITEERD Maar nu is het Morretje die snel zwanger wordt, leuk voor haar maar kut voor jullie, en dan wordt haar gewoon een half schuldgevoel aangepraat. Kom nou toch zeg.

Ik lees hier soms wel mee, en ik zit als buitenstaander zelfs altijd te hopen dat er streepjes komen en ik snap dus heus dat het kut is, maar dat Morretje geen felicitaties mag krijgen hier van mensen die niet zwanger proberen te raken vind ik echt treurig. Heel erg. Dat die personen zich maar diep mogen schamen Ik hoop dat Morretje het wel kan negeren en nog blij kan zijn vandaag.
pi_71525500
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 15:57 schreef prinseszondererwt het volgende:
Spannend dus Nienna, wanneer ga je testen?
Dat weet ik nog niet
Ik heb zelf het gevoel dat ik aan het ontpillen ben en daarom wat langer moet wachten.
Ik had gehoopt op een kortere cyclus, mijn laatste was 31 dagen.
En aangezien dit de tweede cyclus zonder pil was, heb ik natuurlijk nog geen idee wat ik kan verwachten.

We hebben goed geklust en het voelt een beetje dubbel allemaal.
Aan de ene kant ben ik sjacherijnig omdat mijn cyclus dus deze keer langer is dan de vorige, aan de andere kant hoop ik natuurlijk dat ik helemaal niet ongesteld wordt.
En daarom durf ik niet zo goed te testen.

Lekker vaag verhaal, maar dat is ongeveer hoe ik me nu voel.
pi_71525631
Och Nienna, gewoon doen wanneer het goed voelt.

Wel typisch hoor, er posten een paar niet zulke vaste OUD-posters mee en we hebben meteen een rel.
pi_71525732
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Och Nienna, gewoon doen wanneer het goed voelt.

Wel typisch hoor, er posten een paar niet zulke vaste OUD-posters mee en we hebben meteen een rel.
Dank je
Mij kennende kan het ook zo omslaan hoor dat ik per direct wil weten waar ik aan toe ben.
(Ik ben echt té erg af en toe)
pi_71525986
*lurkinbreekt
Spannend Nienna! Ik duim voor je
hier was het ook met de tweede ronde raak terwijl ik er eigk ook wel rekening mee had gehouden dat ik nog wel zou moeten ontpillen enzo. Wie weet! *duimt*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71526186
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:32 schreef huuphuup het volgende:
*lurkinbreekt
Spannend Nienna! Ik duim voor je
hier was het ook met de tweede ronde raak terwijl ik er eigk ook wel rekening mee had gehouden dat ik nog wel zou moeten ontpillen enzo. Wie weet! *duimt*
Wat lief, thnx!!
pi_71526290
nou nou, mensen, terug naar waar we mee bezig waren, wachten op dat tweede streepje...

(ik snap je gevoel hoor, Cisco... heb ik ook wel eens... )

Morretje, jammer je maar zo kort gezien te hebben hier, maar helemaal leuk dat je nu naar Z&G mag! gefeliciteerd!

Ik heb samen met manlief ook een weekendje mogen oefenen en genieten van een lieve baby
Arma en Foxylady zijn hier met hun Celine...
ik kan er maar niet over uit, wat is ze toch een lieve schattige smelterige baby!
pi_71526368
Nienna, ik duim voor je!

Cisco.
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt hoor.
pi_71526638
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ondertussen wel bij elk ander 3 pagina's volposten met GEFELICITEERD Maar nu is het Morretje die snel zwanger wordt, leuk voor haar maar kut voor jullie, en dan wordt haar gewoon een half schuldgevoel aangepraat. Kom nou toch zeg.
Waar haal je het nu vandaan dat het haar niet gegund wordt?
Het is gewoon een beetje vreemd dat opeens zoveel mensen van buitenaf reageren, en de meesten daarvan ook alleen op Morretje.
Dat zijn we hier niet zo gewend, want hier reageert iedereen op elkaar bij zowel slecht als goed nieuws.
Ik snap best dat dat misschien niet zo leuk is als je zelf een virtuele knuffel kunt gebruiken.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:09:56 #259
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71526672
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:08 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Waar haal je het nu vandaan dat het haar niet gegund wordt?
Het is gewoon een beetje vreemd dat opeens zoveel mensen van buitenaf reageren, en de meesten daarvan ook alleen op Morretje.
Dat zijn we hier niet zo gewend, want hier reageert iedereen op elkaar bij zowel slecht als goed nieuws.
Ik snap best dat dat misschien niet zo leuk is als je zelf een virtuele knuffel kunt gebruiken.
Ik vind het huillie gedrag. Maar dat is mijn mening he
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:15:40 #260
190853 RockabeIIa
pi_71526794
Mag het nu weer ontopic?

Ik vind felicitaties echt heel leuk en ze zijn ook zeer terecht en eenieder gegund maar dat geslowchat was (vooral offtopic en door mensen die hier normaal gesproken nooit posten) idd niet echt op zijn plaats hier.

Dat het iemand niet gegund is of dat het oneerlijk is laat ik in het midden. Ik kan zelf niet zo denken.
Helaas wordt niet iedereen even snel zwanger. That's life!

ps. OP-lijst is weer aangepast
pi_71527438
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Helaas wordt niet iedereen even snel zwanger. That's life!
Hopelijk is Nienna (bijna) net zo snel als Morretje!
Ik heel hard!

Becky en Marike, hoe is het met jullie?
  zondag 2 augustus 2009 @ 09:02:43 #262
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71531083
Hey meiden, had hier eventjes niet gekeken, dit topic stond telkens zo laag als ik keek dat ik eigenlijk dacht dat de meesten met vakantie waren ofzo En nu is er ontzettend veel gebeurd ineens! Lieverds, allemaal een hele dikke en ik duim heel erg hard voor jullie.. De eerdere streepjesregens in acht genomen hoop ik dat er snel meer het voorbeeld van Morretje gaan volgen! Ik doe er een voor!

Morretje, ik had je al gefeliciteerd en doe dat hier nogmaals.. Mooie streepjes heb je geplast
3!
  zondag 2 augustus 2009 @ 09:40:32 #263
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71531376
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:26 schreef leonieke het volgende:

[..]

Gekkerd Ik wou gewoon dat ik je kon meesleuren naar het andere topic.
Ik zat vanochtend nog in de OP van dit topic te lezen en toen schrok ik dat er hier toch een aantal mensen posten die langer bezig zijn dan ik geweest ben terwijl ik al in de MMM zat. Zo k*t gewoon. En dan vooral die onzekerheid en die onduidelijkheid. Dat vond ik persoonlijk het lastigste. Ze zouden je 'gewoon' moeten zeggen wanneer het zal lukken, dan zou het allemaal minder stressy zijn.
Dit dus. En dat geldt voor iedereen wel in meerdere of mindere mate.
Zoals al eerder en vaker gezegd: elke maand die je moet wachten is er eentje teveel.

Ik was uiteindelijk binnen een half jaar zwanger en achteraf bezien is dat vrij vlot. Maar man, toen we 'bezig' waren, had ik ook zoiets van: het schiet niet op en wat duurt het lang en ow help dadelijk is er iets mis met mij...
Echt ik kan me dus alleen maar proberen voor te stellen hoe het moet voelen voor mensen die al veel langer bezig zijn. Dus dikke voor allen en ik hoop dat er gauw meer mensen volgen naar Z&G.
pi_71531819
Poezebeest balen zeg weer een teleurstelling! maar we gaan voor eind van de maand!

Morretje van harte gefeliciteerd!

Nienna ik heel hard voor jou!

voor mij ziet het er naar uit dat ik gewoon ong wordt gister al een beetje bruine afscheiidng gehad en denk wel dat het gewoon doorzet!
pi_71531985
He becky, dat is niet de bedoeling natuurlijk.

Nienna, hoe is het nu? En met marike77, jou nod is toch morgen?
pi_71533704
he poezebeest wat vervelend, hopelijk deze ronde meer geluk

en becky ook ook vvor jou hopelijk deze ronde

nienna en marike hoe is het bij jullie?
pi_71534196
Becky, ik hoop dat het niet doorzet voor je.

Hier een beetje vaag gevoel in mijn buik.
Niet echt krampen, maar ik heb wel lichtjes een ongi gevoel.
Ook een heel klein beetje misselijk.

Dus ik denk dat het wel gaat komen vandaag.
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:55:33 #268
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71534432
Ciscostar,wat balen dat je ongie bent geworden,maar probeer positief te blijven en ik weet dat het vooral op dit soort dagen heel moeilijk is begrijp je gevoel dan ook helemaal gaan.Geeft ook helemaal niks dat je dat hier ook uit want daar is dit topic ook net zo goed voor (dus trek het je niet aan wat "andere" zeggen aub)
En ik wil toch nog even aan Qwea en Harajuku kwijt,ik weet dat jullie heel fel zijn en dat mischien niet altijd zo bedoelen maar ik vind eigenlijk niet echt dat jullie recht van spreken hebben hier,je mag hier heus wel feliciteren maar als iemand anders het moeilijk heeft en wil uiten dan hoeven jullie die niet af te zeiken.Weten jullie hoe het voelt om al maanden bezig te zijn/hormonen die door je lijf gieren en telkens weer die teleurstelling,we zitten hier met een groepje mensen die (al lang)zwanger wil worden en begrip voor elkaar heeft en dan komen jullie je als "buitenstaanders" die hier helemaal niet mee bezig zijn je eigen er mee bemoeien,een felicitatie mag heus wel maar verder hebben jullie dan hier niet zo veel te zoeken vind ik,en dat is mijn mening

Morretje gefeliciteerd,zo snel geluksvogel Fijne zwangerschap

Wij waren gisteren een jaar getrouwd en hebben een heerlijke nacht in de bruissuite doorgebracht net zoals voorig jaar met het verschil dat we vorig jaar er pas rond een uur of 2 s'nachts ingingen en als een blok in slaap gevallen,ik had ook nog eens een knallend positieve ovu-test dus hopelijk heeft het zijn vruchten af geworpen
pi_71534593
Na een paar lieve pm's kan ik er weer tegen aan Thnx dames en ook voor de dames die het even uitlegde wat ik precies bedoelde (leonieke ) Jullie zijn echt super schatten! Krijg steeds meer zin een meet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo en dat was, nu weer verder met de oude bekende in dit topic.
Waarvan ik hoop dat deze dames natuurlijk voor eind augustus in 1 keer allemaal weg zijn

@ Marike: spannend

@ Guess: Dat ken ik.. vorig jaar meteen slapen, maar dit jaar bij ons 1 jaar trouwen Ik hoop dat het zijn vruchten inderdaad heeft afgeworpen.
ps. je bent een schat

@ Nienna: Ik hoop dat je misselijk bent van... .. en niet van ongsteldheid
Ik duim voor je

@Becky: Misschien toch zwanger ondanks de bruine afscheiding

Flugeltje.. waar ben je eigenlijk?? Hoe was de uitslag vrijdag in het ziekenhuis??

[ Bericht 3% gewijzigd door Ciscostar op 02-08-2009 19:47:23 (becky opmerking toegevoegd, nienna aangepast) ]
pi_71534686
Guess, dat zou toch het ultieme zijn he, dat jullie kindje op jullie trouwdag verwekt is

Cisco, fijn dat je je wat beter voelt
Ik heb trouwens geen last van bruine afscheiding, dat was Becky...
pi_71534809
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:05 schreef -Nienna- het volgende:
Guess, dat zou toch het ultieme zijn he, dat jullie kindje op jullie trouwdag verwekt is

Cisco, fijn dat je je wat beter voelt
Ik heb trouwens geen last van bruine afscheiding, dat was Becky...
Sorry.. moest hoop bijlezen..
Maar ik hoop gewoon dat alle klachten van een eventuele zwangerschap zijn!
@ Becky: spannend ook voor jou, misschien zet het niet door en is het iets wat bij zwangerschap hoort
pi_71536117
PZE; hoop ook dat 7 mijn geluksgetal zal zijn...

Cisco; kan helemaal begrijpen dat je een dubbel gevoel had van het oppassen En dat je niet zwanger bent moet je jezelf niet kwalijk nemen, kun je helemaal niks aan doen! Niet zo streng zijn voor jezelf!
Samen gaan voor een mei-beeb? Is wel een mooie maand

Asyniur; komen eind deze maand, hopelijk, wel over met z'n allen!

Marike; veel zwangeren om je heen, confronterend en reden om snel zwanger te willen zijn. Hier laatst ook een collega die vertelde dat ze zwanger was, moest wel even slikken hoor, ondanks dat ik het erg leuk voor haar vind. Maar ik had graag diegene willen zijn die mocht vertellen dat ik zwanger was.

Nienna, spannend hoor, maar neem de tijd die je denkt nodig te hebben. Ik heb al vaker gezegd dat als je echt zwanger bent het niet uit maakt wanneer je test als je zwanger bent, dan is het toch positief. En wil je er wat zekerder van zijn dat er geen menstruatie komt moet je gewoon nog even wachten. dit klinkt natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik ook wel

Becky; balen zeg

Guess; zou natuurlijk wel helemaal geweldig zijn als er een babytje is verwekt op jullie eenjarige huwelijksnacht, ik duim voor jullie

Ik ben ook heel benieuwd hoe met Flugeltje is en hoe de uitslag in het ziekenhuis was.

Hier echt ongesteld met bijbehorende chagrijnige buien Morgen ga ik de huisarts bellen voor een afspraak. Heb alle rondes naast elkaar gelegd en vanaf ronde 3 heb ik na gemiddeld 5 dagen al bloedverlies wat gemiddeld 6 dagen aan houdt waarna ik ongesteld word. Vind het wel erg spannend, ben van de ene kant bang dat hij vindt dat ik me druk maak om niks en ik nog maar eens zes keer moet proberen alvorens we terug komen. Aan de andere kant ben ik bang dat er echt iets mis is
pi_71536155
met het gevaar dat ik hem dichtgooi, weet niet hoe dat moet...

yep. ze zijn binnen.... Ik baal... lijkt steeds meer op puur geluk of zo.... snap niet wat we fout gedaan hebben. Ben boos...

volgende keer ga ik ovu-testen gebruiken. We gaan dan ook op vakantie, en ze zeggen altijd... Nou ja. we zien wel weer. Vanavond iig een borreltje.

zondag 2 augustus 2009 @ 13:56:26 #274
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71536161
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:55 schreef Guess. het volgende:
En ik wil toch nog even aan Qwea en Harajuku kwijt,ik weet dat jullie heel fel zijn en dat mischien niet altijd zo bedoelen maar ik vind eigenlijk niet echt dat jullie recht van spreken hebben hier,je mag hier heus wel feliciteren maar als iemand anders het moeilijk heeft en wil uiten dan hoeven jullie die niet af te zeiken.Weten jullie hoe het voelt om al maanden bezig te zijn/hormonen die door je lijf gieren en telkens weer die teleurstelling,we zitten hier met een groepje mensen die (al lang)zwanger wil worden en begrip voor elkaar heeft en dan komen jullie je als "buitenstaanders" die hier helemaal niet mee bezig zijn je eigen er mee bemoeien,een felicitatie mag heus wel maar verder hebben jullie dan hier niet zo veel te zoeken vind ik,en dat is mijn mening
Ik dacht dat er verzocht was ontopic te blijven. Ik was dan ook van plan om daar gehoor aan te geven, totdat er toch even weer iemand iets moest zeggen. Nou ja, daar ga ik dan maar even op in, hea.

Ik vind dat je zeikt. Nee, ik ben niet bezig, en ik hoop bij god ook nog lang niet zwanger te worden. Mooi en aardig dat het kut is dat andere mensen toch weer ongesteld zijn geworden, en dat dat kut is, prima, snap ik. Maar om nou zo te gaan jankzakken omdat we mensen feliciteren. Alsjeblieft zeg.

En dat groepje mensen, noemt men in de volksmond een kliekje. Geeft niks, dat is op heel fok wel duidelijk dat jullie een kliekje zijn en andere mensen daar niet tussen komen. Ik krijg een nikky dejavu in deze.

En overigens, niet veel te zoeken? Jij bent even voor het gemak vergeten dat dit een opebaar forum is? . Maar goed, als je verder wilt jankzakken hierover.. dan maak je maar een apart topic aan voor me. Wel even mn nick in de TT doen natuurlijk

Ik zal rockabella dr advies opvolgen en ontopic blijven. Kortom ; Hier zal ik iig niet meer reageren. Ik weet iig wel, dat mocht ik ooit zwanger worden, ik toch nooit in OUD zal komen
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:59:21 #275
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71536253
Pardon? Waar zit ik af te zeiken? Ik vind het ontzettend treurig dat een paar posts over Morretje blijkbaar zo verschrikkelijk zijn dat haar een half schuldgevoel aangepraat wordt. Ondertussen gaat het wel 3 topics over iemand haar moeder, dat is wel okay. Als iemand van jullie zwanger is is het een topic lang felicitaties, maar 10 posts voor Morretje? OH GOD NO!

Maar verder is het echt geen kliekje, vandaar ook dat Ciscostar zei "En nu weer verder met de vaste crew". Je gaat inderdaad maar verder met je vaste crew, want nieuwe mensen zullen iig niet lang blijven, daar zorg je wel voor ja.
pi_71536262
jezus kom op zeg
pi_71536315
Marike; balen dat ze er zijn Begrijp ook heel goed je frustraties, je afvragen wat je moet doen om wel zwanger te worden, maar daar heeft niemand een antwoord op, het is een kwestie van geluk En waarom de een sneller zwanger wordt dan de ander, geen idee... In ieder geval ff een knuffel voor jou!

Bijt wederom heel hard op lip om niet te reageren op bovenstaande posts. Je kunt ook van een mug een olifant maken...
pi_71536385
dank je wel...

Nou met frisse moed weer verder... ik duim weer verder voor iedereen
pi_71536636
Heb ff gespiekt vanaf wanneer je bezig bent Marike, een maandje langer dan ik. Lijkt inderdaad al erg lang! Vandaag even flink balen en morgen de frisse moed maar weer langs laten komen
pi_71539254
Marike... Jammer zeg, echt even k*t natuurlijk.

Poezebeest, ik hoop dat je heel snel naar de ha kunt en dat hij of zij je snel verder helpt. Een half jaartje nog proberen zeggen ze vaak als je nog geen jaar bezig bent. Al werd ik 'al' na 9 maanden verwezen.

Flugel had wel gezegd dat ze afwezig zou zijn, hopelijk is alles in orde.

Hee, er is niemand meer om voor te duimen voor mijn eigen NOD (samen met baldria), dat is gek.
pi_71539614
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:56 schreef marike77 het volgende:
yep. ze zijn binnen.... Ik baal... lijkt steeds meer op puur geluk of zo.... snap niet wat we fout gedaan hebben. Ben boos...
Oh balen marike.
Misschien inderdaad een goed idee om testjes te gebruiken als je niet helemaal zeker weet of je goed timed.
pi_71540775
Marike, wat jammer dat je ongesteld bent geworden zeg!

PZE, wat bedoel je met er is niemand om te duimen?
Ik duim absoluut voor jullie hoor

Poezebeest, ik hoop dat de huisarts wat voor je kan doen!
pi_71541032
Nienna, sorry! Jij bent natuurlijk ook nog niet ongesteld! Ik duim heel hard voor jou hoor. Ik bedoelde dat er in het lijstje niemand meer staat voor de 8e. Maar jij natuurlijk nog wel.
pi_71541242
Ohhh, ik dacht dat je zoiets bedoelde als er duimt nog helemaal niemand voor ons
pi_71541432
Nee joh, ben je mal. Dat is wel het laatste waar ik me hier zorgen om maak.
Nog steeds geen bij jou?
  zondag 2 augustus 2009 @ 16:52:35 #286
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71541462
Marike wat balen

Weetje mijn gynecoloog zei dat het eigenlijk "heel normaal" is als je binnen 2 jaar zwanger bent.Als ik zo om me heen kijk kan ik zo 3 vrouwen opnoemen bij wie het zo'n 1.5 jaar duurde (ken er meer waarbij het binnen een paar mnd tot een jaar raak was,maargoed)dus daar hou ik me voorlopig maar aan vast. Ik ga echt heel erg m'n best doen om deze ronde in de wachtweken relax te blijven..
pi_71541487
Ohh, wat jammer Marike...

Ik had het mij nog helemaal niet gerealiseerd dat ik gewoon al bijna m'n NOD heb.. Vorige maand was ik er nu echt constant mee bezig... (nou hoop ik niet dat ik vanaf vandaag begin te stressen haha)
pi_71542130
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:51 schreef prinseszondererwt het volgende:
Nee joh, ben je mal. Dat is wel het laatste waar ik me hier zorgen om maak.
Nog steeds geen bij jou?
Nee nog niks, en ik haal me van alles in mijn hoofd haha.
Ik let op elk pijntje of dingetje wat ik voel

En tot overmaat van ramp vond vriendlief vandaag ineens dat mijn tepels er anders uitzagen dus ik ben niet de enige in huis die op alles let nu

Maar we zullen het wel zien hè.

Baldria, ik wens je een rustig en niet gestressed weekje toe
pi_71542363
knap hoor dat je nog steeds niet een test hebt gedaan nianna ik zal er al 10 gedaan hebben denk ik
pi_71542622
Ah, als hij positief is, dan zal hij dat volgende week ook nog zijn, hoor, becky Je hebt in mijn ogen tijd genoeg om te testen
pi_71542643
ja dat is waar ik heb alleen het geduld nooit om te wachten
pi_71542649
Becky, ik heb gewoon het idee dat ik dingen WIL zien/voelen nu.
Realistisch gezien ben ik gewoon 'nog maar' 1 dagje over tijd en nog maar 2 maanden van de pil af, dus de kans is groot dat ik gewoon aan het ontpillen ben.
  zondag 2 augustus 2009 @ 17:36:38 #293
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71542688
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:54 schreef Poezebeest het volgende:
Asyniur; komen eind deze maand, hopelijk, wel over met z'n allen!
Oei, dat zou wel heel erg gezellig zijn!

Ow en mei-baby's/mensen zijn heel erg leuk
pi_71543162
Ik heb misschien makkelijk praten, maar ik heb eigenlijk nooit die ongeduldigheid gevoeld om te moeten testen Dus ik moet er eigenlijk ook niets over zeggen aangezien ik niet weet waarover ik spreek
pi_71545593
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 17:35 schreef -Nienna- het volgende:
Becky, ik heb gewoon het idee dat ik dingen WIL zien/voelen nu.
Realistisch gezien ben ik gewoon 'nog maar' 1 dagje over tijd en nog maar 2 maanden van de pil af, dus de kans is groot dat ik gewoon aan het ontpillen ben.
Ja inderdaad.. soms voel je inederdaad dingen die er zouden moeten zijn, maar er niet zijn.
Spannend hoor Nienna en becky
  Jubileum moderator zondag 2 augustus 2009 @ 19:44:09 #296
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71546091
Ik heb heel wat gemist vanmiddag geloof ik

Ik zal er verder geen woorden meer aan vuil maken maar ik wil nog wel even zeggen dat er natuurlijk geen sprake is van een vaste crew van dit topic. Ja jullie leven met elkaar mee, en leren elkaar goed kennen maar dit is en blijft een openbaar forum. Iedereen mag hier feliciteren en ook iedereen is hier welkom.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:00:52 #297
190853 RockabeIIa
pi_71546456
Daar sluit ik me bij aan. Ik zie nu ook dat ik over een aantal dingen heb heen gelezen waar ik echt vraagtekens bij heb.
Ook wat uitbundigheid qua felicitaties. Dat moet toch echt gewoon kunnen, hoor. Ik vind het jammer dat het voor anderen niet zo gauw raak is maar om daarom meer ingetogen en 'gepast' te reageren als iemand wel vlot zwanger is, vind ik erg sneu.
Dit is hier toch geen dodenherdenkingstopic?
pi_71546785
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:44 schreef Lois het volgende:
Ik heb heel wat gemist vanmiddag geloof ik

Ik zal er verder geen woorden meer aan vuil maken maar ik wil nog wel even zeggen dat er natuurlijk geen sprake is van een vaste crew van dit topic. Ja jullie leven met elkaar mee, en leren elkaar goed kennen maar dit is en blijft een openbaar forum. Iedereen mag hier feliciteren en ook iedereen is hier welkom.
Ik heb me vanmiddag afzijdig gehouden, maar wil nu toch reageren.
Ik zie namelijk geen vaste crew.
Ik post hier nog niet zo lang, maar kon direct gezellig meekletsen hier en dat geldt volgens mij ook voor de dames die na mij in dit topic verschenen.
pi_71547504
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:13 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Ik heb me vanmiddag afzijdig gehouden, maar wil nu toch reageren.
Ik zie namelijk geen vaste crew.
Ik post hier nog niet zo lang, maar kon direct gezellig meekletsen hier en dat geldt volgens mij ook voor de dames die na mij in dit topic verschenen.
Zo is het ook.. wat ik bedoelde (vast groepje etc) was meer het vaste groepje dat hier bezig is, in de lijst staat etc. En ieder nieuw iemand is welkom, zijn laatste tijd zat nieuwe gekomen en geloof dat die zich niet niet-welkom voelen... Bedoelde gewoon te zeggen dat de mensen die bij de hele boel ffies aan het opnaaien waren wel weer konden vertrekken
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:42:33 #300
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_71547547
Ik zou graag nog even meerellen, maar helaas. Zit onder de kalmerende middelen en de vechtlust is dus een beetje weg

Morretje van harte

De onderzoeken vrijdag in het ziekenhuis waren goed. Er zijn geen belemmeringen gevonden om gewoon zwanger te kunnen worden. "blijven proberen" was het devies. Wel heeft hij nog een tweetal extra tests aangevraagd. Een glucose-tollerantietest een een schildkliertest. Daar krijg ik dan over 4 weken de uitslag weer van.

Verder gaat het gewoon kut, zo kut dat ik het eigenlijk niet echt op kan brengen om hier goed mee te lezen en met iedereen mee te leven Ik probeer momenteel zo weinig mogelijk online te zijn, want als ik online ben ga ik googlen en hoe meer ik google, hoe meer angst/paniek en hyperventilatie ik krijg. Woensdag eerste afspraak bij een psycholoog, tot die tijd hou ik me gedeist met oxazepam. Ik hoop snel weer een beetje boven water te zijn. Verder voor iedereen een welgemeende knuffel
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_71547619
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik zou graag nog even meerellen, maar helaas. Zit onder de kalmerende middelen en de vechtlust is dus een beetje weg

Morretje van harte

De onderzoeken vrijdag in het ziekenhuis waren goed. Er zijn geen belemmeringen gevonden om gewoon zwanger te kunnen worden. "blijven proberen" was het devies. Wel heeft hij nog een tweetal extra tests aangevraagd. Een glucose-tollerantietest een een schildkliertest. Daar krijg ik dan over 4 weken de uitslag weer van.

Verder gaat het gewoon kut, zo kut dat ik het eigenlijk niet echt op kan brengen om hier goed mee te lezen en met iedereen mee te leven Ik probeer momenteel zo weinig mogelijk online te zijn, want als ik online ben ga ik googlen en hoe meer ik google, hoe meer angst/paniek en hyperventilatie ik krijg. Woensdag eerste afspraak bij een psycholoog, tot die tijd hou ik me gedeist met oxazepam. Ik hoop snel weer een beetje boven water te zijn. Verder voor iedereen een welgemeende knuffel
gaat echt niet zo lekker bij je he...
Hoop dat je je zelf snel beter gaat voelen en dat de testen die je van de week moet doen geen rare dingen als uitslag geven. Veel succes woensdag bij de psycholoog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')