quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:40 schreef Guess. het volgende:
Ik ga duimen voor de NOD-lady's komende week en voor jou extra Mijsje want ik wil je gewoon weg hebben hier![]()
!!
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:54 schreef Asyniur het volgende:
Och mijsje toch![]()
![]()
had je mijn PM nog gehad?
vakantie is pas over 5 weken ofzo...quote:Op zondag 26 juli 2009 13:18 schreef Kolonia het volgende:
Hallo.![]()
Ik ben even niet geweest, maar heb helaas geen dubbele streepjes gemist zie ik.![]()
Welkom -wen- en RTM010 .![]()
@Koningin Juliana: misschien heb je wat vroeg getest en kom je met goed nieuws van vakantie terug.
@Poezebeest: vreemde trent inderdaad. HA lijkt me een goed idee.
@Mijsje: wat jammer, het was je zo gegund.![]()
@Cisco: goed uitrusten op vakantie hoor. Hopelijk voel je je na je vakantie weer wat beter in je vel. of beter nog, heb je een goede reden om vermoeid en huilerig te zijn.![]()
@Tierr: balen.Je bent ook al zo lang bezig.
Nu ongeveer 11 maanden... dus dat is nog niet eens heel erg ontzettend lang, er zijn wel mensen hier die al veel langer wachten... Maar toch, het voelt wel heel lang. En het feit dat je wéét dat je minder kans hebt doordat het aan beide kanten niet helemaal zit zoals het zou moeten zitten, maakt het er ook niet makkelijker op...quote:Op zondag 26 juli 2009 13:18 schreef Kolonia het volgende:
@Tierr: balen.Je bent ook al zo lang bezig.
ik ben mezelf gewoon een beetje suf aan het denkenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:44 schreef Poezebeest het volgende:
Hoe het nu precies zit met eisprong en slijm weet ik ook niet, ik heb het wel eens in de gaten gehouden, maar kan er geen peil op trekken. Heb ook het idee dat het bij mij niet overeen komt met de ovulatietestjes. Kan je dus helaas niet helpen...
Tuurlijk! we posten hier samen, of je nou 1 maand, 2 maanden, een half jaar of twee jaar hier zit...quote:Op maandag 27 juli 2009 22:07 schreef freubelmuts het volgende:
nou ja op zich denk ik dat we dan wel aardig goed bezig zijn geweest, maar ergens zegt een stemmetje "te laat"
op naar de volgende ronde, al moet het tegendeel over een week of 2 nog bewezen worden natuurlijk!
dank in ieder geval voor jullie reacties![]()
blijf dat gewoon mooi vinden, "jullie" hier al zoveel langer posten zo mee kunnen leven met "nieuwelingen"
ik ook voor mezelf hoor...quote:Op maandag 27 juli 2009 22:03 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hmm... dat laatste wil ik mezelf ook al maanden doen geloven. Maar tot nu toe...
Ik hoop zo dat iemand van hier nog voor het einde van de maand 2 streepjes plast..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:25 schreef mijsje het volgende:
[..]
Tuurlijk! we posten hier samen, of je nou 1 maand, 2 maanden, een half jaar of twee jaar hier zit...
[..]
ik ook voor mezelf hoor...![]()
Cisco, spannend hoor! en heel vervelend die pijnlijke knie!!!
en verder vind ik gewoon dat Asyniur gelijk moet krijgen!
Beetje last van mijn borsten, maar vaker gehad dus dat is geen reden om verder te denken. Rest ook nog niet, want moeder en werkgever zeiden dat het kon komen van knie, en 10 dagen bij evenement bezig zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:20 schreef leonieke het volgende:
Ciscostar doe eens niet zo gek jij. Zo moe en een huilbui om niets? Het klinkt alleszins wel positiefHeb je nog ergens anders last van? Heb ik je al verteld dat ik (toen ik het nog niet wist weliswaar na die negatieve test) op mijn werk tijdens mijn middagpauze in slaap ben gevallen en één keer bijna stond te wenen toen ik merkte dat iemand mijn fruitsapje had gepikt uit de gemeenschappelijke koelkast op het werk? Ik was zelfs van plan om al mijn collega's te ondervragen wie het gedaan had
Ik wil hier natuurlijk niets mee zeggen, maar je weet maar nooit hé
![]()
hahaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:16 schreef Asyniur het volgende:
Heel erg moe en overal in slaap kunnen vallen? *check
Nog 4 in de race.. zou zo maar kunnen hahaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:01 schreef Borra het volgende:
Ik voel tweede streepjes aankomen, sinds ik hier ben is er nog geen tweede streepje geweest dus het moet bijna wel
Ik heb 'm niet echt donkerder zien worden.. ja.. zeg maar om de dag .. dus dat klopt niet helemaal. Ik heb er ook geen foto's van genomen om ze te vergelijken enzo.. We hebben wel geklust, want ja, we waren tenslotte op huwelijksreisquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:06 schreef flugeltje het volgende:
baldria: als de test donkerder worden en later weer lichter zal je piek ergens daartussen gevallen zijn. Dan hoef je nog niet eens persé je daadwerkelijke piek geconstateerd te hebben.
Haha, nee, niet onder mijn oksel, helaas. Het moet rectaal.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:59 schreef becky1983 het volgende:
kan iemand is uitleggen hoe dat nou presies zit met temperaturen? dat doe je als je wakker word..onder je oksel of ergens anders....en veders ik heb geen idee heb er geen ervaring mee
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:00 schreef Ciscostar het volgende:
Veel plezier met neuken de komende dagen
ik duim voor jequote:Op donderdag 30 juli 2009 15:24 schreef Morretje het volgende:
Hm, hier is het onzeker..
Zelf had ik m'n NOD vandaag verwacht (in de OP staat zaterdag geloof ik), ik zie nog geenen voel ook nog niets bijzonders.. Als het wel raak zou zijn zou ik het heel knap vinden met maar 2 keer klussen..
![]()
![]()
Misschien dat ik morgen een test haal, ik weet het niet zo goed..
Gewoon lekker die dag doen waar je zin in hebt...quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:33 schreef freubelmuts het volgende:dank maar weer lieve meiden voor jullie adviezen
ik zat zelf ook te bedenken dat ik me waarschijnlijk drukker maak als nodig is en ik zie het die dag wel!
ik ben het eigenlijk zelf wel met mijsje eens, zou me toch wat zijn als je keer op keer 2 weken v/d maand alles "on hold" zet voor het geval dat!
morretje het kan natuurlijk altijd van 1 of 2 keer klussen![]()
cisco het blijft spannend, ik blijf duimen![]()
mijsje ik vind het fijn te lezen dat je je eigenlijk best wel oke voelt
IK deed m ook nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:48 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tsja, volgens mij weet je zelf het antwoord al. Na 3 uur is hij net zo onbetrouwbaar als na 10 minuten. Dus als je over een dag of drie nog niet ongesteld bent geworden test je gewoon nog een keertje.
Volgens je profiel ben je een man, je weet neem ik aan dat die test voor dames bedoeld zijn?
Ah, ik lees nu al meer dat de CB testen vrijwel na verloop van tijd indrooglijnen vertonen. In als ik het in nederlands google... niet zovee resultaten. In het engels welquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:02 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja, wel ervaring mee maar vooral dat ze niets zeggen... Je moet echt nog even afwachten.
quote:Als we nu even snel afwassen kunnen we daarna nog even sexen voordat twee voor twaalf begint.
dan moet je testenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:13 schreef -Nienna- het volgende:
Ik voel me ook niet zwanger en toch heb ik de neiging vandaag te testen.
Mijn moeder is jarig, daar gaan we vanavond heen...dus eigenlijk wil ik graag weten of ik vanavond aan de wijn mag
Of gewoon sowieso niet aan de wijn gaan haha.quote:
Als jij aan de wijn wil.. dan gewoon testen en anders wachtenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:31 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Of gewoon sowieso niet aan de wijn gaan haha.
Vindt het aan de ene kant ook wel weer zonde van de test, aangezien mijn NOD pas morgen is
(lekkere twijfelkont ben ik ook haha)
Tja.. op naar ronde 8quote:
Ik had niet echt hoop.. ergens in mij zegt iets dat ik over 2 jaar nog niet zwanger ben..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:43 schreef Kolonia het volgende:
Cisco.![]()
Wat zul je teleurgesteld zijn na de hoop die je had.
Mijn ouders hebben 5 jaar over gedaan om mij te krijgen.. en ergens zegt me iets dat ik dat van hun heb overgenomen...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:09 schreef leonieke het volgende:
Cisco wat jammer dat het niet gelukt is. Ik hoop alvast dat je vrees niet zal uitkomen. Maar ik ben het waarschijnlijk vergeten (sorry daarvoor), maar vanwaar die vrees?
Mja, dat zegt niet altijd iets. Mijn ma was twee keer direct zwanger na het stoppen met de pil.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:22 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben 5 jaar over gedaan om mij te krijgen.. en ergens zegt me iets dat ik dat van hun heb overgenomen...
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:08 schreef Ciscostar het volgende:
Hier nog niks, en vandaag ga ik niet testen.
We willen toch een streepjes regen?? Dan kunnen we (de wachtende dames) pas beter morgen in augustus testen.. dan kan de trend doorzetten haha
Speciaal voor jou, beter vernoem je dat kind naar mij als tegenprestatiequote:
Ga jij es gauw met je beentjes omhoog je bed in en laat Ravage je een fruitsalade met extra foliumzuur brengen!quote:
Van de week gewoon es ff bij je huisarts langs, als je daar tenminste goed mee overweg kanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:42 schreef Morretje het volgende:![]()
We hebben het er net over, of we wel of niet gaan wachten tot na de 12-weken echo. Maar stiekem wil ik het mijn moeder al wel vertellen, en Ravages ouders natuurlijk ook... Ik ben er zelf ook nog een beetje beduusd van..![]()
En, en, en wat moet ik nu allemaal niet doen, en wel doen en wat mag niet meer en, en, en...![]()
Das wel een goed idee..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van de week gewoon es ff bij je huisarts langs, als je daar tenminste goed mee overweg kan![]()
Die kan je dan alles vertellen over hoe nu verder...
En ik zou het ook geen 8 of 9 weken voor me kunnen houden hoor!
'Maaaam, waarom heb je me in vredesnaam Kayleigh genoemd?'quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, beter vernoem je dat kind naar mij als tegenprestatie
En dan nu een echte mensenbabyquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:42 schreef Morretje het volgende:![]()
We hebben het er net over, of we wel of niet gaan wachten tot na de 12-weken echo. Maar stiekem wil ik het mijn moeder al wel vertellen, en Ravages ouders natuurlijk ook... Ik ben er zelf ook nog een beetje beduusd van..![]()
En, en, en wat moet ik nu allemaal niet doen, en wel doen en wat mag niet meer en, en, en...![]()
Hier nog geen ongi in zicht.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:58 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Jij misschien? Je NOD = vandaag, hoe is het?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:56 schreef nokwanda het volgende:
je kunt de kleine altijd nog Chip of Chippy noemen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:52 schreef Ravage het volgende:
[..]Als de baby meer dan 9 pond wordt, zullen we er over denken
Jah sorry kan echt even niet hebben... bedoel doe dit een slowchat ofzoquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:07 schreef Morretje het volgende:
Cisco, ik snap em wel..We verhuizen wel..
Shit door dit alles (zie bovenstaande) helemaal poezebeest vergeten...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:11 schreef Asyniur het volgende:
Poezebeest, balen zeg!![]()
Zorg je samen met Cisco en anderen voor een streepjesregen aan het einde van de maand?
Uhuquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
Over schatten gesproken: Leonie, je bent echt een engel.
Het is ook gewoon niet eerlijk! Ik hoop dan ook echt dat Z&G overspoeld gaat worden vanuit hier!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:09 schreef prinseszondererwt het volgende:
CiscoIk snap hem ook. Na 2 weken hier met een tweede streepje weggaan... Dat vind ik zacht gezegd oneerlijk. En ik ben heus blij voor Morretje, maar kom op zeg. Twee weken. Gewoon niet eerlijk.
![]()
* prinseszondererwt zet de egomodus uit en gaat even afkoelen
Gaan ons best doenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon niet eerlijk! Ik hoop dan ook echt dat Z&G overspoeld gaat worden vanuit hier!
Gekkerdquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
Over schatten gesproken: Leonie, je bent echt een engel.
Ik heb mijn pil eind januari 2008 uit de deur gedaan, maar ben dan eigenlijk direct in de MMM gestapt. We hadden (dankzij mijn gynaecologe, want ik denk echt niet dat ze de gewone procedure gevolgd heeft) in 2007 al alle onderzoeken achter de rug (vaststelling PCO, bloedonderzoeken, spermaonderzoek, ...). Dit omdat ik nog nooit ongesteld was geweest. Ik mocht ook van de gyn niet stoppen met mijn pil zonder dat ik aan de Clomid begon omdat dit te ongezond was.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:20 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Uhu
Leo hoe lang jij eigenlijk erover gedaan.. van de week niet gevraagt toen we aan het pm'en waren
Sorry hoor, maar wat een gezeik. Dus omdat iemand gewoon weer ongesteld is geworden (waarmee ik niet zeg dat dat niet kut is hoor!) mogen we iemand anders niet feliciteren? Wat een bullshit zegt. Het spijt me wel hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:05 schreef Ciscostar het volgende:
sorry maar ik irriteer me lichtelijk al deze felicitaties en gepraat..[van de mensen die hier normaal nooit komen etc] kan dit misschien ergens anders. Snap best dat iedereen blij is voor morretje.. maar dit kan ook in het asielactie topic of baby op komst topic... nogal confronteren voor mensen die net weer ongesteld zijn geworden, graag zwanger willen worden maar al tijd bezig zijn etc...
Niet om jou hoor morretje, gun het je van harte en fijn dat je al na 2 weken hier zwanger bent..
Ik denk (maar nu spreek ik eigenlijk voor een anderquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk (maar nu spreek ik eigenlijk voor een ander) dat het helemaal niet ging over de felicitaties. Er zijn vaak lurkers die iemand feliciteren (ik ben er zelf van geschrokken hoeveel mensen mijn verhaal gevolgd hebben)
![]()
Maar het ging hem volgens mij eerder om de slowchat over namen noemen e.d.
Marike: veel succes voor overmorgen
quote:sorry maar ik irriteer me lichtelijk al deze felicitaties
Je vergeet natuurlijk wel 'en gepraat' te quotenquote:
Nou ja goed, hoe dan ook, ik vond het een beetje belachelijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je vergeet natuurlijk wel 'en gepraat' te quotenIk denk echt dat daar de nadruk op lag want het is naast een wachten-op topic natuurlijk ook een felicitatietopic voor mensen die een +'je hebben. Maar misschien moei ik me er beter niet mee aangezien ik hier echt niet voor mezelf zit te spreken.
Dat weet ik nog nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:57 schreef prinseszondererwt het volgende:
Spannend dus Nienna, wanneer ga je testen?
Dank jequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Och Nienna, gewoon doen wanneer het goed voelt.
Wel typisch hoor, er posten een paar niet zulke vaste OUD-posters mee en we hebben meteen een rel.![]()
Wat lief, thnx!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:32 schreef huuphuup het volgende:
*lurkinbreekt
Spannend Nienna! Ik duim voor je![]()
hier was het ook met de tweede ronde raak terwijl ik er eigk ook wel rekening mee had gehouden dat ik nog wel zou moeten ontpillen enzo. Wie weet! *duimt*
Waar haal je het nu vandaan dat het haar niet gegund wordt?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ondertussen wel bij elk ander 3 pagina's volposten met GEFELICITEERD![]()
Maar nu is het Morretje die snel zwanger wordt, leuk voor haar maar kut voor jullie, en dan wordt haar gewoon een half schuldgevoel aangepraat. Kom nou toch zeg.
Ik vind het huillie gedrag. Maar dat is mijn mening hequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:08 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Waar haal je het nu vandaan dat het haar niet gegund wordt?![]()
Het is gewoon een beetje vreemd dat opeens zoveel mensen van buitenaf reageren, en de meesten daarvan ook alleen op Morretje.
Dat zijn we hier niet zo gewend, want hier reageert iedereen op elkaar bij zowel slecht als goed nieuws.
Ik snap best dat dat misschien niet zo leuk is als je zelf een virtuele knuffel kunt gebruiken.
Hopelijk is Nienna (bijna) net zo snel als Morretje!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Helaas wordt niet iedereen even snel zwanger. That's life!
Dit dus. En dat geldt voor iedereen wel in meerdere of mindere mate.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
GekkerdIk wou gewoon dat ik je kon meesleuren naar het andere topic.
Ik zat vanochtend nog in de OP van dit topic te lezen en toen schrok ik dat er hier toch een aantal mensen posten die langer bezig zijn dan ik geweest ben terwijl ik al in de MMM zat. Zo k*t gewoon. En dan vooral die onzekerheid en die onduidelijkheid. Dat vond ik persoonlijk het lastigste. Ze zouden je 'gewoon' moeten zeggen wanneer het zal lukken, dan zou het allemaal minder stressy zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo en dat was, nu weer verder met de oude bekende in dit topic.
Waarvan ik hoop dat deze dames natuurlijk voor eind augustus in 1 keer allemaal weg zijn![]()
@ Marike: spannend
@ Guess: Dat ken ik.. vorig jaar meteen slapen, maar dit jaar bij ons 1 jaar trouwenIk hoop dat het zijn vruchten inderdaad heeft afgeworpen.
ps. je bent een schat
@ Nienna: Ik hoop dat je misselijk bent van... .. en niet van ongsteldheid
Ik duim voor je
@Becky: Misschien toch zwanger ondanks de bruine afscheiding
Flugeltje.. waar ben je eigenlijk?? Hoe was de uitslag vrijdag in het ziekenhuis??
[ Bericht 3% gewijzigd door Ciscostar op 02-08-2009 19:47:23 (becky opmerking toegevoegd, nienna aangepast) ]Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
Sorry.. moest hoop bijlezen..quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:05 schreef -Nienna- het volgende:
Guess, dat zou toch het ultieme zijn he, dat jullie kindje op jullie trouwdag verwekt is
Cisco, fijn dat je je wat beter voelt![]()
Ik heb trouwens geen last van bruine afscheiding, dat was Becky...
Ik dacht dat er verzocht was ontopic te blijven. Ik was dan ook van plan om daar gehoor aan te geven, totdat er toch even weer iemand iets moest zeggen. Nou ja, daar ga ik dan maar even op in, hea.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:55 schreef Guess. het volgende:
En ik wil toch nog even aan Qwea en Harajuku kwijt,ik weet dat jullie heel fel zijn en dat mischien niet altijd zo bedoelen maar ik vind eigenlijk niet echt dat jullie recht van spreken hebben hier,je mag hier heus wel feliciteren maar als iemand anders het moeilijk heeft en wil uiten dan hoeven jullie die niet af te zeiken.Weten jullie hoe het voelt om al maanden bezig te zijn/hormonen die door je lijf gieren en telkens weer die teleurstelling,we zitten hier met een groepje mensen die (al lang)zwanger wil worden en begrip voor elkaar heeft en dan komen jullie je als "buitenstaanders" die hier helemaal niet mee bezig zijn je eigen er mee bemoeien,een felicitatie mag heus wel maar verder hebben jullie dan hier niet zo veel te zoeken vind ik,en dat is mijn mening![]()
Oh balen marike.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:56 schreef marike77 het volgende:
yep. ze zijn binnen....Ik baal... lijkt steeds meer op puur geluk of zo.... snap niet wat we fout gedaan hebben. Ben boos...
![]()
Nee nog niks, en ik haal me van alles in mijn hoofd haha.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:51 schreef prinseszondererwt het volgende:
Nee joh, ben je mal. Dat is wel het laatste waar ik me hier zorgen om maak.![]()
Nog steeds geenbij jou?
Oei, dat zou wel heel erg gezellig zijn!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:54 schreef Poezebeest het volgende:
Asyniur; komen eind deze maand, hopelijk, wel over met z'n allen!
Ja inderdaad.. soms voel je inederdaad dingen die er zouden moeten zijn, maar er niet zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:35 schreef -Nienna- het volgende:
Becky, ik heb gewoon het idee dat ik dingen WIL zien/voelen nu.
Realistisch gezien ben ik gewoon 'nog maar' 1 dagje over tijd en nog maar 2 maanden van de pil af, dus de kans is groot dat ik gewoon aan het ontpillen ben.
Ik heb me vanmiddag afzijdig gehouden, maar wil nu toch reageren.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:44 schreef Lois het volgende:
Ik heb heel wat gemist vanmiddag geloof ik![]()
Ik zal er verder geen woorden meer aan vuil maken maar ik wil nog wel even zeggen dat er natuurlijk geen sprake is van een vaste crew van dit topic. Ja jullie leven met elkaar mee, en leren elkaar goed kennen maar dit is en blijft een openbaar forum. Iedereen mag hier feliciterenen ook iedereen is hier welkom.
Zo is het ook.. wat ik bedoelde (vast groepje etc) was meer het vaste groepje dat hier bezig is, in de lijst staat etc. En ieder nieuw iemand is welkom, zijn laatste tijd zat nieuwe gekomen en geloof dat die zich niet niet-welkom voelen... Bedoelde gewoon te zeggen dat de mensen die bij de hele boel ffies aan het opnaaien waren wel weer konden vertrekkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:13 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ik heb me vanmiddag afzijdig gehouden, maar wil nu toch reageren.
Ik zie namelijk geen vaste crew.
Ik post hier nog niet zo lang, maar kon direct gezellig meekletsen hier en dat geldt volgens mij ook voor de dames die na mij in dit topic verschenen.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik zou graag nog even meerellen, maar helaas. Zit onder de kalmerende middelen en de vechtlust is dus een beetje weg
Morretje van harte
De onderzoeken vrijdag in het ziekenhuis waren goed. Er zijn geen belemmeringen gevonden om gewoon zwanger te kunnen worden. "blijven proberen" was het devies. Wel heeft hij nog een tweetal extra tests aangevraagd. Een glucose-tollerantietest een een schildkliertest. Daar krijg ik dan over 4 weken de uitslag weer van.
Verder gaat het gewoon kut, zo kut dat ik het eigenlijk niet echt op kan brengen om hier goed mee te lezen en met iedereen mee te levenIk probeer momenteel zo weinig mogelijk online te zijn, want als ik online ben ga ik googlen en hoe meer ik google, hoe meer angst/paniek en hyperventilatie ik krijg. Woensdag eerste afspraak bij een psycholoog, tot die tijd hou ik me gedeist met oxazepam. Ik hoop snel weer een beetje boven water te zijn. Verder voor iedereen een welgemeende knuffel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |