Ik heb 'm niet echt donkerder zien worden.. ja.. zeg maar om de dag .. dus dat klopt niet helemaal. Ik heb er ook geen foto's van genomen om ze te vergelijken enzo.. We hebben wel geklust, want ja, we waren tenslotte op huwelijksreisquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:06 schreef flugeltje het volgende:
baldria: als de test donkerder worden en later weer lichter zal je piek ergens daartussen gevallen zijn. Dan hoef je nog niet eens persé je daadwerkelijke piek geconstateerd te hebben.
Haha, nee, niet onder mijn oksel, helaas. Het moet rectaal.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:59 schreef becky1983 het volgende:
kan iemand is uitleggen hoe dat nou presies zit met temperaturen? dat doe je als je wakker word..onder je oksel of ergens anders....en veders ik heb geen idee heb er geen ervaring mee
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:00 schreef Ciscostar het volgende:
Veel plezier met neuken de komende dagen
ik duim voor jequote:Op donderdag 30 juli 2009 15:24 schreef Morretje het volgende:
Hm, hier is het onzeker..
Zelf had ik m'n NOD vandaag verwacht (in de OP staat zaterdag geloof ik), ik zie nog geenen voel ook nog niets bijzonders.. Als het wel raak zou zijn zou ik het heel knap vinden met maar 2 keer klussen..
![]()
![]()
Misschien dat ik morgen een test haal, ik weet het niet zo goed..
Gewoon lekker die dag doen waar je zin in hebt...quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:33 schreef freubelmuts het volgende:dank maar weer lieve meiden voor jullie adviezen
ik zat zelf ook te bedenken dat ik me waarschijnlijk drukker maak als nodig is en ik zie het die dag wel!
ik ben het eigenlijk zelf wel met mijsje eens, zou me toch wat zijn als je keer op keer 2 weken v/d maand alles "on hold" zet voor het geval dat!
morretje het kan natuurlijk altijd van 1 of 2 keer klussen![]()
cisco het blijft spannend, ik blijf duimen![]()
mijsje ik vind het fijn te lezen dat je je eigenlijk best wel oke voelt
IK deed m ook nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:48 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tsja, volgens mij weet je zelf het antwoord al. Na 3 uur is hij net zo onbetrouwbaar als na 10 minuten. Dus als je over een dag of drie nog niet ongesteld bent geworden test je gewoon nog een keertje.
Volgens je profiel ben je een man, je weet neem ik aan dat die test voor dames bedoeld zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |