abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71441403
freubelmuts, dat is inderdaad wel raar... vind ik ook wel beetje ja...
ik zou zelf niks zeggen, maar wachten tot het verteld wordt door die persoon... maar goed, er zijn ook andere mensen... (moet ik opeens denken aan de oma van m'n man... die riep over de camping waar we toen waren (echt hard ) Maar kind, wat heb je een buik, ben je in verwachting? ... mijn antwoord: ehm, nee, ik ben gewoon dik! alsof we het niet even zouden vertellen als we een kindje zouden krijgen...)
  woensdag 29 juli 2009 @ 21:55:08 #127
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71441593
O ja das ook fijn Mijsje,mijn moeder heeft wel es te horen gekregen dat ze maar op de gang moest wachten toen ze met mijn (toen nog) kleine broertje runtgenfoto's moest maken.Wach U maar op de gang aangezien U zwanger bent (en dat was ze dus NIET)
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_71442226
nou word ie helemaal mooi! even gewoon vragen ivm medisch is er ook niet meer bij... je zou ze toch af en toe...

pi_71442685
Oh, dan valt het bij mij nog wel mee als ik dat zo van jullie lees
pi_71442719
Wat erg he freubelmuts.. mijn collega's beginnen er ook wel eens over of ik ook kinderen zou willen, dan zeg ik altijd nog niet.. eigenlijk vind ik dat collega's helemaal niet van de lastige privévragen moeten stellen
In China toen ik op reis was dachten ze ook een keer dat ik zwanger was bij het passen van kleren, maar ik was gewoon wat dik en ze hebben daar allemaal kleine maatjes
pi_71454196
Freubelmuts, dat soort uitspraken hoef je niet op een schaal te leggen hoor, het is vervelend dat mensen dat zeggen, en hoe vervelend het is, dat merk je aan je gevoel.
Borra, dat is irritant inderdaad. (in Griekenland kwam zo'n Grieks berg vrouwtje naar me toe, legde haar hand op m'n buik en zei ook dat ik zwanger was... ik ben gewoon wat zwaarder dan gemiddeld, maar om nou te zeggen dat ik modder en moddervet ben, nou ook weer niet... (er zit wel veel op m'n buik, dat dan weer wel...) )
pi_71454769
dank je mijsje tis nog net dat mn horoscoop geen weegschaal is
vond het vooral eigenlijk erg omdat ik zo trots was dat ik in 2 weken tijd 3 kilo was afgevallen!

een ander vraagje, de kans is groot dat ik volgende week naar een pretpark ga, maar moet ik eigenlijk dan de achtbanen mijden of maakt dat nu nog niet uit?
Ik acht de kans vrij klein dat het nu al raak zou zijn namelijk en zou het dan zonde vinden, maar als het wel raak zou zijn wil ik natuurlijk geen gevaar lopen zeg maar
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:24:15 #133
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71455039
Het lijkt mij dat je gewoon die achtbaan in kan hoor,als het raak mocht zijn is het nog zo pril die overleefd de rit wel.
Ikzelf kijk alleen uit met eten en drinken na mijn eisprong,eigenlijk denk ik dat dat nog niet eens nodig is maar dat doe ik voor mijn eigen gevoel,voelt gewoon beter.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_71455116
Baldria, welkom terug...zo te lezen hebben jullie het naar je zin gehad op huwelijksreis.
En wie weet was het toch raak

Flugel, verstandig hoor dat je even hulp hebt ingeroepen. Daar is het tenslotte voor
Ik hoop dat je met goede moed verder kunt.

Ik heb gelukkig nog geen vragen gehad of ik zwanger zou kunnen zijn.
Mijn omgeving verwacht absoluut niet dat we hier mee bezig zijn.
Toch heb ik ook wat extra's op mijn buik zitten hoor

Mijsje hoe is het met jou nu?

Cisco, knap hoor dat je nog niet test, ik kan me er iets bij voorstellen.
En als jou dat een beetje rust geeft door gewoon verder af te wachten dat moet je dat vooral doen.
(Ook al ben ik héél nieuwsgierig)

Poezebeest, hoe is het bij jou, al enig zicht op duivels? Ik hoop van niet natuurlijk!

Freubel, moeilijk...ik weet niet wat ik zou doen.
Jij kunt als enige inschatten of de kans ook erg aanwezig is dat je wel zwanger bent dus ik zou zeggen:
volg je gevoel.

Morretje en becky, jullie NOD komt ook aardig dichtbij, hoe is het met jullie?
pi_71460487
Hm, hier is het onzeker..
Zelf had ik m'n NOD vandaag verwacht (in de OP staat zaterdag geloof ik), ik zie nog geen en voel ook nog niets bijzonders.. Als het wel raak zou zijn zou ik het heel knap vinden met maar 2 keer klussen..
Misschien dat ik morgen een test haal, ik weet het niet zo goed..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_71460670
Freubel, ik denk dat je gewoon overal in kan voor de test datum, en misschien daarna ook wel even, maar ik weet niet hoelang. Maar voor je testdatum zou ik het wel gewoon doen. anders kun je straks tussen eisprong en NOD nooit meer iets leuks doen... ik hoop dat je gauw een plusje hebt, maar je weet gewoon niet hoelang het kan duren. als het lang gaat duren en je hebt allerlei dingen aan de kant gezet onder het mom van: misschien is het wel raak, kan het zijn dat je zelf gedemotiveerd raakt, en de omgeving ziet aan je dat er wat aan de hand is, en het is dan niet zo moeilijk raden... meid, volg je gevoel, dat als eerste, maar als het mij betrof, dan zou ik het gewoon doen...

Nienna, met mij gaat het wel aardig. ik kan me prima redden. wel nog veel verdrietig, maar niet echt huilen ofzo. lief dat je het vraagt.
Hoe is het met jou?

Morretje, je hebt maar 1 zaadje nodig, en aangezien je er miljoenen krijgt per keer (dacht ik, en anders zeker duizenden...) is het niet heel raar als je rond de juiste tijd hebt geklust, al was het maar met 1 keer... ik duim voor je!
pi_71461222
Mijsje, wat klinkt het heerlijk eenvoudig zo...

Spannend Morretje, heb je wel iets van klachten/voorgevoelens?
pi_71461548
Laatst op 1 dag vroegen 2 mensen... moet je niet iets vertellen...
Pff oke ik heb verkeerd truitje aan.. maar nee ben niet zwanger! Vond zo stom dat ze het zo ineens vroegen! En vooral gewoon 2 op 1 dag.. doe dat ding niet meer aan tot ik echt zwanger ben!

Achtbaan zou ik gewoon in gaan.. sommige mensen weten nog niet eens dat ze zwanger zijn eerste paar weken en drinken en roken en gaan ook gewoon in achtbanen.
Ikzelf heb vorige week bij rontgen wel gezegt dat er een kans is op.. toen kreeg ik buikbescherming.

Ik verwacht niet dat deze maand raak is, pijnlijke borsten minder dan gisteren en temp is 0.1 graden gezakt. Of ik moe ben weet ik niet.. tot half 3 geslapen (tja harry potter pas 00.00 uur klaar, om 01.00 uur pas in bed.. en het lag wel lekker)
We zien het morgen/overmorgen wel.. het zou zo fijn zijn als raak is.. en anders tja..
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_71461559
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 15:24 schreef Morretje het volgende:
Hm, hier is het onzeker..
Zelf had ik m'n NOD vandaag verwacht (in de OP staat zaterdag geloof ik), ik zie nog geen en voel ook nog niets bijzonders.. Als het wel raak zou zijn zou ik het heel knap vinden met maar 2 keer klussen..
Misschien dat ik morgen een test haal, ik weet het niet zo goed..
ik duim voor je
pi_71461731
Blijft spannend Cisco, ik hoop op goed nieuws morgen of overmorgen.
pi_71462298
dank maar weer lieve meiden voor jullie adviezen
ik zat zelf ook te bedenken dat ik me waarschijnlijk drukker maak als nodig is en ik zie het die dag wel!
ik ben het eigenlijk zelf wel met mijsje eens, zou me toch wat zijn als je keer op keer 2 weken v/d maand alles "on hold" zet voor het geval dat!

morretje het kan natuurlijk altijd van 1 of 2 keer klussen

cisco het blijft spannend, ik blijf duimen

mijsje ik vind het fijn te lezen dat je je eigenlijk best wel oke voelt
pi_71464003
ik denk niet dat het bij mij raak is hoor heb eigenlijk helemaal nergens last van , behalve wat buikpijn maar dat waren me darmen! dus ik zal maandag wel gewoon ongesteld gaan worden! op naar de volgende keer maar weer!
pi_71465533
Spannende tijd hier!

Hier heeft het nog steeds niet echt doorgezet, het lijkt wel wat meer, maar het is echt onvoldoende om een mini-tampon ook maar vol te krijgen. Dit duurt nu al bijna een week
pi_71471458
Nog geen bloed maar wel weer wat slijmige afscheiding... Het zal wel
pi_71471493
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:33 schreef freubelmuts het volgende:
dank maar weer lieve meiden voor jullie adviezen
ik zat zelf ook te bedenken dat ik me waarschijnlijk drukker maak als nodig is en ik zie het die dag wel!
ik ben het eigenlijk zelf wel met mijsje eens, zou me toch wat zijn als je keer op keer 2 weken v/d maand alles "on hold" zet voor het geval dat!

morretje het kan natuurlijk altijd van 1 of 2 keer klussen

cisco het blijft spannend, ik blijf duimen

mijsje ik vind het fijn te lezen dat je je eigenlijk best wel oke voelt
Gewoon lekker die dag doen waar je zin in hebt...
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:28:12 #146
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_71471532
Nou zit het zo.
Vandaag een test gedaan... en eerste instantie negatief. Later zon pak en beet 2/3 uur later zon van het kruisje 1 kant een beetje blauw... van CB test.. Het was ook geen streep... maar gewoon 1 uiteinde was een klein beetje bijgekleurd.
Ik las dat hij na 10 min niet meer betrouwbaar was, hoe zit dit na 3 uur?
daarna 2 digitale tests gedaan... beiden negatief.
Ja... echt!
pi_71472121
Tsja, volgens mij weet je zelf het antwoord al. Na 3 uur is hij net zo onbetrouwbaar als na 10 minuten. Dus als je over een dag of drie nog niet ongesteld bent geworden test je gewoon nog een keertje.
Volgens je profiel ben je een man, je weet neem ik aan dat die test voor dames bedoeld zijn?
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:55:53 #148
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_71472413
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:48 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tsja, volgens mij weet je zelf het antwoord al. Na 3 uur is hij net zo onbetrouwbaar als na 10 minuten. Dus als je over een dag of drie nog niet ongesteld bent geworden test je gewoon nog een keertje.
Volgens je profiel ben je een man, je weet neem ik aan dat die test voor dames bedoeld zijn?
IK deed m ook niet
Ja... echt!
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:58:15 #149
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_71472493
Ik las ook wat over indrooglijnen... iemand hier ervaring mee overigens?
Ja... echt!
pi_71472673
Ja, wel ervaring mee maar vooral dat ze niets zeggen... Je moet echt nog even afwachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')