Heb hier nog helemaal niet gepost

Ben ook even niet helemaal lekker geweest, had wat hulp nodig van de dokter (oxazepam) om weer een beetje tot mezelf te komen. Het is ook allemaal niet niks wat er afgelopen half jaar allemaal gebeurd is.
Voor iedereen die de duivels zag verschijnen

cisco en poezebeest gaan onze julistrepen worden, en zo niet gaan we volgende maand weer voor de regen. (net zoals er in mei niets gebeurde en in juni het halve topic leegliep

)
baldria: als de test donkerder worden en later weer lichter zal je piek ergens daartussen gevallen zijn. Dan hoef je nog niet eens persé je daadwerkelijke piek geconstateerd te hebben.
becky: Temperaturen doe je iedere ochtend rond dezelfde tijd vóór je opstaat en dan ook nog eens rectaal. als je effe googled kun je ook wel wat schema's vinden waar je e.e.a. in kunt vullen. Succes

Hier zit ik weer op dag 11 en de ovulatie staat voor de deur, cervixslijm is aanwezig en m'n ovulatietestjes worden alweer iets donkerder. Heb e.e.a. uitgezocht en er is niets bekend over eventuele schadelijke effecten van oxazepam in het eerste trimester. We gaan er dus toch maar voor. Het is maar voor een paar dagen dat ik dit slik, dus tegen de tijd dat er echt bloedcontact zou komen is het spul wel weer uit m'n lichaam.
Vooralsnog iedereen succes verder, ik ben zelf effe wat 'afwezig' of 'afwázig' zo gezegd
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?