abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:10:17 #151
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_71472997
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:02 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja, wel ervaring mee maar vooral dat ze niets zeggen... Je moet echt nog even afwachten.
Ah, ik lees nu al meer dat de CB testen vrijwel na verloop van tijd indrooglijnen vertonen. In als ik het in nederlands google... niet zovee resultaten. In het engels wel Na die ''gewone'' 2 digitale gedaan en die zijn allen negatief.
Er zijn veel mensen zeggen streep=streep óók buiten de tijd. Is it echt waar of is dit gewoon onzin?
Ja... echt!
pi_71473075
cisco en poezebeest jullie maken het wel echt heel spannend zo hoor!
ik duim nog steeds voor 2 streepjes voor jullie!

kopieermachine, eigenlijk wat PZE zegt, als het na 10 min niet betrouwbaar is dan na 3 uur al helemaal niet meer! en andere testen ook negatief, zegt genoeg voor dit moment!

becky misschien nog een heel klein kansje? en anders inderdaad op naar de volgende ronde!
pi_71480166
ik ben nog steeds in de stand.
er is wel een kleine kans maar ik ga er niet vanuit , heb nergens last van tot op heden behalve vermoeidheid maar dat zegt niks.

Poezebeest en Cisco erg spannend hoor!
pi_71480833
Poezebeest en Ciscostar: kunnen we hier eindelijk weer eens iemand in de pupostand doen?

Becky, het is al bijna de 3e, spannend!

Mijn temp was weer gestegen, dus ik denk dat ik wel zeker kan zijn dat ik toch een eisprong had. Fijn.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 09:51:10 #155
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71482266
Ik ruik ook Pupo!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 09:54:02 #156
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71482336
kopieermachine, de laatste keer dacht ik dat ik een indroogstreepje had en toen bleek ik dagen later toch echt wel zwanger te zijn (en me achteraf weer dom voelen dat ik het streepje niet serieus genomen had) maar ik heb ook wel eens een indroogstreepje gehad en die was wel echt minder duidelijk eerlijk gezegd...

Testjes los schroeven/breken en dan tegen het licht houden heb ik nooit gedaan. Dat vind ik echt nonsens....
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71482631
Poezebeest en Ciscostar: wat spannend!
Maar jullie moeten wel vandaag testen als we nog julistreepjes willen.

Fijn dat je toch een eisprong hebt gehad PZE, hopelijk is het raak geweest.
pi_71482803
Wat is het weer spannend hier

Bij mij ook nog geen ongi in zicht.
pi_71483180
Worden jullie trouwens ook zo romantisch aan het eind van de vruchtbare dagen?
quote:
Als we nu even snel afwassen kunnen we daarna nog even sexen voordat twee voor twaalf begint.
pi_71483214
Jij maakt het ook spannen Nienna!
*duimt*
pi_71486083
@ KopieerMachine: ik ben bang dat het een indrooglijntje is geweest. Als de digitale negatief waren en je dit lijntje pas 2 uur later zag en je na 10 min eigenlijk niet meer mag lezen... probeen wat PZE ook al zei over paar dagen nog eens.

@ Nienna: Spannend hoor, ik duim voor je!
@ Poezebeest: Hoe is het daar?? Ik duim ook voor jou

Hier nog niks, en vandaag ga ik niet testen.
We willen toch een streepjes regen?? Dan kunnen we (de wachtende dames) pas beter morgen in augustus testen.. dan kan de trend doorzetten haha

Maar ik verwacht eigenlijk wel bloed vandaag.. weet niet waarom maar zwanger zijn voel ik me niet echt!
Beetje nog pijn in borsten en temp is net als gisteren..
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_71486233
Ik voel me ook niet zwanger en toch heb ik de neiging vandaag te testen.
Mijn moeder is jarig, daar gaan we vanavond heen...dus eigenlijk wil ik graag weten of ik vanavond aan de wijn mag
pi_71486450
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:13 schreef -Nienna- het volgende:
Ik voel me ook niet zwanger en toch heb ik de neiging vandaag te testen.
Mijn moeder is jarig, daar gaan we vanavond heen...dus eigenlijk wil ik graag weten of ik vanavond aan de wijn mag
dan moet je testen
pi_71486693
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:21 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

dan moet je testen
Of gewoon sowieso niet aan de wijn gaan haha.
Vindt het aan de ene kant ook wel weer zonde van de test, aangezien mijn NOD pas morgen is
(lekkere twijfelkont ben ik ook haha)
pi_71486877
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:31 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Of gewoon sowieso niet aan de wijn gaan haha.
Vindt het aan de ene kant ook wel weer zonde van de test, aangezien mijn NOD pas morgen is
(lekkere twijfelkont ben ik ook haha)
Als jij aan de wijn wil.. dan gewoon testen en anders wachten
pi_71487006
Ik kan aan de wijn... eerste bloed ontdekt
Niet dat ik aan de wijn zou willen..

Hij mag op 4 september... over 3 weken mijn ei, 2 weken later nod.. zo is het de afgelopen paar x ongeveer gegaan. Wel klote want dan ben ik de 2de week van mijn vakantie waarschijnlijk ongesteld grr

[ Bericht 17% gewijzigd door Ciscostar op 31-07-2009 12:59:39 ]
pi_71487227
Ah nee cisco, wat vreselijk balen !!
pi_71487357
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:54 schreef -Nienna- het volgende:
Ah nee cisco, wat vreselijk balen !!
Tja.. op naar ronde 8
Klote is dat gewoon meteen buikpijn en rugpijn komt opzetten
pi_71488241
Cisco: En het klonk zo positief allemaal! Is wel een beetje een teleurstelling hier.

Hier nog steeds hetzelfde liedje als gisteren, dus geen nieuws. Maar ik ga niet uit van pupo, eerder mupo, menstruating until proven otherwise Afhankelijk van hoe het zich ontwikkeld zal ik er in het weekend een testje tegenaan gooien, we zijn immers dan 15 dagen na eisprong... Maar we zien wel, het mag van mij nu wel eens goed doorzetten of helemaal weg zijn, dit vind ik echt niks. Heb trouwens lichamelijk nergens last van, geen buikpijn, rugpijn of ander verschijnselen. Heb ik zowiezo nooit tijdens de menstruatie, alleen in de luteale fase.
Ha wel al gebeld maar die is tot maandag op vakantie
pi_71488596
Cisco.
Wat zul je teleurgesteld zijn na de hoop die je had.
pi_71488895
Cisco... jammer meid!

Poezebeest... Ik ga voor je duimen!
pi_71488948
he cisco, wat balen zeg

nienna, tja als je aan de wijn wilt....

hier na het begin van de week wat steken in mn zij te hebben gehad (wat ook goed kan komen door niet goed naar toilet te kunnen) verder helemaal niks, ga er dan ook nog steeds vanuit dat we gewoon naar de volgende ronde gaan volgende week
pi_71489083
Poezebeest, je blijft het dus nog even spannend houden...en ik blijf voor je duimen.

Ik geloof dat ik ook nog maar even wacht met testen.
(zo heel nodig hoef ik nou ook weer niet aan de wijn)
pi_71489121
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:43 schreef Kolonia het volgende:
Cisco.
Wat zul je teleurgesteld zijn na de hoop die je had.

Ik had niet echt hoop.. ergens in mij zegt iets dat ik over 2 jaar nog niet zwanger ben..
pi_71489231
Mijn duimen blijven draaien voor jullie!! Dit topic moet leeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')