Ah, ik lees nu al meer dat de CB testen vrijwel na verloop van tijd indrooglijnen vertonen. In als ik het in nederlands google... niet zovee resultaten. In het engels welquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:02 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja, wel ervaring mee maar vooral dat ze niets zeggen... Je moet echt nog even afwachten.
quote:Als we nu even snel afwassen kunnen we daarna nog even sexen voordat twee voor twaalf begint.
dan moet je testenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:13 schreef -Nienna- het volgende:
Ik voel me ook niet zwanger en toch heb ik de neiging vandaag te testen.
Mijn moeder is jarig, daar gaan we vanavond heen...dus eigenlijk wil ik graag weten of ik vanavond aan de wijn mag
Of gewoon sowieso niet aan de wijn gaan haha.quote:
Als jij aan de wijn wil.. dan gewoon testen en anders wachtenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:31 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Of gewoon sowieso niet aan de wijn gaan haha.
Vindt het aan de ene kant ook wel weer zonde van de test, aangezien mijn NOD pas morgen is
(lekkere twijfelkont ben ik ook haha)
Tja.. op naar ronde 8quote:
Ik had niet echt hoop.. ergens in mij zegt iets dat ik over 2 jaar nog niet zwanger ben..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:43 schreef Kolonia het volgende:
Cisco.![]()
Wat zul je teleurgesteld zijn na de hoop die je had.
Mijn ouders hebben 5 jaar over gedaan om mij te krijgen.. en ergens zegt me iets dat ik dat van hun heb overgenomen...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:09 schreef leonieke het volgende:
Cisco wat jammer dat het niet gelukt is. Ik hoop alvast dat je vrees niet zal uitkomen. Maar ik ben het waarschijnlijk vergeten (sorry daarvoor), maar vanwaar die vrees?
Mja, dat zegt niet altijd iets. Mijn ma was twee keer direct zwanger na het stoppen met de pil.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:22 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben 5 jaar over gedaan om mij te krijgen.. en ergens zegt me iets dat ik dat van hun heb overgenomen...
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:08 schreef Ciscostar het volgende:
Hier nog niks, en vandaag ga ik niet testen.
We willen toch een streepjes regen?? Dan kunnen we (de wachtende dames) pas beter morgen in augustus testen.. dan kan de trend doorzetten haha
Speciaal voor jou, beter vernoem je dat kind naar mij als tegenprestatiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |