abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:10:17 #151
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_71472997
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:02 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja, wel ervaring mee maar vooral dat ze niets zeggen... Je moet echt nog even afwachten.
Ah, ik lees nu al meer dat de CB testen vrijwel na verloop van tijd indrooglijnen vertonen. In als ik het in nederlands google... niet zovee resultaten. In het engels wel Na die ''gewone'' 2 digitale gedaan en die zijn allen negatief.
Er zijn veel mensen zeggen streep=streep óók buiten de tijd. Is it echt waar of is dit gewoon onzin?
Ja... echt!
pi_71473075
cisco en poezebeest jullie maken het wel echt heel spannend zo hoor!
ik duim nog steeds voor 2 streepjes voor jullie!

kopieermachine, eigenlijk wat PZE zegt, als het na 10 min niet betrouwbaar is dan na 3 uur al helemaal niet meer! en andere testen ook negatief, zegt genoeg voor dit moment!

becky misschien nog een heel klein kansje? en anders inderdaad op naar de volgende ronde!
pi_71480166
ik ben nog steeds in de stand.
er is wel een kleine kans maar ik ga er niet vanuit , heb nergens last van tot op heden behalve vermoeidheid maar dat zegt niks.

Poezebeest en Cisco erg spannend hoor!
pi_71480833
Poezebeest en Ciscostar: kunnen we hier eindelijk weer eens iemand in de pupostand doen?

Becky, het is al bijna de 3e, spannend!

Mijn temp was weer gestegen, dus ik denk dat ik wel zeker kan zijn dat ik toch een eisprong had. Fijn.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 09:51:10 #155
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71482266
Ik ruik ook Pupo!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 09:54:02 #156
190853 RockabeIIa
pi_71482336
kopieermachine, de laatste keer dacht ik dat ik een indroogstreepje had en toen bleek ik dagen later toch echt wel zwanger te zijn (en me achteraf weer dom voelen dat ik het streepje niet serieus genomen had) maar ik heb ook wel eens een indroogstreepje gehad en die was wel echt minder duidelijk eerlijk gezegd...

Testjes los schroeven/breken en dan tegen het licht houden heb ik nooit gedaan. Dat vind ik echt nonsens....
pi_71482631
Poezebeest en Ciscostar: wat spannend!
Maar jullie moeten wel vandaag testen als we nog julistreepjes willen.

Fijn dat je toch een eisprong hebt gehad PZE, hopelijk is het raak geweest.
pi_71482803
Wat is het weer spannend hier

Bij mij ook nog geen ongi in zicht.
pi_71483180
Worden jullie trouwens ook zo romantisch aan het eind van de vruchtbare dagen?
quote:
Als we nu even snel afwassen kunnen we daarna nog even sexen voordat twee voor twaalf begint.
pi_71483214
Jij maakt het ook spannen Nienna!
*duimt*
pi_71486083
@ KopieerMachine: ik ben bang dat het een indrooglijntje is geweest. Als de digitale negatief waren en je dit lijntje pas 2 uur later zag en je na 10 min eigenlijk niet meer mag lezen... probeen wat PZE ook al zei over paar dagen nog eens.

@ Nienna: Spannend hoor, ik duim voor je!
@ Poezebeest: Hoe is het daar?? Ik duim ook voor jou

Hier nog niks, en vandaag ga ik niet testen.
We willen toch een streepjes regen?? Dan kunnen we (de wachtende dames) pas beter morgen in augustus testen.. dan kan de trend doorzetten haha

Maar ik verwacht eigenlijk wel bloed vandaag.. weet niet waarom maar zwanger zijn voel ik me niet echt!
Beetje nog pijn in borsten en temp is net als gisteren..
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_71486233
Ik voel me ook niet zwanger en toch heb ik de neiging vandaag te testen.
Mijn moeder is jarig, daar gaan we vanavond heen...dus eigenlijk wil ik graag weten of ik vanavond aan de wijn mag
pi_71486450
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:13 schreef -Nienna- het volgende:
Ik voel me ook niet zwanger en toch heb ik de neiging vandaag te testen.
Mijn moeder is jarig, daar gaan we vanavond heen...dus eigenlijk wil ik graag weten of ik vanavond aan de wijn mag
dan moet je testen
pi_71486693
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:21 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

dan moet je testen
Of gewoon sowieso niet aan de wijn gaan haha.
Vindt het aan de ene kant ook wel weer zonde van de test, aangezien mijn NOD pas morgen is
(lekkere twijfelkont ben ik ook haha)
pi_71486877
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:31 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Of gewoon sowieso niet aan de wijn gaan haha.
Vindt het aan de ene kant ook wel weer zonde van de test, aangezien mijn NOD pas morgen is
(lekkere twijfelkont ben ik ook haha)
Als jij aan de wijn wil.. dan gewoon testen en anders wachten
pi_71487006
Ik kan aan de wijn... eerste bloed ontdekt
Niet dat ik aan de wijn zou willen..

Hij mag op 4 september... over 3 weken mijn ei, 2 weken later nod.. zo is het de afgelopen paar x ongeveer gegaan. Wel klote want dan ben ik de 2de week van mijn vakantie waarschijnlijk ongesteld grr

[ Bericht 17% gewijzigd door Ciscostar op 31-07-2009 12:59:39 ]
pi_71487227
Ah nee cisco, wat vreselijk balen !!
pi_71487357
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:54 schreef -Nienna- het volgende:
Ah nee cisco, wat vreselijk balen !!
Tja.. op naar ronde 8
Klote is dat gewoon meteen buikpijn en rugpijn komt opzetten
pi_71488241
Cisco: En het klonk zo positief allemaal! Is wel een beetje een teleurstelling hier.

Hier nog steeds hetzelfde liedje als gisteren, dus geen nieuws. Maar ik ga niet uit van pupo, eerder mupo, menstruating until proven otherwise Afhankelijk van hoe het zich ontwikkeld zal ik er in het weekend een testje tegenaan gooien, we zijn immers dan 15 dagen na eisprong... Maar we zien wel, het mag van mij nu wel eens goed doorzetten of helemaal weg zijn, dit vind ik echt niks. Heb trouwens lichamelijk nergens last van, geen buikpijn, rugpijn of ander verschijnselen. Heb ik zowiezo nooit tijdens de menstruatie, alleen in de luteale fase.
Ha wel al gebeld maar die is tot maandag op vakantie
pi_71488596
Cisco.
Wat zul je teleurgesteld zijn na de hoop die je had.
pi_71488895
Cisco... jammer meid!

Poezebeest... Ik ga voor je duimen!
pi_71488948
he cisco, wat balen zeg

nienna, tja als je aan de wijn wilt....

hier na het begin van de week wat steken in mn zij te hebben gehad (wat ook goed kan komen door niet goed naar toilet te kunnen) verder helemaal niks, ga er dan ook nog steeds vanuit dat we gewoon naar de volgende ronde gaan volgende week
pi_71489083
Poezebeest, je blijft het dus nog even spannend houden...en ik blijf voor je duimen.

Ik geloof dat ik ook nog maar even wacht met testen.
(zo heel nodig hoef ik nou ook weer niet aan de wijn)
pi_71489121
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:43 schreef Kolonia het volgende:
Cisco.
Wat zul je teleurgesteld zijn na de hoop die je had.

Ik had niet echt hoop.. ergens in mij zegt iets dat ik over 2 jaar nog niet zwanger ben..
pi_71489231
Mijn duimen blijven draaien voor jullie!! Dit topic moet leeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71489438
Wat balen zeg Cisco
Nienna spannend hoor, ik denk dat ik allang een test had gedaan
Poezebeest heb je een beetje een regelmatige cyclus? we blijven duimen hoor

Mijn vruchtbare periode is weer aangebroken Heb toch ovulatietestjes gekocht via de babyboomshop. Ze stuurde me eerst 6 zwangerschapstestjes op. Was een foutje en daarna dus de 10 ovulatietesten, dus dat was weer een financiële meevaller (maar 12,20 euro).
Gisteravond gezellig bij vrienden gepokerd en meestal drinken we dan wat biertjes. Heb toen eerst thee gedronken, daarna een biertje en 2 wijntjes. Dit onder het mom van afvallen. Vroeg ineens een vriend aan me.. mag ik je wat vragen? dus ik dacht nu komt het.. maar hij wilde weten hoeveel kilo ik al was afgevallen
pi_71489747
Borra, dat zijn de betere vragen! Als ze het aan je kunnen zien dat je afgevallen bent is dat helemaal leuk!

Cisco... ik snap je gevoel hoor, ik loop met twijfels of ik ooit wel een kindje in m'n armen mag houden (van mezelf dan...) als we dan gedokterd hebben en er komt echt nooit een kindje, dan heb ik in ieder geval alles eraan gedaan. dan kan ik mezelf nooit verwijten maken... (maar goed, we zijn dan ook al 1 jaar en 11 maanden bezig...) ik duim gewoon door dat het bij jou lang niet zo lang zal worden...

Poezebeest, ik vind het nu ondertussen toch wel spannend worden bij je... ik duim nog even verder voor je ...

Kopieer machine, streep = streep is volgens mij alleen als je het binnen de tijd houdt. ik begin te echoën, maar ook ik zou zeggen, wacht een paar dagen af, en doe dan nog een keer een testje als je dan nog niet ongesteld bent vriendin dan nog niet ongesteld is. succes!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:55:10 #178
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71490855
Cisco, wat jammer zeg! Ik had ook zo'n goed gevoel bij jou...

Jullie krijgen ook allemaal ooit een 2e streepje. Dat moet wel...
pi_71491095
Borra: Mijn cyclus was best regelmatig, rond de 33-35 dagen, maar sinds 3 of 4 rondes ben ik naar de 29 dagen gegaan mét tussentijds bloedverlies en nu al een dikke week wat bloedverlies, maar bij lange na geen ongesteldheid.
Wanneer ga je naar Berlijn, je hebt nog tips van mij tegoed

Bedankt voor alle duimen die draaien Hoewel ik zelf weinig hoop heb, verwacht dat het ieder moment kan doorzetten...
pi_71491525
Poezebeest als je nu elke keer rond de 29 dagen had gezeten was de kans natuurlijk groter dat je misschien wel zwanger zou zijn.. maar als je cyclus ook iets langer is geweest kan de ongesteldheid natuurlijk ook wat later komen.. laten we hopen van niet.

Maandag naar Berlijn en ik heb zoveel zin in deze vakantie, misschien wel de laatste met z'n tweetjes ben de afgelopen twee weken alleen maar aan het klussen in het huis geweest en ben wel toe aan vakantie. Ik heb een boekje gekocht over Berlijn waar ook al veel instaat, maar zou het leuk vinden als je nog wat tips PM't
pi_71491808
Ik ben er gedurende de afgelopen maanden achter gekomen dat ik een luteale fase van 10 dagen heb, dus als mijn eisprong was geweest was ik 10 dagen later al ongesteld. Dat is eigenlijk steeds hetzelfde gebleven, maar mijn cyclus werd wel steeds wat korter en ik kreeg tussentijds bloedverlies. Vind het vervelend dat ik geen peil kan trekken op mijn cyclus en tussentijds bloedverlies heb, heb ik nog nooit gehad hiervoor.

Ga je vandaag nog pm-en!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 17:09:19 #182
61183 leonieke
Dan toch?
pi_71494541
Cisco wat jammer dat het niet gelukt is. Ik hoop alvast dat je vrees niet zal uitkomen. Maar ik ben het waarschijnlijk vergeten (sorry daarvoor), maar vanwaar die vrees?
pi_71496122
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 17:09 schreef leonieke het volgende:
Cisco wat jammer dat het niet gelukt is. Ik hoop alvast dat je vrees niet zal uitkomen. Maar ik ben het waarschijnlijk vergeten (sorry daarvoor), maar vanwaar die vrees?
Mijn ouders hebben 5 jaar over gedaan om mij te krijgen.. en ergens zegt me iets dat ik dat van hun heb overgenomen...
  vrijdag 31 juli 2009 @ 18:31:24 #184
61183 leonieke
Dan toch?
pi_71496314
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 18:22 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben 5 jaar over gedaan om mij te krijgen.. en ergens zegt me iets dat ik dat van hun heb overgenomen...
Mja, dat zegt niet altijd iets. Mijn ma was twee keer direct zwanger na het stoppen met de pil.
Begrijp me niet verkeerd, ik versta het dat je je zorgen maakt, hoor, maar het is heel moeilijk om conclusies te trekken uit het verleden.
pi_71496545
Och Cisco, ik had het zo gehoopt...

Poezebeest en Nienna, het kan nog!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 20:24:40 #186
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71499246
Balen Cisco

Ik had net een licht positieve ovu-test,hopelijk is ie morgen helemaal positief,we zijn morgen 1 jaar getrouwd (en 11mnd bezig) en hebben een romantisch weekend in de bruidssuite
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_71499847
Dat is nog eens een goede timing Guess! Veel plezier!
pi_71500944
Zegt niet altijd iets. hoor Cisco. In mijn familie is iedereen altijd meteen zwanger. Mijn moeder was meteen de volgende maand zwanger na het stoppen met de pil, haar broers en zussen waren ook allemaal meteen zwanger als ze het probeerden. Mijn oma kreeg het ene kind na het andere. Mijn andere oma raakte ongewenst zwanger zelfs. En alle ooms en tantes van die kant raakten ook vlot zwanger. Bij mijn broer was het ook meteen de eerste keer raak.

Alleen ik krijg maar geen normale cyclus. En bij ons lukt het dus nog steeds niet. Aan mijn man zijn kant lukt het ook allemaal meteen, behalve bij één broer. Maar of dat aan ons schoonzusje ligt of niet, weten we niet. Ik weet wel dat niemand vermoedt dat we bezig zijn, omdat iedereen verder altijd meteen zwanger raakte. En blijkbaar ook verwacht dat dat voor de hele familie geldt. Nou. Behalve wij dus.

Wat ik met dit lange verhaal wil zeggen, is dat je je echt niet al te ongerust moet maken, vanwege familie of verleden. Juist die zorgen kunnen reden zijn waarom het niet meteen lukt...

En als je je toch zorgen maakt, dan kun je misschien beter eens je huisarts raadplegen? Of wil je die kant nog helemaal niet uit gaan?

Als ik me er teveel over uitlaat, moet je het maar zeggen hoor...

liefs Minnie.
pi_71509184
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:08 schreef Ciscostar het volgende:

Hier nog niks, en vandaag ga ik niet testen.
We willen toch een streepjes regen?? Dan kunnen we (de wachtende dames) pas beter morgen in augustus testen.. dan kan de trend doorzetten haha

Balen Ciscostar dat je naar een volgende ronde moet... Ik had zo gehoopt op nog meer streepjes hier. Nu kom ik even twee weekjes binnen, en mag meteen weer weg. Het is ook niet eerlijk...
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_71509300
Jaaaaa, Morretje gefeliciteerd, wat goed!!

De eerste in augustus....wie volgt?

Guess op weg naar een positieve ovutest ook goed.

Cisco, ik denk ook dat er geen peil op te trekken valt, tenzij er erfelijke factoren meespelen.

Poezebeest, hoe is het bij jou?
pi_71509340
Gefeliciteerd Morretje!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:19:08 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71509353
Morretje, wat fijn! Gefeliciteerd met je 2e streepje!
en strooi even rijkelijk wat Hcg rond hier
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:24:42 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71509385
Gefeliciteerd Morretje!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:31:22 #194
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71509437
Zo Morretje, dat doe je snel Gefeliciteerd!

Ik passeerde toevallig
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:32:59 #195
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71509455
Ooooh Morrie!

Wat leuk! Gefeliciteeeeerd! En Ravage ook natuurlijk he!

Morrie en Ravage krijgen een baby!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:33:18 #196
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71509457
Hara! Jij hier!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_71509504
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 09:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Hara! Jij hier!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:36:59 #198
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71509511
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 09:36 schreef Morretje het volgende:

[..]

Speciaal voor jou, beter vernoem je dat kind naar mij als tegenprestatie
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:37:31 #199
190853 RockabeIIa
pi_71509517
van harte gefeliciteerd Morretje! Dat je maar een heel fijne zwangerschap mag hebben
  Jubileum moderator zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:37:59 #200
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71509521
Gefeliciteerd Morretje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')