Ga jij es gauw met je beentjes omhoog je bed in en laat Ravage je een fruitsalade met extra foliumzuur brengen!quote:
Van de week gewoon es ff bij je huisarts langs, als je daar tenminste goed mee overweg kanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:42 schreef Morretje het volgende:![]()
We hebben het er net over, of we wel of niet gaan wachten tot na de 12-weken echo. Maar stiekem wil ik het mijn moeder al wel vertellen, en Ravages ouders natuurlijk ook... Ik ben er zelf ook nog een beetje beduusd van..![]()
En, en, en wat moet ik nu allemaal niet doen, en wel doen en wat mag niet meer en, en, en...![]()
Das wel een goed idee..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van de week gewoon es ff bij je huisarts langs, als je daar tenminste goed mee overweg kan![]()
Die kan je dan alles vertellen over hoe nu verder...
En ik zou het ook geen 8 of 9 weken voor me kunnen houden hoor!
'Maaaam, waarom heb je me in vredesnaam Kayleigh genoemd?'quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, beter vernoem je dat kind naar mij als tegenprestatie
En dan nu een echte mensenbabyquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:42 schreef Morretje het volgende:![]()
We hebben het er net over, of we wel of niet gaan wachten tot na de 12-weken echo. Maar stiekem wil ik het mijn moeder al wel vertellen, en Ravages ouders natuurlijk ook... Ik ben er zelf ook nog een beetje beduusd van..![]()
En, en, en wat moet ik nu allemaal niet doen, en wel doen en wat mag niet meer en, en, en...![]()
Hier nog geen ongi in zicht.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:58 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Jij misschien? Je NOD = vandaag, hoe is het?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:56 schreef nokwanda het volgende:
je kunt de kleine altijd nog Chip of Chippy noemen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:52 schreef Ravage het volgende:
[..]Als de baby meer dan 9 pond wordt, zullen we er over denken
Jah sorry kan echt even niet hebben... bedoel doe dit een slowchat ofzoquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:07 schreef Morretje het volgende:
Cisco, ik snap em wel..We verhuizen wel..
Shit door dit alles (zie bovenstaande) helemaal poezebeest vergeten...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:11 schreef Asyniur het volgende:
Poezebeest, balen zeg!![]()
Zorg je samen met Cisco en anderen voor een streepjesregen aan het einde van de maand?
Uhuquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
Over schatten gesproken: Leonie, je bent echt een engel.
Het is ook gewoon niet eerlijk! Ik hoop dan ook echt dat Z&G overspoeld gaat worden vanuit hier!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:09 schreef prinseszondererwt het volgende:
CiscoIk snap hem ook. Na 2 weken hier met een tweede streepje weggaan... Dat vind ik zacht gezegd oneerlijk. En ik ben heus blij voor Morretje, maar kom op zeg. Twee weken. Gewoon niet eerlijk.
![]()
* prinseszondererwt zet de egomodus uit en gaat even afkoelen
Gaan ons best doenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon niet eerlijk! Ik hoop dan ook echt dat Z&G overspoeld gaat worden vanuit hier!
Gekkerdquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
Over schatten gesproken: Leonie, je bent echt een engel.
Ik heb mijn pil eind januari 2008 uit de deur gedaan, maar ben dan eigenlijk direct in de MMM gestapt. We hadden (dankzij mijn gynaecologe, want ik denk echt niet dat ze de gewone procedure gevolgd heeft) in 2007 al alle onderzoeken achter de rug (vaststelling PCO, bloedonderzoeken, spermaonderzoek, ...). Dit omdat ik nog nooit ongesteld was geweest. Ik mocht ook van de gyn niet stoppen met mijn pil zonder dat ik aan de Clomid begon omdat dit te ongezond was.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:20 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Uhu
Leo hoe lang jij eigenlijk erover gedaan.. van de week niet gevraagt toen we aan het pm'en waren
Sorry hoor, maar wat een gezeik. Dus omdat iemand gewoon weer ongesteld is geworden (waarmee ik niet zeg dat dat niet kut is hoor!) mogen we iemand anders niet feliciteren? Wat een bullshit zegt. Het spijt me wel hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:05 schreef Ciscostar het volgende:
sorry maar ik irriteer me lichtelijk al deze felicitaties en gepraat..[van de mensen die hier normaal nooit komen etc] kan dit misschien ergens anders. Snap best dat iedereen blij is voor morretje.. maar dit kan ook in het asielactie topic of baby op komst topic... nogal confronteren voor mensen die net weer ongesteld zijn geworden, graag zwanger willen worden maar al tijd bezig zijn etc...
Niet om jou hoor morretje, gun het je van harte en fijn dat je al na 2 weken hier zwanger bent..
Ik denk (maar nu spreek ik eigenlijk voor een anderquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk (maar nu spreek ik eigenlijk voor een ander) dat het helemaal niet ging over de felicitaties. Er zijn vaak lurkers die iemand feliciteren (ik ben er zelf van geschrokken hoeveel mensen mijn verhaal gevolgd hebben)
![]()
Maar het ging hem volgens mij eerder om de slowchat over namen noemen e.d.
Marike: veel succes voor overmorgen
quote:sorry maar ik irriteer me lichtelijk al deze felicitaties
Je vergeet natuurlijk wel 'en gepraat' te quotenquote:
Nou ja goed, hoe dan ook, ik vond het een beetje belachelijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je vergeet natuurlijk wel 'en gepraat' te quotenIk denk echt dat daar de nadruk op lag want het is naast een wachten-op topic natuurlijk ook een felicitatietopic voor mensen die een +'je hebben. Maar misschien moei ik me er beter niet mee aangezien ik hier echt niet voor mezelf zit te spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |