Dat weet ik nog nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:57 schreef prinseszondererwt het volgende:
Spannend dus Nienna, wanneer ga je testen?
Dank jequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Och Nienna, gewoon doen wanneer het goed voelt.
Wel typisch hoor, er posten een paar niet zulke vaste OUD-posters mee en we hebben meteen een rel.![]()
Wat lief, thnx!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:32 schreef huuphuup het volgende:
*lurkinbreekt
Spannend Nienna! Ik duim voor je![]()
hier was het ook met de tweede ronde raak terwijl ik er eigk ook wel rekening mee had gehouden dat ik nog wel zou moeten ontpillen enzo. Wie weet! *duimt*
Waar haal je het nu vandaan dat het haar niet gegund wordt?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ondertussen wel bij elk ander 3 pagina's volposten met GEFELICITEERD![]()
Maar nu is het Morretje die snel zwanger wordt, leuk voor haar maar kut voor jullie, en dan wordt haar gewoon een half schuldgevoel aangepraat. Kom nou toch zeg.
Ik vind het huillie gedrag. Maar dat is mijn mening hequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:08 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Waar haal je het nu vandaan dat het haar niet gegund wordt?![]()
Het is gewoon een beetje vreemd dat opeens zoveel mensen van buitenaf reageren, en de meesten daarvan ook alleen op Morretje.
Dat zijn we hier niet zo gewend, want hier reageert iedereen op elkaar bij zowel slecht als goed nieuws.
Ik snap best dat dat misschien niet zo leuk is als je zelf een virtuele knuffel kunt gebruiken.
Hopelijk is Nienna (bijna) net zo snel als Morretje!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Helaas wordt niet iedereen even snel zwanger. That's life!
Dit dus. En dat geldt voor iedereen wel in meerdere of mindere mate.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
GekkerdIk wou gewoon dat ik je kon meesleuren naar het andere topic.
Ik zat vanochtend nog in de OP van dit topic te lezen en toen schrok ik dat er hier toch een aantal mensen posten die langer bezig zijn dan ik geweest ben terwijl ik al in de MMM zat. Zo k*t gewoon. En dan vooral die onzekerheid en die onduidelijkheid. Dat vond ik persoonlijk het lastigste. Ze zouden je 'gewoon' moeten zeggen wanneer het zal lukken, dan zou het allemaal minder stressy zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo en dat was, nu weer verder met de oude bekende in dit topic.
Waarvan ik hoop dat deze dames natuurlijk voor eind augustus in 1 keer allemaal weg zijn![]()
@ Marike: spannend
@ Guess: Dat ken ik.. vorig jaar meteen slapen, maar dit jaar bij ons 1 jaar trouwenIk hoop dat het zijn vruchten inderdaad heeft afgeworpen.
ps. je bent een schat
@ Nienna: Ik hoop dat je misselijk bent van... .. en niet van ongsteldheid
Ik duim voor je
@Becky: Misschien toch zwanger ondanks de bruine afscheiding
Flugeltje.. waar ben je eigenlijk?? Hoe was de uitslag vrijdag in het ziekenhuis??
[ Bericht 3% gewijzigd door Ciscostar op 02-08-2009 19:47:23 (becky opmerking toegevoegd, nienna aangepast) ]Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
Sorry.. moest hoop bijlezen..quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:05 schreef -Nienna- het volgende:
Guess, dat zou toch het ultieme zijn he, dat jullie kindje op jullie trouwdag verwekt is
Cisco, fijn dat je je wat beter voelt![]()
Ik heb trouwens geen last van bruine afscheiding, dat was Becky...
Ik dacht dat er verzocht was ontopic te blijven. Ik was dan ook van plan om daar gehoor aan te geven, totdat er toch even weer iemand iets moest zeggen. Nou ja, daar ga ik dan maar even op in, hea.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:55 schreef Guess. het volgende:
En ik wil toch nog even aan Qwea en Harajuku kwijt,ik weet dat jullie heel fel zijn en dat mischien niet altijd zo bedoelen maar ik vind eigenlijk niet echt dat jullie recht van spreken hebben hier,je mag hier heus wel feliciteren maar als iemand anders het moeilijk heeft en wil uiten dan hoeven jullie die niet af te zeiken.Weten jullie hoe het voelt om al maanden bezig te zijn/hormonen die door je lijf gieren en telkens weer die teleurstelling,we zitten hier met een groepje mensen die (al lang)zwanger wil worden en begrip voor elkaar heeft en dan komen jullie je als "buitenstaanders" die hier helemaal niet mee bezig zijn je eigen er mee bemoeien,een felicitatie mag heus wel maar verder hebben jullie dan hier niet zo veel te zoeken vind ik,en dat is mijn mening![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |