abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71525500
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 15:57 schreef prinseszondererwt het volgende:
Spannend dus Nienna, wanneer ga je testen?
Dat weet ik nog niet
Ik heb zelf het gevoel dat ik aan het ontpillen ben en daarom wat langer moet wachten.
Ik had gehoopt op een kortere cyclus, mijn laatste was 31 dagen.
En aangezien dit de tweede cyclus zonder pil was, heb ik natuurlijk nog geen idee wat ik kan verwachten.

We hebben goed geklust en het voelt een beetje dubbel allemaal.
Aan de ene kant ben ik sjacherijnig omdat mijn cyclus dus deze keer langer is dan de vorige, aan de andere kant hoop ik natuurlijk dat ik helemaal niet ongesteld wordt.
En daarom durf ik niet zo goed te testen.

Lekker vaag verhaal, maar dat is ongeveer hoe ik me nu voel.
pi_71525631
Och Nienna, gewoon doen wanneer het goed voelt.

Wel typisch hoor, er posten een paar niet zulke vaste OUD-posters mee en we hebben meteen een rel.
pi_71525732
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Och Nienna, gewoon doen wanneer het goed voelt.

Wel typisch hoor, er posten een paar niet zulke vaste OUD-posters mee en we hebben meteen een rel.
Dank je
Mij kennende kan het ook zo omslaan hoor dat ik per direct wil weten waar ik aan toe ben.
(Ik ben echt té erg af en toe)
pi_71525986
*lurkinbreekt
Spannend Nienna! Ik duim voor je
hier was het ook met de tweede ronde raak terwijl ik er eigk ook wel rekening mee had gehouden dat ik nog wel zou moeten ontpillen enzo. Wie weet! *duimt*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71526186
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:32 schreef huuphuup het volgende:
*lurkinbreekt
Spannend Nienna! Ik duim voor je
hier was het ook met de tweede ronde raak terwijl ik er eigk ook wel rekening mee had gehouden dat ik nog wel zou moeten ontpillen enzo. Wie weet! *duimt*
Wat lief, thnx!!
pi_71526290
nou nou, mensen, terug naar waar we mee bezig waren, wachten op dat tweede streepje...

(ik snap je gevoel hoor, Cisco... heb ik ook wel eens... )

Morretje, jammer je maar zo kort gezien te hebben hier, maar helemaal leuk dat je nu naar Z&G mag! gefeliciteerd!

Ik heb samen met manlief ook een weekendje mogen oefenen en genieten van een lieve baby
Arma en Foxylady zijn hier met hun Celine...
ik kan er maar niet over uit, wat is ze toch een lieve schattige smelterige baby!
pi_71526368
Nienna, ik duim voor je!

Cisco.
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt hoor.
pi_71526638
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ondertussen wel bij elk ander 3 pagina's volposten met GEFELICITEERD Maar nu is het Morretje die snel zwanger wordt, leuk voor haar maar kut voor jullie, en dan wordt haar gewoon een half schuldgevoel aangepraat. Kom nou toch zeg.
Waar haal je het nu vandaan dat het haar niet gegund wordt?
Het is gewoon een beetje vreemd dat opeens zoveel mensen van buitenaf reageren, en de meesten daarvan ook alleen op Morretje.
Dat zijn we hier niet zo gewend, want hier reageert iedereen op elkaar bij zowel slecht als goed nieuws.
Ik snap best dat dat misschien niet zo leuk is als je zelf een virtuele knuffel kunt gebruiken.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:09:56 #259
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71526672
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:08 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Waar haal je het nu vandaan dat het haar niet gegund wordt?
Het is gewoon een beetje vreemd dat opeens zoveel mensen van buitenaf reageren, en de meesten daarvan ook alleen op Morretje.
Dat zijn we hier niet zo gewend, want hier reageert iedereen op elkaar bij zowel slecht als goed nieuws.
Ik snap best dat dat misschien niet zo leuk is als je zelf een virtuele knuffel kunt gebruiken.
Ik vind het huillie gedrag. Maar dat is mijn mening he
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:15:40 #260
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71526794
Mag het nu weer ontopic?

Ik vind felicitaties echt heel leuk en ze zijn ook zeer terecht en eenieder gegund maar dat geslowchat was (vooral offtopic en door mensen die hier normaal gesproken nooit posten) idd niet echt op zijn plaats hier.

Dat het iemand niet gegund is of dat het oneerlijk is laat ik in het midden. Ik kan zelf niet zo denken.
Helaas wordt niet iedereen even snel zwanger. That's life!

ps. OP-lijst is weer aangepast
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71527438
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Helaas wordt niet iedereen even snel zwanger. That's life!
Hopelijk is Nienna (bijna) net zo snel als Morretje!
Ik heel hard!

Becky en Marike, hoe is het met jullie?
  zondag 2 augustus 2009 @ 09:02:43 #262
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71531083
Hey meiden, had hier eventjes niet gekeken, dit topic stond telkens zo laag als ik keek dat ik eigenlijk dacht dat de meesten met vakantie waren ofzo En nu is er ontzettend veel gebeurd ineens! Lieverds, allemaal een hele dikke en ik duim heel erg hard voor jullie.. De eerdere streepjesregens in acht genomen hoop ik dat er snel meer het voorbeeld van Morretje gaan volgen! Ik doe er een voor!

Morretje, ik had je al gefeliciteerd en doe dat hier nogmaals.. Mooie streepjes heb je geplast
3!
  zondag 2 augustus 2009 @ 09:40:32 #263
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71531376
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:26 schreef leonieke het volgende:

[..]

Gekkerd Ik wou gewoon dat ik je kon meesleuren naar het andere topic.
Ik zat vanochtend nog in de OP van dit topic te lezen en toen schrok ik dat er hier toch een aantal mensen posten die langer bezig zijn dan ik geweest ben terwijl ik al in de MMM zat. Zo k*t gewoon. En dan vooral die onzekerheid en die onduidelijkheid. Dat vond ik persoonlijk het lastigste. Ze zouden je 'gewoon' moeten zeggen wanneer het zal lukken, dan zou het allemaal minder stressy zijn.
Dit dus. En dat geldt voor iedereen wel in meerdere of mindere mate.
Zoals al eerder en vaker gezegd: elke maand die je moet wachten is er eentje teveel.

Ik was uiteindelijk binnen een half jaar zwanger en achteraf bezien is dat vrij vlot. Maar man, toen we 'bezig' waren, had ik ook zoiets van: het schiet niet op en wat duurt het lang en ow help dadelijk is er iets mis met mij...
Echt ik kan me dus alleen maar proberen voor te stellen hoe het moet voelen voor mensen die al veel langer bezig zijn. Dus dikke voor allen en ik hoop dat er gauw meer mensen volgen naar Z&G.
pi_71531819
Poezebeest balen zeg weer een teleurstelling! maar we gaan voor eind van de maand!

Morretje van harte gefeliciteerd!

Nienna ik heel hard voor jou!

voor mij ziet het er naar uit dat ik gewoon ong wordt gister al een beetje bruine afscheiidng gehad en denk wel dat het gewoon doorzet!
pi_71531985
He becky, dat is niet de bedoeling natuurlijk.

Nienna, hoe is het nu? En met marike77, jou nod is toch morgen?
pi_71533704
he poezebeest wat vervelend, hopelijk deze ronde meer geluk

en becky ook ook vvor jou hopelijk deze ronde

nienna en marike hoe is het bij jullie?
pi_71534196
Becky, ik hoop dat het niet doorzet voor je.

Hier een beetje vaag gevoel in mijn buik.
Niet echt krampen, maar ik heb wel lichtjes een ongi gevoel.
Ook een heel klein beetje misselijk.

Dus ik denk dat het wel gaat komen vandaag.
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:55:33 #268
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71534432
Ciscostar,wat balen dat je ongie bent geworden,maar probeer positief te blijven en ik weet dat het vooral op dit soort dagen heel moeilijk is begrijp je gevoel dan ook helemaal gaan.Geeft ook helemaal niks dat je dat hier ook uit want daar is dit topic ook net zo goed voor (dus trek het je niet aan wat "andere" zeggen aub)
En ik wil toch nog even aan Qwea en Harajuku kwijt,ik weet dat jullie heel fel zijn en dat mischien niet altijd zo bedoelen maar ik vind eigenlijk niet echt dat jullie recht van spreken hebben hier,je mag hier heus wel feliciteren maar als iemand anders het moeilijk heeft en wil uiten dan hoeven jullie die niet af te zeiken.Weten jullie hoe het voelt om al maanden bezig te zijn/hormonen die door je lijf gieren en telkens weer die teleurstelling,we zitten hier met een groepje mensen die (al lang)zwanger wil worden en begrip voor elkaar heeft en dan komen jullie je als "buitenstaanders" die hier helemaal niet mee bezig zijn je eigen er mee bemoeien,een felicitatie mag heus wel maar verder hebben jullie dan hier niet zo veel te zoeken vind ik,en dat is mijn mening

Morretje gefeliciteerd,zo snel geluksvogel Fijne zwangerschap

Wij waren gisteren een jaar getrouwd en hebben een heerlijke nacht in de bruissuite doorgebracht net zoals voorig jaar met het verschil dat we vorig jaar er pas rond een uur of 2 s'nachts ingingen en als een blok in slaap gevallen,ik had ook nog eens een knallend positieve ovu-test dus hopelijk heeft het zijn vruchten af geworpen
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_71534593
Na een paar lieve pm's kan ik er weer tegen aan Thnx dames en ook voor de dames die het even uitlegde wat ik precies bedoelde (leonieke ) Jullie zijn echt super schatten! Krijg steeds meer zin een meet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo en dat was, nu weer verder met de oude bekende in dit topic.
Waarvan ik hoop dat deze dames natuurlijk voor eind augustus in 1 keer allemaal weg zijn

@ Marike: spannend

@ Guess: Dat ken ik.. vorig jaar meteen slapen, maar dit jaar bij ons 1 jaar trouwen Ik hoop dat het zijn vruchten inderdaad heeft afgeworpen.
ps. je bent een schat

@ Nienna: Ik hoop dat je misselijk bent van... .. en niet van ongsteldheid
Ik duim voor je

@Becky: Misschien toch zwanger ondanks de bruine afscheiding

Flugeltje.. waar ben je eigenlijk?? Hoe was de uitslag vrijdag in het ziekenhuis??

[ Bericht 3% gewijzigd door Ciscostar op 02-08-2009 19:47:23 (becky opmerking toegevoegd, nienna aangepast) ]
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_71534686
Guess, dat zou toch het ultieme zijn he, dat jullie kindje op jullie trouwdag verwekt is

Cisco, fijn dat je je wat beter voelt
Ik heb trouwens geen last van bruine afscheiding, dat was Becky...
pi_71534809
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:05 schreef -Nienna- het volgende:
Guess, dat zou toch het ultieme zijn he, dat jullie kindje op jullie trouwdag verwekt is

Cisco, fijn dat je je wat beter voelt
Ik heb trouwens geen last van bruine afscheiding, dat was Becky...
Sorry.. moest hoop bijlezen..
Maar ik hoop gewoon dat alle klachten van een eventuele zwangerschap zijn!
@ Becky: spannend ook voor jou, misschien zet het niet door en is het iets wat bij zwangerschap hoort
pi_71536117
PZE; hoop ook dat 7 mijn geluksgetal zal zijn...

Cisco; kan helemaal begrijpen dat je een dubbel gevoel had van het oppassen En dat je niet zwanger bent moet je jezelf niet kwalijk nemen, kun je helemaal niks aan doen! Niet zo streng zijn voor jezelf!
Samen gaan voor een mei-beeb? Is wel een mooie maand

Asyniur; komen eind deze maand, hopelijk, wel over met z'n allen!

Marike; veel zwangeren om je heen, confronterend en reden om snel zwanger te willen zijn. Hier laatst ook een collega die vertelde dat ze zwanger was, moest wel even slikken hoor, ondanks dat ik het erg leuk voor haar vind. Maar ik had graag diegene willen zijn die mocht vertellen dat ik zwanger was.

Nienna, spannend hoor, maar neem de tijd die je denkt nodig te hebben. Ik heb al vaker gezegd dat als je echt zwanger bent het niet uit maakt wanneer je test als je zwanger bent, dan is het toch positief. En wil je er wat zekerder van zijn dat er geen menstruatie komt moet je gewoon nog even wachten. dit klinkt natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik ook wel

Becky; balen zeg

Guess; zou natuurlijk wel helemaal geweldig zijn als er een babytje is verwekt op jullie eenjarige huwelijksnacht, ik duim voor jullie

Ik ben ook heel benieuwd hoe met Flugeltje is en hoe de uitslag in het ziekenhuis was.

Hier echt ongesteld met bijbehorende chagrijnige buien Morgen ga ik de huisarts bellen voor een afspraak. Heb alle rondes naast elkaar gelegd en vanaf ronde 3 heb ik na gemiddeld 5 dagen al bloedverlies wat gemiddeld 6 dagen aan houdt waarna ik ongesteld word. Vind het wel erg spannend, ben van de ene kant bang dat hij vindt dat ik me druk maak om niks en ik nog maar eens zes keer moet proberen alvorens we terug komen. Aan de andere kant ben ik bang dat er echt iets mis is
pi_71536155
met het gevaar dat ik hem dichtgooi, weet niet hoe dat moet...

yep. ze zijn binnen.... Ik baal... lijkt steeds meer op puur geluk of zo.... snap niet wat we fout gedaan hebben. Ben boos...

volgende keer ga ik ovu-testen gebruiken. We gaan dan ook op vakantie, en ze zeggen altijd... Nou ja. we zien wel weer. Vanavond iig een borreltje.

zondag 2 augustus 2009 @ 13:56:26 #274
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71536161
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:55 schreef Guess. het volgende:
En ik wil toch nog even aan Qwea en Harajuku kwijt,ik weet dat jullie heel fel zijn en dat mischien niet altijd zo bedoelen maar ik vind eigenlijk niet echt dat jullie recht van spreken hebben hier,je mag hier heus wel feliciteren maar als iemand anders het moeilijk heeft en wil uiten dan hoeven jullie die niet af te zeiken.Weten jullie hoe het voelt om al maanden bezig te zijn/hormonen die door je lijf gieren en telkens weer die teleurstelling,we zitten hier met een groepje mensen die (al lang)zwanger wil worden en begrip voor elkaar heeft en dan komen jullie je als "buitenstaanders" die hier helemaal niet mee bezig zijn je eigen er mee bemoeien,een felicitatie mag heus wel maar verder hebben jullie dan hier niet zo veel te zoeken vind ik,en dat is mijn mening
Ik dacht dat er verzocht was ontopic te blijven. Ik was dan ook van plan om daar gehoor aan te geven, totdat er toch even weer iemand iets moest zeggen. Nou ja, daar ga ik dan maar even op in, hea.

Ik vind dat je zeikt. Nee, ik ben niet bezig, en ik hoop bij god ook nog lang niet zwanger te worden. Mooi en aardig dat het kut is dat andere mensen toch weer ongesteld zijn geworden, en dat dat kut is, prima, snap ik. Maar om nou zo te gaan jankzakken omdat we mensen feliciteren. Alsjeblieft zeg.

En dat groepje mensen, noemt men in de volksmond een kliekje. Geeft niks, dat is op heel fok wel duidelijk dat jullie een kliekje zijn en andere mensen daar niet tussen komen. Ik krijg een nikky dejavu in deze.

En overigens, niet veel te zoeken? Jij bent even voor het gemak vergeten dat dit een opebaar forum is? . Maar goed, als je verder wilt jankzakken hierover.. dan maak je maar een apart topic aan voor me. Wel even mn nick in de TT doen natuurlijk

Ik zal rockabella dr advies opvolgen en ontopic blijven. Kortom ; Hier zal ik iig niet meer reageren. Ik weet iig wel, dat mocht ik ooit zwanger worden, ik toch nooit in OUD zal komen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:59:21 #275
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71536253
Pardon? Waar zit ik af te zeiken? Ik vind het ontzettend treurig dat een paar posts over Morretje blijkbaar zo verschrikkelijk zijn dat haar een half schuldgevoel aangepraat wordt. Ondertussen gaat het wel 3 topics over iemand haar moeder, dat is wel okay. Als iemand van jullie zwanger is is het een topic lang felicitaties, maar 10 posts voor Morretje? OH GOD NO!

Maar verder is het echt geen kliekje, vandaar ook dat Ciscostar zei "En nu weer verder met de vaste crew". Je gaat inderdaad maar verder met je vaste crew, want nieuwe mensen zullen iig niet lang blijven, daar zorg je wel voor ja.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_71536262
jezus kom op zeg
pi_71536315
Marike; balen dat ze er zijn Begrijp ook heel goed je frustraties, je afvragen wat je moet doen om wel zwanger te worden, maar daar heeft niemand een antwoord op, het is een kwestie van geluk En waarom de een sneller zwanger wordt dan de ander, geen idee... In ieder geval ff een knuffel voor jou!

Bijt wederom heel hard op lip om niet te reageren op bovenstaande posts. Je kunt ook van een mug een olifant maken...
pi_71536385
dank je wel...

Nou met frisse moed weer verder... ik duim weer verder voor iedereen
pi_71536636
Heb ff gespiekt vanaf wanneer je bezig bent Marike, een maandje langer dan ik. Lijkt inderdaad al erg lang! Vandaag even flink balen en morgen de frisse moed maar weer langs laten komen
pi_71539254
Marike... Jammer zeg, echt even k*t natuurlijk.

Poezebeest, ik hoop dat je heel snel naar de ha kunt en dat hij of zij je snel verder helpt. Een half jaartje nog proberen zeggen ze vaak als je nog geen jaar bezig bent. Al werd ik 'al' na 9 maanden verwezen.

Flugel had wel gezegd dat ze afwezig zou zijn, hopelijk is alles in orde.

Hee, er is niemand meer om voor te duimen voor mijn eigen NOD (samen met baldria), dat is gek.
pi_71539614
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:56 schreef marike77 het volgende:
yep. ze zijn binnen.... Ik baal... lijkt steeds meer op puur geluk of zo.... snap niet wat we fout gedaan hebben. Ben boos...
Oh balen marike.
Misschien inderdaad een goed idee om testjes te gebruiken als je niet helemaal zeker weet of je goed timed.
pi_71540775
Marike, wat jammer dat je ongesteld bent geworden zeg!

PZE, wat bedoel je met er is niemand om te duimen?
Ik duim absoluut voor jullie hoor

Poezebeest, ik hoop dat de huisarts wat voor je kan doen!
pi_71541032
Nienna, sorry! Jij bent natuurlijk ook nog niet ongesteld! Ik duim heel hard voor jou hoor. Ik bedoelde dat er in het lijstje niemand meer staat voor de 8e. Maar jij natuurlijk nog wel.
pi_71541242
Ohhh, ik dacht dat je zoiets bedoelde als er duimt nog helemaal niemand voor ons
pi_71541432
Nee joh, ben je mal. Dat is wel het laatste waar ik me hier zorgen om maak.
Nog steeds geen bij jou?
  zondag 2 augustus 2009 @ 16:52:35 #286
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71541462
Marike wat balen

Weetje mijn gynecoloog zei dat het eigenlijk "heel normaal" is als je binnen 2 jaar zwanger bent.Als ik zo om me heen kijk kan ik zo 3 vrouwen opnoemen bij wie het zo'n 1.5 jaar duurde (ken er meer waarbij het binnen een paar mnd tot een jaar raak was,maargoed)dus daar hou ik me voorlopig maar aan vast. Ik ga echt heel erg m'n best doen om deze ronde in de wachtweken relax te blijven..
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_71541487
Ohh, wat jammer Marike...

Ik had het mij nog helemaal niet gerealiseerd dat ik gewoon al bijna m'n NOD heb.. Vorige maand was ik er nu echt constant mee bezig... (nou hoop ik niet dat ik vanaf vandaag begin te stressen haha)
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_71542130
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:51 schreef prinseszondererwt het volgende:
Nee joh, ben je mal. Dat is wel het laatste waar ik me hier zorgen om maak.
Nog steeds geen bij jou?
Nee nog niks, en ik haal me van alles in mijn hoofd haha.
Ik let op elk pijntje of dingetje wat ik voel

En tot overmaat van ramp vond vriendlief vandaag ineens dat mijn tepels er anders uitzagen dus ik ben niet de enige in huis die op alles let nu

Maar we zullen het wel zien hè.

Baldria, ik wens je een rustig en niet gestressed weekje toe
pi_71542363
knap hoor dat je nog steeds niet een test hebt gedaan nianna ik zal er al 10 gedaan hebben denk ik
pi_71542622
Ah, als hij positief is, dan zal hij dat volgende week ook nog zijn, hoor, becky Je hebt in mijn ogen tijd genoeg om te testen
pi_71542643
ja dat is waar ik heb alleen het geduld nooit om te wachten
pi_71542649
Becky, ik heb gewoon het idee dat ik dingen WIL zien/voelen nu.
Realistisch gezien ben ik gewoon 'nog maar' 1 dagje over tijd en nog maar 2 maanden van de pil af, dus de kans is groot dat ik gewoon aan het ontpillen ben.
  zondag 2 augustus 2009 @ 17:36:38 #293
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71542688
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:54 schreef Poezebeest het volgende:
Asyniur; komen eind deze maand, hopelijk, wel over met z'n allen!
Oei, dat zou wel heel erg gezellig zijn!

Ow en mei-baby's/mensen zijn heel erg leuk
pi_71543162
Ik heb misschien makkelijk praten, maar ik heb eigenlijk nooit die ongeduldigheid gevoeld om te moeten testen Dus ik moet er eigenlijk ook niets over zeggen aangezien ik niet weet waarover ik spreek
pi_71545593
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 17:35 schreef -Nienna- het volgende:
Becky, ik heb gewoon het idee dat ik dingen WIL zien/voelen nu.
Realistisch gezien ben ik gewoon 'nog maar' 1 dagje over tijd en nog maar 2 maanden van de pil af, dus de kans is groot dat ik gewoon aan het ontpillen ben.
Ja inderdaad.. soms voel je inederdaad dingen die er zouden moeten zijn, maar er niet zijn.
Spannend hoor Nienna en becky
  Jubileum moderator zondag 2 augustus 2009 @ 19:44:09 #296
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71546091
Ik heb heel wat gemist vanmiddag geloof ik

Ik zal er verder geen woorden meer aan vuil maken maar ik wil nog wel even zeggen dat er natuurlijk geen sprake is van een vaste crew van dit topic. Ja jullie leven met elkaar mee, en leren elkaar goed kennen maar dit is en blijft een openbaar forum. Iedereen mag hier feliciteren en ook iedereen is hier welkom.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:00:52 #297
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71546456
Daar sluit ik me bij aan. Ik zie nu ook dat ik over een aantal dingen heb heen gelezen waar ik echt vraagtekens bij heb.
Ook wat uitbundigheid qua felicitaties. Dat moet toch echt gewoon kunnen, hoor. Ik vind het jammer dat het voor anderen niet zo gauw raak is maar om daarom meer ingetogen en 'gepast' te reageren als iemand wel vlot zwanger is, vind ik erg sneu.
Dit is hier toch geen dodenherdenkingstopic?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71546785
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:44 schreef Lois het volgende:
Ik heb heel wat gemist vanmiddag geloof ik

Ik zal er verder geen woorden meer aan vuil maken maar ik wil nog wel even zeggen dat er natuurlijk geen sprake is van een vaste crew van dit topic. Ja jullie leven met elkaar mee, en leren elkaar goed kennen maar dit is en blijft een openbaar forum. Iedereen mag hier feliciteren en ook iedereen is hier welkom.
Ik heb me vanmiddag afzijdig gehouden, maar wil nu toch reageren.
Ik zie namelijk geen vaste crew.
Ik post hier nog niet zo lang, maar kon direct gezellig meekletsen hier en dat geldt volgens mij ook voor de dames die na mij in dit topic verschenen.
pi_71547504
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:13 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Ik heb me vanmiddag afzijdig gehouden, maar wil nu toch reageren.
Ik zie namelijk geen vaste crew.
Ik post hier nog niet zo lang, maar kon direct gezellig meekletsen hier en dat geldt volgens mij ook voor de dames die na mij in dit topic verschenen.
Zo is het ook.. wat ik bedoelde (vast groepje etc) was meer het vaste groepje dat hier bezig is, in de lijst staat etc. En ieder nieuw iemand is welkom, zijn laatste tijd zat nieuwe gekomen en geloof dat die zich niet niet-welkom voelen... Bedoelde gewoon te zeggen dat de mensen die bij de hele boel ffies aan het opnaaien waren wel weer konden vertrekken
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:42:33 #300
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_71547547
Ik zou graag nog even meerellen, maar helaas. Zit onder de kalmerende middelen en de vechtlust is dus een beetje weg

Morretje van harte

De onderzoeken vrijdag in het ziekenhuis waren goed. Er zijn geen belemmeringen gevonden om gewoon zwanger te kunnen worden. "blijven proberen" was het devies. Wel heeft hij nog een tweetal extra tests aangevraagd. Een glucose-tollerantietest een een schildkliertest. Daar krijg ik dan over 4 weken de uitslag weer van.

Verder gaat het gewoon kut, zo kut dat ik het eigenlijk niet echt op kan brengen om hier goed mee te lezen en met iedereen mee te leven Ik probeer momenteel zo weinig mogelijk online te zijn, want als ik online ben ga ik googlen en hoe meer ik google, hoe meer angst/paniek en hyperventilatie ik krijg. Woensdag eerste afspraak bij een psycholoog, tot die tijd hou ik me gedeist met oxazepam. Ik hoop snel weer een beetje boven water te zijn. Verder voor iedereen een welgemeende knuffel
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')