Oh balen marike.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:56 schreef marike77 het volgende:
yep. ze zijn binnen....Ik baal... lijkt steeds meer op puur geluk of zo.... snap niet wat we fout gedaan hebben. Ben boos...
![]()
Nee nog niks, en ik haal me van alles in mijn hoofd haha.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:51 schreef prinseszondererwt het volgende:
Nee joh, ben je mal. Dat is wel het laatste waar ik me hier zorgen om maak.![]()
Nog steeds geenbij jou?
Oei, dat zou wel heel erg gezellig zijn!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:54 schreef Poezebeest het volgende:
Asyniur; komen eind deze maand, hopelijk, wel over met z'n allen!
Ja inderdaad.. soms voel je inederdaad dingen die er zouden moeten zijn, maar er niet zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:35 schreef -Nienna- het volgende:
Becky, ik heb gewoon het idee dat ik dingen WIL zien/voelen nu.
Realistisch gezien ben ik gewoon 'nog maar' 1 dagje over tijd en nog maar 2 maanden van de pil af, dus de kans is groot dat ik gewoon aan het ontpillen ben.
Ik heb me vanmiddag afzijdig gehouden, maar wil nu toch reageren.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:44 schreef Lois het volgende:
Ik heb heel wat gemist vanmiddag geloof ik![]()
Ik zal er verder geen woorden meer aan vuil maken maar ik wil nog wel even zeggen dat er natuurlijk geen sprake is van een vaste crew van dit topic. Ja jullie leven met elkaar mee, en leren elkaar goed kennen maar dit is en blijft een openbaar forum. Iedereen mag hier feliciterenen ook iedereen is hier welkom.
Zo is het ook.. wat ik bedoelde (vast groepje etc) was meer het vaste groepje dat hier bezig is, in de lijst staat etc. En ieder nieuw iemand is welkom, zijn laatste tijd zat nieuwe gekomen en geloof dat die zich niet niet-welkom voelen... Bedoelde gewoon te zeggen dat de mensen die bij de hele boel ffies aan het opnaaien waren wel weer konden vertrekkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:13 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ik heb me vanmiddag afzijdig gehouden, maar wil nu toch reageren.
Ik zie namelijk geen vaste crew.
Ik post hier nog niet zo lang, maar kon direct gezellig meekletsen hier en dat geldt volgens mij ook voor de dames die na mij in dit topic verschenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |