abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71536262
jezus kom op zeg
pi_71536315
Marike; balen dat ze er zijn Begrijp ook heel goed je frustraties, je afvragen wat je moet doen om wel zwanger te worden, maar daar heeft niemand een antwoord op, het is een kwestie van geluk En waarom de een sneller zwanger wordt dan de ander, geen idee... In ieder geval ff een knuffel voor jou!

Bijt wederom heel hard op lip om niet te reageren op bovenstaande posts. Je kunt ook van een mug een olifant maken...
pi_71536385
dank je wel...

Nou met frisse moed weer verder... ik duim weer verder voor iedereen
pi_71536636
Heb ff gespiekt vanaf wanneer je bezig bent Marike, een maandje langer dan ik. Lijkt inderdaad al erg lang! Vandaag even flink balen en morgen de frisse moed maar weer langs laten komen
pi_71539254
Marike... Jammer zeg, echt even k*t natuurlijk.

Poezebeest, ik hoop dat je heel snel naar de ha kunt en dat hij of zij je snel verder helpt. Een half jaartje nog proberen zeggen ze vaak als je nog geen jaar bezig bent. Al werd ik 'al' na 9 maanden verwezen.

Flugel had wel gezegd dat ze afwezig zou zijn, hopelijk is alles in orde.

Hee, er is niemand meer om voor te duimen voor mijn eigen NOD (samen met baldria), dat is gek.
pi_71539614
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:56 schreef marike77 het volgende:
yep. ze zijn binnen.... Ik baal... lijkt steeds meer op puur geluk of zo.... snap niet wat we fout gedaan hebben. Ben boos...
Oh balen marike.
Misschien inderdaad een goed idee om testjes te gebruiken als je niet helemaal zeker weet of je goed timed.
pi_71540775
Marike, wat jammer dat je ongesteld bent geworden zeg!

PZE, wat bedoel je met er is niemand om te duimen?
Ik duim absoluut voor jullie hoor

Poezebeest, ik hoop dat de huisarts wat voor je kan doen!
pi_71541032
Nienna, sorry! Jij bent natuurlijk ook nog niet ongesteld! Ik duim heel hard voor jou hoor. Ik bedoelde dat er in het lijstje niemand meer staat voor de 8e. Maar jij natuurlijk nog wel.
pi_71541242
Ohhh, ik dacht dat je zoiets bedoelde als er duimt nog helemaal niemand voor ons
pi_71541432
Nee joh, ben je mal. Dat is wel het laatste waar ik me hier zorgen om maak.
Nog steeds geen bij jou?
  zondag 2 augustus 2009 @ 16:52:35 #286
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71541462
Marike wat balen

Weetje mijn gynecoloog zei dat het eigenlijk "heel normaal" is als je binnen 2 jaar zwanger bent.Als ik zo om me heen kijk kan ik zo 3 vrouwen opnoemen bij wie het zo'n 1.5 jaar duurde (ken er meer waarbij het binnen een paar mnd tot een jaar raak was,maargoed)dus daar hou ik me voorlopig maar aan vast. Ik ga echt heel erg m'n best doen om deze ronde in de wachtweken relax te blijven..
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_71541487
Ohh, wat jammer Marike...

Ik had het mij nog helemaal niet gerealiseerd dat ik gewoon al bijna m'n NOD heb.. Vorige maand was ik er nu echt constant mee bezig... (nou hoop ik niet dat ik vanaf vandaag begin te stressen haha)
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_71542130
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:51 schreef prinseszondererwt het volgende:
Nee joh, ben je mal. Dat is wel het laatste waar ik me hier zorgen om maak.
Nog steeds geen bij jou?
Nee nog niks, en ik haal me van alles in mijn hoofd haha.
Ik let op elk pijntje of dingetje wat ik voel

En tot overmaat van ramp vond vriendlief vandaag ineens dat mijn tepels er anders uitzagen dus ik ben niet de enige in huis die op alles let nu

Maar we zullen het wel zien hè.

Baldria, ik wens je een rustig en niet gestressed weekje toe
pi_71542363
knap hoor dat je nog steeds niet een test hebt gedaan nianna ik zal er al 10 gedaan hebben denk ik
pi_71542622
Ah, als hij positief is, dan zal hij dat volgende week ook nog zijn, hoor, becky Je hebt in mijn ogen tijd genoeg om te testen
pi_71542643
ja dat is waar ik heb alleen het geduld nooit om te wachten
pi_71542649
Becky, ik heb gewoon het idee dat ik dingen WIL zien/voelen nu.
Realistisch gezien ben ik gewoon 'nog maar' 1 dagje over tijd en nog maar 2 maanden van de pil af, dus de kans is groot dat ik gewoon aan het ontpillen ben.
  zondag 2 augustus 2009 @ 17:36:38 #293
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71542688
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:54 schreef Poezebeest het volgende:
Asyniur; komen eind deze maand, hopelijk, wel over met z'n allen!
Oei, dat zou wel heel erg gezellig zijn!

Ow en mei-baby's/mensen zijn heel erg leuk
pi_71543162
Ik heb misschien makkelijk praten, maar ik heb eigenlijk nooit die ongeduldigheid gevoeld om te moeten testen Dus ik moet er eigenlijk ook niets over zeggen aangezien ik niet weet waarover ik spreek
pi_71545593
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 17:35 schreef -Nienna- het volgende:
Becky, ik heb gewoon het idee dat ik dingen WIL zien/voelen nu.
Realistisch gezien ben ik gewoon 'nog maar' 1 dagje over tijd en nog maar 2 maanden van de pil af, dus de kans is groot dat ik gewoon aan het ontpillen ben.
Ja inderdaad.. soms voel je inederdaad dingen die er zouden moeten zijn, maar er niet zijn.
Spannend hoor Nienna en becky
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  Jubileum moderator zondag 2 augustus 2009 @ 19:44:09 #296
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71546091
Ik heb heel wat gemist vanmiddag geloof ik

Ik zal er verder geen woorden meer aan vuil maken maar ik wil nog wel even zeggen dat er natuurlijk geen sprake is van een vaste crew van dit topic. Ja jullie leven met elkaar mee, en leren elkaar goed kennen maar dit is en blijft een openbaar forum. Iedereen mag hier feliciteren en ook iedereen is hier welkom.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:00:52 #297
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71546456
Daar sluit ik me bij aan. Ik zie nu ook dat ik over een aantal dingen heb heen gelezen waar ik echt vraagtekens bij heb.
Ook wat uitbundigheid qua felicitaties. Dat moet toch echt gewoon kunnen, hoor. Ik vind het jammer dat het voor anderen niet zo gauw raak is maar om daarom meer ingetogen en 'gepast' te reageren als iemand wel vlot zwanger is, vind ik erg sneu.
Dit is hier toch geen dodenherdenkingstopic?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71546785
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:44 schreef Lois het volgende:
Ik heb heel wat gemist vanmiddag geloof ik

Ik zal er verder geen woorden meer aan vuil maken maar ik wil nog wel even zeggen dat er natuurlijk geen sprake is van een vaste crew van dit topic. Ja jullie leven met elkaar mee, en leren elkaar goed kennen maar dit is en blijft een openbaar forum. Iedereen mag hier feliciteren en ook iedereen is hier welkom.
Ik heb me vanmiddag afzijdig gehouden, maar wil nu toch reageren.
Ik zie namelijk geen vaste crew.
Ik post hier nog niet zo lang, maar kon direct gezellig meekletsen hier en dat geldt volgens mij ook voor de dames die na mij in dit topic verschenen.
pi_71547504
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:13 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Ik heb me vanmiddag afzijdig gehouden, maar wil nu toch reageren.
Ik zie namelijk geen vaste crew.
Ik post hier nog niet zo lang, maar kon direct gezellig meekletsen hier en dat geldt volgens mij ook voor de dames die na mij in dit topic verschenen.
Zo is het ook.. wat ik bedoelde (vast groepje etc) was meer het vaste groepje dat hier bezig is, in de lijst staat etc. En ieder nieuw iemand is welkom, zijn laatste tijd zat nieuwe gekomen en geloof dat die zich niet niet-welkom voelen... Bedoelde gewoon te zeggen dat de mensen die bij de hele boel ffies aan het opnaaien waren wel weer konden vertrekken
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:42:33 #300
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_71547547
Ik zou graag nog even meerellen, maar helaas. Zit onder de kalmerende middelen en de vechtlust is dus een beetje weg

Morretje van harte

De onderzoeken vrijdag in het ziekenhuis waren goed. Er zijn geen belemmeringen gevonden om gewoon zwanger te kunnen worden. "blijven proberen" was het devies. Wel heeft hij nog een tweetal extra tests aangevraagd. Een glucose-tollerantietest een een schildkliertest. Daar krijg ik dan over 4 weken de uitslag weer van.

Verder gaat het gewoon kut, zo kut dat ik het eigenlijk niet echt op kan brengen om hier goed mee te lezen en met iedereen mee te leven Ik probeer momenteel zo weinig mogelijk online te zijn, want als ik online ben ga ik googlen en hoe meer ik google, hoe meer angst/paniek en hyperventilatie ik krijg. Woensdag eerste afspraak bij een psycholoog, tot die tijd hou ik me gedeist met oxazepam. Ik hoop snel weer een beetje boven water te zijn. Verder voor iedereen een welgemeende knuffel
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')