abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juli 2009 @ 21:30:35 #51
100412 mefke79
komt goed!
pi_71349324
Mijsje En Cisco, geef de moed nog niet op Poezebeest, ik weet niet of je huisarts hier veel mee kan. Als je het zelf niet vertrouwt, vraag dan om een doorverwijzing naar bv een fertiliteitsarts.
Ik ga nog maar even duimen voor de rest van de meiden, succes allemaal!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71350163
cisco gaat het inmiddels al weer wat beter met je? Jezelf in de weg zitten is niet fijn
of het moet natuurlijk de voorbode zijn die een aantal dames al beschreven

nienna, ik herken geloof ik wat je zegt, hier ook bij elk steekje wat ik niet kan plaatsen, zou het?
Maar daar is het nu bij mij nog veels te vroeg voor, hoezo jezelf gek zitten denken?!

Tierrr balen hoor! dikke knuffel voor jou, logisch dat het nu even allemaal niet meer leuk is! Sterkte en succes ook aankomende week

PZE en Poezebeest jullie houden de spanning erin! duimen draaien!
  zondag 26 juli 2009 @ 22:53:50 #53
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71352029
Mijsje balen van je ongi
Tierrr sterkte komende week.
En ff een knuffel voor wie het nodig heeft,ik ga zo langzamerhand de ovutesten weer te voren halen denk..
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_71355373

ik ga ook weer door deze periode met de ovutesten. we hebben deze kans nog om het zelf te doen... dus dat proberen we maar... (je zou denken dat we nu toch wel genoeg geoefend hebben om toch wel een keertje een minimensje te kunnen bakken nu...)
pi_71356401
een spannende week voor veel mensen ik ga in de stand.
pi_71357538
Gewoon doen mijsje, ik ga het komende maand ook weer doen hoor. Een beetje met dezelfde reden inderdaad, zolang het zelf nog kan...
Mijn temp was nog steeds ietsje hoger, maar nog niet echt zo hoog als normaal. Pfft.
pi_71358254
Guess hoe was je weekend in brabant?

mijsje en pze heel heel veel succes! deze maand moet het gewoon lukken
pi_71360795
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:18 schreef Kolonia het volgende:
@Tierr: balen. Je bent ook al zo lang bezig.
Nu ongeveer 11 maanden... dus dat is nog niet eens heel erg ontzettend lang, er zijn wel mensen hier die al veel langer wachten... Maar toch, het voelt wel heel lang. En het feit dat je wéét dat je minder kans hebt doordat het aan beide kanten niet helemaal zit zoals het zou moeten zitten, maakt het er ook niet makkelijker op...

Mijn ongi is inmiddels trouwens in alle hevigheid losgebroken. Qua pijn dan, want ik heb nog maar weinig bloed. Maar shit zeg, zoveel pijn had ik in jaren niet gehad... eigenlijk sinds ik met de pil begonnen was niet meer... wat een krampen... heb vannacht 2 uur lang lopen ronddolen voordat de ibuprofen ervoor zorgde dat ik weer kon slapen. Wel apart, zou dit dan betekenen dat mijn lichaam dus eindelijk echt weer normaal doet??

Mijsje, goedzo, jullie gaan een kindje bakken deze maand... na zoveel oefenen moet het gewoon wel eens raak zijn!! Ik duim voor je lieverd!! (Hoe voel je je verder?)
  maandag 27 juli 2009 @ 12:01:14 #59
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71360888
Freubel het was heel gezellig,lekker weeste shoppen in Den Bosch Thanks!

PZE en Mijsje,doe gewoon waar je je goed bij voelt en als je nu even met de ovu testen aan de gang wilt doe je dat lekker! Je gevoel kan daar over zo verandelijk zijn dat je het maar gewoon per maand/moment moet bekijken !Suc6 en natuurlijk duim ik weer voor jullie dat het deze ronde eindelijk goed raak zal zijn!!

Ik had zelf gisteravond nog maar een heel in de verte streepj eop me ovu dus ik test nu ff om de dag.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_71363405
Cisco; hoe is het nu? Nog steeds jij tegen de rest van de wereld? Komt allemaal wel weer goed

Mefke; ik heb een hele fijne huisarts en wilde mijn "probleem" bij hem voorleggen en dan wel zien wat hij er van vindt. Misschien vindt hij wel dat ik te snel kom omdat we nog geen jaar bezig zijn, maar dan moet hij me maar even geruststellen dat het niet erg is als je 5 dagen na je eisprong al bloed verliest. En als jij het niet weet of twijfelt dan wil ik idd verder ermee, al is het maar voor mijn eigen gemoedrust.

Mijsje; veel oefenen kan geen kwaad, maar het is idd wel fijn als het uiteindelijk ook resultaat heeft.

Tierr; iedere maand wachten is te lang, of je nu 2, 5 of 25 maanden bezig bent. En wat vervelend dat je zo'n enorme menstruatiepijnen hebt. Ik had dat als tiener ook, ben wel eens 'ziek' naar huis gegaan van school, zo'n krampen. Nadat ik aan de pil ben gegaan nooit meer ergens last van gehad en tegenwoordig heb ik vooral tussen eisprong en menstruatie in veel buikpijntjes, maar zodra ik menstrueer is alles over. Nog maar een paar dagen en je bent er weer vanaf, voor zover dat een beetje troost biedt

Hier verder geen nieuws, het heeft nog niet doorgezet, had gister zelfs wat bruinige afscheiding in tegenstelling tot eerder rozig. Maar durf amper naar de wc te gaan omdat ik verwacht dat het doorzet. Zo stom, ik heb altijd gehad dat ik van het ene op het andere moment ongesteld werd en nu moet het met een aanloop, grrrr.... Houd ik niet van.
pi_71369584
ik voel me redelijk goed denk ik... niet heel erg treurig, maar gewoon af en toe verdrietig, en verder wel okee...

balen Tierrr dat je weer volop ongesteld bent geworden. en 11 maanden is heel lang, en dan maakt het niet uit of iemand anders langer wacht hoor, 11 maanden is gewoon te lang.

Poezebeest, wat stom dat je nu steeds dagen ervoor al de aankondiging hebt... dat is niet fijn!

Guess, ik hoop dat het tweede ovu streepje gauw van het schermpje afspat, zodat je gericht kunt gaan klussen...

PZE, we schelen wat wachttijd betreft niet zo heel erg lang... het mag inderdaad wel eens gaan gebeuren nu, vind je niet? en inderdaad, zelf gebakken is altijd beter dan magnetron opgewarmd, maar goed, daar ga ik ook voor settelen als zelf bakken niet lukt...
pi_71376852
Mijsje ff een knuffel voor jou!

Even een vraagje tussendoor, is het handiger om zo snel mogelijk bij de huisarts een afspraak te maken of kan ik beter wachten tot de menstruatie over is? Vind het een beetje een domme vraag, maar vraag het me al de hele dag af
pi_71376978
* mijsje knuffelt met Poezebeest
ik zou gewoon nu een afspraak maken. ik denk niet dat de huisarts zelf al gaat kijken bij je, en tegen de tijd dat je na verwijzing bij een gyn bent, is je menstruatie al om denk ik... (is niet dom hoor, is heel logisch juist... nadenken over de cyclus! )
pi_71377304
Ok, dankje, al is het alleen maar omdat je zegt dat mijn vraag niet dom is. Heb een beetje een dipje, ben bang dat er vanalles mis is en dat we nooit een kindje kunnen krijgen. Mijn stomme cyclus en mijn lief die zelf zegt dat hij ook wel bang is dat het bij hem niet goed zit vanwege een aantal kleine jongensdingetjes. En ik vind dat ik daar nog niet over mag nadenken want we zijn pas bij ronde 6...

[ Bericht 39% gewijzigd door Poezebeest op 27-07-2009 21:36:06 (quote kan weg, staat hierboven :-s) ]
pi_71377490
lieve lieve lieve lieve lieve Poezebeest...
het geeft niet hoor... wij zaten voor het eerst in ronde 7 bij de huisarts... toen helemaal ongegrond (ik ben nog niet zwanger en we zijn al 7 maanden bezig... snif...snif...) maar bij jou kan het zijn door die vreemde tussentijdse bloedingen dat hij/zij je wel door gaat sturen... een dipje mag hoor, morgen weer met frisse moed!
pi_71377790
Morgen idd maar met het goede been uit bed stappen... Dankje mijsje!
pi_71377922
zoals altijd weer graag gedaan!
als ik nog eens wat voor je kan doen, moet je het maar even zeggen hoor!
pi_71377932
Fijn guess dat het weekend geslaagd was! Nu maar hopen dat je snel een dikke ovu test in handen hebt, kunnen jullie er ook weer voor gaan

Mijsje, ik kan me voorstellen dat je liever zelf bakt als voor voorgebakken, maar toch vind ik het mooi te lezen dat je er wel open voor staat!

en poezebeest dikke knuffel voor jou, tis ook allemaal zo onzeker! En als jij/jullie je er prettig bij voelen om naar de huisarts te gaan moeten jullie dat gewoon doen!
En steeds weer een cyclus die andere dingen uithaalt is ook niet makkelijk
schrijf hier maar lekker van je af als dat helpt

zelf heb ik ook nog een vraagje, ik denk dat ik mn eisprong eerder heb gehad, maar wordt van het inet niet altijd zoveel wijzer.
Had namelijk vrijdag ineens heel veel afscheiding, zaterdag en gister was het doorzichtig en draderig,
op de ene pagina staat dat je eisprong dan de dag erna volgt, op andere weer dat dat je vruchtbare dagen zijn, hebben jullie enig idee?
pi_71378047
Hoe het nu precies zit met eisprong en slijm weet ik ook niet, ik heb het wel eens in de gaten gehouden, maar kan er geen peil op trekken. Heb ook het idee dat het bij mij niet overeen komt met de ovulatietestjes. Kan je dus helaas niet helpen...
pi_71378101
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:44 schreef Poezebeest het volgende:
Hoe het nu precies zit met eisprong en slijm weet ik ook niet, ik heb het wel eens in de gaten gehouden, maar kan er geen peil op trekken. Heb ook het idee dat het bij mij niet overeen komt met de ovulatietestjes. Kan je dus helaas niet helpen...
ik ben mezelf gewoon een beetje suf aan het denken denk dat dat het meer is
pi_71378547
ik snap ook niet veel van al het slijmerige in m'n lijf, ik ben bang dat ik je er ook niet mee kan helpen Freubelmuts... gewoon veel "klussen" rond die data, dan moet er toch wel iets aankomen, toch?
pi_71378651
Hmm... dat laatste wil ik mezelf ook al maanden doen geloven. Maar tot nu toe...
pi_71378771
nou ja op zich denk ik dat we dan wel aardig goed bezig zijn geweest, maar ergens zegt een stemmetje "te laat"
op naar de volgende ronde, al moet het tegendeel over een week of 2 nog bewezen worden natuurlijk!

dank in ieder geval voor jullie reacties

blijf dat gewoon mooi vinden, "jullie" hier al zoveel langer posten zo mee kunnen leven met "nieuwelingen"
  dinsdag 28 juli 2009 @ 07:51:28 #74
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71385434
freubelmuts, bij mij ws het zo dat waterig doorzichtig draderig slijm een teken was dat de vruchtbare dagen eraan kwamen. Zodra het weer dikker en witter en wat klonteriger werd, was het voorbij. Dit kwam ook overeen met de ovu-testen.

Ow dames, iemand gaat toch deze maand wel met een positieve test dit topic uit....
pi_71387200
Nog steeds thuis met die klote knie.. nog steeds best wel moe. Ik werd om 07.50 redelijk fit wakker, maar is nu wel weer weg. Gisteren om 19 uur ook.. harstikke moe. Slaap best goed in de nacht.. maar blijkbaar toch nog niet echt genoeg..

Maar komt het door iets anders of gewoon door pijn en ontstekking in mijn knie etc.. en paar dagen last van me borsten, maar dat heb ik vaker gehad en toen ook ongesteld. De tijd zal het leren waar dit vandaan komt

De rest succes met klussen, wachten en voor de dames die de duivels op bezoek hebben
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')