nou welquote:
Je zat verkeerd op hem?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:48 schreef Ladylike het volgende:
Baas is door zn rug gegaan
Ik ken het gevoel
Als hij zich nu ziekmeldt, is het wel gewoon een verlofdag!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:48 schreef Ladylike het volgende:
Ik ken het gevoel
Ow, moeten we preventief een andere maken dan?quote:
Tis een man op leeftijd, die is dat wilde niet gewendquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als hij zich nu ziekmeldt, is het wel gewoon een verlofdag!
alweer?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:48 schreef Ladylike het volgende:
Ik ken het gevoel
Daar ben ik geen voorstander van.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, moeten we preventief een andere maken dan?
Ik ga ook vaak door mn rugquote:
Terecht, weet niet wat erger is, duitsers, turken of zwerversquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
net op tv duitse toerist doodgestoken door een zwerver in turkye omdat hij geen kleingeld wilde geven
hmhmquote:
idem hier alleen slik ik pijnstillers als het echt niet meer gaatquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga ook vaak door mn rug
Krijg je met een slechte rug
Alleen slik ik Ibuprofen en dan gaat het wel weer een beetje
ben zelf zo erg aan de pijn gewend dat de meeste mensen aan mij niet meer merken of ik die dag door mn rug gegaan ben.
Meestal gebeurt het bij mij met opstaan of tillen
Ik slik ze nooit, heeft amper tot geen nut. Ga wel zo snel mogelijk naar de fysio als ik er weer eens door ga.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idem hier alleen slik ik pijnstillers als het echt niet meer gaat
gelukkig ga ik de laatste tijd nog maar zelden door mijn rug
ik heb hier pillen liggen die je ook alleen maar in belgie kan krijgen en die werken goedquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik slik ze nooit, heeft amper tot geen nut. Ga wel zo snel mogelijk naar de fysio als ik er weer eens door ga.
Kom maar op met die KSC-BBQquote:Een grote politiemacht heeft zaterdag een einde gemaakt aan het verjaardagsfeest van een 30-jarige buschauffeur uit het Engelse Exeter. De man hield een barbecue voor een selecte groep vrienden en familie, maar de politie vreesde dat er sprake was van een illegale 'rave'.
Volgens de BBC zag Andrew Poole toen hij de barbecue stond op te stoken een aantal busjes van de oproerpolitie het privéterrein oprijden. Ook cirkelde een helikopter boven de grill.
whehehequote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)cebook-barbecue.html
[..]
Kom maar op met die KSC-BBQDat wordt wat
Coolquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:06 schreef Muck het volgende:
OMG!
Ik heb mijn fiets terug
Ik was onderweg om aangifte te doen, vind ik hem terug in de struiken bij het bureau
ja!quote:
dat is mzzl hebbenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:06 schreef Muck het volgende:
OMG!
Ik heb mijn fiets terug
Ik was onderweg om aangifte te doen, vind ik hem terug in de struiken bij het bureau
je moest eens weten hoe blij ik ben!quote:
dat kan ik me heel goed voorstellenquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:06 schreef Muck het volgende:
OMG!
Ik heb mijn fiets terug
Ik heb wel een keer pillen gehad met een of andere ...ine erin, daar ging ik me echt heel relaxt van voelen zeg maarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb hier pillen liggen die je ook alleen maar in belgie kan krijgen en die werken goed
is trouwens alleen maar op recept te krijgen
Beterquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:06 schreef Muck het volgende:
OMG!
Ik heb mijn fiets terug
Je moet je scherenquote:
dat is zeldzaamquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:06 schreef Muck het volgende:
OMG!
Ik heb mijn fiets terug
Ik kreeg morfine bij de bevalling van mn kleine (nja tijdje ervoor)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer pillen gehad met een of andere ...ine erin, daar ging ik me echt heel relaxt van voelen zeg maar
Cocaïne?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer pillen gehad met een of andere ...ine erin, daar ging ik me echt heel relaxt van voelen zeg maar
Theïne?quote:
Nee, dat had ik nog wel gewetenquote:
Aangifte doen helpt!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:06 schreef Muck het volgende:
OMG!
Ik heb mijn fiets terug
Codeïne?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ik lever goed spul hequote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat had ik nog wel geweten
Misschien die morfine van LL wel
en ineens was de hoest ook verdwenenquote:
Of kreeg je een massage van ene Nadine?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat had ik nog wel geweten
Misschien die morfine van LL wel
Is ook iets met ine inquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of kreeg je een massage van ene Nadine?
Kreeg ik maar een massagequote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:39 schreef Sjowhan het volgende:
En we kunnen ook weer verder na een verplichte pauze.
Vanmiddag wél eerder weg, want ben eerder begonnen. Zo steekt het hier in elkaar
ja /madquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik was even bang dat je aangifte ging doen omdat ik je zaterdagnacht op MSN wakker hield.
die zie ik pas van het weekend weerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou MPG, daar komt een sechsbeurt aan
caffeïne, duh!quote:
ik heb diclofenac in een zware doseringquote:
Ja, denk maar dat ik dat doequote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je vriendlief even lief aankijken!
ammehoelaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar volgens mij hield jij mij juist wakker hoor.
ik had de sleutel in mijn zak, want die zit aan mijn huissleutel vastquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, denk maar dat ik dat doe(niet dat het uitmaakt)
@Muck: wat een toeval van je fiets! Kon je hem weer 'fietsbaar' meenemen of stond hij op slot?
Nijns: Schat?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, denk maar dat ik dat doe(niet dat het uitmaakt)
Oeh, waar kan ik me opgeven?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
nou, daar zeg ik ook geen nee tegen!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, waar kan ik me opgeven?
Een massage nu zou wel goed zijn.
Maar hoe kon hij nou op slot staan dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had de sleutel in mijn zak, want die zit aan mijn huissleutel vast
Bijna goed!quote:
Misschien hadden ze hem meegenomen toen hij nog op slot stond, met het idee thuis het slot open te breken? Maar hadden ze daar ineens geen zin meer in of zo.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar hoe kon hij nou op slot staan dan?![]()
[..]
quote:Bijna goed!
Nijns: Schat?.
Vriendlief: Ja?.
Nijns: Ik heb wat last van mijn rug, nek en schouder.
Vriendlief: Dan moet je een paracetamol nemen
En hem toen op slot in de bossen gegooid denk je?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien hadden ze hem meegenomen toen hij nog op slot stond, met het idee thuis het slot open te breken? Maar hadden ze daar ineens geen zin meer in of zo.
[..].
Herkenbaar antwoord!.
meegesleept terwijl hij nog op slot stond?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar hoe kon hij nou op slot staan dan?![]()
Of er liepen agenten rond bij het politiebureau en ze hadden geen zin in uitleggen waarom ze die fiets wel mochten jatten?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien hadden ze hem meegenomen toen hij nog op slot stond, met het idee thuis het slot open te breken? Maar hadden ze daar ineens geen zin meer in of zo.
liefquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:57 schreef Pheno het volgende:
Zo, een iPhone op straat gevonden. Ik vond "thuis" wel een handig contact om te bellen en de voicemail in te spreken
Zo ben ik, kwaliteitsuserquote:
Goede burgerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:57 schreef Pheno het volgende:
Zo, een iPhone op straat gevonden. Ik vond "thuis" wel een handig contact om te bellen en de voicemail in te spreken
die heeft mzzlquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:57 schreef Pheno het volgende:
Het lag op straat ergens, ik reed er langs met de auto om mijn vrouw op te halen (he, weer lief). Dus even stoppen, oppakken, raar aangekeken worden door "ikkeikkeikke" burgers en weer ingestapt. Nou ja, vanavond heeft ze pech, want ik ga nu richting A'dam. U2quote:
Pheno in de voicemailquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:57 schreef Pheno het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pheno in de voicemail
"Ja lul, ik heb je iPhone gevonden, die ben je nu kwijt en hou ik lekker"
whehehehequote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pheno in de voicemail
"Ja lul, ik heb je iPhone gevonden, die ben je nu kwijt en hou ik lekker"
je wilt gewoon pm's ontvangenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
Nijns, je maakt me nieuwsgierig met je PM.. stuur nou de volgende ..
Dus jij bent een van die mensen die mij mogelijk in de file laten staan vanmiddag?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het lag op straat ergens, ik reed er langs met de auto om mijn vrouw op te halen (he, weer lief). Dus even stoppen, oppakken, raar aangekeken worden door "ikkeikkeikke" burgers en weer ingestapt. Nou ja, vanavond heeft ze pech, want ik ga nu richting A'dam. U2
Cya all :w
altijdquote:
Nee hoor, maar ik nam aan dat de dief hem had gepakt met de intentie hem te gebruiken dus verwachtte dat het slot er wel af zou zijn, dat is toch niet zo moeilijk te bedenken?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
meegesleept terwijl hij nog op slot stond?
dat is toch niet zo moeilijk te bedenken?
Ergens is dat wel relaxed werkenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:28 schreef Nijns het volgende:
Ik ben al zo ageschreven met mijn bijna-ontslag dat ik nu al lekker stagiaire-klusjes mag doen zoals boodschappen enzo.
Dadelijk heeft LL mij toen verlinkt (wat niet zo is!!) en doet ze dat ook met jou: krijg je mooi een pm-banquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kan ze die krijgen ook... ik sta alleen niet voor de gevolgen in.
Liesje!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
*Zwaait, schenkt kopje thee in en huppelt weer weg
Mijn PM kan hooguit op de lachspieren hebben gewerkt, maar ik sta niet in voor rare blikken van collega's die daardoor ontstaanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dadelijk heeft LL mij toen verlinkt (wat niet zo is!!) en doet ze dat ook met jou: krijg je mooi een pm-ban
Neem je thee maar mee hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
*Zwaait, schenkt kopje thee in en huppelt weer weg
*insert evil laugh*quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dadelijk heeft LL mij toen verlinkt (wat niet zo is!!) en doet ze dat ook met jou: krijg je mooi een pm-ban
Och, mn baas heeft toch al slechte zinquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn PM kan hooguit op de lachspieren hebben gewerkt, maar ik sta niet in voor rare blikken van collega's die daardoor ontstaan.
Lees hem de PM voor, al kan lachen slecht zijn voor zijn rugquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Och, mn baas heeft toch al slechte zin
dat komt door zijn rugquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Och, mn baas heeft toch al slechte zin
Waarom krijg ik nooit een grappige pm van jou?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn PM kan hooguit op de lachspieren hebben gewerkt, maar ik sta niet in voor rare blikken van collega's die daardoor ontstaan.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
*insert evil laugh*
It was me![]()
Ik ga iedereen erin luizen![]()
*nagalm van evil lachje*
Hij niestte net.. scheldkanon erachteraanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lees hem de PM voor, al kan lachen slecht zijn voor zijn rug.
nee omdat een of andere uitvaartkut mij belde en het volgens hem te lang duurdequote:
First I win your trust..quote:
Nooit? Je hebt er nu een!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nooit een grappige pm van jou?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij niestte net.. scheldkanon erachteraan![]()
volgens mij deed het pijn
*bang is*quote:
Hij meldt zich niet zo snel ziek ofzo.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..].
Maar hij heeft nog geen verlofdag opgenomen? Zo geeft hij wel het goede voorbeeld.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij niestte net.. scheldkanon erachteraan![]()
volgens mij deed het pijn
[..]
nee omdat een of andere uitvaartkut mij belde en het volgens hem te lang duurde
[..]
First I win your trust..
then I brake it
Mwhoehoehoehahahaha *valt in hoestbui*quote:
Kan iemand me redden?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mwhoehoehoehahahaha *valt in hoestbui*
Geen zorgen, mn hoektanden liggen nog op het nachtkastjequote:
* GF springt in de auto en red nijnsquote:
Red?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* GF springt in de auto en red nijns
als ik je red krijg ik toch een beloningquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Red?zo gaat het natuurlijk nooit goed...
Toch bedankt!
Ja, een zakje snoep, je wordt niet thuisgebrachtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik je red krijg ik toch een beloning![]()
jouw kom ik ook niet meer reddenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, een zakje snoep, je wordt niet thuisgebracht
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jouw kom ik ook niet meer redden
heb liever iets andersquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:04 schreef Nijns het volgende:
[..]maar je kreeg een snoepzak! (ouwe snoepert
)
Nou heb ik daar zin inquote:
Wat dan?quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou MPG, daar komt een sechsbeurt aan
ben ik alquote:
jij bent echt blondquote:
zullen we samen gaan?quote:
Geniaalquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:06 schreef Muck het volgende:
OMG!
Ik heb mijn fiets terug
Op zich is dat niet eens waarquote:
Ik ben thuisquote:
Kon ik dat ook maarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben thuis.
Was dan ook wel al om 6 uur vanochtend begonnen met werken.
massagequote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
Op zich is dat niet eens waarmaar dat terzijde: je vond het snoepzakje al niet goed
wat wil je dan nog meer?
(jij geeft mij heul geen ruimte om jou in de maling te nemen)
Erg hequote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:24 schreef Fha het volgende:
Wat een tering herrie maken die trilplaten zegBolle compleet over de zeik.. pfff
kom maarquote:
ja!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zullen we samen gaan?
Bel ik jouw baas, jij de mijne
Ja ik denk dat ze nu echt klaar zijn ofzo (tenminste dat hoop ik ) want hij is nu al een half uur heen en weer aan het lopen onder mijn raamquote:
arme bollequote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:24 schreef Fha het volgende:
Wat een tering herrie maken die trilplaten zegBolle compleet over de zeik.. pfff
Hij is nu maar onder het bed gekropen maar ik hoor hem nog steeds mauwen (dus dan gaat het echt hard als hij boven de herrie uit komtquote:
www punt google punt nl, als je daar massage + je plaatsnaam intypt: vind je vanzelf wel wat!quote:
dus ik krijg hem niet van jouwquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
www punt google punt nl, als je daar massage + je plaatsnaam intypt: vind je vanzelf wel wat!
Jij kan een massage van mij niet betalenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus ik krijg hem niet van jouw
wel in naturaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jij kan een massage van mij niet betalen
Dan zorg ik toch echt dat het geen drie kwartier duurt hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
Nog 3 kwartier faken zodat het lijkt alsof ik hard werk... het lijkt wel een slechte neukbeurt
awwwwquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij is nu maar onder het bed gekropen maar ik hoor hem nog steeds mauwen (dus dan gaat het echt hard als hij boven de herrie uit komt). Arm beest.. krijgt vanavond wel weer lekker vlees om te eten
Ik doe qua betalen alleen aan euro's, sorry..quote:
Hopelijk zijn het niet al te fanatieke bouwvakkerts en stoppen ze gewoon om 4 uur..quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
Nog 3 kwartier faken zodat het lijkt alsof ik hard werk... het lijkt wel een slechte neukbeurt
Iets ervoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Hopelijk zijn het niet al te fanatieke bouwvakkerts en stoppen ze gewoon om 4 uur..
Voel je je aangesproken?quote:
Gister gingen ze door tot half 5quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iets ervoor
Om 4 uur moeten ze in het busje zitten
Dat kan nietquote:
Gelukkig dat ze gaanquote:Maar zowaar hoor ik nu de schuifdeur van het busjeoprottuuuh!!
ja dat had ik net op de fiets ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
Gatver het is warm hier, begin er gewoon van te zweten
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:
Oeh mn favo Fokkerquote:
Goed zo, je voelde je aangesprokenquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
whehehehe en jij gaat dat kopen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
In V&A staat een weekje vakantie te koop in Limburg
Daar komt de volgende PM-ban voor Nijns aan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kon dat anders na die 8 pm's die ik van je kreeg met dreigementen enzo![]()
Wut?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kon dat anders na die 8 pm's die ik van je kreeg met dreigementen enzo![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar komt de volgende PM-ban voor Nijns aan?
Ik wacht ook nog steeds op de vorige beurt...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:16 schreef Nijns het volgende:
[..]ik blijf bezig zo..
moet ik weer al die blauwen een beurt geven.. (Tja Mart, jij bent nu oranje..)
Fietsen is lekkerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:01 schreef Fha het volgende:
[..]
ja dat had ik net op de fiets ookheul niet goed voor je, fietsen
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op de vorige uberhaupt een beurt....
Seks en zwetenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fietsen is lekker
En dan vind ik het ook niet erg als ik zweet. Maar hier gewoon zitten werken en dan zweten
GMTAquote:
Ik vind het irritant want het jeuktquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fietsen is lekker
En dan vind ik het ook niet erg als ik zweet. Maar hier gewoon zitten werken en dan zweten
Voor geile pmsex krijg je nooit een ban DaMartquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar komt de volgende PM-ban voor Nijns aan?
Ik zal jou eens nemen!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voor geile pmsex krijg je nooit een ban DaMart![]()
[..]
Ik zal jou eens nemen!
Ow je zei overgenomen
Daar is die douche na afloop dus voorquote:
Nee, eigenlijk helemaal niet zelfs. Speel veel C&C Generals nogquote:
Ik kan niet elke dag onder de douche stappenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is die douche na afloop dus voor
daar komt ook een deel 2 van uitquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk helemaal niet zelfs. Speel veel C&C Generals nog
quote:
Zolang je de kraan maar niet aanzet gaat dat primaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kan niet elke dag onder de douche stappen
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang je de kraan maar niet aanzet gaat dat prima
Ik kan me zo vermaken met dat soort verstand-op-nul programma'squote:
Ik ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik kan me zo vermaken met dat soort verstand-op-nul programma's
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ookNiet altijd.. ik moet er wel voor in de stemming zijn zeg maar
Maar dan is het echt heerlijk
En zo mogelijk zijn de engelse nog lachwekkender dan de amerikanen
Oranje is voor homo's en groen voor donateurs.. Dus als je van je blauw af wil: pick one of those!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:55 schreef Frutsel het volgende:
waarom zie ik overal groene en oranje kleurtjes?
en blauw
Dat is nog eens een eigenaardig trekje!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:06 schreef Fha het volgende:
Ik haat het dat ik oorpijn krijg van veel peper etenhet is zo lekker maar dit verpest het wel een beetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat is nog eens een eigenaardig trekje!
Ach, leuk verhaal voor op feestjesquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik weet hetDat begon vorig zomer ineens, ik heb ook geen idee waar het ineens vandaag kwam
Naar huis! (nu nog 17)quote:
En nu nog minderquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ach, leuk verhaal voor op feestjes
[..]
Naar huis! (nu nog 17)
Waar is jouw 'hier'?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nu nog minder
Ik ga ook zo, het is hier nu al aan het betrekken
Ik kreeg vanmiddag welgeteld twee hele kleine druppeltjes op mn neusquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nu nog minder
Ik ga ook zo, het is hier nu al aan het betrekken
Ik ben die blauwe die niets weet (of wil weten)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oranje is voor homo's en groen voor donateurs.. Dus als je van je blauw af wil: pick one of those!
(trouwens, jij als mod zou dit moeten weten)
Hoezo kies? Krijg jij een keuze dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben die blauwe die niets weet (of wil weten)
Ik kies dan wel voor lichtblauw
ik heb nooit gekozen om blauw te worden, ik was het al voordat ik uberhaupt gevraagd wasquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo kies? Krijg jij een keuze dan?
Dat is voor baby'squote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben die blauwe die niets weet (of wil weten)
Ik kies dan wel voor lichtblauw
Afhankelijk van hoe de wind staat, zal het zo hier ook wel betrekken dan.. Of jij hebt nu de wolken die ik net hadquote:
gatverdamme blauwquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:55 schreef Frutsel het volgende:
waarom zie ik overal groene en oranje kleurtjes?
en blauw
de mijne ook, maar it ain't gonna workquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:38 schreef Fha het volgende:
Wanneer zal het nou echt gewoon alleen maar zon worden? Mijn huid heeft het nogal nodig..
Nou wit zal ik wel nooit worden, maar mijn eczeem wil erg dringend wat zonlicht voelenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:45 schreef Muck het volgende:
[..]
de mijne ook, maar it ain't gonna work
wit ben ik, en wit zal ik blijven
dat is wel belangrijk jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou wit zal ik wel nooit worden, maar mijn eczeem wil erg dringend wat zonlicht voelen
wie?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je verwart dat nu toch echt met roze. Oranje is voor toffe mensen, vraag maar aan Muck.
En dan weekend!quote:
* Fha zegt heel hard BOEquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:06 schreef crossover het volgende:
* crossover kijkt voorzichtig het hoekje om.
Achter het stuur moet je op de weg letten, en niet fotograferenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:59 schreef DaMart het volgende:
Weer thuis trouwens. Ik zag dat op de pinguïnroute wat file begon te ontstaan, dus ik ben maar binnendoor gegaan via de N11. En ik ga voortaan mijn camera standaard meenemen in de auto. Wat een prachtige donkere noodweerlucht kwam er aan... en ik kon er nu geen foto van maken.
quote:
Dus je schrok?quote:
Ik had de auto dan even aan de kant van de weg gezet, zodat de rest van het verkeer gewoon kon passeren. Ik reed binnendoor he, dus vanaf de N11 een stuk de A4 op (de N207 was deels afgesloten volgens de borden), en vandaar weer de N207 op, via Hillegom en Vogelenzang.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Achter het stuur moet je op de weg letten, en niet fotograferen.
Geen wonder dat de randstadaltijd vol files staat, als iedereen maar ongelukken bouwt omdat men in de auto zit te fotograferen.
.
Nee nu ben ik boos op jequote:
Papier! Nog wat versnipperd de laatste dagen?quote:
poolyquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:06 schreef crossover het volgende:
* crossover kijkt voorzichtig het hoekje om.
als ik thuis ben graagquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:15 schreef DaMart het volgende:
Regen en onweer!
De Van Tetstraatquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had de auto dan even aan de kant van de weg gezet, zodat de rest van het verkeer gewoon kon passeren. Ik reed binnendoor he, dus vanaf de N11 een stuk de A4 op (de N207 was deels afgesloten volgens de borden), en vandaar weer de N207 op, via Hillegom en Vogelenzang.
Als Pheno ooit wil verhuizen, heb ik wel een locatie voor hem gevonden, trouwens. In Hillegom passeerde ik namelijk de Van Tetsstraat.
Mijn baas?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee nu ben ik boos op je
[..]
Papier! Nog wat versnipperd de laatste dagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Mja, ik ben ook net thuis en toen begon het pasquote:
Kijk, jij snapt het!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:17 schreef MPG het volgende:
[..]
De Van Tetstraat![]()
!
Bijna net zo geniaal als een oranje geverfde mod
Wauw, waarom?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:14 schreef Muck het volgende:
[..]
pooly
Ik dacht gisteren toevallig aan je
quote:
Dat gaat wel weer overquote:
Dat wil ik ook wel eens weten jaquote:
Zeker, zekerquote:[..]Alles onder controle in het altijd zonnige Venlo?
Ja, ik denk dat het al wat minder wordtquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het al wat minder wordt
Jaaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:15 schreef DaMart het volgende:
Regen en onweer!
Dat was ook een bui van niks... 10 minuten en het klaart weer opquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jaaen daar fietste ik lekker tussendoor
Spannend!quote:
Begin een bordeel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:30 schreef crossover het volgende:
Pfff, ik verveel me al de hele dag. Moet op het huis van m'n ouders passen, in een saai dorp.. Geen bal te doen hier
Je zit weer in het immer bruisende Aarle-Rixtel?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:30 schreef crossover het volgende:
Pfff, ik verveel me al de hele dag. Moet op het huis van m'n ouders passen, in een saai dorp.. Geen bal te doen hier
Goed idee! Mogen Fha en Muck dan bij mij komen werken?quote:
Jupquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Je zit weer in het immer bruisende Aarle-Rixtel?
Ik wil best achter de receptie staan hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:35 schreef crossover het volgende:
Goed idee! Mogen Fha en Muck dan bij mij komen werken?
Dat moet je toch niet aan mij vragen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Goed idee! Mogen Fha en Muck dan bij mij komen werken?
.
moet je wel de telefoon ook aannemen hequote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil best achter de receptie staan hoor
Dat kan ik nog net wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
moet je wel de telefoon ook aannemen he
Controleer dat dan ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
nog de verkeerde cd-rom opgehaald![]()
ja GF deze is de juiste heb hem net nog gecheckt
ja dat er iets opstaat maar niet wat ik moest hebben *&*)&%$#@*$%*((
heb ik net ook gedaanquote:
Ik moet er stiekem om lachenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik net ook gedaan![]()
volgens de tekst op de cd zou het de goede moeten zijn
ik nietquote:
quote:
Nouja als het niet een vette ramp is kun je er net zo goed wel een beetje om lachenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niet![]()
och krijg ik het morgen wel ofzo
is het ook nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Nouja als het niet een vette ramp is kun je er net zo goed wel een beetje om lachen
welk liedje?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:01 schreef Fha het volgende:
Ik heb ineens een liedje van de Spice Girls in mijn hoofd
I said whooo oooo oooooooo do you think you aaareee (do you think you aaareeee) ooooooeee oeee oeee somekind of superstarrrrquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:08 schreef Fha het volgende:
[..]
I said whooo oooo oooooooo do you think you aaareee (do you think you aaareeee) ooooooeee oeee oeee somekind of superstarrrr
zoiets
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:08 schreef Fha het volgende:
[..]
I said whooo oooo oooooooo do you think you aaareee (do you think you aaareeee) ooooooeee oeee oeee somekind of superstarrrr
zoiets
quote:
Ja, stoppen! Straks krijg ik het druk op mn werk!quote:
Nou enquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, stoppen! Straks krijg ik het druk op mn werk!
Hier schijnt de zon alweer.quote:
Niet als bij jullie ook de stroom uitvalt, toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, stoppen! Straks krijg ik het druk op mn werk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |