Och, mn baas heeft toch al slechte zinquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn PM kan hooguit op de lachspieren hebben gewerkt, maar ik sta niet in voor rare blikken van collega's die daardoor ontstaan.
Lees hem de PM voor, al kan lachen slecht zijn voor zijn rugquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Och, mn baas heeft toch al slechte zin
dat komt door zijn rugquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Och, mn baas heeft toch al slechte zin
Waarom krijg ik nooit een grappige pm van jou?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn PM kan hooguit op de lachspieren hebben gewerkt, maar ik sta niet in voor rare blikken van collega's die daardoor ontstaan.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
*insert evil laugh*
It was me![]()
Ik ga iedereen erin luizen![]()
*nagalm van evil lachje*
Hij niestte net.. scheldkanon erachteraanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lees hem de PM voor, al kan lachen slecht zijn voor zijn rug.
nee omdat een of andere uitvaartkut mij belde en het volgens hem te lang duurdequote:
First I win your trust..quote:
Nooit? Je hebt er nu een!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nooit een grappige pm van jou?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij niestte net.. scheldkanon erachteraan![]()
volgens mij deed het pijn
*bang is*quote:
Hij meldt zich niet zo snel ziek ofzo.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..].
Maar hij heeft nog geen verlofdag opgenomen? Zo geeft hij wel het goede voorbeeld.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij niestte net.. scheldkanon erachteraan![]()
volgens mij deed het pijn
[..]
nee omdat een of andere uitvaartkut mij belde en het volgens hem te lang duurde
[..]
First I win your trust..
then I brake it
Mwhoehoehoehahahaha *valt in hoestbui*quote:
Kan iemand me redden?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mwhoehoehoehahahaha *valt in hoestbui*
Geen zorgen, mn hoektanden liggen nog op het nachtkastjequote:
* GF springt in de auto en red nijnsquote:
Red?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* GF springt in de auto en red nijns
als ik je red krijg ik toch een beloningquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Red?zo gaat het natuurlijk nooit goed...
Toch bedankt!
Ja, een zakje snoep, je wordt niet thuisgebrachtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik je red krijg ik toch een beloning![]()
jouw kom ik ook niet meer reddenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, een zakje snoep, je wordt niet thuisgebracht
Nogal jaquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jouw kom ik ook niet meer redden
heb liever iets andersquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:04 schreef Nijns het volgende:
[..]maar je kreeg een snoepzak! (ouwe snoepert
)
Nou heb ik daar zin inquote:
Wat dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |