Misschien hadden ze hem meegenomen toen hij nog op slot stond, met het idee thuis het slot open te breken? Maar hadden ze daar ineens geen zin meer in of zo.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar hoe kon hij nou op slot staan dan?![]()
[..]
quote:Bijna goed!
Nijns: Schat?.
Vriendlief: Ja?.
Nijns: Ik heb wat last van mijn rug, nek en schouder.
Vriendlief: Dan moet je een paracetamol nemen
En hem toen op slot in de bossen gegooid denk je?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien hadden ze hem meegenomen toen hij nog op slot stond, met het idee thuis het slot open te breken? Maar hadden ze daar ineens geen zin meer in of zo.
[..].
Herkenbaar antwoord!.
meegesleept terwijl hij nog op slot stond?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar hoe kon hij nou op slot staan dan?![]()
Of er liepen agenten rond bij het politiebureau en ze hadden geen zin in uitleggen waarom ze die fiets wel mochten jatten?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien hadden ze hem meegenomen toen hij nog op slot stond, met het idee thuis het slot open te breken? Maar hadden ze daar ineens geen zin meer in of zo.
liefquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:57 schreef Pheno het volgende:
Zo, een iPhone op straat gevonden. Ik vond "thuis" wel een handig contact om te bellen en de voicemail in te spreken
Zo ben ik, kwaliteitsuserquote:
Goede burgerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:57 schreef Pheno het volgende:
Zo, een iPhone op straat gevonden. Ik vond "thuis" wel een handig contact om te bellen en de voicemail in te spreken
die heeft mzzlquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:57 schreef Pheno het volgende:
Het lag op straat ergens, ik reed er langs met de auto om mijn vrouw op te halen (he, weer lief). Dus even stoppen, oppakken, raar aangekeken worden door "ikkeikkeikke" burgers en weer ingestapt. Nou ja, vanavond heeft ze pech, want ik ga nu richting A'dam. U2quote:
Pheno in de voicemailquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:57 schreef Pheno het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pheno in de voicemail
"Ja lul, ik heb je iPhone gevonden, die ben je nu kwijt en hou ik lekker"
whehehehequote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pheno in de voicemail
"Ja lul, ik heb je iPhone gevonden, die ben je nu kwijt en hou ik lekker"
je wilt gewoon pm's ontvangenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
Nijns, je maakt me nieuwsgierig met je PM.. stuur nou de volgende ..
Dus jij bent een van die mensen die mij mogelijk in de file laten staan vanmiddag?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het lag op straat ergens, ik reed er langs met de auto om mijn vrouw op te halen (he, weer lief). Dus even stoppen, oppakken, raar aangekeken worden door "ikkeikkeikke" burgers en weer ingestapt. Nou ja, vanavond heeft ze pech, want ik ga nu richting A'dam. U2
Cya all :w
altijdquote:
Nee hoor, maar ik nam aan dat de dief hem had gepakt met de intentie hem te gebruiken dus verwachtte dat het slot er wel af zou zijn, dat is toch niet zo moeilijk te bedenken?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
meegesleept terwijl hij nog op slot stond?
dat is toch niet zo moeilijk te bedenken?
Ergens is dat wel relaxed werkenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:28 schreef Nijns het volgende:
Ik ben al zo ageschreven met mijn bijna-ontslag dat ik nu al lekker stagiaire-klusjes mag doen zoals boodschappen enzo.
Dadelijk heeft LL mij toen verlinkt (wat niet zo is!!) en doet ze dat ook met jou: krijg je mooi een pm-banquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kan ze die krijgen ook... ik sta alleen niet voor de gevolgen in.
Liesje!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
*Zwaait, schenkt kopje thee in en huppelt weer weg
Mijn PM kan hooguit op de lachspieren hebben gewerkt, maar ik sta niet in voor rare blikken van collega's die daardoor ontstaanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dadelijk heeft LL mij toen verlinkt (wat niet zo is!!) en doet ze dat ook met jou: krijg je mooi een pm-ban
Neem je thee maar mee hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
*Zwaait, schenkt kopje thee in en huppelt weer weg
*insert evil laugh*quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dadelijk heeft LL mij toen verlinkt (wat niet zo is!!) en doet ze dat ook met jou: krijg je mooi een pm-ban
Och, mn baas heeft toch al slechte zinquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn PM kan hooguit op de lachspieren hebben gewerkt, maar ik sta niet in voor rare blikken van collega's die daardoor ontstaan.
Lees hem de PM voor, al kan lachen slecht zijn voor zijn rugquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Och, mn baas heeft toch al slechte zin
dat komt door zijn rugquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Och, mn baas heeft toch al slechte zin
Waarom krijg ik nooit een grappige pm van jou?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn PM kan hooguit op de lachspieren hebben gewerkt, maar ik sta niet in voor rare blikken van collega's die daardoor ontstaan.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
*insert evil laugh*
It was me![]()
Ik ga iedereen erin luizen![]()
*nagalm van evil lachje*
Hij niestte net.. scheldkanon erachteraanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lees hem de PM voor, al kan lachen slecht zijn voor zijn rug.
nee omdat een of andere uitvaartkut mij belde en het volgens hem te lang duurdequote:
First I win your trust..quote:
Nooit? Je hebt er nu een!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nooit een grappige pm van jou?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij niestte net.. scheldkanon erachteraan![]()
volgens mij deed het pijn
*bang is*quote:
Hij meldt zich niet zo snel ziek ofzo.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..].
Maar hij heeft nog geen verlofdag opgenomen? Zo geeft hij wel het goede voorbeeld.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij niestte net.. scheldkanon erachteraan![]()
volgens mij deed het pijn
[..]
nee omdat een of andere uitvaartkut mij belde en het volgens hem te lang duurde
[..]
First I win your trust..
then I brake it
Mwhoehoehoehahahaha *valt in hoestbui*quote:
Kan iemand me redden?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mwhoehoehoehahahaha *valt in hoestbui*
Geen zorgen, mn hoektanden liggen nog op het nachtkastjequote:
* GF springt in de auto en red nijnsquote:
Red?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* GF springt in de auto en red nijns
als ik je red krijg ik toch een beloningquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Red?zo gaat het natuurlijk nooit goed...
Toch bedankt!
Ja, een zakje snoep, je wordt niet thuisgebrachtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik je red krijg ik toch een beloning![]()
jouw kom ik ook niet meer reddenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, een zakje snoep, je wordt niet thuisgebracht
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jouw kom ik ook niet meer redden
heb liever iets andersquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:04 schreef Nijns het volgende:
[..]maar je kreeg een snoepzak! (ouwe snoepert
)
Nou heb ik daar zin inquote:
Wat dan?quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou MPG, daar komt een sechsbeurt aan
ben ik alquote:
jij bent echt blondquote:
zullen we samen gaan?quote:
Geniaalquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:06 schreef Muck het volgende:
OMG!
Ik heb mijn fiets terug
Ik was onderweg om aangifte te doen, vind ik hem terug in de struiken bij het bureau
Op zich is dat niet eens waarquote:
Ik ben thuisquote:
Kon ik dat ook maarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben thuis.
Was dan ook wel al om 6 uur vanochtend begonnen met werken.
massagequote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
Op zich is dat niet eens waarmaar dat terzijde: je vond het snoepzakje al niet goed
wat wil je dan nog meer?
(jij geeft mij heul geen ruimte om jou in de maling te nemen)
Erg hequote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:24 schreef Fha het volgende:
Wat een tering herrie maken die trilplaten zegBolle compleet over de zeik.. pfff
kom maarquote:
ja!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zullen we samen gaan?
Bel ik jouw baas, jij de mijne
Ja ik denk dat ze nu echt klaar zijn ofzo (tenminste dat hoop ik ) want hij is nu al een half uur heen en weer aan het lopen onder mijn raamquote:
arme bollequote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:24 schreef Fha het volgende:
Wat een tering herrie maken die trilplaten zegBolle compleet over de zeik.. pfff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |