en ineens was de hoest ook verdwenenquote:
Of kreeg je een massage van ene Nadine?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat had ik nog wel geweten
Misschien die morfine van LL wel
Is ook iets met ine inquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of kreeg je een massage van ene Nadine?
Kreeg ik maar een massagequote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:39 schreef Sjowhan het volgende:
En we kunnen ook weer verder na een verplichte pauze.
Vanmiddag wél eerder weg, want ben eerder begonnen. Zo steekt het hier in elkaar
ja /madquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik was even bang dat je aangifte ging doen omdat ik je zaterdagnacht op MSN wakker hield.
die zie ik pas van het weekend weerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou MPG, daar komt een sechsbeurt aan
caffeïne, duh!quote:
ik heb diclofenac in een zware doseringquote:
Ja, denk maar dat ik dat doequote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je vriendlief even lief aankijken!
ammehoelaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar volgens mij hield jij mij juist wakker hoor.
ik had de sleutel in mijn zak, want die zit aan mijn huissleutel vastquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, denk maar dat ik dat doe(niet dat het uitmaakt)
@Muck: wat een toeval van je fiets! Kon je hem weer 'fietsbaar' meenemen of stond hij op slot?
Nijns: Schat?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, denk maar dat ik dat doe(niet dat het uitmaakt)
Oeh, waar kan ik me opgeven?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
nou, daar zeg ik ook geen nee tegen!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, waar kan ik me opgeven?
Een massage nu zou wel goed zijn.
Maar hoe kon hij nou op slot staan dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had de sleutel in mijn zak, want die zit aan mijn huissleutel vast
Bijna goed!quote:
Zij ook alquote:
Misschien hadden ze hem meegenomen toen hij nog op slot stond, met het idee thuis het slot open te breken? Maar hadden ze daar ineens geen zin meer in of zo.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar hoe kon hij nou op slot staan dan?![]()
[..]
quote:Bijna goed!
Nijns: Schat?.
Vriendlief: Ja?.
Nijns: Ik heb wat last van mijn rug, nek en schouder.
Vriendlief: Dan moet je een paracetamol nemen
En hem toen op slot in de bossen gegooid denk je?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien hadden ze hem meegenomen toen hij nog op slot stond, met het idee thuis het slot open te breken? Maar hadden ze daar ineens geen zin meer in of zo.
[..].
Herkenbaar antwoord!.
meegesleept terwijl hij nog op slot stond?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar hoe kon hij nou op slot staan dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |