Hij is nu maar onder het bed gekropen maar ik hoor hem nog steeds mauwen (dus dan gaat het echt hard als hij boven de herrie uit komtquote:
www punt google punt nl, als je daar massage + je plaatsnaam intypt: vind je vanzelf wel wat!quote:
dus ik krijg hem niet van jouwquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
www punt google punt nl, als je daar massage + je plaatsnaam intypt: vind je vanzelf wel wat!
Jij kan een massage van mij niet betalenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus ik krijg hem niet van jouw
wel in naturaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jij kan een massage van mij niet betalen
Dan zorg ik toch echt dat het geen drie kwartier duurt hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
Nog 3 kwartier faken zodat het lijkt alsof ik hard werk... het lijkt wel een slechte neukbeurt
awwwwquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij is nu maar onder het bed gekropen maar ik hoor hem nog steeds mauwen (dus dan gaat het echt hard als hij boven de herrie uit komt). Arm beest.. krijgt vanavond wel weer lekker vlees om te eten
Ik doe qua betalen alleen aan euro's, sorry..quote:
Hopelijk zijn het niet al te fanatieke bouwvakkerts en stoppen ze gewoon om 4 uur..quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
Nog 3 kwartier faken zodat het lijkt alsof ik hard werk... het lijkt wel een slechte neukbeurt
Iets ervoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Hopelijk zijn het niet al te fanatieke bouwvakkerts en stoppen ze gewoon om 4 uur..
Voel je je aangesproken?quote:
Gister gingen ze door tot half 5quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iets ervoor
Om 4 uur moeten ze in het busje zitten
Dat kan nietquote:
Gelukkig dat ze gaanquote:Maar zowaar hoor ik nu de schuifdeur van het busjeoprottuuuh!!
ja dat had ik net op de fiets ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
Gatver het is warm hier, begin er gewoon van te zweten
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:
Oeh mn favo Fokkerquote:
Goed zo, je voelde je aangesprokenquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
whehehehe en jij gaat dat kopen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
In V&A staat een weekje vakantie te koop in Limburg
Daar komt de volgende PM-ban voor Nijns aan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kon dat anders na die 8 pm's die ik van je kreeg met dreigementen enzo![]()
Wut?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kon dat anders na die 8 pm's die ik van je kreeg met dreigementen enzo![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar komt de volgende PM-ban voor Nijns aan?
Ik wacht ook nog steeds op de vorige beurt...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:16 schreef Nijns het volgende:
[..]ik blijf bezig zo..
moet ik weer al die blauwen een beurt geven.. (Tja Mart, jij bent nu oranje..)
Fietsen is lekkerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:01 schreef Fha het volgende:
[..]
ja dat had ik net op de fiets ookheul niet goed voor je, fietsen
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op de vorige uberhaupt een beurt....
Seks en zwetenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fietsen is lekker
En dan vind ik het ook niet erg als ik zweet. Maar hier gewoon zitten werken en dan zweten
GMTAquote:
Ik vind het irritant want het jeuktquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fietsen is lekker
En dan vind ik het ook niet erg als ik zweet. Maar hier gewoon zitten werken en dan zweten
Voor geile pmsex krijg je nooit een ban DaMartquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar komt de volgende PM-ban voor Nijns aan?
Ik zal jou eens nemen!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voor geile pmsex krijg je nooit een ban DaMart![]()
[..]
Ik zal jou eens nemen!
Ow je zei overgenomen
Daar is die douche na afloop dus voorquote:
Nee, eigenlijk helemaal niet zelfs. Speel veel C&C Generals nogquote:
Ik kan niet elke dag onder de douche stappenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is die douche na afloop dus voor
daar komt ook een deel 2 van uitquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk helemaal niet zelfs. Speel veel C&C Generals nog
quote:
Zolang je de kraan maar niet aanzet gaat dat primaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kan niet elke dag onder de douche stappen
Oehquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang je de kraan maar niet aanzet gaat dat prima
Ik kan me zo vermaken met dat soort verstand-op-nul programma'squote:
Ik ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik kan me zo vermaken met dat soort verstand-op-nul programma's
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ookNiet altijd.. ik moet er wel voor in de stemming zijn zeg maar
Maar dan is het echt heerlijk
En zo mogelijk zijn de engelse nog lachwekkender dan de amerikanen
Oranje is voor homo's en groen voor donateurs.. Dus als je van je blauw af wil: pick one of those!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:55 schreef Frutsel het volgende:
waarom zie ik overal groene en oranje kleurtjes?
en blauw
Dat is nog eens een eigenaardig trekje!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:06 schreef Fha het volgende:
Ik haat het dat ik oorpijn krijg van veel peper etenhet is zo lekker maar dit verpest het wel een beetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat is nog eens een eigenaardig trekje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |