Nou wit zal ik wel nooit worden, maar mijn eczeem wil erg dringend wat zonlicht voelenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:45 schreef Muck het volgende:
[..]
de mijne ook, maar it ain't gonna work
wit ben ik, en wit zal ik blijven
dat is wel belangrijk jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou wit zal ik wel nooit worden, maar mijn eczeem wil erg dringend wat zonlicht voelen
wie?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je verwart dat nu toch echt met roze. Oranje is voor toffe mensen, vraag maar aan Muck.
En dan weekend!quote:
* Fha zegt heel hard BOEquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:06 schreef crossover het volgende:
* crossover kijkt voorzichtig het hoekje om.
Achter het stuur moet je op de weg letten, en niet fotograferenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:59 schreef DaMart het volgende:
Weer thuis trouwens. Ik zag dat op de pinguïnroute wat file begon te ontstaan, dus ik ben maar binnendoor gegaan via de N11. En ik ga voortaan mijn camera standaard meenemen in de auto. Wat een prachtige donkere noodweerlucht kwam er aan... en ik kon er nu geen foto van maken.
quote:
Dus je schrok?quote:
Ik had de auto dan even aan de kant van de weg gezet, zodat de rest van het verkeer gewoon kon passeren. Ik reed binnendoor he, dus vanaf de N11 een stuk de A4 op (de N207 was deels afgesloten volgens de borden), en vandaar weer de N207 op, via Hillegom en Vogelenzang.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Achter het stuur moet je op de weg letten, en niet fotograferen.
Geen wonder dat de randstadaltijd vol files staat, als iedereen maar ongelukken bouwt omdat men in de auto zit te fotograferen.
.
Nee nu ben ik boos op jequote:
Papier! Nog wat versnipperd de laatste dagen?quote:
poolyquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:06 schreef crossover het volgende:
* crossover kijkt voorzichtig het hoekje om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |