Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ookNiet altijd.. ik moet er wel voor in de stemming zijn zeg maar
Maar dan is het echt heerlijk
En zo mogelijk zijn de engelse nog lachwekkender dan de amerikanen
Oranje is voor homo's en groen voor donateurs.. Dus als je van je blauw af wil: pick one of those!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:55 schreef Frutsel het volgende:
waarom zie ik overal groene en oranje kleurtjes?
en blauw
Dat is nog eens een eigenaardig trekje!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:06 schreef Fha het volgende:
Ik haat het dat ik oorpijn krijg van veel peper etenhet is zo lekker maar dit verpest het wel een beetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat is nog eens een eigenaardig trekje!
En dan?quote:
Ach, leuk verhaal voor op feestjesquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik weet hetDat begon vorig zomer ineens, ik heb ook geen idee waar het ineens vandaag kwam
Naar huis! (nu nog 17)quote:
En nu nog minderquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ach, leuk verhaal voor op feestjes
[..]
Naar huis! (nu nog 17)
Waar is jouw 'hier'?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nu nog minder
Ik ga ook zo, het is hier nu al aan het betrekken
Ik kreeg vanmiddag welgeteld twee hele kleine druppeltjes op mn neusquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nu nog minder
Ik ga ook zo, het is hier nu al aan het betrekken
Ik ben die blauwe die niets weet (of wil weten)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oranje is voor homo's en groen voor donateurs.. Dus als je van je blauw af wil: pick one of those!
(trouwens, jij als mod zou dit moeten weten)
Rotterdamquote:
Hoezo kies? Krijg jij een keuze dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben die blauwe die niets weet (of wil weten)
Ik kies dan wel voor lichtblauw
ik heb nooit gekozen om blauw te worden, ik was het al voordat ik uberhaupt gevraagd wasquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo kies? Krijg jij een keuze dan?
Dat is voor baby'squote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben die blauwe die niets weet (of wil weten)
Ik kies dan wel voor lichtblauw
Afhankelijk van hoe de wind staat, zal het zo hier ook wel betrekken dan.. Of jij hebt nu de wolken die ik net hadquote:
gatverdamme blauwquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:55 schreef Frutsel het volgende:
waarom zie ik overal groene en oranje kleurtjes?
en blauw
de mijne ook, maar it ain't gonna workquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:38 schreef Fha het volgende:
Wanneer zal het nou echt gewoon alleen maar zon worden? Mijn huid heeft het nogal nodig..
Nou wit zal ik wel nooit worden, maar mijn eczeem wil erg dringend wat zonlicht voelenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:45 schreef Muck het volgende:
[..]
de mijne ook, maar it ain't gonna work
wit ben ik, en wit zal ik blijven
dat is wel belangrijk jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou wit zal ik wel nooit worden, maar mijn eczeem wil erg dringend wat zonlicht voelen
wie?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je verwart dat nu toch echt met roze. Oranje is voor toffe mensen, vraag maar aan Muck.
En dan weekend!quote:
* Fha zegt heel hard BOEquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:06 schreef crossover het volgende:
* crossover kijkt voorzichtig het hoekje om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |