als ik thuis ben graagquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:15 schreef DaMart het volgende:
Regen en onweer!
De Van Tetstraatquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had de auto dan even aan de kant van de weg gezet, zodat de rest van het verkeer gewoon kon passeren. Ik reed binnendoor he, dus vanaf de N11 een stuk de A4 op (de N207 was deels afgesloten volgens de borden), en vandaar weer de N207 op, via Hillegom en Vogelenzang.
Als Pheno ooit wil verhuizen, heb ik wel een locatie voor hem gevonden, trouwens. In Hillegom passeerde ik namelijk de Van Tetsstraat.
Mijn baas?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee nu ben ik boos op je
[..]
Papier! Nog wat versnipperd de laatste dagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Mja, ik ben ook net thuis en toen begon het pasquote:
Kijk, jij snapt het!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:17 schreef MPG het volgende:
[..]
De Van Tetstraat![]()
!
Bijna net zo geniaal als een oranje geverfde mod
Wauw, waarom?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:14 schreef Muck het volgende:
[..]
pooly
Ik dacht gisteren toevallig aan je
quote:
Dat gaat wel weer overquote:
Dat wil ik ook wel eens weten jaquote:
Zeker, zekerquote:[..]Alles onder controle in het altijd zonnige Venlo?
Ja, ik denk dat het al wat minder wordtquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het al wat minder wordt
Jaaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:15 schreef DaMart het volgende:
Regen en onweer!
Dat was ook een bui van niks... 10 minuten en het klaart weer opquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jaaen daar fietste ik lekker tussendoor
Spannend!quote:
Begin een bordeel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:30 schreef crossover het volgende:
Pfff, ik verveel me al de hele dag. Moet op het huis van m'n ouders passen, in een saai dorp.. Geen bal te doen hier
Je zit weer in het immer bruisende Aarle-Rixtel?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:30 schreef crossover het volgende:
Pfff, ik verveel me al de hele dag. Moet op het huis van m'n ouders passen, in een saai dorp.. Geen bal te doen hier
Goed idee! Mogen Fha en Muck dan bij mij komen werken?quote:
Jupquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Je zit weer in het immer bruisende Aarle-Rixtel?
Ik wil best achter de receptie staan hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:35 schreef crossover het volgende:
Goed idee! Mogen Fha en Muck dan bij mij komen werken?
Dat moet je toch niet aan mij vragen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Goed idee! Mogen Fha en Muck dan bij mij komen werken?
.
moet je wel de telefoon ook aannemen hequote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil best achter de receptie staan hoor
Dat kan ik nog net wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
moet je wel de telefoon ook aannemen he
Controleer dat dan ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
nog de verkeerde cd-rom opgehaald![]()
ja GF deze is de juiste heb hem net nog gecheckt
ja dat er iets opstaat maar niet wat ik moest hebben *&*)&%$#@*$%*((
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |