quote:
en verder o.a.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:51 schreef het_fokschaap het volgende:
moeder en dochter maken het goed, blijven nog een nachtje of twee, waarschijnlijk woensdagochtend naar huis
ze was zo'n 51 cm volgens de verloskundige en ze woog 3685 gr en om 19:34 geboren
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:09 schreef bixister het volgende:
oh wat een dotje! met die nog dichtgeplakte oogjes, en die natte haartjes die onder 't mutsje vandaan piepen.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 20 juli 2009 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ymme was vast nog op pagina 1 aan het lezen
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:25 schreef tessie het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat Ymme gewoon een de laatste pagina´s niet gezien heeft en dadcht dat pagina 3 van het vorige topic de laatste was? Ze zal toch heus niet over al die![]()
![]()
![]()
heengelezen hebben....
Jah behoorlijk. Ik zit hier weer bijna te grienen, maar ik weet niet eens waarom.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:28 schreef Kersjes het volgende:
Chan, succes bij de echo straks!
Urla, gekke dingen zijn die hormonen toch he?
Sterkte!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:43 schreef Nijna het volgende:
Ik ga zo de auto in, kijken of ik nog een uur kan rijden... zie er best wel tegenop, maar dit is echt het laatste wat nog moet gebeuren (crematie). Alles rustig in de buik enzo verder.
Mefke, ik weet niet of het bij jou helpt, maar bij mij helpt het om:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:21 schreef mefke79 het volgende:mogguh...(ja, die goede laat ik er af..ik ben zooo moe). Effe een vraagje: hoe draai je in bed om zonder dat het pijn doet? Mijn bekken is langzaam een gammel geheel aan het worden en vooral draaien in bed is niet prettig. Buik zit niet in de weg, maar het draaien zelf is gewoon pijnlijk.
Trouwens, ik heb in mijn papieren van de kraamzorg staan dat ze in de zevende maand langs gaan komen, moet ik dan rekenen op na week 32? Ik heb namelijk nog helemaal niets gehoord en twijfel of ik ze nou zelf moet gaan bellen of gewoon kan afwachten.
quote:
Wil je met mij dan even PM'en over goed slapen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:25 schreef Linda2205 het volgende:
Ik PM nooit meer met jullie zwangeren...
Ik heb het met Ca.ra over zere heupen en die krijgt ze spontaan en met Huup over slecht slapen en die is vannacht ook weer om 4u wakkerSorry dames
Mefke, nog 12?! En ik vond het al zo eng snel gaan! Wij zijn wel de eerste septembermama's toch?
Ik begrijp dat zóóó goed! Maar écht, je zult 't los moeten laten. Gaat mij ook steeds beter af. Komt goed!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik ben de laatste dagen voor mijn gevoel echt zichtbaar aan het groeien, ik denk dat ik gisteren voor de allerlaatste keer mijn eigen broek heb aangehad en vanaf nu dus echt positiebroeken aan moet.. (naja best netjes toch, bijna 17 weken)....vind het nog steeds een beetje onwerkelijk allemaal...en nog steeds een beetje vreemd dat het normaal is, om te groeien... (maja das een kronkel die ik ws niet uit mijn hoofd krijg).. Ik SNAP het wel, maar het is zo dubbel, als je zoveeeeeeel moeite hebt moeten doen om dat gewicht juist kwijt te raken... Maar om jullie allemaal gerust te stellen> de baby heeft het niet slecht hoor, ik ben inmiddels al bijna 5 kg aangekomen....
Heb je niet van die broeken die je aan de zijkant kan verstellen? Bij mij zit er aan de binnenkant van de band zo'n knoopsgat-elastiek. Ik voel me net een klein kind zo, die hebben dat ook altijdquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:11 schreef WupWup het volgende:
Om nog even terug te komen op dat tenenverhaal van het vorige topic: ik kan nog nét de schaduw van mijn maatje 38 zienM'n buik groeit in ieder geval aardig door, zo aardig dat één van m'n positiebroeken al niet lekker meer zit
![]()
Ik heb al visioenen dat ik over een paar weken echt zo'n tuimelaartje ben en daar zit ik toch niet helemaal op te wachten...
Jawel, maar het gaat om de stof net onder het buikgedeelte. Dus op m'n heupen, waar zo'n rare nepknoop zit (serieus, waarom hebben die broeken zo'n rare bungelknoop?). Dat stuk kan je niet verstellenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:16 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Heb je niet van die broeken die je aan de zijkant kan verstellen? Bij mij zit er aan de binnenkant van de band zo'n knoopsgat-elastiek. Ik voel me net een klein kind zo, die hebben dat ook altijd
Oh, bij mij welquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:23 schreef WupWup het volgende:
[..]
Jawel, maar het gaat om de stof net onder het buikgedeelte. Dus op m'n heupen, waar zo'n rare nepknoop zit (serieus, waarom hebben die broeken zo'n rare bungelknoop?). Dat stuk kan je niet verstellen
Edit: volgens mij kán dit niet duidelijk zijnKort gezegd: mijn buik zit klem in die stomme broekband
![]()
![]()
![]()
Ik draag alleen nog maar broeken die geen elastieken band hebben, maar een lange rits aan de zijkant. Dat zeg maar de hele broek doorloopt tot onder je tieten. Zit véél lekkerder bij mij.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:26 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Oh, bij mij welZijn broeken van Mamalicious, miss een tip
het enige verschil in deze, is dat ik al langer klaar was met mijn vetjes en juist een stabiel en mooi slank gewicht had bereikt...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:37 schreef Lijnloos het volgende:
BJ, ik herken het ook wel deels, maar meer dat ik nu echt klaar ben met de vetjes op buik en billen dat ik als frummel er is echt heel erg strak op een goed gewicht wil komen (iv het startgewicht...) ik kan mij broeken op zich nog wel aan, maar soms zit het echt wel niet zo lekker... Alleen heb ik nog geen zw-broeken gevonden die ik leuk/mooi vind... En ik doe niet aan jurken of rokken, dus de keuzes is ook wat beperkt... Ach ik overleef het vast wel!
Ymme dat had ik ook hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:32 schreef ymme het volgende:
Ik heb al vanaf week 9 postitiekleding aan.
Mijn gewone kleding past gewoon niet meer.
En kom ook niet aan, ben juist 1,5 kilo afgevallen.
Hebben meer dit gehad? Of heb ik gewoon een heel raar lijf.
Ja ik kijk wel hoe het vanavond is, anders skip ik het inderdaad gewoon.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:01 schreef huuphuup het volgende:
Ahw Karin wat lief van je man dat ie nu toch wel even belt. Wel rustig aan doen hoor, en als je je vanavond nog steeds zweverig voelt zou ik die gym nog heel even skippen... of kan dat niet? En misschien iets zoutigs nemen om je minder zweverig te voelen? Beker cup-a-soup ofzo of andere bouillon misschien?
Ik voel mn meisje zo weinigvanaf 6 uur vanmorgen maar 2 keer gevoeld. Ben maar aan t turven geslagen. Wellicht lijkt het alleen maar zo en valt het best mee uiteindelijk. Hopen dat ze me straks even flink verbouwd van binnen
hmmmquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:08 schreef Chan het volgende:
Zo ik ben weer terug van de echo en waar ik eerst dacht het niet zo erg te vinden dat ik morgen pas naar de gyn kan, vind ik het nu helemaal niet leukBabylief is namelijk helemaal niet echt veel/goed gegroeid ten opzichte van de vorige groeiecho en nu moet ik nog tot morgen wachten om te horen wat de gyn er van zegt.. En misschien zegt hij juist wel dat het allemaal reuze meevalt maar ik maak me nu wel zorgen
oh ja hetzelfde eigk als de afgelopen twee dagen. Gerommel. Beetje gevoel als ongesteldheidskramp denk ik, ik heb dat zelf nog nooit gevoel eigk soort algeheel zeurderig gevoel en zo af en toe schiet er een krampje in.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ja ik kijk wel hoe het vanavond is, anders skip ik het inderdaad gewoon.
Joh dat is niet zo fijn dat je je meisje zo weinig voelt vandaag. Hopelijk deelt ze nog een paar rake klappen uit dan strakjes.
Hier heeft beeb juist aan de dextro energy gezeten, jemig de pemig wat een losgeslagen baby is dat zeg.
Hoe is het nu met je buik dan? Zag net in het sc topic dat je zo'n buikpijn had vannacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Innepin fijn dat je weer goedgekeurd benten wat ze zegt klinkt als een goeie deal
alles wat je nu dan uit moet zitten hoeft straks niet meer.
![]()
en over je smsjeomg haha wat idioot...
ahw get het zit jullie ook niet mee zegquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:08 schreef Chan het volgende:
Zo ik ben weer terug van de echo en waar ik eerst dacht het niet zo erg te vinden dat ik morgen pas naar de gyn kan, vind ik het nu helemaal niet leukBabylief is namelijk helemaal niet echt veel/goed gegroeid ten opzichte van de vorige groeiecho en nu moet ik nog tot morgen wachten om te horen wat de gyn er van zegt.. En misschien zegt hij juist wel dat het allemaal reuze meevalt maar ik maak me nu wel zorgen
en dat is dan weer heeeeeeeel lief van jouquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:14 schreef Lijnloos het volgende:
Chan, wat naar! Hopelijk kun je morgen wat meer info en duidelijheid krijgen bij de gyn.
BJ, ik snap inderdaad dat het heel anders is, maar ik probeerde op mijn eigen, niet handige manier een positief woord voor jou eruit te brengen/hart onder riem/ roosvicee te doen...
Ja welja joh! 2 topics is niet genoeg hoor, stel je voor dat iemand hem niet ziet...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:10 schreef ymme het volgende:
Ik heb zojuist een foto gemaakt van mijn buik.
Tjeeeee
(zal ik hem hier ook neer spammen?)
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
En zie hierboven de reden dat ik minder post de laatste dagen.![]()
![]()
![]()
![]()
Niet Ymme specifiek trouwens hoor, voor iemand dat gaat denken, maar ik ben zo snel aangebrand en geprikkeld.![]()
![]()
Zou dat nog een teken of mijlpaal kunnen zijn?
Haal 't wel weer weg hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja welja joh! 2 topics is niet genoeg hoor, stel je voor dat iemand hem niet ziet...
![]()
![]()
![]()
Niet Ymme specifiek trouwens hoor, voor iemand dat gaat denken, maar ik ben zo snel aangebrand en geprikkeld.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
meiden....
ff een vraagje; ik voel ineens iets onder in mijn buik...
het is net of er iets trilt... of zoals ik hier eerder las, of je een vlinder in je hand houdt..
en het zit helemaal onderin mijn buik,
alleen wel een beetje aan 1 kant...
is dit wat ik denk dat het is?? en zo ja, is het wel vaker dat het zich aan 1 kant centraliseert???
.....
Nee joh, niet voor mij doen... ik ben maar 1 user he... niet de enige!quote:
heb je ook al meubeltjes enzo???quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:23 schreef ymme het volgende:
Wij gaan straks de verf halen voor de kinderkamer
Een hele mooie kleur groen (niet fel maar ook niet heel licht) en pocorn (beigé achtig).
Gipsplaten voor 't plafon... En dan kan het beginnen.
We moeten dan alleen nog een vloer uitzoeken (zeil) dit vind ik het moeilijkste.
Waarschijnlijk is de kamer hier al klaar voor de 20ste week
Kan het me voorstellen dat je helemaal gelukkig bent enzo.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
ben helemaal![]()
![]()
nu....
(zak zo lekker weer op de bank met mijn boekje...)...
Ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
heb je ook al meubeltjes enzo???
wij hebben de kamer besteld, en we zijn dus ook al bijna zeker over ons behang..
(alleen de kleur nog niet)...
in onze vakantie, of net erna, willen we gaan klussen aan ons kamertje....
(dus over zo'n 6 weken ongeveer).
heb er nu al zin in
@BE; het voelt inderdaad ineens heel echt... heel bijzonder om dit te voelen..![]()
en ik ken dat sneller geirriteerd zijn, of sneller wat kattig zijn wel een beetje... heb me al een paar keer op mijn werk moeten inhouden en me niet van mijn liefste kant laten zien....![]()
Jij dacht een meisje bij mij!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:06 schreef Poppedein het volgende:
Guus en Poppejans een klein menneke in hun buukskes, wow!!Heerlijk dat alles goed leek op de echo, en wat 'echt" hč, dat je nu gewoon weet dat je kleine frummel EEN ZOON!! is! (Bij Guus was ik overtuigd van een jongen, wat had ik bij jou ook alweer gezegd poppejans??)
Ja, zeker weten hoor! Echt gaaf hequote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
meiden....
ff een vraagje; ik voel ineens iets onder in mijn buik...
het is net of er iets trilt... of zoals ik hier eerder las, of je een vlinder in je hand houdt..
en het zit helemaal onderin mijn buik,
alleen wel een beetje aan 1 kant...
is dit wat ik denk dat het is?? en zo ja, is het wel vaker dat het zich aan 1 kant centraliseert???
.....
Daar ben ik te gierig voor.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:30 schreef _Bar_ het volgende:
kun je geen mooi zomerse kleur aan je haar toevoegen Be?
Blonde lokken ofzoiets,noem ook maar wat hoor.
Hier heb ik m'n haar laten knippen het laatste weekend van juni, en eigenlijk zou ik het nu weer moeten laten knippen.
Heb echt het gevoel dat m'n haar nu veel sneller groeid, en ook is het dikker dan normaal.
ga dat nog missen straks
Proest zelfs dat hoef je toch niet bij een kapper te laten doenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar ben ik te gierig voor.![]()
Ik heb het echt nog nooit bij de kapper laten verven omdat ik dat zo duur vind.![]()
Zou wel een idee zijn idd, maar eerst maar even zien of er nog wat centjes overblijven deze maand.
Meer dan afwachten kun je helaas niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:04 schreef Chan het volgende:
Dankjulliewel voor alle lieve reacties![]()
Even slapen heeft in elk geval geholpen en nu gewoon afwachten tot morgen...
Ik verf mijn haar altijd zelf.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:06 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Proest zelfs dat hoef je toch niet bij een kapper te laten doen
Er zijn tegenwoordig toch zat spullen op de markt waarbij je zelf je lokken in je haar smeert.
desnoods met hulp van een vriendin ofzo.
Ik laat het dan wel kleuren bij een kapper, maar dat is omdat ik er zelf weinig van bak en nooit geen idee heb wat nou eens goed pakt op m'n donkere haren.
oeh, zo'n aanbieding wil ik ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:13 schreef huuphuup het volgende:
De kinderwagen hadden we wel al heel snel gekocht maar das omdat we daar tegen een goeie aanbieding aanliepen van 350,- afgeprijsd naar 75,- laatste exemplaar in doos
Je haar kan inderdaad anders reageren op chemische haar producten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:13 schreef Chan het volgende:
Oeh Ymme dan weet jij vast wat het risico is van je haar verven tijdens de zwangerschap? Ik hoor nogal eens van die verhalen dat het heel anders uitpakt dan normaal.. Klopt dat? Ik wil zooo graag verven maar ik durf niet zo goed..
Eerst een paar plukjes doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:28 schreef Brighteyes het volgende:
Bar, idd is dat spul er wel tegenwoordig, maar ik ben bang dat ik er dan te veel lokjes in doe, of te weinig of weetikveel...
Chan, zowel bij Sasha als deze keer geen gekke verf-effecten gehad.
Nijnaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:37 schreef Nijna het volgende:
Ben weer thuis met kind in buik hoor. Ik ben nog nooit zo emotioneel geweest op een crematie/begrafenis. Terwijl de overledene nou niet echt iemand was met wie ik veel had zeg maar. Ik was er voor mn vriendinnetje. Maar wel goed dat ik ben geweest.
Heb de koffie op het eind maar overgeslagen, had even genoeg tranen gelaten enzo.
Huup, badhanddoek zit wel lekker, voor kleine stukjes doe ik het niet hoor, dan maar een plens in mn bekleding. Overigens had ik zelfs nog een vuilniszak in mn portier gestopt...
Zelf hartje horen door op je buik te luisteren lijkt me een hele kunst...
Bar, je kan het maar klaar hebben...
Duch
Innepin, zie je haar al komen met haar laarzen.... Lekker dat beeb wat gezakt is!
Chan, lastig dat je dan een dag moet wachtenhopelijk valt het mee...
BJ
Bar dat lijkt aardig volledig! Misschien iets van sultana/liga voor je lief?
Ik heb even mn relax momentje, mn moeder houdt zich bezig met de kleine dame en ik lig/hang even op bed.
Bij mij is het ook links-onderquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:13 schreef huuphuup het volgende:voor BJ-beebje
wat superleuk voor je
dat was echt je kindje hoor! Ik herken dat "aan 1 kant" wel, ik voelde het heel lang alleen links onder en daardoor dacht ik eerst dat het misschien gewoon mn darm was ofzo.
Geniet ervan meid!
was toen bij de Blokker, liepen er per toeval tegenaanquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:15 schreef innepin het volgende:
Zeg Huup, even wat anders hč. Waar blijft je überenthousiaste "OMG IK BEN VANDAAG 36 WEKEN" post? Ik mis de hysterie
Red Bull voor de a.s. papa?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:34 schreef _Bar_ het volgende:
zie ik nu iets over het hoofd of zal ik dit in de tas proppen
quote:
Ghehehequote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja welja joh! 2 topics is niet genoeg hoor, stel je voor dat iemand hem niet ziet...
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
zou het???![]()
*durf het nog niet echt te geloven....*
Nijnaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:05 schreef Nijna het volgende:
Bar, misschien nog iets van dextro? Oh die zit al in je tas. Zo te horen ben je er klaar voor
. Auw, dat voelt niet fijn die pijn.
Kers, tranen zitten nog steeds hoog, maar eigenlijk om alles... zullen ook wel deels hormonen zijn...
BJ, moeilijk ja... het zijn van die dingen die bij het leven horen, maar best heftig...
ik ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:56 schreef Brighteyes het volgende:Ik heb gelijk een mental image van de vriend van Huup die idd braaf in de box staat te wachten tot hij eruit mag.
Ik voelde de eerste bewegingen wel als een soort trillingen. Alsof er een spiertje onwillekeurig beweegt, net zoals wanneer je oog trilt zeg maar.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:10 schreef Bucko het volgende:
ik heb ook nog een vraagje over het voelen van de baby. Ik ben vandaag precies 20 weken en het lijkt alsof ik de kleine al eens een paar keer heb gevoeld, in de vorm van een plopje of trilling of net alsof mijn baarmoeder heen en weer gaat. Weet niet of het de baby is, want ik heb een voorliggende placenta...
Maar ik heb nog een vraag, soms is het net alsof ik een plopje voel en als ik dan met mijn hand op die plek voelt, dan voel ik het kloppen, net als een hart. Dit lijk ik steeds vaker te hebben op verschilllende plaatsen. Wat kan dat zijn?
Waarschijnlijk heeft dat te maken met het feit dat de meeste mannen geen flauw benul hebben van kleurcombinaties en je als moeder zelfs na een zware bevalling ijdel genoeg bent om geen rare combinaties aan te willen hebben bij je babyquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:15 schreef Pyttpytt het volgende:
waarom zou jij per se het eerste pakje moeten uitzoeken kersjes? Omdat je de moeder bent? Lijkt me moeilijk voor de pappa, daarbij buitengesloten worden. Als man sta je volgens mij al zo aan de zijlijn... Je wordt beide (voor het eerst) ouder, dan is dat moment toch voor beiden even bijzonder? (ben zelf geen ouder en niet zwanger, dus miss is dit wel zo'n ding dat ik dan dus niet snap hihi)
daar zeg je wat, het zou inderdaad gewoon geklop in mijn hand kunnen zijn...ik voel het namelijk ook op andere plekken van mijn lichaam. Van het kloppen ging ik er al vanuit dat het niet de baby is. Maar zou idd ook van placenta mss kunnen zijn. Blijft wazig allemaal...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik voelde de eerste bewegingen wel als een soort trillingen. Alsof er een spiertje onwillekeurig beweegt, net zoals wanneer je oog trilt zeg maar.
Ik weet niet of je het met 20 weken al aan de buitenkant kunt voelen eigenlijk. Wie weet. Maar als je placenta voor ligt; zitten er geen bloedvaten enzo in de placenta? Dat je die wellicht voelt? Of misschien wel de aders in je eigen hand ofzo?![]()
Oh ik bedoelde het niet rot verder naar Kers hoor trouwens! Ik denk ook niet dat zij het zo slecht bedoeldeIk wilde alleen gewoon zeggen dat mijn lief in elk geval wel zelf het pakje heeft uitgezocht had dus dat het wel kan.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:27 schreef Bucko het volgende:
[..]
daar zeg je wat, het zou inderdaad gewoon geklop in mijn hand kunnen zijn...ik voel het namelijk ook op andere plekken van mijn lichaam. Van het kloppen ging ik er al vanuit dat het niet de baby is. Maar zou idd ook van placenta mss kunnen zijn. Blijft wazig allemaal...
Vind je?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:34 schreef octopussy het volgende:Troel, dat zou iets zijn wat mijn man ook kan doen. Die heeft geen gevoel voor mode, heeft een hekel aan winkelen en wil het liefst nog dat ik al zijn kleding koop.
![]()
Ik vermoed dat hij niet weet wat een rompertje is.
Gelukkig zijn andere kwaliteiten belangrijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar das toch logisch?!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:39 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Vind je?![]()
Ik heb N. toch vooral uitgekozen op z'n gevoel voor mode.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hij s flauw, hij wil niet even in de box gaan zitten voor een foto
Ah het is vast leuk als je er bent Xeenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:12 schreef Xenia het volgende:
Die van mij wist precies wat rompertjes waren en een commode en meer van dat soort dingen die ik tot een half jaar geleden totaal niet wist![]()
En dat de eerste kleertjes wit moeten zijn, is hij stellig van overtuigd. Geen idee waarom, maar hij zal wel gelijk hebben
Ik moet zo naar de eerste zwangerschapsyogales. Maar ik heb totaal geen zin
ja stom he?quote:
Innepin natuurlijk!!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:36 schreef Kersjes het volgende:
Zo ken ik een stel waarvan de vader altijd het haar van hun dochter invlecht en staartjes maakt enzo. Ook koopt hij 9 van de 10 keer haar kleding. Vindt hij geweldig en is er nog goed in ook!
Xenia, veel plezier vanavond! Als je er eenmaal bent zul je het vast leuk vinden. Hoop ik voor je![]()
En over gerommel gesproken..... het wordt weer eens tijd voor een verse baby vind ik![]()
Welke juli-dame zal ons als eerste gaan verblijden met goed nieuws???
Degenen die in augustus aan de beurt zijn moeten nog even wachten hoor, dat wordt me anders net iets te dichtbij
Ja preciesquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Innepin natuurlijk!!die moet nu vind ik
![]()
en daarna Urla en Nijna, en dan Chan en ik en... oh wachtdas et lijstje
hihi
Tja, ut lijkt mij ook niet meer dan vansellufsprekend dat z'n gevoel voor mode tog egt het eerste selexiekriterium is.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja maar das toch logisch?!
je moet er ook nog naast lopen... kom op zeg stel je voor dat ie dr nie uitziet
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:53 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Tja, ut lijkt mij ook niet meer dan vansellufsprekend dat z'n gevoel voor mode tog egt het eerste selexiekriterium is.
Ik bedoel, dan kan ie wel lief zijn ensow, maar als ie erbij loopt als een of andere boer, dan zou ik het er toch egt nie op kunne.
Gelukkig heb ik dit gevoel maar 1 keer gehad, alle andere keren, kon ik gewoon plassen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:38 schreef freecell het volgende:
Ow en Bar? Dat gevoel bij het plassen klinkt een beetje als blaasontsteking! Even in de gaten houden
Gelukkig vergeet je mijquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Innepin natuurlijk!!die moet nu vind ik
![]()
en daarna Urla en Nijna, en dan Chan en ik en... oh wachtdas et lijstje
hihi
Okquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:13 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dit gevoel maar 1 keer gehad, alle andere keren, kon ik gewoon plassen.
maar houd het wel in de gaten
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:15 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Gelukkig vergeet je mij![]()
![]()
![]()
ik weet het hoor had ik nog maar in het lijstje moeten staan
Dan heb ik nog even te gaan! Ben tot op heden (16 weken) niet aangekomen. Mijn buik is al wel een beetje gegroeid, maar mijn BMI ligt volgens mij onder de 18.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
wat trouwens ook wel bijzonder is, dat op de meeste sites wordt aangeraden om met een lager BMI dus ook meer aan te komen tijdens de zwangerschap...
en bij een BMI die verhoogd is het dus gezonder is om maar een paar kg aan te komen....
zulke tabellen bedoel ik dus:
Gewicht voor zwangerschap -> Aangeraden toename gewicht
Ondergewicht (BMI < 18) -> 12 tot 18 kilo
Normaal gewicht (BMI 18-24) -> 11 tot 15 kilo
Overgewicht (BMI 25-30) -> 7 tot 11 kilo
Obesitas (BMI > 30) -> minimaal 7 kilo
of deze richtlijn:
Vrouwen met ondergewicht (BMI < 18,5) zouden tussen de 12 en 18 kilo moeten aankomen.
Vrouwen met een normaal gewicht (BMI 18,5 – 25) zouden tussen de 11 en 16 kilo moeten aankomen.
Vrouwen met overgewicht (BMI 25-30) zouden tussen de 7 en 11 kilo moeten aankomen
Mijn BMI was voordat ik zwanger raakte tussen de 20 en 21 ergens overigens...
BMI hier normaal 22, maar ik kom echt al wel wat aan met mijn 9 weken...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:36 schreef NieuweUser het volgende:
[..]
Dan heb ik nog even te gaan! Ben tot op heden (16 weken) niet aangekomen. Mijn buik is al wel een beetje gegroeid, maar mijn BMI ligt volgens mij onder de 18.
Maar dat komt vast nog wel!
Nee nog niets, ben nog steesd op hetzelfde gewicht als ik eerder was! Maar als ik Chan mag geloven, komt dat nog helemaal goed!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Sindell; wat een moooooie plaatjes!
@Chan; ik ben benieuwd naar je nieuwe kleurtje??
@nieuwe user; helemaal niets aangekomen???
en ik ben nog steeds helemaal op mijn roze wolkje aan het genieten...
nou misschien dat jij het ook wel snel gaat voelen, je bent in elk geval slank, en bijna net zo lang zwanger als ik...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:54 schreef NieuweUser het volgende:
[..]
Nee nog niets, ben nog steesd op hetzelfde gewicht als ik eerder was! Maar als ik Chan mag geloven, komt dat nog helemaal goed!![]()
En wat geweldig BJ, dat je je baby gevoeld hebt vandaag! Ik kan ook niet wachten op dat moment!!
YPPY, zie de tweede post van Bix (na de OP)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:49 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk dat Senna is geboren!![]()
![]()
Staan er al ergens foto's? Ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet na zoveel jaar te moeten wachten.
Dit wil ik helemaal niet horen, was net zo blij dat ik tot nu toe maar 1,5 was aangekomenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:01 schreef huuphuup het volgende:
ik ben ook pas na de 20 weken aangekomen hoor NieuweUser, komt goedje lijf regelt t allemaal wel
![]()
ik zit idd precies tussen Nijna en Chan in, 9 augustus will be the datequote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]ik wou net zeggen!
muts ik schrok gewoon haha ik had expres het lijstje ernaast geopend zodat ik niemand zou vergeten![]()
jij bent 1 week voor mij uitgeteld toch? Dus tussen Nijna en Chan dan?
met mij gaat het wel, wel wat moe, maar niets vergeleken bij miss...die heeft na gister de hele dag hard werken, vannacht maar één uurtje geslapen en vandaag ook maar weinig. ik hoop dat Senna en de snurkende roomies haar wat rust gunnenquote:
Geef haar maar de groeten van me.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
met mij gaat het wel, wel wat moe, maar niets vergeleken bij miss...die heeft na gister de hele dag hard werken, vannacht maar één uurtje geslapen en vandaag ook maar weinig. ik hoop dat Senna en de snurkende roomies haar wat rust gunnen
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:15 schreef het_fokschaap het volgende:
morgenochtend mogen m'n dames mee naar huis
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:21 schreef Poppedein het volgende:
ahhh.. Even n goedmakertje... We komen bij n station en de oudere meneer die naast me staat roept door de trein dat t eerste beste plekje wat vrij komt voor de mooie zwangere dame naast m is!
oi!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bij ons was het met twee dagen gebeurd na Harry Potter
Mja ik ben donderdag al naar HP geweest, en mooi niksquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bij ons was het met twee dagen gebeurd na Harry Potter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |