abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:32:09 #51
57497 happyme28
I'm so happy
pi_71171031
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vlak voordat we vertrekken richting Groningen nog even die prachtige plaatjes van Senna meegepakt.

Miss_sly en fokschaap, onwijs gefeliciteerd met jullie prachtige dochter. Ongelofelijk maar o zo echt, ze is er! Geniet van jullie 3-tjes!

Sorry, verder niet teruggelezen. Hoop snel weer lang te kunnen wippen!
pi_71171201
Gefeliciteerd met Senna !!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_71171477
Nijna aan de badhanddoek! ik zei het laatst nog tegen lief van hmm k moet maar es iets op die autostoel gaan parkeren ofzo denk ik. Misschien inderdaad maar eens even een handdoek in de auto leggen.

Poppedein haai! wat fijn dat je zo geniet ik moet zeggen dat wat jij zegt en Urla zegt ook wel heel bekend klinkt ja ik heb mn zwangerschap als een hele fijne ervaren (tot nu toe, over de bevalling zeg k nog even niks ) en ik ga het nog missen denk ik
Veel plezier in Nijmegen, en daarna lekker niks doen hoor

Chan succes met de echo vandaag! En met de uitslag morgen haha, lekker handig geregeld zo. Nouja, het houd je bezig zullen we maar denken ofzo.

Lamstraal welkom en gefeliciteerd!

Kers have fun bij de kapper, en BE ook.

Chan idd hier nog aan het nachtbraken, na twee goeie doorslaapnachten zag het er goed uit maar vannacht was t weer niks nouja ach, niets aan te doen. Daar is t ook een klein beetje verlof voor natuurlijk, ik hoef overdag niets meer dus ik kan lekker terug mn bedje in wanneer ik wil. Vannacht wel weer de hele tijd gerommel enzo, en zo'n stom gevoel net weer alsof ze met haar voetjes beneden ligt en er bijna een voetje naar buiten komt zeg maar, enkel weet ik nu dat ze head down ligt en als het goed is ligt ze vast dus ik heb geen idee wat het nu is dat ik voel.

Zo en nu eerst een bakje brinta
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:54:46 #54
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_71171490
SENNA Welkom meisje!
Miss & Schaap van harte gefeliciteerd, ik ben zo blij voor jullie!
Eindelijk is ze daar dan!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:58:46 #55
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71171599
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:32 schreef happyme28 het volgende:
Hoop snel weer lang te kunnen wippen!

[/pubermodus]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71171766
Miss_Sly en fokschaap gefeliciteerd met Senna! Geniet lekker van elkaar...
Wat een lieve foto's, jullie zijn er allebei zo gelukkig uit!
*nog 12 weekjes, 84 dagen... dan mag ik ook, is al aan het aftellen

Jullie gaan hier zo hard dat ik net aan genoeg tijd heb om bij te lezen, reageren schiet er helaas vaak bij in. Straks in mijn verlof moet dat helemaal goedkomen
pi_71171896
Lamstraal, welkom.

Huupske nog altijd aan het rommelen... spannend! ook al vind je zelf van niet

Nog even een voor de Sennafoto's, en dan maar weer es naar de vk. es kijken of die me wat moed in kan spreken
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71171927
joepie Senna is er welkom kleine meid! en gefeliciteerd alledrie!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_71172050
Succes bij de vk innepin daarna maar jezelf trakteren op wat leuks hoor, heb je wel verdiend onderhand

Oeh trouwens, mn lief heeft gister het hartje van mn meisje gehoord! Zomaar! ik had haar al een tijdje niet gevoeld dus hij wilde es even tegen mn buik praten, na een tijdje legde hij zn oor op mn buik en zei ie van heuh? volgens mij hoor ik haar hartje? zo leuk!
en wat had ik graag ook even geluisterd

Rubey nog maar 12 weken? wat ga je hard!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:23:01 #60
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71172212
Oooh Miss_Sly, ik krijg er gewoon tranen van! Daar is ze dan, jullie mooie meisje. Al die jaren van hoop en wens en ook wel een beetje vrees dat het nooit zou...samengebald en concreet geworden in zo'n heel klein mensje dat je nu helemaal plat kan knuffelen .

Ik wens jullie alle geluk van de wereld met z'n drietjes! Ik vind je nu al een fantastische mama .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_71172272
Ik PM nooit meer met jullie zwangeren...

Ik heb het met Ca.ra over zere heupen en die krijgt ze spontaan en met Huup over slecht slapen en die is vannacht ook weer om 4u wakker Sorry dames

Mefke, nog 12?! En ik vond het al zo eng snel gaan! Wij zijn wel de eerste septembermama's toch?
Lotte!
Noah!
pi_71172343
ik moest inderdaad onwillekeurig even aan jou denken Linda vannacht hahaha
heb wel nog even voor die schoentjes gekeken maar ze stonden er niet in helaas.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71172392
Voel ik me wel vereerd dat je op dat tijdstip aan me denkt
Lotte!
Noah!
pi_71172445
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:25 schreef Linda2205 het volgende:
Ik PM nooit meer met jullie zwangeren...

Ik heb het met Ca.ra over zere heupen en die krijgt ze spontaan en met Huup over slecht slapen en die is vannacht ook weer om 4u wakker Sorry dames

Mefke, nog 12?! En ik vond het al zo eng snel gaan! Wij zijn wel de eerste septembermama's toch?
Wil je met mij dan even PM'en over goed slapen?
pi_71172448
Ja he Huup, de zwangerschap is tot nu toe echt voorbij gevlogen... Aan de ene kant kan het me nu ook niet snel genoeg gaan en aan de andere kant denk ik, nog maar 12 weekjes en ik wil nog zoveel... Dat waar we allemaal last van hebben geloof ik

Ik hoop voor jou en de andere LLM's dat het niet zo lang meer duurt en jullie snel lekker kunnen gaan genieten van jullie kleintje!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:34:57 #66
100412 mefke79
komt goed!
pi_71172480
O Linda, ik wilde je niet laten stressen...er zit gewoon een groot gat tussen de laatste augustusmama en wij als eerste septembermama's. Iets is er niet goed gegaan die weken voor kerst. Maar ik stel voor wat september mama's eerder en een paar augustusdames wat later en het probleem is opgelost!

Kreeg hier net ook een briljante tip om om te draaien in bed. Gewoon even uitstappen en opnieuw in bed in stappen is makkelijker dan omdraaien. Ha, dat kan goed kloppen want overeind komen gaat goed dankzij de roltechniek en een hoog bed....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71172706
Nee, maar met Kerst was het FEEST (blijkbaar...bij velen )

En Sorbo, done
Lotte!
Noah!
pi_71172773
Hey iedereen

Wat een mooi meisje is Senna! Netjes gewicht ook, en een dolgelukkig stel ouders!

Sorbootje, gelijk heb je , gewoon nog een echo laten maken. Maar ons wel laten meegenieten dan he!

Poppedein, succes in Nijmegen vandaag. Zal wel een feestelijk dagje zijn daar!

Hier gaat het redelijk goed. Vannacht niet helemaal een topnacht gehad, gelukkig geen tintelingen meer enzo, maar wel koppijn en misselijk. Paar uur wakker gelegen. Baby was wel helemaal in het wilde, dus die bevestiging is dan wel fijn.
Nu vanmorgen is de hoofdpijn weg, net een beschuitje gegeten, en het ligt nog niet helemaal lekker in de maag.Beetje rommelend buikkie...
Zo maar es even lekker onder de douche.

Innepin, hoe was het bij de vk?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71173018
Linda, thanks!

Karin, uiteraard! Eigenlijk doe ik het speciaal voor jullie, zelf heb ik er niet zoveel mee.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:59:06 #70
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71173067
@Mefke, wat vervelend dat je zooo ontzettend slecht slaapt... daar heb je vaak de hele dag last van....

@Huup, ook nog steeds snachts wakker lees ik? wat vervelend!

@Karin, nog een nachtbraker.....

voor jullie alledrie een dikke en ik hoop echt dat jullie de komende dagen wat beter gaan slapen....

@Miss Sly en Schaap; wat een prachtige plaatjes van jullie dochtertje! mooi meisje hoor!

@Poppedein, welkom terug! en veel plezier vandaag in Nijmegen!

@Lamstraal van harte gefeliciteerd! Bijzonder he? zo'n 1e echo?

@Chan, veel plezier en succes met de groeiecho! (mag ik zo brutaal zijn om te vragen waarom je deze ook alweer kreeg? misschien zwangerschapsdementie, maar ik ben het helemaal vergeten )

Ik ben de laatste dagen voor mijn gevoel echt zichtbaar aan het groeien, ik denk dat ik gisteren voor de allerlaatste keer mijn eigen broek heb aangehad en vanaf nu dus echt positiebroeken aan moet.. (naja best netjes toch, bijna 17 weken)....vind het nog steeds een beetje onwerkelijk allemaal...en nog steeds een beetje vreemd dat het normaal is, om te groeien... (maja das een kronkel die ik ws niet uit mijn hoofd krijg).. Ik SNAP het wel, maar het is zo dubbel, als je zoveeeeeeel moeite hebt moeten doen om dat gewicht juist kwijt te raken... Maar om jullie allemaal gerust te stellen> de baby heeft het niet slecht hoor, ik ben inmiddels al bijna 5 kg aangekomen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:01:13 #71
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71173097
Lamstraal welkom, en dat je vrouw/vriendin nog maar een voorspoedige zwangerschap mag beleven.

Hier wel goed kunnen slapen, alleen moe opgestaan.
Wel heb ik me voorgenomen om straks de vluchttas in te gaan pakken, matrasbeschermer op het matras doen.
Vanmiddag de klossen ophalen en hopen dat die dingen willen passen onder ons bed.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71173358
miss_sly gefeliciteerd met Senna (liggen de marsijsjes al klaar?)

Karin, getsie geen enge dingen gaan doen he. Ik hoop dat je je snel beter voelt.

B-J lijkt me inderdaad lastig om zo te moeten omschakelen. Maar ik keeg absoluut niet het idee dat je baby het slecht bij je zou hebben hoor, maak je daar geen zorgen om!

Om nog even terug te komen op dat tenenverhaal van het vorige topic: ik kan nog nét de schaduw van mijn maatje 38 zien M'n buik groeit in ieder geval aardig door, zo aardig dat één van m'n positiebroeken al niet lekker meer zit Ik heb al visioenen dat ik over een paar weken echt zo'n tuimelaartje ben en daar zit ik toch niet helemaal op te wachten...
pi_71173402
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:59 schreef Beessie-Jen het volgende:

Ik ben de laatste dagen voor mijn gevoel echt zichtbaar aan het groeien, ik denk dat ik gisteren voor de allerlaatste keer mijn eigen broek heb aangehad en vanaf nu dus echt positiebroeken aan moet.. (naja best netjes toch, bijna 17 weken)....vind het nog steeds een beetje onwerkelijk allemaal...en nog steeds een beetje vreemd dat het normaal is, om te groeien... (maja das een kronkel die ik ws niet uit mijn hoofd krijg).. Ik SNAP het wel, maar het is zo dubbel, als je zoveeeeeeel moeite hebt moeten doen om dat gewicht juist kwijt te raken... Maar om jullie allemaal gerust te stellen> de baby heeft het niet slecht hoor, ik ben inmiddels al bijna 5 kg aangekomen....
Ik begrijp dat zóóó goed! Maar écht, je zult 't los moeten laten. Gaat mij ook steeds beter af. Komt goed!
pi_71173420
* innepin PMt snel Linda over héél binnenkort bevallen...
Je weet maar nooit

BJ, ik begrijp je best wel hoor, het verbaast me helemaal niet dat je er moeite mee hebt om nu aan te komen.

voor alle slechte slaapsters....

Karin, ik moet pas om tien voor twaalf bij de vk zijn. Ze weten al dat afspraken op de vroege ochtend geen succes zijn hier dus ze plannen me steeds heel laat in
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71173507
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:11 schreef WupWup het volgende:
Om nog even terug te komen op dat tenenverhaal van het vorige topic: ik kan nog nét de schaduw van mijn maatje 38 zien M'n buik groeit in ieder geval aardig door, zo aardig dat één van m'n positiebroeken al niet lekker meer zit Ik heb al visioenen dat ik over een paar weken echt zo'n tuimelaartje ben en daar zit ik toch niet helemaal op te wachten...
Heb je niet van die broeken die je aan de zijkant kan verstellen? Bij mij zit er aan de binnenkant van de band zo'n knoopsgat-elastiek. Ik voel me net een klein kind zo, die hebben dat ook altijd
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')