quote:
Wil je met mij dan even PM'en over goed slapen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:25 schreef Linda2205 het volgende:
Ik PM nooit meer met jullie zwangeren...
Ik heb het met Ca.ra over zere heupen en die krijgt ze spontaan en met Huup over slecht slapen en die is vannacht ook weer om 4u wakkerSorry dames
Mefke, nog 12?! En ik vond het al zo eng snel gaan! Wij zijn wel de eerste septembermama's toch?
Ik begrijp dat zóóó goed! Maar écht, je zult 't los moeten laten. Gaat mij ook steeds beter af. Komt goed!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik ben de laatste dagen voor mijn gevoel echt zichtbaar aan het groeien, ik denk dat ik gisteren voor de allerlaatste keer mijn eigen broek heb aangehad en vanaf nu dus echt positiebroeken aan moet.. (naja best netjes toch, bijna 17 weken)....vind het nog steeds een beetje onwerkelijk allemaal...en nog steeds een beetje vreemd dat het normaal is, om te groeien... (maja das een kronkel die ik ws niet uit mijn hoofd krijg).. Ik SNAP het wel, maar het is zo dubbel, als je zoveeeeeeel moeite hebt moeten doen om dat gewicht juist kwijt te raken... Maar om jullie allemaal gerust te stellen> de baby heeft het niet slecht hoor, ik ben inmiddels al bijna 5 kg aangekomen....
Heb je niet van die broeken die je aan de zijkant kan verstellen? Bij mij zit er aan de binnenkant van de band zo'n knoopsgat-elastiek. Ik voel me net een klein kind zo, die hebben dat ook altijdquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:11 schreef WupWup het volgende:
Om nog even terug te komen op dat tenenverhaal van het vorige topic: ik kan nog nét de schaduw van mijn maatje 38 zienM'n buik groeit in ieder geval aardig door, zo aardig dat één van m'n positiebroeken al niet lekker meer zit
![]()
Ik heb al visioenen dat ik over een paar weken echt zo'n tuimelaartje ben en daar zit ik toch niet helemaal op te wachten...
Jawel, maar het gaat om de stof net onder het buikgedeelte. Dus op m'n heupen, waar zo'n rare nepknoop zit (serieus, waarom hebben die broeken zo'n rare bungelknoop?). Dat stuk kan je niet verstellenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:16 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Heb je niet van die broeken die je aan de zijkant kan verstellen? Bij mij zit er aan de binnenkant van de band zo'n knoopsgat-elastiek. Ik voel me net een klein kind zo, die hebben dat ook altijd
Oh, bij mij welquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:23 schreef WupWup het volgende:
[..]
Jawel, maar het gaat om de stof net onder het buikgedeelte. Dus op m'n heupen, waar zo'n rare nepknoop zit (serieus, waarom hebben die broeken zo'n rare bungelknoop?). Dat stuk kan je niet verstellen
Edit: volgens mij kán dit niet duidelijk zijnKort gezegd: mijn buik zit klem in die stomme broekband
![]()
![]()
![]()
Ik draag alleen nog maar broeken die geen elastieken band hebben, maar een lange rits aan de zijkant. Dat zeg maar de hele broek doorloopt tot onder je tieten. Zit véél lekkerder bij mij.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:26 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Oh, bij mij welZijn broeken van Mamalicious, miss een tip
het enige verschil in deze, is dat ik al langer klaar was met mijn vetjes en juist een stabiel en mooi slank gewicht had bereikt...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:37 schreef Lijnloos het volgende:
BJ, ik herken het ook wel deels, maar meer dat ik nu echt klaar ben met de vetjes op buik en billen dat ik als frummel er is echt heel erg strak op een goed gewicht wil komen (iv het startgewicht...) ik kan mij broeken op zich nog wel aan, maar soms zit het echt wel niet zo lekker... Alleen heb ik nog geen zw-broeken gevonden die ik leuk/mooi vind... En ik doe niet aan jurken of rokken, dus de keuzes is ook wat beperkt... Ach ik overleef het vast wel!
Ymme dat had ik ook hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:32 schreef ymme het volgende:
Ik heb al vanaf week 9 postitiekleding aan.
Mijn gewone kleding past gewoon niet meer.
En kom ook niet aan, ben juist 1,5 kilo afgevallen.
Hebben meer dit gehad? Of heb ik gewoon een heel raar lijf.
Ja ik kijk wel hoe het vanavond is, anders skip ik het inderdaad gewoon.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:01 schreef huuphuup het volgende:
Ahw Karin wat lief van je man dat ie nu toch wel even belt. Wel rustig aan doen hoor, en als je je vanavond nog steeds zweverig voelt zou ik die gym nog heel even skippen... of kan dat niet? En misschien iets zoutigs nemen om je minder zweverig te voelen? Beker cup-a-soup ofzo of andere bouillon misschien?
Ik voel mn meisje zo weinigvanaf 6 uur vanmorgen maar 2 keer gevoeld. Ben maar aan t turven geslagen. Wellicht lijkt het alleen maar zo en valt het best mee uiteindelijk. Hopen dat ze me straks even flink verbouwd van binnen
hmmmquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:08 schreef Chan het volgende:
Zo ik ben weer terug van de echo en waar ik eerst dacht het niet zo erg te vinden dat ik morgen pas naar de gyn kan, vind ik het nu helemaal niet leukBabylief is namelijk helemaal niet echt veel/goed gegroeid ten opzichte van de vorige groeiecho en nu moet ik nog tot morgen wachten om te horen wat de gyn er van zegt.. En misschien zegt hij juist wel dat het allemaal reuze meevalt maar ik maak me nu wel zorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |