abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:32:09 #51
57497 happyme28
I'm so happy
pi_71171031
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vlak voordat we vertrekken richting Groningen nog even die prachtige plaatjes van Senna meegepakt.

Miss_sly en fokschaap, onwijs gefeliciteerd met jullie prachtige dochter. Ongelofelijk maar o zo echt, ze is er! Geniet van jullie 3-tjes!

Sorry, verder niet teruggelezen. Hoop snel weer lang te kunnen wippen!
pi_71171201
Gefeliciteerd met Senna !!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_71171477
Nijna aan de badhanddoek! ik zei het laatst nog tegen lief van hmm k moet maar es iets op die autostoel gaan parkeren ofzo denk ik. Misschien inderdaad maar eens even een handdoek in de auto leggen.

Poppedein haai! wat fijn dat je zo geniet ik moet zeggen dat wat jij zegt en Urla zegt ook wel heel bekend klinkt ja ik heb mn zwangerschap als een hele fijne ervaren (tot nu toe, over de bevalling zeg k nog even niks ) en ik ga het nog missen denk ik
Veel plezier in Nijmegen, en daarna lekker niks doen hoor

Chan succes met de echo vandaag! En met de uitslag morgen haha, lekker handig geregeld zo. Nouja, het houd je bezig zullen we maar denken ofzo.

Lamstraal welkom en gefeliciteerd!

Kers have fun bij de kapper, en BE ook.

Chan idd hier nog aan het nachtbraken, na twee goeie doorslaapnachten zag het er goed uit maar vannacht was t weer niks nouja ach, niets aan te doen. Daar is t ook een klein beetje verlof voor natuurlijk, ik hoef overdag niets meer dus ik kan lekker terug mn bedje in wanneer ik wil. Vannacht wel weer de hele tijd gerommel enzo, en zo'n stom gevoel net weer alsof ze met haar voetjes beneden ligt en er bijna een voetje naar buiten komt zeg maar, enkel weet ik nu dat ze head down ligt en als het goed is ligt ze vast dus ik heb geen idee wat het nu is dat ik voel.

Zo en nu eerst een bakje brinta
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:54:46 #54
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_71171490
SENNA Welkom meisje!
Miss & Schaap van harte gefeliciteerd, ik ben zo blij voor jullie!
Eindelijk is ze daar dan!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:58:46 #55
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71171599
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:32 schreef happyme28 het volgende:
Hoop snel weer lang te kunnen wippen!

[/pubermodus]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71171766
Miss_Sly en fokschaap gefeliciteerd met Senna! Geniet lekker van elkaar...
Wat een lieve foto's, jullie zijn er allebei zo gelukkig uit!
*nog 12 weekjes, 84 dagen... dan mag ik ook, is al aan het aftellen

Jullie gaan hier zo hard dat ik net aan genoeg tijd heb om bij te lezen, reageren schiet er helaas vaak bij in. Straks in mijn verlof moet dat helemaal goedkomen
pi_71171896
Lamstraal, welkom.

Huupske nog altijd aan het rommelen... spannend! ook al vind je zelf van niet

Nog even een voor de Sennafoto's, en dan maar weer es naar de vk. es kijken of die me wat moed in kan spreken
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71171927
joepie Senna is er welkom kleine meid! en gefeliciteerd alledrie!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_71172050
Succes bij de vk innepin daarna maar jezelf trakteren op wat leuks hoor, heb je wel verdiend onderhand

Oeh trouwens, mn lief heeft gister het hartje van mn meisje gehoord! Zomaar! ik had haar al een tijdje niet gevoeld dus hij wilde es even tegen mn buik praten, na een tijdje legde hij zn oor op mn buik en zei ie van heuh? volgens mij hoor ik haar hartje? zo leuk!
en wat had ik graag ook even geluisterd

Rubey nog maar 12 weken? wat ga je hard!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:23:01 #60
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71172212
Oooh Miss_Sly, ik krijg er gewoon tranen van! Daar is ze dan, jullie mooie meisje. Al die jaren van hoop en wens en ook wel een beetje vrees dat het nooit zou...samengebald en concreet geworden in zo'n heel klein mensje dat je nu helemaal plat kan knuffelen .

Ik wens jullie alle geluk van de wereld met z'n drietjes! Ik vind je nu al een fantastische mama .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_71172272
Ik PM nooit meer met jullie zwangeren...

Ik heb het met Ca.ra over zere heupen en die krijgt ze spontaan en met Huup over slecht slapen en die is vannacht ook weer om 4u wakker Sorry dames

Mefke, nog 12?! En ik vond het al zo eng snel gaan! Wij zijn wel de eerste septembermama's toch?
Lotte!
Noah!
pi_71172343
ik moest inderdaad onwillekeurig even aan jou denken Linda vannacht hahaha
heb wel nog even voor die schoentjes gekeken maar ze stonden er niet in helaas.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71172392
Voel ik me wel vereerd dat je op dat tijdstip aan me denkt
Lotte!
Noah!
pi_71172445
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:25 schreef Linda2205 het volgende:
Ik PM nooit meer met jullie zwangeren...

Ik heb het met Ca.ra over zere heupen en die krijgt ze spontaan en met Huup over slecht slapen en die is vannacht ook weer om 4u wakker Sorry dames

Mefke, nog 12?! En ik vond het al zo eng snel gaan! Wij zijn wel de eerste septembermama's toch?
Wil je met mij dan even PM'en over goed slapen?
pi_71172448
Ja he Huup, de zwangerschap is tot nu toe echt voorbij gevlogen... Aan de ene kant kan het me nu ook niet snel genoeg gaan en aan de andere kant denk ik, nog maar 12 weekjes en ik wil nog zoveel... Dat waar we allemaal last van hebben geloof ik

Ik hoop voor jou en de andere LLM's dat het niet zo lang meer duurt en jullie snel lekker kunnen gaan genieten van jullie kleintje!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:34:57 #66
100412 mefke79
komt goed!
pi_71172480
O Linda, ik wilde je niet laten stressen...er zit gewoon een groot gat tussen de laatste augustusmama en wij als eerste septembermama's. Iets is er niet goed gegaan die weken voor kerst. Maar ik stel voor wat september mama's eerder en een paar augustusdames wat later en het probleem is opgelost!

Kreeg hier net ook een briljante tip om om te draaien in bed. Gewoon even uitstappen en opnieuw in bed in stappen is makkelijker dan omdraaien. Ha, dat kan goed kloppen want overeind komen gaat goed dankzij de roltechniek en een hoog bed....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71172706
Nee, maar met Kerst was het FEEST (blijkbaar...bij velen )

En Sorbo, done
Lotte!
Noah!
pi_71172773
Hey iedereen

Wat een mooi meisje is Senna! Netjes gewicht ook, en een dolgelukkig stel ouders!

Sorbootje, gelijk heb je , gewoon nog een echo laten maken. Maar ons wel laten meegenieten dan he!

Poppedein, succes in Nijmegen vandaag. Zal wel een feestelijk dagje zijn daar!

Hier gaat het redelijk goed. Vannacht niet helemaal een topnacht gehad, gelukkig geen tintelingen meer enzo, maar wel koppijn en misselijk. Paar uur wakker gelegen. Baby was wel helemaal in het wilde, dus die bevestiging is dan wel fijn.
Nu vanmorgen is de hoofdpijn weg, net een beschuitje gegeten, en het ligt nog niet helemaal lekker in de maag.Beetje rommelend buikkie...
Zo maar es even lekker onder de douche.

Innepin, hoe was het bij de vk?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71173018
Linda, thanks!

Karin, uiteraard! Eigenlijk doe ik het speciaal voor jullie, zelf heb ik er niet zoveel mee.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:59:06 #70
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71173067
@Mefke, wat vervelend dat je zooo ontzettend slecht slaapt... daar heb je vaak de hele dag last van....

@Huup, ook nog steeds snachts wakker lees ik? wat vervelend!

@Karin, nog een nachtbraker.....

voor jullie alledrie een dikke en ik hoop echt dat jullie de komende dagen wat beter gaan slapen....

@Miss Sly en Schaap; wat een prachtige plaatjes van jullie dochtertje! mooi meisje hoor!

@Poppedein, welkom terug! en veel plezier vandaag in Nijmegen!

@Lamstraal van harte gefeliciteerd! Bijzonder he? zo'n 1e echo?

@Chan, veel plezier en succes met de groeiecho! (mag ik zo brutaal zijn om te vragen waarom je deze ook alweer kreeg? misschien zwangerschapsdementie, maar ik ben het helemaal vergeten )

Ik ben de laatste dagen voor mijn gevoel echt zichtbaar aan het groeien, ik denk dat ik gisteren voor de allerlaatste keer mijn eigen broek heb aangehad en vanaf nu dus echt positiebroeken aan moet.. (naja best netjes toch, bijna 17 weken)....vind het nog steeds een beetje onwerkelijk allemaal...en nog steeds een beetje vreemd dat het normaal is, om te groeien... (maja das een kronkel die ik ws niet uit mijn hoofd krijg).. Ik SNAP het wel, maar het is zo dubbel, als je zoveeeeeeel moeite hebt moeten doen om dat gewicht juist kwijt te raken... Maar om jullie allemaal gerust te stellen> de baby heeft het niet slecht hoor, ik ben inmiddels al bijna 5 kg aangekomen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:01:13 #71
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71173097
Lamstraal welkom, en dat je vrouw/vriendin nog maar een voorspoedige zwangerschap mag beleven.

Hier wel goed kunnen slapen, alleen moe opgestaan.
Wel heb ik me voorgenomen om straks de vluchttas in te gaan pakken, matrasbeschermer op het matras doen.
Vanmiddag de klossen ophalen en hopen dat die dingen willen passen onder ons bed.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71173358
miss_sly gefeliciteerd met Senna (liggen de marsijsjes al klaar?)

Karin, getsie geen enge dingen gaan doen he. Ik hoop dat je je snel beter voelt.

B-J lijkt me inderdaad lastig om zo te moeten omschakelen. Maar ik keeg absoluut niet het idee dat je baby het slecht bij je zou hebben hoor, maak je daar geen zorgen om!

Om nog even terug te komen op dat tenenverhaal van het vorige topic: ik kan nog nét de schaduw van mijn maatje 38 zien M'n buik groeit in ieder geval aardig door, zo aardig dat één van m'n positiebroeken al niet lekker meer zit Ik heb al visioenen dat ik over een paar weken echt zo'n tuimelaartje ben en daar zit ik toch niet helemaal op te wachten...
pi_71173402
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:59 schreef Beessie-Jen het volgende:

Ik ben de laatste dagen voor mijn gevoel echt zichtbaar aan het groeien, ik denk dat ik gisteren voor de allerlaatste keer mijn eigen broek heb aangehad en vanaf nu dus echt positiebroeken aan moet.. (naja best netjes toch, bijna 17 weken)....vind het nog steeds een beetje onwerkelijk allemaal...en nog steeds een beetje vreemd dat het normaal is, om te groeien... (maja das een kronkel die ik ws niet uit mijn hoofd krijg).. Ik SNAP het wel, maar het is zo dubbel, als je zoveeeeeeel moeite hebt moeten doen om dat gewicht juist kwijt te raken... Maar om jullie allemaal gerust te stellen> de baby heeft het niet slecht hoor, ik ben inmiddels al bijna 5 kg aangekomen....
Ik begrijp dat zóóó goed! Maar écht, je zult 't los moeten laten. Gaat mij ook steeds beter af. Komt goed!
pi_71173420
* innepin PMt snel Linda over héél binnenkort bevallen...
Je weet maar nooit

BJ, ik begrijp je best wel hoor, het verbaast me helemaal niet dat je er moeite mee hebt om nu aan te komen.

voor alle slechte slaapsters....

Karin, ik moet pas om tien voor twaalf bij de vk zijn. Ze weten al dat afspraken op de vroege ochtend geen succes zijn hier dus ze plannen me steeds heel laat in
pi_71173507
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:11 schreef WupWup het volgende:
Om nog even terug te komen op dat tenenverhaal van het vorige topic: ik kan nog nét de schaduw van mijn maatje 38 zien M'n buik groeit in ieder geval aardig door, zo aardig dat één van m'n positiebroeken al niet lekker meer zit Ik heb al visioenen dat ik over een paar weken echt zo'n tuimelaartje ben en daar zit ik toch niet helemaal op te wachten...
Heb je niet van die broeken die je aan de zijkant kan verstellen? Bij mij zit er aan de binnenkant van de band zo'n knoopsgat-elastiek. Ik voel me net een klein kind zo, die hebben dat ook altijd
Lotte!
Noah!
pi_71173511
Lamstraal gefeliciteerd!

Vandaag 35 weken zwanger...

Voel me overigens goed beroerd. Heel veel last van bekken, SI-gewrichten, heupen én krampen in mijn buik. En on top of that natuurlijk doodmoe want waardeloos geslapen. Blegh.

[ Bericht 0% gewijzigd door DuchessX op 21-07-2009 13:03:40 ]
#geen
pi_71173570
Wat dom
Was inderdaad moe.
Sorry

SENNA

Gefeliciteerd Sly en Schaap
Wat een plaatje....
pi_71173687
Lamstraal gefeliciteerd!!

Ik verkeer nog steeds een beetje in een euforische stemming geloof ik dat ben ik niet zo gewend van mezelf.
Ondanks de misselijkheid die nog niet helemaal weggaat

Het wordt nu gewoon echt

En een voor de slechte slapers, we weten allemaal hoe vervelend dat is, je klachten worden er alleen maar erger door. Maar ja er is zo weinig aan te doen
pi_71173701
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:16 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Heb je niet van die broeken die je aan de zijkant kan verstellen? Bij mij zit er aan de binnenkant van de band zo'n knoopsgat-elastiek. Ik voel me net een klein kind zo, die hebben dat ook altijd
Jawel, maar het gaat om de stof net onder het buikgedeelte. Dus op m'n heupen, waar zo'n rare nepknoop zit (serieus, waarom hebben die broeken zo'n rare bungelknoop?). Dat stuk kan je niet verstellen

Edit: volgens mij kán dit niet duidelijk zijn Kort gezegd: mijn buik zit klem in die stomme broekband
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:25:20 #80
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71173749
Wupwup hier ook al 2 keer van andere maat verwisseld geduurende de zwangerschap, hoop ook echt dat dit het was zo die laatste weken.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71173789
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:23 schreef WupWup het volgende:

[..]

Jawel, maar het gaat om de stof net onder het buikgedeelte. Dus op m'n heupen, waar zo'n rare nepknoop zit (serieus, waarom hebben die broeken zo'n rare bungelknoop?). Dat stuk kan je niet verstellen

Edit: volgens mij kán dit niet duidelijk zijn Kort gezegd: mijn buik zit klem in die stomme broekband
Oh, bij mij wel Zijn broeken van Mamalicious, miss een tip
Lotte!
Noah!
pi_71173830
Owja, en Duchess, das ook niet echt een lekkere gemoedstoestand voor bij je mijlpaal! Sterkte

En Lamstraal had ik ook nog niet gefeliciteerd met zn aanstaande vaderschap. Bij deze
Lotte!
Noah!
pi_71173936
Oh Senna wat ben je een mooie meid en wat zien je paps en mams er gelukkig en trots uit! Geniet ervan meis!!!

Voor iedereen die het allemaal nog een beetje eng vind en het niet lang meer duurt, voor iedereen die nog even moet wachten maar niet meer wil, voor iedereen die slechts slaapt, voor iedereen met pijntjes, eigenlijk voor iedereen :

EEN DIKKE KNUFFEL !!!!
pi_71173965
Ik heb al vanaf week 9 postitiekleding aan.
Mijn gewone kleding past gewoon niet meer.
En kom ook niet aan, ben juist 1,5 kilo afgevallen.

Hebben meer dit gehad? Of heb ik gewoon een heel raar lijf.
Dat de gewone kleding zo vroeg al niet meer past.

[ Bericht 9% gewijzigd door ymme op 21-07-2009 12:05:51 ]
pi_71174104
BJ, ik herken het ook wel deels, maar meer dat ik nu echt klaar ben met de vetjes op buik en billen dat ik als frummel er is echt heel erg strak op een goed gewicht wil komen (iv het startgewicht...) ik kan mij broeken op zich nog wel aan, maar soms zit het echt wel niet zo lekker... Alleen heb ik nog geen zw-broeken gevonden die ik leuk/mooi vind... En ik doe niet aan jurken of rokken, dus de keuzes is ook wat beperkt... Ach ik overleef het vast wel!
pi_71174134
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:26 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Oh, bij mij wel Zijn broeken van Mamalicious, miss een tip
Ik draag alleen nog maar broeken die geen elastieken band hebben, maar een lange rits aan de zijkant. Dat zeg maar de hele broek doorloopt tot onder je tieten. Zit véél lekkerder bij mij.

Oh ik heb zo'n zin in vanavond! En stiekem ben ik ook wel weer een beetje zenuwachtig...

Ymme, ik vond 't wel schattig van je
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:40:37 #87
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71174229
wat trouwens ook wel bijzonder is, dat op de meeste sites wordt aangeraden om met een lager BMI dus ook meer aan te komen tijdens de zwangerschap...
en bij een BMI die verhoogd is het dus gezonder is om maar een paar kg aan te komen....

zulke tabellen bedoel ik dus:
Gewicht voor zwangerschap -> Aangeraden toename gewicht
Ondergewicht (BMI < 18) -> 12 tot 18 kilo
Normaal gewicht (BMI 18-24) -> 11 tot 15 kilo
Overgewicht (BMI 25-30) -> 7 tot 11 kilo
Obesitas (BMI > 30) -> minimaal 7 kilo

of deze richtlijn:
Vrouwen met ondergewicht (BMI < 18,5) zouden tussen de 12 en 18 kilo moeten aankomen.
Vrouwen met een normaal gewicht (BMI 18,5 – 25) zouden tussen de 11 en 16 kilo moeten aankomen.
Vrouwen met overgewicht (BMI 25-30) zouden tussen de 7 en 11 kilo moeten aankomen

Mijn BMI was voordat ik zwanger raakte tussen de 20 en 21 ergens overigens...
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:43:43 #88
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71174324
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:37 schreef Lijnloos het volgende:
BJ, ik herken het ook wel deels, maar meer dat ik nu echt klaar ben met de vetjes op buik en billen dat ik als frummel er is echt heel erg strak op een goed gewicht wil komen (iv het startgewicht...) ik kan mij broeken op zich nog wel aan, maar soms zit het echt wel niet zo lekker... Alleen heb ik nog geen zw-broeken gevonden die ik leuk/mooi vind... En ik doe niet aan jurken of rokken, dus de keuzes is ook wat beperkt... Ach ik overleef het vast wel!
het enige verschil in deze, is dat ik al langer klaar was met mijn vetjes en juist een stabiel en mooi slank gewicht had bereikt...
het laatste half jaar was mijn gewicht stabiel tussen de 70 en 72 kg, (bij 185 cm) waar ik erg tevreden mee was...
dus dat is ook weer mijn doel NA de zwangerschap...
en tja ben 1 keer afgevallen, dus dat gaat me vast ook wel een 2e keer lukken, mocht het straks nodig blijken te zijn...
pi_71174601
Lijkt me lastig hoor, als je zo met je gewicht bezig bent geweest, en nu weer aankomt door een zwangerschap.

Voor mezelf moet dat wel lukken tussen de 11-16 kilo te blijven. Zat vorige week op +6.5 kilo

Mijn vriend belde me net gewoon op hoe het ging....die is een beetje geschrokken geloof ik.
Het is echt zo'n nuchtere harry, met een groot niet-zeuren gehalte.
Dus gister toen ik zei dat ik sterretjes zag enzo deed hij er in eerste instantie niet zoveel op.
Pas toen ik er om moest huilen viel het kwartje...

Ben nog steeds een beetje zweefie, en uitgerekend natuurlijk vandaag voor het eerst naar de zwangerschapsgym..... vanavond pas, dus wie weet voel ik me dan wel weer wat beter.

Oh ja en wie vroeg ook alweer naar de intake van de kraamzorg? Ik heb hem vorige week gehad. Hier komen ze in de 7e maand langs.
pi_71174707
Ik weet niet wat ik ben aangekomen.
Ik heb zelf geen weegschaal en de VK ook niet.

Ik weet alleen wat ik woog een paar maanden terug op een healthcheck van mijn werk.

Ik maak me er verder ook niet druk om, ik ben twee keer eerder bevallen en ook weer twee keer eerder weer teruggeplooid tot wat voor mij normaal is.

Ik draag nog steeds mijn gewone jeans. Ik draag lage heupjeans en ze zitten dus onder mijn buik. Ik heb wel al zwangerschapsshirts aan want die vallen mooi lang (anders piept er een stukje buik onder uit).
pi_71174971
Ahw Karin wat lief van je man dat ie nu toch wel even belt. Wel rustig aan doen hoor, en als je je vanavond nog steeds zweverig voelt zou ik die gym nog heel even skippen... of kan dat niet? En misschien iets zoutigs nemen om je minder zweverig te voelen? Beker cup-a-soup ofzo of andere bouillon misschien?

Ik weet wel wat ik weeg en ik word ook bij iedere controle gewogen enzo maar er is voor mij zelf geen pijl op te trekken omdat er zoveel vocht bij zit. Ik zie het wel weer na de zwangerschap. Eerst maar es bevallen

Wup! In mijn zwangerschapsbroeken (van de H&M) zit ook knoopsgatelastiek maar dat zit juist in die tailleband waar de normale knoop ook in zit zeg maar. De normale broekrand dus, niet in die buikflap. Misschien gewoon een nieuwe broek kopen en dan eentje die wel lekker te verstellen is? Niets aan als je kleding niet lekker zit

Ik voel mn meisje zo weinig vanaf 6 uur vanmorgen maar 2 keer gevoeld. Ben maar aan t turven geslagen. Wellicht lijkt het alleen maar zo en valt het best mee uiteindelijk. Hopen dat ze me straks even flink verbouwd van binnen
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71175072
Duchess, feli met je 35 weken mijlpaal Jammer dat je je zo beroerd voelt...

Sindell, geniet van je euforische stemming

Ymme, ik ben ook eerst ruim 1,5 kilo afgevallen. Toen langzaam weer op gewicht, en vanaf dat punt 8 kilo aangekomen, en weer bijna 2 kilo afgevallen Dus van start tot nu 6,5 kilo erbij, maar wel met kronkels Mijn vk weegt verder niet, ik vind het allang al prima.

Overigens net weer goedgekeurd, en, z0mg joechei, beeb is eindelijk een beetje gezakt! Nog niet helemaal vast in m'n bekken, maar wel genoeg ingedaald dat ik niet meer meteen plat hoef als m'n vliezen breken. (Vk: "Zo, die heeft nog een hoop vruchtwater... ik zal m'n laarzen maar meenemen als ik bij jou moet komen " ). Er zit vooruitgang in
En met het simpele zinnetje: "Alles wat er nu aan irritant gerommel en voorwerk gebeurt, scheelt je straks in tijd bij de bevalling" voel ik me ook in één klap een stuk beter.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:04:47 #93
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_71175095
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:32 schreef ymme het volgende:
Ik heb al vanaf week 9 postitiekleding aan.
Mijn gewone kleding past gewoon niet meer.
En kom ook niet aan, ben juist 1,5 kilo afgevallen.

Hebben meer dit gehad? Of heb ik gewoon een heel raar lijf.
Ymme dat had ik ook hoor Volgens mij niets om je zorgen over te maken.

Senna is er, eindelijk na die hele lange tijd Miss_sly en Fok_schaap van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Wat een mooie meid is ze!!
Make love, not war ☮
pi_71175172
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:01 schreef huuphuup het volgende:
Ahw Karin wat lief van je man dat ie nu toch wel even belt. Wel rustig aan doen hoor, en als je je vanavond nog steeds zweverig voelt zou ik die gym nog heel even skippen... of kan dat niet? En misschien iets zoutigs nemen om je minder zweverig te voelen? Beker cup-a-soup ofzo of andere bouillon misschien?

Ik voel mn meisje zo weinig vanaf 6 uur vanmorgen maar 2 keer gevoeld. Ben maar aan t turven geslagen. Wellicht lijkt het alleen maar zo en valt het best mee uiteindelijk. Hopen dat ze me straks even flink verbouwd van binnen
Ja ik kijk wel hoe het vanavond is, anders skip ik het inderdaad gewoon.

Joh dat is niet zo fijn dat je je meisje zo weinig voelt vandaag. Hopelijk deelt ze nog een paar rake klappen uit dan strakjes.
Hier heeft beeb juist aan de dextro energy gezeten, jemig de pemig wat een losgeslagen baby is dat zeg.
Hoe is het nu met je buik dan? Zag net in het sc topic dat je zo'n buikpijn had vannacht?
pi_71175191
Over dat afvallen maak ik mij ook geen zorgen.
Maar dat ik mijn eigen kleding niet meer aan kan, en al positiekleding draag. Dat vind ik zo gek.
En denk echt, dat ik de enigste ben in de wereld enzo
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:07:38 #96
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71175210
Senna! Wat een mooi meisje ben je! En wat een net gewicht en lengte ook!
Prachtige, lieve foto's!
miss, hopelijk went het leven als mama sneller dan het leven als zwangere! Geniet ervan, en veel sterkte met het herstel!

Verder heb ik een beetje half teruggelezen...
Karin, wat eng, die hyperventilatie.. niet vaker doen hoor!
kersjes, wat zwaar irritant dat je weer zo vaak moett spugen. ook een voor jou
ik las iets van een aantal goede echo's, geloof ik?
guus, heel veel plezier op akantie in aruba! en

ik ga vanmiddag even de vlos bellen, overleggen wat ik morgen met de bedrijfsarts ga bespreken... heb dit weekend redelijk wat harde buiken gehad, van eli optillen en zo, lig alweer twee dagen op de bank, en dat begint ook zijn kracht te verliezen... en het stomste is nog, dat ik zo mn best doe om de rugpijn te negeren, dat ik ook de buikplopjes "uitschakel"... dat is nu juist het enige gezellige aan die zw-schap

naja, word er niet blij van, maar wil ook niet alleenmaar klagen.
dus sorry, dames

kga iig vanmiddag even mn blije doos halen. als ik het niet vergeet
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71175246
Innepin, mooi zo dat het vk-bezoekje je weer heeft kunnen opbeuren.

Lijkt me een interessant schouwspel trouwens, een vk die bij je langskomt met de laarzen aan...filmpjes please strakjes?
pi_71175255
Zo ik ben weer terug van de echo en waar ik eerst dacht het niet zo erg te vinden dat ik morgen pas naar de gyn kan, vind ik het nu helemaal niet leuk Babylief is namelijk helemaal niet echt veel/goed gegroeid ten opzichte van de vorige groeiecho en nu moet ik nog tot morgen wachten om te horen wat de gyn er van zegt.. En misschien zegt hij juist wel dat het allemaal reuze meevalt maar ik maak me nu wel zorgen
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:10:58 #99
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71175325
Chan, hebben ze een verklaring voor de achterblijvende groei?
wel erg naar die onzekerheid
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71175336
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:08 schreef Chan het volgende:
Zo ik ben weer terug van de echo en waar ik eerst dacht het niet zo erg te vinden dat ik morgen pas naar de gyn kan, vind ik het nu helemaal niet leuk Babylief is namelijk helemaal niet echt veel/goed gegroeid ten opzichte van de vorige groeiecho en nu moet ik nog tot morgen wachten om te horen wat de gyn er van zegt.. En misschien zegt hij juist wel dat het allemaal reuze meevalt maar ik maak me nu wel zorgen
hmmm
Zeggen ze dan wel hoeveel de baby nu weegt?
Gelukkig kun je morgen bij de gyn terecht, dat duurt niet zo lang.
Voor vandaag, sterkte

En een knuffel voor Davinia, wat rot allemaal joh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')