oh ja hetzelfde eigk als de afgelopen twee dagen. Gerommel. Beetje gevoel als ongesteldheidskramp denk ik, ik heb dat zelf nog nooit gevoel eigk soort algeheel zeurderig gevoel en zo af en toe schiet er een krampje in.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ja ik kijk wel hoe het vanavond is, anders skip ik het inderdaad gewoon.
Joh dat is niet zo fijn dat je je meisje zo weinig voelt vandaag. Hopelijk deelt ze nog een paar rake klappen uit dan strakjes.
Hier heeft beeb juist aan de dextro energy gezeten, jemig de pemig wat een losgeslagen baby is dat zeg.
Hoe is het nu met je buik dan? Zag net in het sc topic dat je zo'n buikpijn had vannacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Innepin fijn dat je weer goedgekeurd benten wat ze zegt klinkt als een goeie deal
alles wat je nu dan uit moet zitten hoeft straks niet meer.
![]()
en over je smsjeomg haha wat idioot...
ahw get het zit jullie ook niet mee zegquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:08 schreef Chan het volgende:
Zo ik ben weer terug van de echo en waar ik eerst dacht het niet zo erg te vinden dat ik morgen pas naar de gyn kan, vind ik het nu helemaal niet leukBabylief is namelijk helemaal niet echt veel/goed gegroeid ten opzichte van de vorige groeiecho en nu moet ik nog tot morgen wachten om te horen wat de gyn er van zegt.. En misschien zegt hij juist wel dat het allemaal reuze meevalt maar ik maak me nu wel zorgen
en dat is dan weer heeeeeeeel lief van jouquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:14 schreef Lijnloos het volgende:
Chan, wat naar! Hopelijk kun je morgen wat meer info en duidelijheid krijgen bij de gyn.
BJ, ik snap inderdaad dat het heel anders is, maar ik probeerde op mijn eigen, niet handige manier een positief woord voor jou eruit te brengen/hart onder riem/ roosvicee te doen...
Ja welja joh! 2 topics is niet genoeg hoor, stel je voor dat iemand hem niet ziet...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:10 schreef ymme het volgende:
Ik heb zojuist een foto gemaakt van mijn buik.
Tjeeeee
(zal ik hem hier ook neer spammen?)
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
En zie hierboven de reden dat ik minder post de laatste dagen.![]()
![]()
![]()
![]()
Niet Ymme specifiek trouwens hoor, voor iemand dat gaat denken, maar ik ben zo snel aangebrand en geprikkeld.![]()
![]()
Zou dat nog een teken of mijlpaal kunnen zijn?
Haal 't wel weer weg hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja welja joh! 2 topics is niet genoeg hoor, stel je voor dat iemand hem niet ziet...
En zie hierboven de reden dat ik minder post de laatste dagen.![]()
![]()
![]()
![]()
Niet Ymme specifiek trouwens hoor, voor iemand dat gaat denken, maar ik ben zo snel aangebrand en geprikkeld.![]()
![]()
Zou dat nog een teken of mijlpaal kunnen zijn?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
meiden....
ff een vraagje; ik voel ineens iets onder in mijn buik...
het is net of er iets trilt... of zoals ik hier eerder las, of je een vlinder in je hand houdt..
en het zit helemaal onderin mijn buik,
alleen wel een beetje aan 1 kant...
is dit wat ik denk dat het is?? en zo ja, is het wel vaker dat het zich aan 1 kant centraliseert???
.....
Nee joh, niet voor mij doen... ik ben maar 1 user he... niet de enige!quote:
heb je ook al meubeltjes enzo???quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:23 schreef ymme het volgende:
Wij gaan straks de verf halen voor de kinderkamer
Een hele mooie kleur groen (niet fel maar ook niet heel licht) en pocorn (beigé achtig).
Gipsplaten voor 't plafon... En dan kan het beginnen.
We moeten dan alleen nog een vloer uitzoeken (zeil) dit vind ik het moeilijkste.
Waarschijnlijk is de kamer hier al klaar voor de 20ste week
Kan het me voorstellen dat je helemaal gelukkig bent enzo.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
ben helemaal![]()
![]()
nu....
(zak zo lekker weer op de bank met mijn boekje...)...
Ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
heb je ook al meubeltjes enzo???
wij hebben de kamer besteld, en we zijn dus ook al bijna zeker over ons behang..
(alleen de kleur nog niet)...
in onze vakantie, of net erna, willen we gaan klussen aan ons kamertje....
(dus over zo'n 6 weken ongeveer).
heb er nu al zin in
@BE; het voelt inderdaad ineens heel echt... heel bijzonder om dit te voelen..![]()
en ik ken dat sneller geirriteerd zijn, of sneller wat kattig zijn wel een beetje... heb me al een paar keer op mijn werk moeten inhouden en me niet van mijn liefste kant laten zien....![]()
Jij dacht een meisje bij mij!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:06 schreef Poppedein het volgende:
Guus en Poppejans een klein menneke in hun buukskes, wow!!Heerlijk dat alles goed leek op de echo, en wat 'echt" hè, dat je nu gewoon weet dat je kleine frummel EEN ZOON!! is! (Bij Guus was ik overtuigd van een jongen, wat had ik bij jou ook alweer gezegd poppejans??)
Ja, zeker weten hoor! Echt gaaf hequote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
meiden....
ff een vraagje; ik voel ineens iets onder in mijn buik...
het is net of er iets trilt... of zoals ik hier eerder las, of je een vlinder in je hand houdt..
en het zit helemaal onderin mijn buik,
alleen wel een beetje aan 1 kant...
is dit wat ik denk dat het is?? en zo ja, is het wel vaker dat het zich aan 1 kant centraliseert???
.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |