abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:04:08 #126
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71179030
meiden....

ff een vraagje; ik voel ineens iets onder in mijn buik...
het is net of er iets trilt... of zoals ik hier eerder las, of je een vlinder in je hand houdt..
en het zit helemaal onderin mijn buik,
alleen wel een beetje aan 1 kant...

is dit wat ik denk dat het is?? en zo ja, is het wel vaker dat het zich aan 1 kant centraliseert???

.....

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71179054
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
meiden....

het is net of er iets trilt... of zoals ik hier eerder las, of je een vlinder in je hand houdt..

is dit wat ik denk dat het is?? en zo ja, is het wel vaker dat het zich aan 1 kant centraliseert???

.....

Je hebt je kind voor het eerst gevoeld...

pi_71179065
BE Gij hormonster
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:06:58 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71179122
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:56 schreef ymme het volgende:

[..]

Haal 't wel weer weg hoor.
Nee joh, niet voor mij doen... ik ben maar 1 user he... niet de enige!
En dan zou ik hem nog eerder uit de SC halen dan hier. Hier is het nog enigszins on-topic. Maar nogmaals, niet alleen voor mij doen...
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:08:38 #130
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71179173
zou het???

*durf het nog niet echt te geloven....*
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:10:01 #131
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71179212
ik denk ook dat je misschien je kindje wel gevoeld hebt BJ
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:13:57 #132
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_71179335
-knip-

[ Bericht 95% gewijzigd door Burdie op 21-07-2009 14:20:30 ]
KuikenGuppy
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:15:10 #133
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71179368
Jemig Chan, wat sneu dat je je nu zo'n zorgen zit te maken. Waardeloos dat er geen enkele arts beschikbaar was om de resultaten van de echo met je te bespreken. Hopelijk is het voor jou snel morgen (lekker veel idd) en zul je gerustgesteld kunnen worden

Davinia toch.., zo'n rugpijn. En echt veel hoop dat het overgaat zit er niet in begrijp ik, aaangezien dat de vorige keer ook niet was? Ook voor jou een . En misschien maakt de blije doos je wel weer blij

BE, ik begrijp wel wat je bedoelt. Waar ik irl ook gauw overal bovenop spring probeer ik het nu langs me heen te laten gaan omdat ik anders vrees voor een uitbarsting waar ik later natuurlijk enorm spijt van krijg. Bovendien kan ik mijn energie wel beter gebruiken op het moment, alles kost veel meer moeite en kracht. Online heb ik vanwege gebrek aan tijd - en (vooruit, daar issie weer:) energie 9 van de 10 keer ook niet de puf en zin om ergens op in te gaan, ook niet op iets waar ik me normaal gesproken aan rot zou ergeren. Ik ben nu zoveel milder
Maar ja, ik ben jou niet en al helemaal geen mod. Vergelijking slaat dus eigenlijk nergens op
Anyway......ben je al naar de kapper geweest???
Ik wel, het is nu roodachtig,
Dit keer ga ik met verzorgd haar met mijn pasgeboren baby op de foto
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:16:46 #134
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71179431
BJ, dat klinkt helemaal echt
Gaaf he?
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:18:59 #135
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71179498
denken jullie het ook echt....

wat een bijzonder gevoel zeg... een soort van gekriebel... en dan in mijn onderbuik...
lag rustig op de bank een boek te lezen.. en toen voelde ik het ineens...
.. heel bijzonder...

en dat het een beetje aan 1 kant is, das dus niet vreemd???
pi_71179503
BJ voelt BJ-beeb Leuk hah?

En nee, het is niet raar dat je het aan 1 kant voelt. Je beebje is nu nog zo klein in verhouding met later. Als de mijne zich nu beweegt, voel ik het overal, omdat ze zichzelf dan aan de kant drukt zeg maar. Bij jouw beebje is dat nog niet, die heeft genoeg plek.

Het kan wel zo zijn dat je het morgen of vanavond ofzo op een andere plek voelt. Maar ik voelde het in het begin eigenlijk altijd op ongeveer dezelfde plek. Daar lag ze blijkbaar het lekkerst
Lotte!
Noah!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:20:47 #137
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71179566
Nee meid, jij hebt kennis gemaakt met baby in je buik
en dat gevoel word alleen maar zuiverder en sterker.

@ kersjes altijd fijn fris gekapt op de foto met je pasgeborene
pi_71179580
BJ! Hoera! Leuk he!
En ja, dat het aan een kant is kan wel kloppen, ten eerste is je kindje nog heel klein, en beslaat het nog niet je hele buik zeg maar. en zelfs nu voel ik het nog aan 1 kant hoor, het heeft immers niet als een inktvis overal armen en benen.

BE, niks hormonaals aan lijkt me, jij zegt gewoon wat anderen denken. Best fijn soms!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:22:44 #139
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71179633
ben helemaal nu....

(zak zo lekker weer op de bank met mijn boekje...)...
pi_71179672
Wij gaan straks de verf halen voor de kinderkamer
Een hele mooie kleur groen (niet fel maar ook niet heel licht) en pocorn (beigé achtig).
Gipsplaten voor 't plafon... En dan kan het beginnen.

We moeten dan alleen nog een vloer uitzoeken (zeil) dit vind ik het moeilijkste.
Waarschijnlijk is de kamer hier al klaar voor de 20ste week
pi_71179703
Ietwat laat in dit topic misschien, maar, miss_sly en schaap gefeliciteerd met jullie dochtertje Senna!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:26:37 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71179755
Ik ben nu veel feller dan de vorige keer bij Sasha Kersjes, de hele zwangerschap al, dus ik vind het wel wennen. Meestal ga ik op mijn handjes zitten, maar soms kan ik het even niet laten. Sorry Ymme!

Haha, jij hebt ook daad bij kappers-woord gevoegd dus? Ik ook. Het is hier kort en ik twijfel nog even over wel of niet kleuren. Er zit een flinke uitgroei nu, maar ik weet niet goed wat voor kleur ik dan zou willen. Lichtbruin of toch rood of... of... dus ik wacht nog maar even. Ik ben al zo ontzettend blij met hoe het nu zit.

BJ, wat gaaf he! Toch weer net een tikkie echter zo!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:27:15 #143
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71179771
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:23 schreef ymme het volgende:
Wij gaan straks de verf halen voor de kinderkamer
Een hele mooie kleur groen (niet fel maar ook niet heel licht) en pocorn (beigé achtig).
Gipsplaten voor 't plafon... En dan kan het beginnen.

We moeten dan alleen nog een vloer uitzoeken (zeil) dit vind ik het moeilijkste.
Waarschijnlijk is de kamer hier al klaar voor de 20ste week
heb je ook al meubeltjes enzo???

wij hebben de kamer besteld, en we zijn dus ook al bijna zeker over ons behang..
(alleen de kleur nog niet)...
in onze vakantie, of net erna, willen we gaan klussen aan ons kamertje....
(dus over zo'n 6 weken ongeveer).
heb er nu al zin in

@BE; het voelt inderdaad ineens heel echt... heel bijzonder om dit te voelen..
en ik ken dat sneller geirriteerd zijn, of sneller wat kattig zijn wel een beetje... heb me al een paar keer op mijn werk moeten inhouden en me niet van mijn liefste kant laten zien....
pi_71179799
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
ben helemaal nu....

(zak zo lekker weer op de bank met mijn boekje...)...
Kan het me voorstellen dat je helemaal gelukkig bent enzo.
Je eerst keer, leven voelen in je buik. Lijkt zo super gewoon.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:30:11 #145
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71179864
kun je geen mooi zomerse kleur aan je haar toevoegen Be?
Blonde lokken ofzoiets,noem ook maar wat hoor.

Hier heb ik m'n haar laten knippen het laatste weekend van juni, en eigenlijk zou ik het nu weer moeten laten knippen.
Heb echt het gevoel dat m'n haar nu veel sneller groeid, en ook is het dikker dan normaal.
ga dat nog missen straks
pi_71179932
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:27 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

heb je ook al meubeltjes enzo???

wij hebben de kamer besteld, en we zijn dus ook al bijna zeker over ons behang..
(alleen de kleur nog niet)...
in onze vakantie, of net erna, willen we gaan klussen aan ons kamertje....
(dus over zo'n 6 weken ongeveer).
heb er nu al zin in

@BE; het voelt inderdaad ineens heel echt... heel bijzonder om dit te voelen..
en ik ken dat sneller geirriteerd zijn, of sneller wat kattig zijn wel een beetje... heb me al een paar keer op mijn werk moeten inhouden en me niet van mijn liefste kant laten zien....
Ja.
We hebben meubels van iemand die het al gekocht had en achteraf helemaal geen kinderen kon krijgen.
En haar is er vandoor gegaan. Wij vonden dit z'n mooie kamer, dat we het voor weinig mochten overnemen. Geluk bij een ongeluk dus.
pi_71180067
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 07:06 schreef Poppedein het volgende:

Guus en Poppejans een klein menneke in hun buukskes, wow!! Heerlijk dat alles goed leek op de echo, en wat 'echt" hè, dat je nu gewoon weet dat je kleine frummel EEN ZOON!! is! (Bij Guus was ik overtuigd van een jongen, wat had ik bij jou ook alweer gezegd poppejans??)

Jij dacht een meisje bij mij!
Je hebt vast heeeel veel bij gelezen dan haha
Veel plezier in Nijmegen, leuk!

Ik ga nu ook even dit nieuwe topic verder bijlezen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71180089
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
meiden....

.....

Ja, zeker weten hoor! Echt gaaf he
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71180174
Oh BJ dat klinkt als een BeebJe! Gaaf joh! Ik zit nu op ongeveer anderhalve week sinds de "eerste keer" en begin het steeds vaker op te merken... Echt te gek dit!!

BE, je mag best wat feller/ aangebrand zijn hoor! Ook dat hoort erbij!!!

Wat zijn jullie al ver met kamertjes! Wij moeten wachten tot de dakkapel op zolder erop zit wat volgens de laatste schatting nog 16 weken kan duren. Dan pas kunnen de meubels en zooi uit onze werkkamer naar zolder en kunnen we behangen, verven, inrichten, knutselen, wegdromen daaro... Best frusto dat het nog zo lang gaat duren, maar heb me er een beetje bij neergelegd. En tgen de tijd heb ik waarschijnlijk geen puf meer om ook
maar iets te doen, dus mag lief zich met opa's en oma's vermaken!
pi_71180463
Senna is er!! Gefeliciteerd miss_sly en schaap!

Ik heb heel wat gemist zie ik! We hebben hier 3 weken vakantie, dus echt veel Fok!ken zal ik niet meer doen, veels te druk met dagjes weg enzo

Met mij is alles goed. Vanochtend bij de vlos geweest en het was prima. Over 4 weken weer een afspraak.

BJ! Je voelt de kleine al!!! Tof!!

Over de kamer. We hebben nog helemaal niks gekocht of gedaan. We krijgen over 3/4 weken een dakkapel over de breedte van het huis (badkamer en slaapkamer) en pas daarna gaan we kijken waar onze kleine komt te slapen. We zijn wel wezen kijken, maar na de 20wk echo gaan we ons pas echt druk maken.

Allemaal een dikke knuffel en succes enzo
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')