quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
meiden....
ff een vraagje; ik voel ineens iets onder in mijn buik...
het is net of er iets trilt... of zoals ik hier eerder las, of je een vlinder in je hand houdt..
en het zit helemaal onderin mijn buik,
alleen wel een beetje aan 1 kant...
is dit wat ik denk dat het is?? en zo ja, is het wel vaker dat het zich aan 1 kant centraliseert???
.....
Nee joh, niet voor mij doen... ik ben maar 1 user he... niet de enige!quote:
heb je ook al meubeltjes enzo???quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:23 schreef ymme het volgende:
Wij gaan straks de verf halen voor de kinderkamer
Een hele mooie kleur groen (niet fel maar ook niet heel licht) en pocorn (beigé achtig).
Gipsplaten voor 't plafon... En dan kan het beginnen.
We moeten dan alleen nog een vloer uitzoeken (zeil) dit vind ik het moeilijkste.
Waarschijnlijk is de kamer hier al klaar voor de 20ste week
Kan het me voorstellen dat je helemaal gelukkig bent enzo.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
ben helemaal![]()
![]()
nu....
(zak zo lekker weer op de bank met mijn boekje...)...
Ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
heb je ook al meubeltjes enzo???
wij hebben de kamer besteld, en we zijn dus ook al bijna zeker over ons behang..
(alleen de kleur nog niet)...
in onze vakantie, of net erna, willen we gaan klussen aan ons kamertje....
(dus over zo'n 6 weken ongeveer).
heb er nu al zin in
@BE; het voelt inderdaad ineens heel echt... heel bijzonder om dit te voelen..![]()
en ik ken dat sneller geirriteerd zijn, of sneller wat kattig zijn wel een beetje... heb me al een paar keer op mijn werk moeten inhouden en me niet van mijn liefste kant laten zien....![]()
Jij dacht een meisje bij mij!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:06 schreef Poppedein het volgende:
Guus en Poppejans een klein menneke in hun buukskes, wow!!Heerlijk dat alles goed leek op de echo, en wat 'echt" hè, dat je nu gewoon weet dat je kleine frummel EEN ZOON!! is! (Bij Guus was ik overtuigd van een jongen, wat had ik bij jou ook alweer gezegd poppejans??)
Ja, zeker weten hoor! Echt gaaf hequote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
meiden....
ff een vraagje; ik voel ineens iets onder in mijn buik...
het is net of er iets trilt... of zoals ik hier eerder las, of je een vlinder in je hand houdt..
en het zit helemaal onderin mijn buik,
alleen wel een beetje aan 1 kant...
is dit wat ik denk dat het is?? en zo ja, is het wel vaker dat het zich aan 1 kant centraliseert???
.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |