abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71169935
Hoi Poppedein. Fijn dat alles goed met je gaat ondanks de dikker wordende pootjes. Veel plezier in Nijmegen.

Karin goed op jezelf passen hoor. Dat klinkt niet echt tof.

Icantrix Ik zie het al helemaal voor me zo'n katteninvasie op je buik.
Dat je daar echt niet wakker van bent geworden joh.

Sindell ook een goede echo en wat fijn om te horen dat de kritieke fase voorbij is. Nu kan je natuurlijk lekker gaan shoppen om het eens goed te vieren.

Ymme Lol. Volgens mij was je erg moe meis.

Miss Sly wat een prachtig en vertederend meisje heb je daar gekregen. Met behoorlijk wat haartjes al.
Ik word er echt helemaal emo van echt.

Dames wij krijgen gewoon ook zoiets moois snik.
Bij mij duurt dit gewoon nog max 3,5 weken. Ik kan wel huilen hoeveel ik eigenlijk al van m'n buik hou eigenlijk. Ik ben gewoon zo benieuwd naar haar.
Zodadelijk nog even lekker freutelen met de kinderwagen. Ik was tot de ontdekking gekomen dat ik het beddegoed voor in de wagen nog niet gewassen en gestreken had. Ook meteen maar alvast even opmaken enzo.

Ow ja guus Heel veel plezier op Aruba.
pi_71169989
Urla!
Jouw post over het houden van je buik, van je kleine meisje, daarin hakt er zomaar ineens in hier...
Hoe de komende weken ook zullen verlopen voor mij, ik durf met recht te zeggen dat ik zó fijn zwanger ben (geweest) ik heb tot nu toe zó genoten van het groeien en het heerlijke contact met het wezentje in mij... Ik vind het zo onvoorstelbaar hoe afschuwelijk veel je kunt gaan houden van iemand die je nog nooit echt ontmoet hebt..ons meisje! Als ik dan Senna zo zie verlang ik alleen nog maar meer naar dr! Ik vind t zó heerlijk om dr bij me te hebben, meer liever nog dan dat hou ik r straks heel héél dicht tegen me aan!

Heel veel succes voor jou, inderdaad nog maar uiterlijk 3,5 week.. maar ik hoop veel eerder voor je!

Voor Innepin en Nijna ook een hele dikke Zet m op die laatste (zware) dagen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 21 juli 2009 @ 08:08:32 #28
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71170006
Senna Heerlijk dat ze er eindelijk is, ik ben heel benieuwd naar de verhalen van Miss_Sly....

Lamstraal, gefeliciteerd!

Rocka, dat valt allemaal wel mee toch? Ze gaat echt niet met een witte handschoen aan over je kastjes strijken hoor

Poppedein, wat ben je druk en vol plannen! Ach, nu gaat het nog wat gemakkelijker he, maar vergeet je niet ook nog even te relaxen tijdens je verlof? Even wat loze "jij-tijd" inbouwen?

Ik weet niet wat ik had, maar heb gister de rest van de avond en tot zeker 'n uur of 3 vannacht weer zo vaak met m'n hoofd in de emmer gehangen. Gelukkig toch nog wat slaap kunnen pakken, net een beschuitje gegeten dat erin is gebleven en ik voel me brak maar ben niet meer misselijk
En de opvliegers die ik had waardoor ik het bed zowat uitdreef zijn ook weer voorbij. Wat het nou geweest is? Geen idee, vast iets hormonaals ofzo
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 21 juli 2009 @ 08:10:14 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71170018
Gefeliciteerd Lamstraal!

Hier mijn eerste echt verlofdag en die heeft te weinig uren geloof ik.
Nu zo eerst naar de mondhyg en dan naar huis, de doos met kleertjes uitzoeken, inventariseren wat ik nodig heb, dan naar de stad, shoppen, kapper (ik ben mijn haar zooooooo zat) thuis het kamertje inruimen en nog een paar dingen doen.
Oh, en ik wil ook nog ergens tussendoor slapen.

Maar het is wel echt heel erg lekker hoor, een hele dag gewoon helemaal voor mezelf. Niets en niemand om rekening mee te houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 21-07-2009 08:16:59 ]
  dinsdag 21 juli 2009 @ 08:14:28 #30
24188 Belana
kloon van belana
pi_71170048
wat een geweldige lieve foto's van Senna en haar papa en mama
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 juli 2009 @ 08:15:43 #31
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71170056
Miss_sly en fokschaap, gefeliciteerd!! Wat een poppie

Lamstraal gefeliciteerd met je a.s. vaderschap!
pi_71170066
Goeiemorgen

Huup lekker op tijd wakker zeg! Nog steeds zo aan het nachtbraken elke keer?

Poppedein gezellig dat je terug bent En feestze

Rocka succes met de intake. Maar komen ze bij jou ook langs dan? Hier doen ze dat alleen als het je 1e kindje is. Heb je vannacht trouwens wat leuker gedroomd?

Lamstraal van harte gefeliciteerd!

Urla bijzonder is dat he, zoooveel van iemand kunnen houden die je nog nooit ontmoet hebt

Innepin ik hoop voor je dat de poffertjes vannacht toch nog iets anders voor elkaar gekregen hebben behalve je misselijk maken..

Ik heb strakjes weer een groeiecho, ben benieuwd. De afspraak met de gyn is morgen pas want dat kon ivm vakantie niet vandaag, dus morgen wordt er pas iets zinnigs over de echo gezegd... maar nou ja.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 08:17:41 #33
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71170073
Lekker BE, neem het ervan!

En de kapper is een goed idee, ik ga binnenkort mijn haar ook weer laten verfen (en Huup ook ). Grijze haren moeten WEG
Vorige zwangerschap had ik mezelf een beetje laten verslonzen omdat ik me zowel geestelijk als lichamelijk zo verrrot voelde Met als gevolg: alle foto's waar ik met baby-Devin opsta heb ik foeilelijke pikzwarte uitgroei in mijn oranjeblonde haar
pi_71170134
Dankje Poppedein. Je bent lief. Ook de andere meiden bedankt voor de lieve reacties. Ik vond ze erg fijn om te lezen. Ik ben sinds gisteren ook zo'n emomuts dat ik me met mezelf gewoon geen raad weet.

Lamstraal. Proficiat met je aankomende papaschap. Spannend zeg

Be geniet lekker van je verlof. Je hebt het dubbel en dwars verdient.

Kersjes Fijn dat de misselijkheid minder is. En die opvliegers heel herkenbaar hoor. Ik dacht eerst dat ik in de overgang zat dan dat ik zwanger was.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 08:25:47 #35
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_71170160
Gefeliciteerd met Senna!

Eindelijk, eindelijk, eindelijk is ze er dan!!!

Geniet ervan, paps en mams, van jullie prachtige dochter!!!

Ik wens jullie heel veel geluk samen.

[ Bericht 6% gewijzigd door renzell op 21-07-2009 08:40:54 ]
pi_71170165
Ow Miss gefeliciteerd met je prachtige dochter Senna......
Schaap ook gefeliciteerd....
pi_71170167
Senna wat is ze mooi!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 08:28:38 #38
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71170193
Chan, succes bij de echo straks!

Urla, gekke dingen zijn die hormonen toch he?
pi_71170246
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 08:28 schreef Kersjes het volgende:
Chan, succes bij de echo straks!

Urla, gekke dingen zijn die hormonen toch he?
Jah behoorlijk. Ik zit hier weer bijna te grienen, maar ik weet niet eens waarom.
  Jubileum moderator dinsdag 21 juli 2009 @ 08:42:59 #40
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71170363
Senna

Ze is prachtig!

[ Bericht 66% gewijzigd door Lois op 21-07-2009 08:53:27 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71170367
Lamstraal, van harte

Chan, succes met de echo.

Poppedein, have fun in Nijmegen!

Ik ga zo de auto in, kijken of ik nog een uur kan rijden... zie er best wel tegenop, maar dit is echt het laatste wat nog moet gebeuren (crematie). Alles rustig in de buik enzo verder.
Fake it till you make it...
  dinsdag 21 juli 2009 @ 08:47:51 #42
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_71170420
Miss-sly en fokschaap: gefliciteerd met de geboorte van Senna, wat een moppie!
pi_71170521
Oh, ik lees pas net dat miss_sly en schaap ouders zijn geworden

Gefeliciteerd met jullie prachtige meisje

enne Sindell, een datumtweeling Hoewel ik volgende week donderdag pas voor de termijnecho ga dus misschien dat mijn datum nog bijgesteld wordt.
pi_71170585
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 08:43 schreef Nijna het volgende:
Ik ga zo de auto in, kijken of ik nog een uur kan rijden... zie er best wel tegenop, maar dit is echt het laatste wat nog moet gebeuren (crematie). Alles rustig in de buik enzo verder.
Sterkte!

Ik mag ook een uur vandaag, en ivm crematie. Mijn moeder komt op Thijs passen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:03:08 #45
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71170586
Gefeliciteerd Lamstraal! Eng en leuk tegelijk is een goede omschrijving

Je bent altijd welkom om hier mee te kletsen, maar er is ook een speciaal papa-topic. Ik zal even voor je zoeken. gevonden.

[ Bericht 13% gewijzigd door Ca.ra op 21-07-2009 09:08:13 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71170637
Goedemorgen allemaal!

Miss_Sly en schaap, wat een prachtige dochter. Ik kon gisteren door omstandigheden niet meer online komen, maar heb veel aan jullie gedacht. En nu lees ik dat jullie gewoon een ongelooflijk mooi meisje op de wereld hebben gezet! Toen ik hier een maand of 5 geleden aanhaakte in dit topic had je best wat moeite met jezelf en het genieten van je zwangerschap. We hebben je langzaam op je roze wolk zien klauteren en nu is je mooie meisje er gewoon. Ik moet er hier op mijn werk gewoon van grienen... zo mooi Héél veel geluk samen!!

En aan de andere LLM: doe es , dit smaakt naar meer. Wij willen babies!!!

Karin, doe je rustig meid! Dit klinkt niet fijn!

Poppedein, daar ben je weer, gezellig!!

Lamstraal, gefeliciteerd! Leuke naam ook voor een aanstaande vader

Vanavond een 3D echo. Ja alwéér! De vorige keer was zo leuk dat we dachten: ik ben maar één keer zwanger, we doen het gewoon nog een keer!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:07:00 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_71170642
Sly, schaap, gefeliciteerd met jullie mooie meisje!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:21:23 #48
100412 mefke79
komt goed!
pi_71170844
mogguh...(ja, die goede laat ik er af..ik ben zooo moe). Effe een vraagje: hoe draai je in bed om zonder dat het pijn doet? Mijn bekken is langzaam een gammel geheel aan het worden en vooral draaien in bed is niet prettig. Buik zit niet in de weg, maar het draaien zelf is gewoon pijnlijk.

Poppedein: veel plezier in Nijmegen! Ik zou ook gaan, maar ben met de voorspelde warmte wel blij dat ik niet ga, mijn voeten zwellen al weer op.
Chan, echo vandaag, succes!
Ik zag ook nog een paar goede echo's van gisteren, fijn!
En lamstraal, gefeliciteerd!
Kersjes, gelukkig voel je je wat beter, hopelijk blijft het zo.
En LLM'ers gewoon een voor jullie.

Oja, mede 17 september dames, er staan er nog maar 12 boven ons! Ieks..

Trouwens, ik heb in mijn papieren van de kraamzorg staan dat ze in de zevende maand langs gaan komen, moet ik dan rekenen op na week 32? Ik heb namelijk nog helemaal niets gehoord en twijfel of ik ze nou zelf moet gaan bellen of gewoon kan afwachten.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71170983
McLaura, ook voor jou sterkte vandaag .

Mefke, je kan het nog even afwachten, maar je kan ook altijd even bellen... (echt een antwoord waar je niks aan hebt dus... ).

Zij die zich in de auto gaan installeren (op een dikke badhanddoek, je weet maar nooit) groeten jullie. Vluchtkoffertje en alles gaat mee, we gaan niet onvoorbereid op pad en dan zien we het wel... Kom me wel weer een keer melden in de loop van de middag ofzo, als ik thuis kom denk ik dat ik eerst even op bed ga namelijk...
Fake it till you make it...
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:30:35 #50
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_71171003
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:21 schreef mefke79 het volgende:
mogguh...(ja, die goede laat ik er af..ik ben zooo moe). Effe een vraagje: hoe draai je in bed om zonder dat het pijn doet? Mijn bekken is langzaam een gammel geheel aan het worden en vooral draaien in bed is niet prettig. Buik zit niet in de weg, maar het draaien zelf is gewoon pijnlijk.

Trouwens, ik heb in mijn papieren van de kraamzorg staan dat ze in de zevende maand langs gaan komen, moet ik dan rekenen op na week 32? Ik heb namelijk nog helemaal niets gehoord en twijfel of ik ze nou zelf moet gaan bellen of gewoon kan afwachten.
Mefke, ik weet niet of het bij jou helpt, maar bij mij helpt het om:
op je rug rollen, knieen omhoog, knieen naar de kant kantelen waarin je wilt liggen, met je beide handen je gestel ondersteunen en nu je kont naar achteren duwen en HOPPA je ligt op je zij. (jaaaa, het mag wat tijd kosten).....Het moet wel allemaal met beleid gaan, na een paar dagen gaat het dan allemaal minder pijn doen.... Van je zij komen gaat overigens hetzelfde bij mij: eerst de knieeen omhoogen dan ondersteunend met je handen/armen je reet draaien.
Of het helpt voor jou, weet ik niet. Na honderd tips via fysio en VK kreeg ik deze van mijn zus en die hielp bij mij iig....

Hier overigens ook nog niets gehoord van de kraamzorg (30wk), mijn VK zegt me dat het vanzelf komt.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')