abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:22:28 #161
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71181797
Chan, het er gewoon op wagen joh!
Ook al "mislukt" het, er is toch niemand die naar jou gaat kijken als je straks met je baby rondhuppelt
.... met gevoel voor drama....
pi_71181916
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:13 schreef huuphuup het volgende:
De kinderwagen hadden we wel al heel snel gekocht maar das omdat we daar tegen een goeie aanbieding aanliepen van 350,- afgeprijsd naar 75,- laatste exemplaar in doos
oeh, zo'n aanbieding wil ik ook
pi_71181979
Haha nou toevallig viel het me vorige week op dat ik zoveel bekijks van mannen had dat ik ging denken dat ze mn dikke buik allemaal niet zagen of zo
Nou ja ik heb het nog maar een keer eerder zelf geverfd en toen werd het oranje (inclusief mn hoofdhuid..) dus dat was niet zo'n succes Sindsdien altijd bij de kapper laten doen, maar ik heb een tijd geleden weer verf gekocht en misschien moet ik het maar gewoon doen ja Al was het maar alleen voor de afleiding

Vandaag nog misselijk geweest kers? Hopelijk niet en ik hoop vooral ook voor je dat het nu eens echt wegblijft!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:28:12 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71182010
Bar, idd is dat spul er wel tegenwoordig, maar ik ben bang dat ik er dan te veel lokjes in doe, of te weinig of weetikveel...

Chan, zowel bij Sasha als deze keer geen gekke verf-effecten gehad.
pi_71182181
Even een want BJ voelt Beeb

Oh en over de kinderkamer: wij zijn heel vroeg begonnen omdat mijn hormonen mij dat commandeerden En daar ben ik achteraf erg blij om, want ik moest en zou zo nodig een muurschildering zelf maken, en dat had ik later in de zwangerschap nooit meer zo gekund.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:34:16 #166
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71182232
Chan, toen ik inmiddels alweer 13 jaar geleden mijn allereerste e-mailadres ooit aanmaakte had ik net een paar dagen ervoor mijn haar ontkleurd. Mijn mailadres wortelkop@hotmail.com is helaas al jaaaaaren niet meer in gebruik, maar beschtijft wel heel goed hoe ik er toen bijliep
Een beetje zoals BE's plaatje zeg maar

Misselijkheid is na vannacht gelukkig weer over, heb niet meer hoeven overgeven thank god!
Ik krijg wel steeds vaker een mond vol maagzuur dat ik dan met pijn en moeite weet terug te dringen, yuk
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:34:53 #167
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71182260
over teveel of te weinig gesproken

tas ziekenhuis;

Je neemt mee:
kleding voor jezelf
kleding voor de baby
kleding voor/tijdens het bevallen (al weet ik nog dat ik al vrij snel het shirt weer uitdeed ivm de warmte)
tijdschriften/boek (kan me alleen niet herrinneren of ik dat nu ook toen meegenomen had, volgens mij niet)
camera, en volle batterij en lege kaart
de maxi cosi anders krijg je je kind niet eens mee.
toilettas

eetwaar doe ik niet aan, kan me nog herrinneren dat ik alles weer uitspuugde.
drinken heb ik toen wel gemist, dus nu maar genoeg meenemen. (appelsap)

zie ik nu iets over het hoofd of zal ik dit in de tas proppen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71182337
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:13 schreef Chan het volgende:
Oeh Ymme dan weet jij vast wat het risico is van je haar verven tijdens de zwangerschap? Ik hoor nogal eens van die verhalen dat het heel anders uitpakt dan normaal.. Klopt dat? Ik wil zooo graag verven maar ik durf niet zo goed..
Je haar kan inderdaad anders reageren op chemische haar producten.
Normaal is mijn haar heel snel blond, maar ditmaal ging het wat moeizamer.

Ik zou het sowiezo eerst proberen op een klein plukje haar dat niet zo in het zicht zit.

Ook is het zo, dat van licht naar donker (als is dit maar 2 tinten) meestal wel goed uitpakt met verven. Of als je je haar in ongeveer de zelfde tint wilt verven.

Maar van donkerblond naar lichtblond bijvoorbeeld, altijd eerst uitproberen op een klein plukje haar.
pi_71182377
Ben weer thuis met kind in buik hoor. Ik ben nog nooit zo emotioneel geweest op een crematie/begrafenis. Terwijl de overledene nou niet echt iemand was met wie ik veel had zeg maar. Ik was er voor mn vriendinnetje. Maar wel goed dat ik ben geweest.
Heb de koffie op het eind maar overgeslagen, had even genoeg tranen gelaten enzo.

Huup, badhanddoek zit wel lekker, voor kleine stukjes doe ik het niet hoor, dan maar een plens in mn bekleding. Overigens had ik zelfs nog een vuilniszak in mn portier gestopt...
Zelf hartje horen door op je buik te luisteren lijkt me een hele kunst...

Bar, je kan het maar klaar hebben...

Duch

Innepin, zie je haar al komen met haar laarzen... . Lekker dat beeb wat gezakt is!

Chan, lastig dat je dan een dag moet wachten hopelijk valt het mee...

BJ

Bar dat lijkt aardig volledig! Misschien iets van sultana/liga voor je lief?

Ik heb even mn relax momentje, mn moeder houdt zich bezig met de kleine dame en ik lig/hang even op bed.
Fake it till you make it...
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:38:53 #170
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71182405
Bar, drinken krijg je heus wel in het ziekenhuis hoor! En je vriend ook. M. werd iig regelmatig voorzien van een drankje en hij heeft mijn lunch ook onder mijn neus zitten oppeuzelen. Had ik op het moment zelf trouwens niet eens door, ik had het druk enzo

Verder iets van slippers, pantoffels ofzo?
Labello voor de gebarsten lippen door al het puffen.
Grote mega-onderbroek voor na de bevalling.
Deken/doek voor de baby.
pi_71182410
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:28 schreef Brighteyes het volgende:
Bar, idd is dat spul er wel tegenwoordig, maar ik ben bang dat ik er dan te veel lokjes in doe, of te weinig of weetikveel...

Chan, zowel bij Sasha als deze keer geen gekke verf-effecten gehad.

Eerst een paar plukjes doen.
Substantie bewaren, als je er meer wilt, kun je dit altijd nog doen.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:40:53 #172
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71182480
Nijna, klinkt als een zware dag. Heeft al het huilen je wel een beetje opgelucht nu?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:41:06 #173
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71182488
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:37 schreef Nijna het volgende:
Ben weer thuis met kind in buik hoor. Ik ben nog nooit zo emotioneel geweest op een crematie/begrafenis. Terwijl de overledene nou niet echt iemand was met wie ik veel had zeg maar. Ik was er voor mn vriendinnetje. Maar wel goed dat ik ben geweest.
Heb de koffie op het eind maar overgeslagen, had even genoeg tranen gelaten enzo.

Huup, badhanddoek zit wel lekker, voor kleine stukjes doe ik het niet hoor, dan maar een plens in mn bekleding. Overigens had ik zelfs nog een vuilniszak in mn portier gestopt...
Zelf hartje horen door op je buik te luisteren lijkt me een hele kunst...

Bar, je kan het maar klaar hebben...

Duch

Innepin, zie je haar al komen met haar laarzen... . Lekker dat beeb wat gezakt is!

Chan, lastig dat je dan een dag moet wachten hopelijk valt het mee...

BJ

Bar dat lijkt aardig volledig! Misschien iets van sultana/liga voor je lief?

Ik heb even mn relax momentje, mn moeder houdt zich bezig met de kleine dame en ik lig/hang even op bed.
Nijna
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:45:45 #174
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71182651
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:13 schreef huuphuup het volgende:

voor BJ-beebje wat superleuk voor je dat was echt je kindje hoor! Ik herken dat "aan 1 kant" wel, ik voelde het heel lang alleen links onder en daardoor dacht ik eerst dat het misschien gewoon mn darm was ofzo. Geniet ervan meid!

Bij mij is het ook links-onder en ik ben dr ook zo blij mee....

allemaal bedankt voor de lieve reacties en jompels...

word er helemaal een beetje emotioneel van...(en das dan ook direct de 1e keer)...

ben ff helemaal ego en alleen maar met mezelf en mijn buik bezig merk ik....

@vlindur; wat fijn dat je ook weer goedgekeurd bent!!
@chan, sterkte met afwachten....
@Nijna een dikke knuffel... moeilijk he?

en over haar kleuren, ik doe dat al jaren zelf, in alle mogelijke kleuren....
belangrijke tip: zorg dat je je voorhoofd enzo, invet, zodat je daar niet van die rare vlekken krijgt! (en dan niet tot IN je haar, want dan krijg je weer dat de verf daar niet 'pakt')
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:54:08 #175
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71182919
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:25 schreef lily het volgende:

[..]

oeh, zo'n aanbieding wil ik ook
was toen bij de Blokker, liepen er per toeval tegenaan

Nijna klinkt als een pittige dag.

Chan natuurlijk kijken ze naar je! doe es goed naar je foto's enzo kijken gekske, keiknap jij
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:56:40 #176
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71183017
vlindur, fijn dat je bent goedgekeurd! Je hebt verder wel een prima zw-schap toch? fijn!!

nijna, voor je emoties en je hormonen

bj, je voelt je beebje!! mss dat je vriend het kan horen? bij eli, als hij bewoog, kon PR het vruchtwater horen "klotsen". was hij er ook en beetje bij, zeg maar. nu nog nie geprobeerd. dit exemplaar lijkt wat rustiger van aard te zijn
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71183123
BJ, wat leuk!!

Bar, rolletje Dextro zou je in je tas kunnen doen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:02:14 #178
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71183228
dextro heb ik al standaard in m'n gewone tas zitten, tegen het flauwvallen
maar ik geloof dat ik alles wel heb.
alleen m'n slaapshirt nog even wassen, toilettas word pas op het laatst.
pi_71183330
BJ en terecht dat je zo met jezelf en je buik bezig bent Is toch super, zo je beebje voor het eerst voelen

Nijna

Huups met een dikke laag make up en mn haar in model en mooie trouwjurk aan misschien ja maar niet als ik zonder make up en met haar in de war in lompe kleren wijdbeens met dikke buik moeilijk zit te doen op mn fiets om een klein beetje vooruit te komen hoor!

Maarehm nog 1 klein vraagje over dat haarverven dan. Doen jullie ook altijd een allergietest 48 uur voor het verven?? Ik word een beetje bang van die gebruiksaanwijzing waarop groot staat hoe verplicht en belangrijk dat wel niet is Ik wil NU mn haar verven
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:06:05 #180
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71183369
de enkele keren dat ik zelf m'n haren geverfd heb, heb ik nooit een allergie test gedaan.

Au... moest net naar het toilet en plassen ging wel tot het laatste beetje zeg maar, toen kreeg ik me toch een snijdende pijn daar beneden....

En wat dat nu weer is geen idee
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:09:35 #181
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71183480
ik heb ook nog nooit die test gedaan....
(en nooit problemen mee gehad....)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:12:26 #182
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71183577
nou dan zijn er vast een hoop mannen die dr wel van houden als een vrouw wijdbeens moeilijk aan t doen is op de fiets met dikke buik

En ik heb ook nog nooit zo'n allergietest gedaan. Als je zelf weinig tot geen problemen hebt met je huid, en je bent voorzichtig met royaal op je voorhoofd smeren van de verf (altijd feest hier ) dan loopt het over het algemeen wel los.
Alleen bij verfjes gebaseerd op waterstofperoxide kun je gevoeligheid verwachten, dus als je blond of blondachtig gaat. Maar anders zou k et gewoon doen denk k.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71183685
Zeg Huup, even wat anders hè. Waar blijft je überenthousiaste "OMG IK BEN VANDAAG 36 WEKEN" post? Ik mis de hysterie
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:21:28 #184
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71183971
Wahoe, weer goedgekeurd bij de verloskundige vandaag. Moet over 2 weken al terug. Dat voelt ineens zo 'eind van de zwangerschap'-achtig... ieks.
Maar bloeddruk gelukkig nog steeds netjes (hoge bloeddruk in de familie) en beeb weer goed gegroeid. Ja dat had ik ook gemerkt ja. Gewicht nu +6, dus dat is ook nog mooi. Ik vind het toch altijd zo bijzonder om het hartje te horen . Meneertje lag duidelijk eerst te slapen en werd wakker van het gepor. Dan word ik soms ineens emotioneel, als ik ineens even besef dat daar al echt een klein wezentje inzit met een eigen ritme en eigen gewoontes en een eigen karaktertje.

Chan, ook van mijn kant even een voor jou, en hopelijk krijg je morgen meer duidelijkheid.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:23:15 #185
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71184034
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 16:15 schreef innepin het volgende:
Zeg Huup, even wat anders hè. Waar blijft je überenthousiaste "OMG IK BEN VANDAAG 36 WEKEN" post? Ik mis de hysterie

goed dat je t zegt!!

*ahum*tromgeroffel*

Yay vandaag 36 weken!!!

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:36:19 #186
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_71184597
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:34 schreef _Bar_ het volgende:
zie ik nu iets over het hoofd of zal ik dit in de tas proppen
Red Bull voor de a.s. papa? .
KuikenGuppy
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:41:41 #187
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71184847
Bar ik neem ook een schoon tshirt voor mn lief mee. Ik zie mezelf hem wel onder de douche meesleuren enzo namelijk

Ca.ra goedgekeurd fijn!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:43:44 #188
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71184935
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 16:36 schreef Burdie het volgende:

[..]

Red Bull voor de a.s. papa? .
dat drinkt de a.s. papa niet

Zal wel een koffiezetapparaat meenemen, dat zal hij fijner vinden
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:44:58 #189
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71184983
Ha, er schiet me nog wat te binnen: anti-klit spul voor je haar!
Door al het gewoel en gedoe was mijn haar veranderd in een enorm grote klit, leek wel alsof ik het getoupeerd had
pi_71185165
Hey Huup! Hoera hoera hoera!
Mooie mijlpaal!

Zo, even douchen en slapen en last but certainly not least wat make-up op je kop doet me wel wat opknappen. Tel daar een volkoren cracker bij op (waar ik zo nog eentje van neem namnam)
en het gaat een stukje beter.

Even gekopieerd vanaf mijn harde schijf: de inhoud van de vluchttas
• 2 stel schoon ondergoed, inclusief voedingsbeha’s of stevige beha’s zonder beugels
• 2 pyama’s
• makkelijk shirt + warme sokken voor tijdens de bevalling
• schone kleding voor als je naar huis gaat
• 2 pakjes voor de baby
• 2 rompertjes voor de baby
• mutsje
• sokken voor de baby
• warm jasje of omslagdoek voor de baby voor als jullie weer naar huis mogen
• telefoonlijst (om familie en vrienden te bellen na de bevalling)
• mobiele telefoon
• fototoestel en/of filmcamera
• iets te lezen
• labello
• druivensuiker
• iets te eten (crackers) en drinken (sportdrank + water)
• toiletartikelen voor jezelf, incl. bril en lenzenspullen
• ponsplaatje van het ziekenhuis of, indien niet in bezit, verzekeringspapieren
• indien in je bezit, kopie van de zwangerschapskaart van de verloskundige
• iets om de baby in te vervoeren voor als jullie weer naar huis gaan
Extra batterijen voor de camera
Extra ondergoed
Sloffen/pantoffels/slippers en een badjas
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71185755
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja welja joh! 2 topics is niet genoeg hoor, stel je voor dat iemand hem niet ziet...

En zie hierboven de reden dat ik minder post de laatste dagen.
Niet Ymme specifiek trouwens hoor, voor iemand dat gaat denken, maar ik ben zo snel aangebrand en geprikkeld.
Zou dat nog een teken of mijlpaal kunnen zijn?

Ghehehe
#geen
pi_71185807
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
zou het???

*durf het nog niet echt te geloven....*
Geweldig hé BJ!
#geen
pi_71185858
Bar, misschien nog iets van dextro? Oh die zit al in je tas . Zo te horen ben je er klaar voor . Auw, dat voelt niet fijn die pijn.

Kers, tranen zitten nog steeds hoog, maar eigenlijk om alles... zullen ook wel deels hormonen zijn...

BJ, moeilijk ja... het zijn van die dingen die bij het leven horen, maar best heftig...
pi_71186154
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:05 schreef Nijna het volgende:
Bar, misschien nog iets van dextro? Oh die zit al in je tas . Zo te horen ben je er klaar voor . Auw, dat voelt niet fijn die pijn.

Kers, tranen zitten nog steeds hoog, maar eigenlijk om alles... zullen ook wel deels hormonen zijn...

BJ, moeilijk ja... het zijn van die dingen die bij het leven horen, maar best heftig...
Nijna Toch best een heftig dagje dan...

_Bar_, je bent er straks gewoon klaar voor!

Hupie, je maakt me altijd weer aan het lachen met je grappige posts! Feli met 36 weken!!!

Hebben jullie ook zoveel weerstand tegen het inpakken van zo'n vluchttasje? Ik ben er al 2 weken mee bezig en het is nog steeds niet klaar
#geen
pi_71186468
Duch, geen weerstand hier. Al moet ik zeggen dat ik het wel even heb uitgesteld, dat wel...
pi_71186705
Zo, mn haar is geverfd, ben heel benieuwd hoe het er straks uitziet

Duch ik heb het gedelegeerd aan manlief, om een of andere reden lukte het me niet om ook maar iets in het koffertje te stoppen zelfs niet met lijst bij de hand waarop staat wat er allemaal in moet..

Huup 36 weken alweer over één week mag het gewoon komen
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:30:01 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71186708
Hier ook geen weerstand.
Eerlijk gezegd sta ik te popelen tot ik alles op orde heb en dan idd het vluchttasje klaar kan maken en klaar kan zetten. Ik vind het wel een prettig idee dat alles dan bij elkaar ligt.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:33:19 #198
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71186829
Chan, je hebt hoop ik toch wel zelf de babykleertjes uitgekozen die meemoeten?
Dat is zo belangrijk, niet uit te besteden, zelfs niet aan de papa vind ik!

En doe es een foto van je nieuwe haar??
Met buik en in het daarvoor bestemde topic, waar het immers hoort
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:34:15 #199
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71186858
Hier geen vluchtkoffer weerstand ofzo hoor. Wel steeds zo'n "ohja, dat moet ook nog" idee erbij. Tot mn lief ineens de stress te pakken kreeg en ik het ding in moest pakken van hem Hij staat nu beneden hier in de box te wachten

huh Kers? mijn lief heeft anders het eerste pakje persoonlijk uitgezocht en gekocht en ik vind het een erg leuk pakje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:42:44 #200
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71187192
huup, ik dacht heel even dat je vriend in de box beneden stond te wachten!
ik ben duf, valt het op?

oh, vluchtkoffertjes inpakken. het lijkt nog zo ver weg! wassetmaaralzover....
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:43:07 #201
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71187205
Ik vind Huup wel een beetje gelijk hebben Kers... mannen kunnen dat ook best wel.

Ik had hier laatst ook zo'n blaadje... weet niet meer zeker welke... daar stond in dat je aan de papa moest uitleggen wat een rompertje is voordat je m naar de winkel stuurt omdat ze anders niet weten wat ze moeten kopen. Vond ik zo denigerend!!

Er zullen heus wel mannen rondlopen die van niks weten enzo, maar om ze dan allemaal over een kam te scheren vind ik ook weer wat te veel van het goede.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:45:13 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71187272
Karin, je lijstje!
Vooral die schone kleren voor het naar huis gaan. Daar had ik dus nooit gaan gedacht en de legging die ik aan had onder mijn big shirt was doorweekt van het vruchtwater.
Gelukkig moesten we de hele dag wachten op de suikeruitslagen van Sasha dus F. kon mooi even schone kleren voor mij halen.

Chan? En? Is het er al uit?

Huupje... jahaa... 36 weken! Nog een weekje en dan mag het gewoon meid!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:46:27 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71187313
Zo leuk, een wasrek met het eerste wasje in de woonkamer.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:50:18 #204
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71187438
Hahaha Davinia nu ik het teruglees staat het er wel raar ja
maar mn lief staat in de keuken nu tas in de box.

Chan ik ben benieuwd naar je haar straks welke kleur heb je gedaan?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71187453
Vluchtkoffertjes! Ik moet er nu echt nog niet aan denken! Maar gelukkig hoef ik ook nog niet

Davina. Ik denk dat ik een redelijk goeie zwangerschap heb. Er zijn wel wat klachten natuurlijk, zoals als ik te snel op sta dat het dan zwart voor mijnn ogen wordt of als ik te weinig eet dat ik dan zo flauw word en dat ik totaal nergens meer puf voor heb en ook steken in mn buk heb als ik te veel doe ofzo. Maar ik neem aan dat dit normaal is.

Het gaat me hier vast stuk beter af dan jij daar met je rug Wat vreselijk zeg Ik vind het zo sneu voor je..

Ik hou alles wekelijks bij in mijn baby-blog. Dus als ik hier een week niet ben, is het daar wel te lezen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:51:31 #206
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71187479
Tuurlijk zijn er zat mannen die hartstikke goed zijn met (baby)kleren
Degenen die niet kleurenblind zijn nog het allermeest!
Ik vond (en vind) het altijd ook leuk om te zien wat M. de kleine heeft aangetrokken, maar de allereerste kleertjes, het eerste pakje dat de baby aankrijgt?
Dat kies ik persoonlijk toch liever zelf uit.
pi_71187575
Babykleertjes zitten er nog niet in, die zullen we waarschijnlijk samen uitzoeken of manlief alleen. Als ik het moet doen dan gaan alle kleertjes mee en dat lijkt me niet zo handig En ik vind het juist leuk dat samen met manlief te doen of helemaal aan hem over te laten

Ik zal even een voor/na fotootje van de kleur in sc zetten, een foto van mn buik heb ik ff niet hoor
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:55:39 #208
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_71187623
Chan je tikker is stuk.
KuikenGuppy
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:56:01 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71187636
Ik heb gelijk een mental image van de vriend van Huup die idd braaf in de box staat te wachten tot hij eruit mag.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:58:50 #210
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71187710
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gelijk een mental image van de vriend van Huup die idd braaf in de box staat te wachten tot hij eruit mag.
ik ook daarom moest ik lachen
hij s flauw, hij wil niet even in de box gaan zitten voor een foto
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71187785
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:55 schreef Burdie het volgende:
Chan je tikker is stuk.
Ja ik weet het, maar dankje! Ik moet nog even een nieuwe maken
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:10:32 #212
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71188009
ik heb ook nog een vraagje over het voelen van de baby. Ik ben vandaag precies 20 weken en het lijkt alsof ik de kleine al eens een paar keer heb gevoeld, in de vorm van een plopje of trilling of net alsof mijn baarmoeder heen en weer gaat. Weet niet of het de baby is, want ik heb een voorliggende placenta...
Maar ik heb nog een vraag, soms is het net alsof ik een plopje voel en als ik dan met mijn hand op die plek voelt, dan voel ik het kloppen, net als een hart. Dit lijk ik steeds vaker te hebben op verschilllende plaatsen. Wat kan dat zijn?
pi_71188152
waarom zou jij per se het eerste pakje moeten uitzoeken kersjes? Omdat je de moeder bent? Lijkt me moeilijk voor de pappa, daarbij buitengesloten worden. Als man sta je volgens mij al zo aan de zijlijn... Je wordt beide (voor het eerst) ouder, dan is dat moment toch voor beiden even bijzonder? (ben zelf geen ouder en niet zwanger, dus miss is dit wel zo'n ding dat ik dan dus niet snap hihi)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:20:05 #214
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71188287
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:10 schreef Bucko het volgende:
ik heb ook nog een vraagje over het voelen van de baby. Ik ben vandaag precies 20 weken en het lijkt alsof ik de kleine al eens een paar keer heb gevoeld, in de vorm van een plopje of trilling of net alsof mijn baarmoeder heen en weer gaat. Weet niet of het de baby is, want ik heb een voorliggende placenta...
Maar ik heb nog een vraag, soms is het net alsof ik een plopje voel en als ik dan met mijn hand op die plek voelt, dan voel ik het kloppen, net als een hart. Dit lijk ik steeds vaker te hebben op verschilllende plaatsen. Wat kan dat zijn?
Ik voelde de eerste bewegingen wel als een soort trillingen. Alsof er een spiertje onwillekeurig beweegt, net zoals wanneer je oog trilt zeg maar.
Ik weet niet of je het met 20 weken al aan de buitenkant kunt voelen eigenlijk. Wie weet. Maar als je placenta voor ligt; zitten er geen bloedvaten enzo in de placenta? Dat je die wellicht voelt? Of misschien wel de aders in je eigen hand ofzo?

Oh ik bedoelde het niet rot verder naar Kers hoor trouwens! Ik denk ook niet dat zij het zo slecht bedoelde Ik wilde alleen gewoon zeggen dat mijn lief in elk geval wel zelf het pakje heeft uitgezocht had dus dat het wel kan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:24:05 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_71188410
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:15 schreef Pyttpytt het volgende:
waarom zou jij per se het eerste pakje moeten uitzoeken kersjes? Omdat je de moeder bent? Lijkt me moeilijk voor de pappa, daarbij buitengesloten worden. Als man sta je volgens mij al zo aan de zijlijn... Je wordt beide (voor het eerst) ouder, dan is dat moment toch voor beiden even bijzonder? (ben zelf geen ouder en niet zwanger, dus miss is dit wel zo'n ding dat ik dan dus niet snap hihi)
Waarschijnlijk heeft dat te maken met het feit dat de meeste mannen geen flauw benul hebben van kleurcombinaties en je als moeder zelfs na een zware bevalling ijdel genoeg bent om geen rare combinaties aan te willen hebben bij je baby

Ruben is nu anderhalf jaar en nog steeds heeft hij soms combinaties aan van Bert waarvan ik denk "uhm, moest dat nou?" Zo haalde ik hem een keer op met een pyjamajasje en een spijkerbroek. Zo'n overbekende velours streepjes HEMA pyjama. Ik schaamde me dood op de opvang
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:26:52 #216
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71188478
Pyttpytt, mijn man is altijd juist erg betrokken (geweest) bij de zwangerschappen en de opvoeding van ons kind! Op maandagen is hij sinds mijn zwangerschapsverlof van Devin voorbij was zelfs gestopt met werken om quality time door te brengen met zijn zoon, daar genieten ze beiden erg van. Uiteraard is manlief dan ook degene die hem aankleedt.
Toen ik gisteravond thuiskwam had zoonlief een kledingcombinatie aan waar je scheel van gaat kijken, het pastte totaal niet bij elkaar Vind ik normaal gesproken helemaal niet erg, maar als we naar een feestje ofzo gaan dan ben ik dus wel degene die de kleren uitzoekt. Net als het eerste pakje, hoe gek ik ook ben op mijn man: gevoel voor mode heeft hij absoluut niet!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:27:22 #217
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71188492
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:20 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik voelde de eerste bewegingen wel als een soort trillingen. Alsof er een spiertje onwillekeurig beweegt, net zoals wanneer je oog trilt zeg maar.
Ik weet niet of je het met 20 weken al aan de buitenkant kunt voelen eigenlijk. Wie weet. Maar als je placenta voor ligt; zitten er geen bloedvaten enzo in de placenta? Dat je die wellicht voelt? Of misschien wel de aders in je eigen hand ofzo?

Oh ik bedoelde het niet rot verder naar Kers hoor trouwens! Ik denk ook niet dat zij het zo slecht bedoelde Ik wilde alleen gewoon zeggen dat mijn lief in elk geval wel zelf het pakje heeft uitgezocht had dus dat het wel kan.
daar zeg je wat, het zou inderdaad gewoon geklop in mijn hand kunnen zijn...ik voel het namelijk ook op andere plekken van mijn lichaam. Van het kloppen ging ik er al vanuit dat het niet de baby is. Maar zou idd ook van placenta mss kunnen zijn. Blijft wazig allemaal...
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:31:08 #218
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71188610
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:27 schreef Bucko het volgende:

[..]

daar zeg je wat, het zou inderdaad gewoon geklop in mijn hand kunnen zijn...ik voel het namelijk ook op andere plekken van mijn lichaam. Van het kloppen ging ik er al vanuit dat het niet de baby is. Maar zou idd ook van placenta mss kunnen zijn. Blijft wazig allemaal...

nouja ik weet het niet hoor! Maar ik herken geen geklop, in elk geval niet met 20 weken. Er loopt wel een ader over het midden van mn buik geloof ik, die zie ik af en toe kloppen als ik lig, ziet er niet uit
maar die zit dus in het midden ongeveer, dus ik vraag me af of je dan kunt voelen dat t zich verplaatst zeg maar, dat ding verplaatst niet denk ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71188717
Troel, dat zou iets zijn wat mijn man ook kan doen. Die heeft geen gevoel voor mode, heeft een hekel aan winkelen en wil het liefst nog dat ik al zijn kleding koop.
Ik vermoed dat hij niet weet wat een rompertje is.

Gelukkig zijn andere kwaliteiten belangrijker
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:37:02 #220
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71188784
Sinds ik kleding voor mijn man ben gaan kopen draagt hij ook eens wat anders dan zwart en donkerblauw
Nu bevat zijn garderobe ook donkergroen, bordeaux en bruin
pi_71188820
Fijn lijstje Karin, thanx! Staat inmiddels ook hier op de harde schijf.

Ben jij alweer 36 weken, Huup! Ongelooflijk!

Bucko, ik herken het wel! Ik heb ook sinds m'n zwangerschap meerdere plekjes op m'n buik waarop ik m'n hartslag voel. Heb toevallig ook een voorliggende placenta, maar geloof niet dat het daar iets mee te maken heeft. Volgens mij zijn het gewoon slagadertjes onder je huid die er normaal ook wel zitten, maar niet opvallen omdat je er niet zo mee bezig bent.
pi_71188859
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:34 schreef octopussy het volgende:
Troel, dat zou iets zijn wat mijn man ook kan doen. Die heeft geen gevoel voor mode, heeft een hekel aan winkelen en wil het liefst nog dat ik al zijn kleding koop.
Ik vermoed dat hij niet weet wat een rompertje is.

Gelukkig zijn andere kwaliteiten belangrijker
Vind je?

Ik heb N. toch vooral uitgekozen op z'n gevoel voor mode.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:40:25 #223
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71188890
BJ, je hebt je beebje gevoeld
Emo-Nijna
en verder ben ik het alweer vergeten, behalve dat het ging over de eerste kleertjes.
Ik heb gevraagd of hij de eerste kleertjes wil gaan halen . Hij mag ze helemaal zelf gaan uitzoeken. Ik heb er wel instructies bij gegeven als: denk erom, het moet makkelijk aan/uit te doen zijn dus geen spijkerbroekjes met blouse ofzo en iets lekker zachts. Vraag desnoods hulp aan de verkoopster. Voor de rest mag hij het zelf uitzoeken. Ik ben echt benieuwd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:40:33 #224
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71188899
mijn lief heeft totaal geen gevoel voor mode nouja laat ik het anders zeggen, het interesseert hem niet zo veel. Hij weet wel wat ie leuk vindt en wat hem staat verder, dat scheelt.

Maar voor zn meisje weet ie het prima hoor! ik was echt verbaasd! Jurkjes waarmee ie aankomt en dan zegt ie heel droog van ja dat met zo'n rompertje eronder en dit maillotje en zulke schoentjes want dat staat leuk! En dan denk ik bij mezelf vaak verrek je hebt gelijk, das idd keileuk
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71189021
Hier ook een zonder enig gevoel voor mode.. En ook een hekel aan kleren kopen heeft hij, hij heeft ook nog geen enkel kledingstuk zelf uitgezocht voor babylief. Maar de meeste dingen die ik gekocht heb horen wel duidelijk bij elkaar als setje dus ik verwacht geen problemen met het uitzoeken van de eerste kleertjes uit dat wat we nu hebben

Ssserpente! Het duurde even voordat ik de posticoon zag
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:46:40 #226
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71189066
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:39 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Vind je?

Ik heb N. toch vooral uitgekozen op z'n gevoel voor mode.
ja maar das toch logisch?!
je moet er ook nog naast lopen... kom op zeg stel je voor dat ie dr nie uitziet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71189847
Die van mij wist precies wat rompertjes waren en een commode en meer van dat soort dingen die ik tot een half jaar geleden totaal niet wist
En dat de eerste kleertjes wit moeten zijn, is hij stellig van overtuigd. Geen idee waarom, maar hij zal wel gelijk hebben

Ik moet zo naar de eerste zwangerschapsyogales. Maar ik heb totaal geen zin
pi_71189994
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:58 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hij s flauw, hij wil niet even in de box gaan zitten voor een foto
#geen
pi_71190101
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:12 schreef Xenia het volgende:
Die van mij wist precies wat rompertjes waren en een commode en meer van dat soort dingen die ik tot een half jaar geleden totaal niet wist
En dat de eerste kleertjes wit moeten zijn, is hij stellig van overtuigd. Geen idee waarom, maar hij zal wel gelijk hebben

Ik moet zo naar de eerste zwangerschapsyogales. Maar ik heb totaal geen zin
Ah het is vast leuk als je er bent Xeen
#geen
pi_71190168
weet net zoveel als ik op babygebied... dat is dus helaas niet zoveel
Gelukkig leren we snel bij en vindt hij het ook heel belangrijk en is hij heel betrokken bij alles.

@ bucko (dacht ik): Ik heb de baby sinds vorige week ook gevoeld, ik weet het zeker, maar het voelt niet zoals de meeste hier beschrijven... Ik kan het zelf niet helemaal onder woorden brengen, maar het voelt een beetje als een tik van binnenuit. Het kloppen heb ik idd ook eerder gevoeld, maar dat was volgens mij gewoon mijn hand. Mijn placenta ligt ook aan de voorzijde, maar dan kan je hem toch wel voelen hoor
Het verschil tussen het gerommel van mijn darmen en die 'tik' is heel groot. Ik weet hoe gerommel in m'n darmen (spastische darm) voelt en dit is echt heel anders.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:32:18 #231
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71190428
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:17 schreef DuchessX het volgende:

[..]

ja stom he?

Oeh wat supertof zoveel dames die ineens hun beebje voelen! zo leuk!

Xenia ik weet nie of je inmiddels al weg bent succes met yoga-en t valt vast mee als je er eenmaal bent, en zo niet dan blijf je toch gewoon lekker thuis? Ontspannen hoort er ook bij
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:36:48 #232
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71190573
Zo ken ik een stel waarvan de vader altijd het haar van hun dochter invlecht en staartjes maakt enzo. Ook koopt hij 9 van de 10 keer haar kleding. Vindt hij geweldig en is er nog goed in ook!

Xenia, veel plezier vanavond! Als je er eenmaal bent zul je het vast leuk vinden. Hoop ik voor je

En over gerommel gesproken..... het wordt weer eens tijd voor een verse baby vind ik
Welke juli-dame zal ons als eerste gaan verblijden met goed nieuws???
Degenen die in augustus aan de beurt zijn moeten nog even wachten hoor, dat wordt me anders net iets te dichtbij
pi_71190623
Ik ben even weg en Senna is er tof zeg! Gefeliciteerd!

Ow en Bar? Dat gevoel bij het plassen klinkt een beetje als blaasontsteking! Even in de gaten houden
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:44:02 #234
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71190831
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:36 schreef Kersjes het volgende:
Zo ken ik een stel waarvan de vader altijd het haar van hun dochter invlecht en staartjes maakt enzo. Ook koopt hij 9 van de 10 keer haar kleding. Vindt hij geweldig en is er nog goed in ook!

Xenia, veel plezier vanavond! Als je er eenmaal bent zul je het vast leuk vinden. Hoop ik voor je

En over gerommel gesproken..... het wordt weer eens tijd voor een verse baby vind ik
Welke juli-dame zal ons als eerste gaan verblijden met goed nieuws???
Degenen die in augustus aan de beurt zijn moeten nog even wachten hoor, dat wordt me anders net iets te dichtbij
Innepin natuurlijk!! die moet nu vind ik
en daarna Urla en Nijna, en dan Chan en ik en... oh wacht das et lijstje hihi
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:51:14 #235
18860 sindell
Seriously
pi_71191131
Okay dan foto's

De eerste is het duidelijkst, je ziet heel duidelijk de navelstreng ook

pi_71191231
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:44 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Innepin natuurlijk!! die moet nu vind ik
en daarna Urla en Nijna, en dan Chan en ik en... oh wacht das et lijstje hihi
Ja precies Oeh, voel ik daar een wee?!

Ohnee toch niet kom nog steeds niet verder dan gerommel.

Minisindellbaby! Zo leuk om te zien zo'n echo van zo vroeg nog En grappig idd dat je de navelstreng helemaal ziet zitten.
pi_71191246
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:46 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja maar das toch logisch?!
je moet er ook nog naast lopen... kom op zeg stel je voor dat ie dr nie uitziet
Tja, ut lijkt mij ook niet meer dan vansellufsprekend dat z'n gevoel voor mode tog egt het eerste selexiekriterium is.

Ik bedoel, dan kan ie wel lief zijn ensow, maar als ie erbij loopt als een of andere boer, dan zou ik het er toch egt nie op kunne.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:58:43 #238
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71191411
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:53 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Tja, ut lijkt mij ook niet meer dan vansellufsprekend dat z'n gevoel voor mode tog egt het eerste selexiekriterium is.

Ik bedoel, dan kan ie wel lief zijn ensow, maar als ie erbij loopt als een of andere boer, dan zou ik het er toch egt nie op kunne.
hahaha

Sindell toffe echo plaatjes mooi duidelijk ja
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71191456
Sindell, mooie foto's
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:13:50 #240
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71191975
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:38 schreef freecell het volgende:

Ow en Bar? Dat gevoel bij het plassen klinkt een beetje als blaasontsteking! Even in de gaten houden
Gelukkig heb ik dit gevoel maar 1 keer gehad, alle andere keren, kon ik gewoon plassen.

maar houd het wel in de gaten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')