Nee nog niets, ben nog steesd op hetzelfde gewicht als ik eerder was! Maar als ik Chan mag geloven, komt dat nog helemaal goed!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Sindell; wat een moooooie plaatjes!
@Chan; ik ben benieuwd naar je nieuwe kleurtje??
@nieuwe user; helemaal niets aangekomen???
en ik ben nog steeds helemaal op mijn roze wolkje aan het genieten...
nou misschien dat jij het ook wel snel gaat voelen, je bent in elk geval slank, en bijna net zo lang zwanger als ik...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:54 schreef NieuweUser het volgende:
[..]
Nee nog niets, ben nog steesd op hetzelfde gewicht als ik eerder was! Maar als ik Chan mag geloven, komt dat nog helemaal goed!![]()
En wat geweldig BJ, dat je je baby gevoeld hebt vandaag! Ik kan ook niet wachten op dat moment!!
YPPY, zie de tweede post van Bix (na de OP)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:49 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk dat Senna is geboren!![]()
![]()
Staan er al ergens foto's? Ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet na zoveel jaar te moeten wachten.
Dit wil ik helemaal niet horen, was net zo blij dat ik tot nu toe maar 1,5 was aangekomenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:01 schreef huuphuup het volgende:
ik ben ook pas na de 20 weken aangekomen hoor NieuweUser, komt goedje lijf regelt t allemaal wel
![]()
ik zit idd precies tussen Nijna en Chan in, 9 augustus will be the datequote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]ik wou net zeggen!
muts ik schrok gewoon haha ik had expres het lijstje ernaast geopend zodat ik niemand zou vergeten![]()
jij bent 1 week voor mij uitgeteld toch? Dus tussen Nijna en Chan dan?
met mij gaat het wel, wel wat moe, maar niets vergeleken bij miss...die heeft na gister de hele dag hard werken, vannacht maar één uurtje geslapen en vandaag ook maar weinig. ik hoop dat Senna en de snurkende roomies haar wat rust gunnenquote:
Geef haar maar de groeten van me.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
met mij gaat het wel, wel wat moe, maar niets vergeleken bij miss...die heeft na gister de hele dag hard werken, vannacht maar één uurtje geslapen en vandaag ook maar weinig. ik hoop dat Senna en de snurkende roomies haar wat rust gunnen
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:15 schreef het_fokschaap het volgende:
morgenochtend mogen m'n dames mee naar huis
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:21 schreef Poppedein het volgende:
ahhh.. Even n goedmakertje... We komen bij n station en de oudere meneer die naast me staat roept door de trein dat t eerste beste plekje wat vrij komt voor de mooie zwangere dame naast m is!
oi!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bij ons was het met twee dagen gebeurd na Harry Potter
Mja ik ben donderdag al naar HP geweest, en mooi niksquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bij ons was het met twee dagen gebeurd na Harry Potter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |