Wij hebben zowel voor Mirte als ook voor deze uk samen geshopt voor een eerste pakje, leuk hoor! En er zit nog wel een reservepakje in de tas (maatje kleiner voor het geval dat en iets unisex voor als het toch het andere geslacht zou blijken te zijn...)
Asy, leuk dat je je lief op pad stuurt voor eerste kleertjes.
Huup, wat gaaf. Zo sta ik hier nog wel eens verbaast te kijken als mijn ouders met een jurkje ofzo aankomen waarvan dan blijkt dat mijn vader het met veel zorg heeft staan uitzoeken. Schetig toch?!
Kers, een invlecht papa, wauw zeg! Ik ben nu aan het aanmoedigen dat hij ook eens probeert een staartje te maken. Invlechten ga ik wel eens oefenen als ik Mirte kan uitleggen dat stilzitten dan toch wel heel handig is, hahaha. Want ik ben er zelf nog absoluut niet in geoefend...
Ik ga nog niet bevallen hoor denk ik... al hebben we wel pannenkoeken gegeten vanavond.
Sindell, mooie plaatjes!
Rock, dat is wel fijn extra uren kraamzorg. En mocht het heel goed zijn kan je natuurlijk altijd de kraamverzorgster eerder wegsturen (of als het een heks is ofzo

). Maar meer krijgen is volgens mij lastiger...

.
Huup, breken van mn vliezen voelde niet als dat wat jij omschrijft. Maar dat gepor beneden klinkt wel bekend...
Bar, ben benieuwd of het 9 augustus wordt... (lol lees nu dat je je slijmprop bent verloren... nou ben benieuwd...) als ik hier ga voor een mooi rijtje data van verjaardagen in huis dan moet het de 10e worden, maar dat duurt nog zo lang dus liever eigenlijk niet dan...
Schaap, wat een lekker koppie! Wanneer mogen je dames mee naar huis?
Ik ga naar bed, het is eigenlijk alweer een beetje laat...
Ben benieuwd of de pannenkoeken wat uithalen hier

.