quote:
en verder o.a.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:51 schreef het_fokschaap het volgende:
moeder en dochter maken het goed, blijven nog een nachtje of twee, waarschijnlijk woensdagochtend naar huis
ze was zo'n 51 cm volgens de verloskundige en ze woog 3685 gr en om 19:34 geboren
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:09 schreef bixister het volgende:
oh wat een dotje! met die nog dichtgeplakte oogjes, en die natte haartjes die onder 't mutsje vandaan piepen.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 20 juli 2009 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ymme was vast nog op pagina 1 aan het lezen
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:25 schreef tessie het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat Ymme gewoon een de laatste pagina´s niet gezien heeft en dadcht dat pagina 3 van het vorige topic de laatste was? Ze zal toch heus niet over al die![]()
![]()
![]()
heengelezen hebben....
Jah behoorlijk. Ik zit hier weer bijna te grienen, maar ik weet niet eens waarom.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:28 schreef Kersjes het volgende:
Chan, succes bij de echo straks!
Urla, gekke dingen zijn die hormonen toch he?
Sterkte!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:43 schreef Nijna het volgende:
Ik ga zo de auto in, kijken of ik nog een uur kan rijden... zie er best wel tegenop, maar dit is echt het laatste wat nog moet gebeuren (crematie). Alles rustig in de buik enzo verder.
Mefke, ik weet niet of het bij jou helpt, maar bij mij helpt het om:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:21 schreef mefke79 het volgende:mogguh...(ja, die goede laat ik er af..ik ben zooo moe). Effe een vraagje: hoe draai je in bed om zonder dat het pijn doet? Mijn bekken is langzaam een gammel geheel aan het worden en vooral draaien in bed is niet prettig. Buik zit niet in de weg, maar het draaien zelf is gewoon pijnlijk.
Trouwens, ik heb in mijn papieren van de kraamzorg staan dat ze in de zevende maand langs gaan komen, moet ik dan rekenen op na week 32? Ik heb namelijk nog helemaal niets gehoord en twijfel of ik ze nou zelf moet gaan bellen of gewoon kan afwachten.
quote:
Wil je met mij dan even PM'en over goed slapen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:25 schreef Linda2205 het volgende:
Ik PM nooit meer met jullie zwangeren...
Ik heb het met Ca.ra over zere heupen en die krijgt ze spontaan en met Huup over slecht slapen en die is vannacht ook weer om 4u wakkerSorry dames
Mefke, nog 12?! En ik vond het al zo eng snel gaan! Wij zijn wel de eerste septembermama's toch?
Ik begrijp dat zóóó goed! Maar écht, je zult 't los moeten laten. Gaat mij ook steeds beter af. Komt goed!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik ben de laatste dagen voor mijn gevoel echt zichtbaar aan het groeien, ik denk dat ik gisteren voor de allerlaatste keer mijn eigen broek heb aangehad en vanaf nu dus echt positiebroeken aan moet.. (naja best netjes toch, bijna 17 weken)....vind het nog steeds een beetje onwerkelijk allemaal...en nog steeds een beetje vreemd dat het normaal is, om te groeien... (maja das een kronkel die ik ws niet uit mijn hoofd krijg).. Ik SNAP het wel, maar het is zo dubbel, als je zoveeeeeeel moeite hebt moeten doen om dat gewicht juist kwijt te raken... Maar om jullie allemaal gerust te stellen> de baby heeft het niet slecht hoor, ik ben inmiddels al bijna 5 kg aangekomen....
Heb je niet van die broeken die je aan de zijkant kan verstellen? Bij mij zit er aan de binnenkant van de band zo'n knoopsgat-elastiek. Ik voel me net een klein kind zo, die hebben dat ook altijdquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:11 schreef WupWup het volgende:
Om nog even terug te komen op dat tenenverhaal van het vorige topic: ik kan nog nét de schaduw van mijn maatje 38 zienM'n buik groeit in ieder geval aardig door, zo aardig dat één van m'n positiebroeken al niet lekker meer zit
![]()
Ik heb al visioenen dat ik over een paar weken echt zo'n tuimelaartje ben en daar zit ik toch niet helemaal op te wachten...
Jawel, maar het gaat om de stof net onder het buikgedeelte. Dus op m'n heupen, waar zo'n rare nepknoop zit (serieus, waarom hebben die broeken zo'n rare bungelknoop?). Dat stuk kan je niet verstellenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:16 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Heb je niet van die broeken die je aan de zijkant kan verstellen? Bij mij zit er aan de binnenkant van de band zo'n knoopsgat-elastiek. Ik voel me net een klein kind zo, die hebben dat ook altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |