quote:Op maandag 20 juli 2009 12:48 schreef Rnnz het volgende:
Wow, Robijn, je hebt een nieuw topic geopend.
![]()
Whahaquote:Op maandag 20 juli 2009 12:48 schreef Rnnz het volgende:
Wow, Robijn, je hebt een nieuw topic geopend.
![]()
Ik moet daar echt de tijd voor nemen...jullie wachten maar even hoor...en bovendien...hier is geen link, zoals in SHO?quote:
Gewoon quoten van de vorige OP, copy/paste en dan even de [quote] gedeeltes weghalenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:53 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik moet daar echt de tijd voor nemen...jullie wachten maar even hoor...en bovendien...hier is geen link, zoals in SHO?
Vind het niet tof hoe hij afgeschilderd wordt tijdens zijn huwelijk met Lisa Marie Presley.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:53 schreef denthemen het volgende:
Overigens heb ik de biografie uit gelezen op vakantie, erg interessant
Okee thanks, maar vanavond kijk ik hoe of wat, wellicht maak ik een nieuwe.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gewoon quoten van de vorige OP, copy/paste en dan even de [quote] gedeeltes weghalen
Nee, je moet ook niet alles te serieus nemenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:55 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Vind het niet tof hoe hij afgeschilderd wordt tijdens zijn huwelijk met Lisa Marie Presley.
Vraag gewoon een mod om hem even over te zettenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:56 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Okee thanks, maar vanavond kijk ik hoe of wat, wellicht maak ik een nieuwe.
Ja, maar waarom lees ik het danquote:Op maandag 20 juli 2009 12:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, je moet ook niet alles te serieus nemen
Wellicht, als het me vanavond niet luktquote:Op maandag 20 juli 2009 12:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vraag gewoon een mod om hem even over te zetten
Omdat je het wil lezen?quote:
Nou ja. Ik ben zo benieuwd naar alles van hem, dat ik gewoon de waarheid wilquote:
Zoon woont niet meer thuis.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:04 schreef DrDentz het volgende:
Nu moeten we vast wachten tot de zoon van Robijn1961 thuis is, om een OP te maken. IK WIL EEN OP ZIENNNN
Schaduw? Zou niet weten hoe dat moetquote:Op maandag 20 juli 2009 13:11 schreef DrDentz het volgende:
Ach als je maar een beetje schaduw in je plaatje verwerkt ben ik al snel tevreden.
Reaktie volgt vanavond (of morgen, of volgende week, of misschien heb ik volgende maand nog wel ergens wat tijd over om te reageren).quote:
Zeg zeg, niet zo oordelen, wat ik beloof doe ik ook.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:14 schreef Sakura het volgende:
[..]
Reaktie volgt vanavond (of morgen, of volgende week, of misschien heb ik volgende maand nog wel ergens wat tijd over om te reageren).
Vreemd trouwens...ik zie je nooit hier..en dan opeens zo'n opmerking.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:14 schreef Sakura het volgende:
[..]
Reaktie volgt vanavond (of morgen, of volgende week, of misschien heb ik volgende maand nog wel ergens wat tijd over om te reageren).
TT = Topic Titelquote:Op maandag 20 juli 2009 13:15 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Euh...wat is het verschil tussen TT en OP?
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:11 schreef DrDentz het volgende:
Ach als je maar een beetje schaduw in je plaatje verwerkt ben ik al snel tevreden.
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:11 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk zelfs dat de tragiek het succes overschaduwdequote:Op maandag 20 juli 2009 13:24 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ahhh okee. Ja...zo voel ik het, wat MJ betreft.
Ik ook. Het begon al bij zijn jeugd.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:38 schreef JX het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat de tragiek het succes overschaduwde
Wtf, lol.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:36 schreef Flow3r het volgende:
http://hubpages.com/hub/Rare-Michael-Jackson-Photos![]()
[ link | afbeelding ]
haha, twijfel ik geen moment aan, kon het alleen niet laten even te reagerenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:16 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Zeg zeg, niet zo oordelen, wat ik beloof doe ik ook.
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:52 schreef Sakura het volgende:
[..]
haha, twijfel ik geen moment aan, kon het alleen niet laten even te reageren
Ik loop hier wel vaker even langs, maar reageer niet vaak.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:21 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Vreemd trouwens...ik zie je nooit hier..en dan opeens zo'n opmerking.
Ongetwijfeld. Voor mij wordt komende woensdag zo'n dagquote:Op maandag 20 juli 2009 15:45 schreef KELDER het volgende:
komende dagen/weken/maanden gaan deze topics, logischerwijs, volstaan met posts ala 'vandaag had ik bij het concert moeten zijn'.., voor mij wordt komend weekend ook beetje raar gok ik zo...
Sony had dus het meeste geld over, en gaat er nog meer voor krijgen dan ze heeft moeten betalenquote:Michael Jackson film details revealed
Plus new Motown 50 collection of singer's hits released
A film based on the 80 hours of rehearsal footage for Michael Jackson's London O2 Arena residency, which had been due to kick off earlier this month until the singer passed away, is set to be released by Sony Pictures.
The company is expected to pay over £30 million to promoters AEG Entertainment, who own the rights to the footage, reports Variety.
Kenny Ortega, who directed the hit film 'High School Musical', is expected to helm the project.
As well as rehearsal footage the film will reportedly feature at least three videos which had been set to broadcast during the late singer's shows in the UK capital, and will be released before the end of the year.
One of the videos will be an alternative version of Jackson's iconic music video for 'Thriller'. The videos were meant to be presented in 3D, but it has not been revealed whether the film will present them in the format.
Meanwhile, a new 'stripped-down' compilation album featuring 11 new mixes of Jackson's hits taken from original Motown session tapes, both solo and with The Jackson 5, has been released today (July 20).
The tracklisting of 'Michael Jackson: The Motown 50 Mixes' is:
'I'll Be There'
'Ben'
'Who's Loving You'
'Ain't No Sunshine'
'I Want You Back'
'ABC'
'We've Got A Good Thing Going'
'With A Child's Heart'
'Darling Dear'
'Got To Be There'
'Never Can Say Goodbye'
http://www.nme.com/news/michael-jackson/46211
Robijn goed gedaanquote:Op maandag 20 juli 2009 19:11 schreef Robijn1961 het volgende:
OP is klaar, heb alleen de foto veranderd.
December, zeggen ze nu.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:25 schreef matthijst het volgende:
Tvp, benieuwd naar de releasedatum van die DVD.
Als we Friedman moeten geloven, voor kerst 2009quote:Op maandag 20 juli 2009 19:25 schreef matthijst het volgende:
Tvp, benieuwd naar de releasedatum van die DVD.
Que?quote:Op maandag 20 juli 2009 19:54 schreef matthijst het volgende:
Cool.
Kunnen die kankergasten niet ff hun bek houden.
Stinkitalianen of Spanjaarden waarschijnlijk...
The way you makey me feeleh...
Stinkhoer,
Gaat et?quote:Op maandag 20 juli 2009 19:54 schreef matthijst het volgende:
Cool.
Stinkhoer,
Dat wijf wat de hele tijd door dat filmpje heen zit te lullen.quote:
Matthijst are you OK?quote:Op maandag 20 juli 2009 19:54 schreef matthijst het volgende:
Cool.
Stinkhoer,
Ooh, maar misschien had je dit even moeten uitleggen....gelijk. Dan hadden we het gesnaptquote:Op maandag 20 juli 2009 20:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat wijf wat de hele tijd door dat filmpje heen zit te lullen.
Die bij Bad zegt dat het Thriller is en dan vervolgens wakker wordt...
Totdat iemand erachter ook maar een keer begint te "sssssttt"-en, omdat ze d;r kwek moet houden.
Kutaccent, klinkt als een Italiaanse schreeuwbek, die je over de hele wereld hoort tetteren...
En nee, da's geen vooroordeel, da's een feit.
Wauw, wat een eerbetoon.quote:
Die eerste vind ik de mooiste foto van MJ die er isquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:49 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de vrouwen
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:49 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de vrouwen
In het Larry King interview zegt ie ook eerst iets van, mensen liegen die zeggen dat ze hun kinderen niet af en toe een (corrigerende) tik geven. Vervolgens zegt hij zelf dat hij nooit Michael heeft geslagenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:38 schreef denthemen het volgende:
Die moeten ze eens aan een boom ophangen die lafbek
En als ik zo hoor hoe Mark Lester met die kinderen omgaat, denk ik dat niet Katherine / Joe, niet Janet, niet Debby en ook niet dr. Klein voor die kinderen moet zorgen. Die Lester is volgens mij de enige heldere, 'niet beschadigde' van het stel. Laat ik het zo zeggen; hij is de enige die ze een normale jeugd kan geven zo lijkt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Echt, heartbreaking inderdaad![]()
Ik hoop ook zo dat die kinderen gewoon met elkaar samen kunnen opgroeien. En als ik zo lees wat Lester zegt, dan is Paris al aardig volwassen in haar doen en laten. Maar wat zielig voor Blanket he, gewoon nog te jong om het te begrijpen...
Couldn´t agree more. Ik mag alleen maar hopen dat er tijdens de voogdijzaak naar wordt gekeken...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:53 schreef Rnnz het volgende:
[..]
En als ik zo hoor hoe Mark Lester met die kinderen omgaat, denk ik dat niet Katherine / Joe, niet Janet, niet Debby en ook niet dr. Klein voor die kinderen moet zorgen. Die Lester is volgens mij de enige heldere, 'niet beschadigde' van het stel. Laat ik het zo zeggen; hij is de enige die ze een normale jeugd kan geven zo lijkt.
Voor die kinderen kan dit, wellicht wat gechargeerd gesteld, het begin van het einde worden als ze niet bij de juiste personen terecht komen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:12 schreef Robijn1961 het volgende:
Allemaal zo verdrietig. Die narcistische vader, dat gedoe rond de kinderen, gedoe om het testament.
En dan moeten we nog wachten tot december ook, op de rehearsals:)
Ik snap je natuurlijk. Maar ik kan helaas niets doen aan waar de kinderen terecht zullen komen. We kunnen er alleen maar het beste van hopen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:47 schreef Bevin het volgende:
[..]
Voor die kinderen kan dit, wellicht wat gechargeerd gesteld, het begin van het einde worden als ze niet bij de juiste personen terecht komen.
Dan wil ik nog wel even wachten voor een DVD.
Ik zal je straks ff PMenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:15 schreef denthemen het volgende:
Is er hier iemand die mij aan wat dvd's van concerten kan helpen? Via marktplaats e.d. is veel te verkrijgen, maar ik doe het liever via hier. PM me maar
Ik kwam net tijdens het kijken van the simpsons opeens achter de reden van jou usernamequote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik kwam net tijdens het kijken van the simpsons opeens achter de reden van jou username
Oh, wat erg. Nu ga ik je ongegeneerd ook vragen. Zou je mij ook kunnen pm'en met wat je zoal hebt verzameld qua concertregistratiesquote:
Damn, dan kijk je zeker slechts zelden naar de Simpsons?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik kwam net tijdens het kijken van the simpsons opeens achter de reden van jou username
Mwah, valt meequote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:15 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Damn, dan kijk je zeker slechts zelden naar de Simpsons?
Nou.......vooruit dan maarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:06 schreef Bevin het volgende:
[..]
Oh, wat erg. Nu ga ik je ongegeneerd ook vragen. Zou je mij ook kunnen pm'en met wat je zoal hebt verzameld qua concertregistraties?
Toch leuk, mocht je kaarten hebben voor die data.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:27 schreef Rnnz het volgende:
Watskeburt? Robijn, you're leaving us?![]()
Oh, trouwens ik hoor net op TV dat de Jackson 5 (4) en Janet dus definitief gaan optreden in Londen, 29 en 30 augustus. Waarschijnlijk met wat andere artiesten als Usher, Justin Timberlake, Mariah Carey en Lionel Richie.
wahahahaaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:31 schreef Rnnz het volgende:
Nou ja, dat is het dus. Ik had net een film gekeken, zette de normale TV weer aan en plots... daar was Shownieuws...![]()
Dat is de reden dat ik de bron niet erbij vermelde, bang dat jullie me zouden uitlachen.![]()
Maar ff serieus, Shownieuws dus..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
wahahahaaGa je nou Rnnz ook van het forum verjagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shownieuws zei vier namen, ik geloof Jackie, Tito, Jermaine en Marlon (Randy niet dus).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:32 schreef DrDentz het volgende:
Jackson 5 kan nog wel, als ze met Jackie, Tito, Jermaine, Marlon en Randy gaan.
Ja ik weet niet, ik kijk dat nooit joh.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:37 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Shownieuws zei vier namen, ik geloof Jackie, Tito, Jermaine en Marlon (Randy niet dus).
Zou wel een beetje raar zijn, maar ja. Shownieuws hè.
Hoe bedoel je ook? Ik heb helemaal niemand weggejaagdquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ga je nou Rnnz ook van het forum verjagen.
Nee precies. Ik zet ook liever m'n geld op Albert Verlinde en consortenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ik kijk dat nooit joh.
Is dat de reden dat je me uitlacht? Probeer je me weg te jagen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ook? Ik heb helemaal niemand weggejaagd
Is goed, ik zal de volgende keer nog harder lachenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:40 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Is dat de reden dat je me uitlacht? Probeer je me weg te jagen?
HA! Dan moet je toch echt beter je best doen.![]()
Maar wat is er nou gebeurt met Robijn in de tussentijd?
Oktober, bioscoop....quote:$50 million for Michael Jackson's rehearsal footage
Tuesday, 21 July 2009 22:02
Fans who feel robbed of the chance to see what Michael Jackson had in store for the world in his comeback concerts may be able to see for themselves, and soon. Footage from Jackson's rehearsals is likely headed for the big screen.
Kenny Ortega, the director of Jackson's show who is best known as the director of "High School Musical," is already beginning to cobble together images of the King of Pop as he prepared for his "This Is It!" concerts that were scheduled to take place in London this summer, Variety reports.
The movie could be in theaters before the end of the year, and possibly as early as October.
Ortega shot 80 hours of Jackson perfecting his songs, dance routines and stage show, as well as at least three new music videos that were to be used in the concerts.
One of those is a 3-D version of "Thriller," though it's unclear whether the new feature film would present that segment in 3-D.
On Monday Sony, which has an inside track because it owns the rights to Jackson's music, was close to sealing the deal, Variety reports. The winner will produce the movie along with AEG and Jackson's estate.
AEG Entertainment is hoping to recoup the $30 million it put into staging the concerts, as well as lost box office and other expected sales, including merchandise and food.
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Het volk gaat daar ook met verkeerde verwachtingen heen. Die verwachten een spetterend concert, en komen teleurgesteld naar buiten.
We zouden hem gaan zien vanavond jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:14 schreef Rnnz het volgende:
En het is ook nog eens 22 juli, de dag dat ik hem eindelijk zou gaan zien.
Life's a bitch.
Rust zacht Michael.
Het enige positieve aan het feit dat ik hem niet zal zien is dat hij dat mystieke om hem heen zal houden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:28 schreef DrDentz het volgende:
En dan terug komen met grote verhalen. Hij had het nog steeds. Nu ik hem live de moonwalk heb zien doen kan ik tevreden sterven.
Ergens denk ik ook dat dat nog best eens zo kan zijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:39 schreef matthijst het volgende:
Ik voorspel: 80 minuten film, waarvan 20-25 minuten opbouwende crap, 20 minuten 3D en andere gerenderde filmpjes... Veel tussenfilmpjes en minimale zang en danskunsten...
Dat dacht ik nou ook een keerquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:25 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]
Michael Jackson zal zeker de enige zijn die zulke schoenen kan dragen (samen met Prince)? Ik vind ze namelijk stiekem wel vet, ondanks de hoge hakken.
Toch raar.. dat had ik met die Ray Ban zonnebrillen van hem ook al: hij had een goede stijl.
Dat is zo'n mooi stukje hé, die stemquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:07 schreef Rnnz het volgende:
Smile, though your heart is aching. Smile, even though it's breaking.
Z'n neus ziet er daar prima uit.. Was wel al verbouwd, had hij het daar maar bij gelatenquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:35 schreef matthijst het volgende:
Op Ebay, voor boven de plee, lifemask van Thiller:
[ afbeelding ]
Ik zou hem op Ebay zetten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik zit net even m'n scala aan video's door te pluizen. En nu kom ik een video tegen met The Jackson 5 waar ze Joe openlijk bedanken op het podium![]()
Kan 'm alleen niet vinden op Youtube. Zou ik nu een ultra rare collectors video hebben?![]()
Copenhagen was de laatste dagen via nieuwsgroepen te downloadenquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
HIStory Tour Copenhagen en Seoul worden binnenkort trouwens weer uitgezonden in het buitenland. Dat worden dus weer twee betere versies die binnenkort te krijgen zijn
"Don't kill him. DON'T KILL HIM!"quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:52 schreef DrDentz het volgende:
Het stukje waar hij een kever van het podium laat verwijderen door z'n beveiliging tijdens HIStory Tour Munich 1997 was eigenlijk niet in Munchen maar in Leipzig.
De eerste 4 seconde zijn het hoogtepunt van de hele video.quote:
Ik voel met je mee.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hmm, het concert had nu zo'n beetje moeten beginnen![]()
Ik zet WBSS maar even op
hoe werkt dat met een cc, kan je je saldo checken ofzo, of krijg je daar een mail over?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:30 schreef Rnnz het volgende:
Ticketmaster UK heeft het geld teruggestort op m'n creditcard zie ik net (+ valutaverschil).
Nu nog wachten op m'n souvenir ticket.
Goede datum trouwens voor het terugstorten... 22 juli.
Dat lachje!!quote:
quote:
wtfquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
What up yo, word to the badd
Once you were made
You changed your shade
Was your color wrong?
Could not turn back
It's a known fact
You were too far gone
You know I tried to be there for you
Like a brother I care for you
It didn't matter you always play me off
You only care about what you want
You don't care about how it's done
You only think about you, your throne
Dat rare gedrag hebben ze iig niet van een vreemdequote:Op donderdag 23 juli 2009 00:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ach ja, het is nog altijd beter dan wat LaToya bij 'm flikte
Tja jammer dat hij dat nummer niet zong op de herdenking ipv Smile.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:59 schreef Drumpie het volgende:
Heeft hij gemaakt omdat hij van hem hield.
Dat doen broers/zussen meestal.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tja jammer dat hij dat nummer niet zong op de herdenking ipv Smile.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tja jammer dat hij dat nummer niet zong op de herdenking ipv Smile.
Ik gebruikte destijds Wirecard, dat is een internet (virtuele) creditcard. Werkt hetzelfde als Internetbankieren.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:40 schreef AgeEll het volgende:
[..]
hoe werkt dat met een cc, kan je je saldo checken ofzo, of krijg je daar een mail over?
ik heb mijn moeder haar cc gebruikt, dus ik vroeg het me af.
hoelang heb je er op gewacht.
Gister met U2 deed hij heel kort Billie Jean en DSTYGE, kreeg het echt ff moeilijk mee, maar wel mooi dat Bono het elk concert het er bij doet, wisselt het af met Man in the Mirror oa.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
What up yo, word to the badd
Once you were made
You changed your shade
Was your color wrong?
Could not turn back
It's a known fact
You were too far gone
You know I tried to be there for you
Like a brother I care for you
It didn't matter you always play me off
You only care about what you want
You don't care about how it's done
You only think about you, your throne
Als hij zich effe normaal kleedde had de man inderdaad wel stijl Net als in dat voorstuk van Bad, met een de capuchon van een sweater over een jas heen wat ze 20+ jaar later nog steeds doen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:25 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]
Michael Jackson zal zeker de enige zijn die zulke schoenen kan dragen (samen met Prince)? Ik vind ze namelijk stiekem wel vet, ondanks de hoge hakken.
Toch raar.. dat had ik met die Ray Ban zonnebrillen van hem ook al: hij had een goede stijl.
Je bedoelt hopelijk niet dat ze dat nog steeds doen omdat hij het deed?quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:41 schreef Xaobotnik het volgende:
Net als in dat voorstuk van Bad, met een de capuchon van een sweater over een jas heen wat ze 20+ jaar later nog steeds doen.
Met 'echte' creditcards weet je het meestal pas aan het einde van de maand, dan krijg je namelijk alle bij en afschriften als ik het me goed herriner. Zeker weten doe ik het niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:20 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik gebruikte destijds Wirecard, dat is een internet (virtuele) creditcard. Werkt hetzelfde als Internetbankieren.
Weet niet precies hoe dat zit met 'echte' creditcards.
Weuh, dat zij mijn vader ook, hoorde het van niemand anders, maar blijkbaar kan het toch goed waar zijnquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:56 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Met 'echte' creditcards weet je het meestal pas aan het einde van de maand, dan krijg je namelijk alle bij en afschriften als ik het me goed herriner. Zeker weten doe ik het niet.
Ik heb alleen m'n afterparty tickets terug op m'n creditcard en dat krijg ik dan 1 augustus op m'n giro. Ik hoop dan dus ook dat ik de refund van de normale kaarten tegen het einde van volgende week krijg, anders moet ik nog een maand wachten voordat het op m'n rekening staatquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:56 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Met 'echte' creditcards weet je het meestal pas aan het einde van de maand, dan krijg je namelijk alle bij en afschriften als ik het me goed herriner. Zeker weten doe ik het niet.
Heb jij je afterparty apart ingevuld Sideshowbobbie? Ik kreeg van de week weer een email dat die ging over de afterparty's! Wat een puinhoop....ik had 2 tickets voor 18 juli en twee voor 6 sept maar wel twee aparte boekingen en nu is er 212.32 en 26.97 teruggestort( krijg ik pas begin augustus)maar ik weet niet van wat die bedragen zijn ik denk van 18 juli en die 26.97 van de afterparty....maar waar blijft de Refund van die andere tickets.......quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb alleen m'n afterparty tickets terug op m'n creditcard en dat krijg ik dan 1 augustus op m'n giro. Ik hoop dan dus ook dat ik de refund van de normale kaarten tegen het einde van volgende week krijg, anders moet ik nog een maand wachten voordat het op m'n rekening staat
Die 26 nog wat is inderdaad van de afterparty. Ik kreeg vorige week een mail dat die binnenkort zou worden teruggestort (dus apart van het refund formulier) en dat ik keek op mijn afschrift stond het al op m'n CC.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:19 schreef mmetje41 het volgende:
[..]
Heb jij je afterparty apart ingevuld Sideshowbobbie? Ik kreeg van de week weer een email dat die ging over de afterparty's! Wat een puinhoop....ik had 2 tickets voor 18 juli en twee voor 6 sept maar wel twee aparte boekingen en nu is er 212.32 en 26.97 teruggestort( krijg ik pas begin augustus)maar ik weet niet van wat die bedragen zijn ik denk van 18 juli en die 26.97 van de afterparty....maar waar blijft de Refund van die andere tickets.......
Correct.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar ik geloof dat wanneer je voor meerdere data kaarten hebt besteld, dat je dat refund formulier twee keer moet invullen, toch? Aangezien je twee verschillende order codes moet hebben dan...
Ik heb het ook twee keer gedaan maar de eerste keer heb ik de datum verkeert gedaan en ook 18 juli ingevuld inplaats van 6 septquote:
Heeft die jongen in de rode jas paranormale ervaringen gehad betreffende MJ's geest?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:23 schreef mmetje41 het volgende:
Ons filmpje gemaakt 18 juli bij de O2 Arena
Zie je het aan hem?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heeft die jongen in de rode jas paranormale ervaringen gehad betreffende MJ's geest?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:52 schreef matthijst het volgende:
OK, heeft ie nog iets laten weten? Was alles goed daarboven?
Stond James Brown te wachten en zijn ze aan het moonwalken?
Nou jaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Zelfs na z'n dood zit MJ dus alleen achter de kleine jochies aan de viespeuk -
Heee geluktquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:06 schreef mmetje41 het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Mweh, doet me denken aan van die bandjes die bij Tros Vermist nummers komen zingen voor hun verslaafde vriend die al 10 maande spoorloos is....quote:
Heb ik eigenlijk altijd een ehm, hoe zal ik het netjes zeggen, een wat minder nummer gevondenquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:55 schreef Koploperkopper het volgende:
Final verdict; ik krijg 50 euro p.p van de 160 p.p terug. Ik ben dus een hoop geld kwijt. Om wat voor vage magische reden krijg ik namelijk de brandstoftoeslag niet terug.
Het is de laatste tijd een van m'n favoriete nummers, net zoals Smile.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk altijd een ehm, hoe zal ik het netjes zeggen, een wat minder nummer gevonden![]()
Ik snap de boodschap, maar dat is dan ook alles
Lekker danquote:
Ik moet eerlijk bekennen, ik heb het ooit een heel mooi nummer gevondenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:07 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd een van m'n favoriete nummers, net zoals Smile.Ik vind vooral die bridge prachtig gezongen door Michael.
'Home with their fathers,
Snug close and warm, loving their mothers
I see the door simply wide open
But no one can find thee'
Net op het randje gezongen.Hetzelfde heb ik met die ad-libs van Heaven Can Wait.
Laatste tijd luister ik die best wel veel, wel mooi liedje, maar niet echt bijzonder goed ofzo.quote:
Eerste ziet er inderdaad beter uit, is ook iets van slimfit shirt zo te zien? Die van de officiele merch is gewoon een normaal t-shirt. Heb je wellicht een link van die eerste?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:37 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit shirt is van Amplified.. Ik heb bijna hetzelfde shirt besteld bij de officiële merchandising, maar die vind ik toch wel minder nu ik deze zie.Daarnaast heb ik hem nog steeds niet binnen en is ie duurder.
Ter vergelijking (officiele merchandise):
[ afbeelding ]
Amplified is sowieso ook betere kwaliteit, heb al 2 shirts van ze.![]()
Ja, dat viel me ook al op.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:43 schreef matthijst het volgende:
Vind die originele mooier.
Lijkt ook alsof er daar op die sokken steentjes zijn geplakt (die zwarte vlekken?)
Die heb ik jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:11 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hoi, ik heb de gewone versie van Scream. Heeft iemand de 'def radio mix' dus track 2 op de maxi-single?
Ik heb precies hetzelfde. De bridge van die nummers is super, alleen het refrein vind ik minder. En sowieso dat MJ over Lost Children ging zingen is gewoon fout. Onterecht, maar maar toch.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:07 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd een van m'n favoriete nummers, net zoals Smile.Ik vind vooral die bridge prachtig gezongen door Michael.
'Home with their fathers,
Snug close and warm, loving their mothers
I see the door simply wide open
But no one can find thee'
Net op het randje gezongen.Hetzelfde heb ik met die ad-libs van Heaven Can Wait.
Rebecca! Ik miste je alquote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:54 schreef Rebbedebje het volgende:
Hoi allemaal hoi Rnnz![]()
De groetjes uit het zonnige zuiden in de buurt van Montpellier waar ik nu zit (hehheh)
Even in een internetcafe, vanaaf weer een cocktailtje woehoe
We zaten gisteren in een cocktailbar en daar kreeg je een meterslang rietje bij, het glas moest aan de andere kant van de tafel staanen het rietje druppelde soms op je hoofd, haha
Ontopic, ik heb nog niet echt veel Michael nieuws gehoord/gelezen hier, alleen een krantenkop met "MJ assasiné!?!
Gaat alles nog goed met jullie ondanks verdrietige data?![]()
Kusjes uit zonnig Frankrijk.
Inderdaad onterecht, maar ik begrijp de ironie wel. Gelukkig weet ik dat het bij Michael hoog zit en hij het dus ook goed bedoelt, aangezien hij er zo vaak over zingt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:31 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. De bridge van die nummers is super, alleen het refrein vind ik minder. En sowieso dat MJ over Lost Children ging zingen is gewoon fout. Onterecht, maar maar toch.
Huh? Ik?quote:
Klopt, heb ik ook gezien.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Nou ik keek wel Shownieuws, en vrijdag komt er dus een docu op van Uri Gellar met privebeelden met Michael.
Dat is dan ook een van de, dan wel niet dé favoriete track van mij.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:33 schreef Rnnz het volgende:
Work that Body is lekker funky. Hetzelfde heb ik de laatste tijd met Can't Let Her Get Away.![]()
Volgens de Telegraaf zou Michael tegen Uri Geller (quote:Op zondag 26 juli 2009 20:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nog wat nieuws over Michael? Heb beperkt internet, ben namelijk op vakantie, waar ze het woord internet nog niet hebben uitgevonden
Ik geloof dat er concerten komen in Londen. Neem aan dat er overal wel bijeenkomsten zullen zijn.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:25 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Is er 29 augustus nog een bijeenkomst ergens?
Tien manquote:
Dat verhaal heb ik (zonder Uri Geller natuurlijk) ken ik waarschijnlijk wel zo'n twintig jaar.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:58 schreef Bevin het volgende:
[..]
Volgens de Telegraaf zou Michael tegen Uri Geller () hebben verteld dat ie wilde moonwalken op de maan. Hij zou met het project jaren bezig zijn geweest, tot dat de rechtszaken kwamen en toen is het naar de achtergrond verdwenen, hij zou de eerste artiest op de maan willen zijn..
Ik zag het niet gebeuren anyway
quote:Q: Did you believe him about the disease?
A: I don't believe in any of that bullshit, no. No. Never. I've been around junkies and stuff all my life. I've heard every excuse. It's like smokers—"I only smoke when I drink" and all that stuff. But it's bullshit. You're justifying something that's destructive to your existence. It's crazy. I mean, I came up with Ray Charles, man. You know, nobody gonna pull no wool over my eyes. He did heroin 20 years! Come on. And black coffee and gin for 40 years. But when he called me to come over to see him when he was in the hospital on his way out, man, he had emphysema, hepatitis C, cirrhosis of the liver, and five malignant tumors. Please, man! I've been around this all my life. So it's hard for somebody to pull the wool over my eyes. But when somebody's hell-bent on it, you can't stop 'em.
Hij wilde echt naar de maan.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:58 schreef Bevin het volgende:
[..]
Volgens de Telegraaf zou Michael tegen Uri Geller () hebben verteld dat ie wilde moonwalken op de maan. Hij zou met het project jaren bezig zijn geweest, tot dat de rechtszaken kwamen en toen is het naar de achtergrond verdwenen, hij zou de eerste artiest op de maan willen zijn..
Ik zag het niet gebeuren anyway
Beter gaan ze naar hun peetvader Mark Lester.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:07 schreef JX het volgende:
Ik blijf hopen dat ze naar Janet gaan en niet door Jehova's worden opgevoed
Daar dacht ik ook al aan idd, zou geen slechte keus zijn.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:49 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Beter gaan ze naar hun peetvader Mark Lester.
Nee, geen vakantie pour moi.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:30 schreef Rebbedebje het volgende:
Daar ben ik weer even, SideshowBobbie is ook op vakantie zag ik al.
Dat van die Noorse vrouw en zoon had ik ook (hier?) gelezen, tja...er is en komt zoveel nieuws sinds zijn dood, dat ik niet meer weet wat ik nou wel en niet moet geloven...
Ik ben ook niet zo van de meets...maar woon wel in HoofddorpHaha, nee.
En ik heb weer veel te beluisteren als ik straks thuis ben met al die linkjes die jullie hier steeds maar neerplempen, heb ik helemaal geen tijd voor!! Ach jawel hoor.
Nou ik ga jullie weer verlaten.
Vakantie lekker in augustus Rnnz en DoctorrrD???
Salut.
Wat een onzin, jezelf geen fan meer noemen omdat je zogenaamd te oud daarvoor zou zijn...men noemt dat gewoon fan hoor, en dat heeft niets met leeftijd te maken.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:10 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik noem mezelf nu geen fan meer. Dat vind ik iets voor kinderen.
Maar ik steun hem en heb hem gesteund. Zijn muziek was geniaal. Ik heb wel eens gezegd dat hij de Jezus van deze tijd was.
Ik werd pas na de rechtszaak fan bewonderaar.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:53 schreef NelsonWandelaar het volgende:
ok
Wil ook niet een taal-discussie in dit mooie topic.
Zijn er mensen hier die net als ik in juni 2005 in California waren?
Geloof ik gelijk...arme MJ.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:00 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Haha, ok.
Voor de duidelijkheid. Ik was niet op de plaats van handeling, maar was toevallig op dat moment drie weken op bezoek bij een vriend in California. Heb het wel live zitten kijken op TV. Was heftig.
Dan nog moeten ze dat zelf weten.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Fans zijn die mensen die bij de rechtbank stonden om hem iedere dag toe te juichen en daarvoor hun baan opofferden. :/
Oh...had alleen gehoord van weet ik het, de Hustler.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:20 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Nou, als je je vooraf in de zaak verdiepte kon je al wel afleiden dat er weinig van klopte.
Het enige en ook echt het enige dat ik liever vergeet is dat als feit in de rechtszaak is aangedragen dat MJ seksboekjes en foto's met blote jongens en mannen in huis had rondslingeren. Natuurlijk is dat niet strafbaar, maar ik vond het teleurstellend.
Idd...quote:Op maandag 27 juli 2009 23:20 schreef NelsonWandelaar het volgende:
...dat MJ seksboekjes en foto's met blote jongens en mannen in huis had rondslingeren. Natuurlijk is dat niet strafbaar, maar ik vond het teleurstellend.
Maar waarom vond je het eigenlijk teleurstellend?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:20 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Nou, als je je vooraf in de zaak verdiepte kon je al wel afleiden dat er weinig van klopte.
Het enige en ook echt het enige dat ik liever vergeet is dat als feit in de rechtszaak is aangedragen dat MJ seksboekjes en foto's met blote jongens en mannen in huis had rondslingeren. Natuurlijk is dat niet strafbaar, maar ik vond het teleurstellend.
Hmm...okee. Maar strafbaar is het niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:27 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Omdat het niet rijmt met enerzijds een zuivere wereldverbeteraar of anderzijds iemand die als een kind wil zijn.
Als we het inhalen van de jeugd ook gaan toepassen op inhalen van de puberteit dus met 'leeftijdsgenootjes' ondeugend doen en ontdekken van ontluikende seksualiteit, dan kom je wel heel dicht bij strafbare toestanden. Die boekjes hebben gewoon geen enkele positieve functie daar.
Jah, nou ja, hij is op alle fronten vrijgesproken. Maar ja, wat het met zijn waardigheid heeft gedaan...das heel wat anders.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:30 schreef quirina het volgende:
De Hustler is toch een soort playboy?
Tietjes met nietjes.
Barely Legal had ie...quote:Op maandag 27 juli 2009 23:30 schreef quirina het volgende:
De Hustler is toch een soort playboy?
Tietjes met nietjes. Geen blote jongetjes.
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:31 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Jah, nou ja, hij is op alle fronten vrijgesproken. Maar ja, wat het met zijn waardigheid heeft gedaan...das heel wat anders.
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:33 schreef matthijst het volgende:
[..]
Barely Legal had ie...
http://barelylegal.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |