Ik werd pas na de rechtszaak fan bewonderaar.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:53 schreef NelsonWandelaar het volgende:
ok
Wil ook niet een taal-discussie in dit mooie topic.
Zijn er mensen hier die net als ik in juni 2005 in California waren?
Geloof ik gelijk...arme MJ.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:00 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Haha, ok.
Voor de duidelijkheid. Ik was niet op de plaats van handeling, maar was toevallig op dat moment drie weken op bezoek bij een vriend in California. Heb het wel live zitten kijken op TV. Was heftig.
Dan nog moeten ze dat zelf weten.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Fans zijn die mensen die bij de rechtbank stonden om hem iedere dag toe te juichen en daarvoor hun baan opofferden. :/
Oh...had alleen gehoord van weet ik het, de Hustler.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:20 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Nou, als je je vooraf in de zaak verdiepte kon je al wel afleiden dat er weinig van klopte.
Het enige en ook echt het enige dat ik liever vergeet is dat als feit in de rechtszaak is aangedragen dat MJ seksboekjes en foto's met blote jongens en mannen in huis had rondslingeren. Natuurlijk is dat niet strafbaar, maar ik vond het teleurstellend.
Idd...quote:Op maandag 27 juli 2009 23:20 schreef NelsonWandelaar het volgende:
...dat MJ seksboekjes en foto's met blote jongens en mannen in huis had rondslingeren. Natuurlijk is dat niet strafbaar, maar ik vond het teleurstellend.
Maar waarom vond je het eigenlijk teleurstellend?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:20 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Nou, als je je vooraf in de zaak verdiepte kon je al wel afleiden dat er weinig van klopte.
Het enige en ook echt het enige dat ik liever vergeet is dat als feit in de rechtszaak is aangedragen dat MJ seksboekjes en foto's met blote jongens en mannen in huis had rondslingeren. Natuurlijk is dat niet strafbaar, maar ik vond het teleurstellend.
Hmm...okee. Maar strafbaar is het niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:27 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Omdat het niet rijmt met enerzijds een zuivere wereldverbeteraar of anderzijds iemand die als een kind wil zijn.
Als we het inhalen van de jeugd ook gaan toepassen op inhalen van de puberteit dus met 'leeftijdsgenootjes' ondeugend doen en ontdekken van ontluikende seksualiteit, dan kom je wel heel dicht bij strafbare toestanden. Die boekjes hebben gewoon geen enkele positieve functie daar.
Jah, nou ja, hij is op alle fronten vrijgesproken. Maar ja, wat het met zijn waardigheid heeft gedaan...das heel wat anders.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:30 schreef quirina het volgende:
De Hustler is toch een soort playboy?
Tietjes met nietjes.
Barely Legal had ie...quote:Op maandag 27 juli 2009 23:30 schreef quirina het volgende:
De Hustler is toch een soort playboy?
Tietjes met nietjes. Geen blote jongetjes.
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:31 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Jah, nou ja, hij is op alle fronten vrijgesproken. Maar ja, wat het met zijn waardigheid heeft gedaan...das heel wat anders.
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:33 schreef matthijst het volgende:
[..]
Barely Legal had ie...
http://barelylegal.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |