GEWELDIGE OPquote:
Die had Yo bij de Eksjun gekocht om neer te zetten in plaats van de miljard bloemstukken (van zijde!)quote:Op maandag 20 juli 2009 00:14 schreef conleche het volgende:
Is echt álles weg? Hoorde ik niet iets over roze takken??
Onder het mom, 'valt niet op'.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Die had Yo bij de Eksjun gekocht om neer te zetten in plaats van de miljard bloemstukken (van zijde!)
Ze komt op mij ook niet erg sympathiek over maar anniebab heeft gezworen dat het in het echt een heel leuk lief mens is en anniebab wordt aanbeden hier dus het zal wel zo zijn.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:21 schreef yavanna het volgende:
Het dekbed van Max en Lex.![]()
![]()
![]()
Wat een mens die moeder van Jan Smit. Doet mij ( negatief ) denken aan een schoonmoeder die ik ooit had. Ja 'had' -> gelukkig.
Sorry, als ik dat hoofd zie heb ik al gegeten en gedronken, met haar pittige korte kapsel en de bemoeizuchtige 'ik bedoel het goed, want ik ben supermama', blik in haar ogen.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze komt op mij ook niet erg sympathiek over maar anniebab heeft gezworen dat het in het echt een heel leuk lief mens is en anniebab wordt aanbeden hier dus het zal wel zo zijn.
ach hou toch eens op met dat eeuwige mama gedoe en iedereen met dat geleuter dat jan een mamakindje isquote:Op maandag 20 juli 2009 00:53 schreef yavanna het volgende:
[..]
Sorry, als ik dat hoofd zie heb ik al gegeten en gedronken, met haar pittige korte kapsel en de bemoeizuchtige 'ik bedoel het goed, want ik ben supermama', blik in haar ogen.
quote:
Het scheelt niet veel maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik vind Wesley iets mannelijker.is dat erg
quote:Op maandag 20 juli 2009 01:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Wie is die linkse, te bruine, geschoren spillebeen dan? Echt, ik dacht dat het gouden broekje erg was maar dit slaat alles.![]()
En sorry maar ik krijg toch echt nare jeuk van die moeder en dat heeft helemaal niets met sleutelkindjes te maken. Het mens komt over als een vreselijke bemoeial en controlerende schoonmoeder from hell die haar kleine Jantje niet los kan laten. Het wordt tijd dat het jong een schop onder zijn kont krijgt, zijn eigen wasjes gaat draaien en zelf de controle in handen neemt.
Als je je gedraagt als een deurmat moet je niet raar staan te kijken als mensen hun voeten op je afvegen.
hulde voor deze in-depth investigationquote:Op maandag 20 juli 2009 01:45 schreef snetje het volgende:
[..]
ach hou toch eens op met dat eeuwige mama gedoe en iedereen met dat geleuter dat jan een mamakindje is![]()
ik heb het de afgelopen dagen ff aangekeken en mijn conclussie is deze :
heel Nederlands achterlijk sleutelkidsvolkje en de gepikeerde 2 verdieners die hun kids niet bij oma kwijt kunnen waren aan het woord op allerlei fora ... jaaa laten we Ma smit maar ff afmaken !!
iedereen is er zelfs zo snel mee met AFreageren ... dat ze niet eens in de gaten hebben waarom het eigenlijk gaat![]()
ff weer totall in the picture ...ik heb het !! de final !!! jahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yo gaat dus echt niet voor die domme kale Wesley![]()
![]()
![]()
nope !!! final goal van deze madam is dut dit ..
[ afbeelding ]
kijk en vergelijk![]()
oja! das dus the man !! Ronaldo nog wattus ...
das Ronaldje ...voetballer van het jaar als ik het goed hebquote:Op maandag 20 juli 2009 01:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Wie is die linkse, te bruine, geschoren spillebeen dan? Echt, ik dacht dat het gouden broekje erg was maar dit slaat alles.![]()
En sorry maar ik krijg toch echt nare jeuk van die moeder en dat heeft helemaal niets met sleutelkindjes te maken. Het mens komt over als een vreselijke bemoeial en controlerende schoonmoeder from hell die haar kleine Jantje niet los kan laten. Het wordt tijd dat het jong een schop onder zijn kont krijgt, zijn eigen wasjes gaat draaien en zelf de controle in handen neemt.
Als je je gedraagt als een deurmat moet je niet raar staan te kijken als mensen hun voeten op je afvegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |