Ja. En ze houden van roze, het songfestival en zijn verwijft.quote:
Da's waar, en jullie houden van bier en tieten en hoe heet dat...eh...voetbalquote:Op zondag 19 juli 2009 23:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja. En ze houden van roze, het songfestival en zijn verwijft.
Gelukkig dat jij ook van voetbal houdt, is er toch nog iets goed aan je.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's waar, en jullie houden van bier en tieten en hoe heet dat...eh...voetbal
Ze, zij?quote:
T = d, stop de tijd.quote:
Moet je eens bedenken hoeveel uur van je leven je aan FOK! hebt vergooid....quote:Op zondag 19 juli 2009 23:12 schreef RayMania het volgende:
Ik heb echt geen ene fuck gedaan vandaag als ik terug denk. 12 uur van mijn leven weg.
Maar dat kun je met alles wel bedenken. Wat doe je in plaats van FOK!? Lezen, televisie kijken, films kijken, sporten? In principe doe je alles voor je plezier.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:13 schreef dndiek het volgende:
Moet je eens bedenken hoeveel uur van je leven je aan FOK! hebt vergooid....
quote:Op zondag 19 juli 2009 23:12 schreef RayMania het volgende:
Ik heb echt geen ene fuck gedaan vandaag als ik terug denk. 12 uur van mijn leven weg.
Het kan altijd meerquote:Op zondag 19 juli 2009 23:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Moet je eens bedenken hoeveel uur van je leven je aan FOK! hebt vergooid....
Het is dan ook een rustdag.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:48 schreef Bjoro het volgende:
hela hola...lekker zo'n dagje vrij vlak voor de vakantie !
hier in Hools bedoel je ?quote:Op maandag 20 juli 2009 18:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is dan ook een rustdag.
Ennuh...Goeiemorgen.
Hier ook zo te zien.quote:
Ja. Ik kan het mij nog allemaal erg goed herinneren.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:17 schreef Bjoro het volgende:
toch wel gaaf om te zien hoor...die docu op Ned2 over de maanlanding !
ze hadden computers staan, een hele grote ruimte vol...gelijk aan een commodorre 64 !
straks een reportage over Apollo Henkiequote:Op maandag 20 juli 2009 21:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Ik kan het mij nog allemaal erg goed herinneren.
Apollo Henkie met z'n commentaar en het hele gezin voor de TV aan het kijken en luisteren naar de historische woorden: the eagle has landed.
[TV-TIP] Docu. over de legendarische Apollo Henkie.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
straks een reportage over Apollo Henkie
stormlooptopic weer, tong !quote:Op maandag 20 juli 2009 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
[TV-TIP] Docu. over de legendarische Apollo Henkie.
Iemand moet het vuile werk doen.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:35 schreef Suijk het volgende:
Zaterdag m'n golfvaardigheidsbewijs halen. En dan m'n nickname veranderen naar golfer2
Nee, alleen wat gelezen. Oudjes kunnen het nog wel, maar hij haalde het net niet toch?quote:
Ja was jammer laatste put op een paar milimeter gemistquote:Op maandag 20 juli 2009 22:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, alleen wat gelezen. Oudjes kunnen het nog wel, maar hij haalde het net niet toch?
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:35 schreef Suijk het volgende:
Zaterdag m'n golfvaardigheidsbewijs halen. En dan m'n nickname veranderen naar golfer2
Schittrerende docu met Henkie Golfertquote:Op maandag 20 juli 2009 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat mag pas als je een echte playing handicap van onder de 18 hebt.
Leuk, waar ga je dat doen? En hoelang ben je bezig geweest?quote:Op maandag 20 juli 2009 22:35 schreef Suijk het volgende:
doe je goed !quote:
doe maar een rondje danquote:
kun je ook appeltaart bakken vandaag !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De SCHoonmaakSCHNickeldienst komt in september, dus neequote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:08 schreef SCH het volgende:
Houd je hem wel een beetje netjes tot september
Heb je dat gedroomd?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:49 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Jeetje die val van Jens Voight
quote:
Etappe was gewoon niet leuk. Maar goed, ik had ook al mn verwachtingen op morgen gegooidquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Sneu voor Voigt inderdaad. Was wel een aardige etappe maar allemaal niet zo grandioos als vroeger. Heb een beetje heimwee deze tour. Naar Joop, naar Steven, naar Gert Jan.
Ja, maar iedere dag zeggen ze weer dat het morgen leuk wordt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Etappe was gewoon niet leuk. Maar goed, ik had ook al mn verwachtingen op morgen gegooid
Het is hier echt rakelings langsgegaan en nu schijnt het zonnetje weerquote:
Hier heel even een flinke onweersbui van 10 minuten en nu weer de zon.quote:
Hier is het meer hemel op aarde.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:00 schreef SCH het volgende:
tis hier weer over ook, nog een beetje rommel de bommel
Kunnen wij jou daar kwijt in de opvang?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:50 schreef SCH het volgende:
Mag ik hier even aandacht voor vragen Asielactie 2009 Dierenthuis - Pensioen voor Piet Pootje #8
Ik ben wel een pootje maar heet geen Pietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Kunnen wij jou daar kwijt in de opvang?
Trollpostquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:37 schreef SCH het volgende:
Grappig dat je het via Fok echt zo ziet verschuiven, die buien.
BloemendaalBluezz, WoongwagenkampBreach, UtrechtSCH en Zaltbommeltong
Heb jij gelukkig nooit last van, he?quote:
Reageer ook nog even lekker serieusquote:
Doe eensquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:51 schreef RayMania het volgende:
Een FA.
een FA riep bij mij.quote:
Zal wel een kutdorp zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Klopt! Maar ik wist even niet meer waar je woonde. Ergens bij Breda toch?
Mijn neefje die Jelle heet heeft gelukkig geen besef van Ten Rouwelaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, want Jelle ten Rouwelaar woont er ook
Zaltbommel heeft dan ook geen profclubquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn neefje die Jelle heet heeft gelukkig geen besef van Ten Rouwelaar.
Kent hij Snelle Jelle wel?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn neefje die Jelle heet heeft gelukkig geen besef van Ten Rouwelaar.
Is ie de grootste fan vanquote:
quote:
Pas maar op, laatste keer dat ik dat deed, ben ik een halve dag bezig geweest met haat-PM's te beantwoorden en ging er een heel HOOLS-topic doorheenquote:
De laastte keer dat jij hier een serieuze vraag stelde, toen was de mens nog niet op de maan geweest.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Pas maar op, laatste keer dat ik dat deed, ben ik een halve dag bezig geweest met haat-PM's te beantwoorden en ging er een heel HOOLS-topic doorheen
quote:
Zeg het maar SCH.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb jij serieus tijd tekort om je huis schoon te maken, Tong?
Teveel gedronkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:33 schreef Prosac het volgende:
Tong... moet je niet eens je prostaat/blaas laten onderzoeken? Zo'n oude man ben je nog niet en het lijkt me niet al te gezond als je na een paar uur slaap al weer wakker wordt omdat je moet plassen.
(serieuze vraag)
Dat is een serieuze vraag. Zeker voor iemand die in 9 jaar tijd 360000 posts op een internet forum heeft geplaatst. Dan lijkt het me dat je daar tijd voor hebt.quote:
Je was gewoon aan het bashen, nu niet weer kinderachtig gaan doen, dan bel ik Jelle.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat is een serieuze vraag. Zeker voor iemand die in 9 jaar tijd 360000 posts op een internet forum heeft geplaatst. Dan lijkt het me dat je daar tijd voor hebt.
Tenzij Tong een soort van Christopher Reeves is die vanuit zijn rolstoel met een rietje zijn toetsenbord bedient..
Dat heeft toch niks met bashen te makenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Je was gewoon aan het bashen, nu niet weer kinderachtig gaan doen, dan bel ik Jelle.
Het IS géén vete!! Ik ben serieus nieuwsgierig.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Het IS géén vete!! Ik ben serieus nieuwsgierig.
Dat gaat je geen flikker aan, online is niemand hier een verklaring schuldig hoe zijn of haar privé leven eruit zietquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:46 schreef Breach het volgende:
Ik wil weten waarom hij er geen tijd voor heeft.
Kom op Breach. Je laat in alles je minachting voor tong80 blijken. Je hebt je een oordeel gevormd, en je kokmt hier steeds weer terug om te zuigen en te zeuren richting hem. Logisch dat hij daar niet serieus op reageert. Het is vervelend en komt erg kinderachtig over.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met bashen te maken
Ik wil weten waarom hij er geen tijd voor heeft. En dat jij vervolgens acuut ongesteld wordt, maakt mij alleen maar meer nieuwsgierig wat dan de werkelijke reden is.
Dat hij vervolgens zelf een belachelijk antwoord geeft, is dus geen bashen van mijn kant maar dat doet ie zichzelf aan.
Dan moet je er ook niet raar van opkijken als ik (en anderen) cynisch reageren wanneer zo een post volgt:quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat gaat je geen flikker aan, online is niemand hier een verklaring schuldig hoe zijn privé leven eruit ziet
En wat dat privéleven betreft. Jij vertelt toch ook dat je weleens in je broek poept als de rij bij de slijter te lang is. Ga dan niet zo panisch doen als een ander daar grappen over maakt. En bespreek persoonlijke shit (haha, die was niet eens zo bedoeld) dan op MSN, zodat het niet openbaar staat.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sta dan even op vanaf mijn bureau. Schuif de stoel weg zodat ze er bij kan.
Die 5 minuten duren altijd een eeuwigheid omdat ik niet kan Fokken.
Waarom? jij stelt een serieuze vraag en breach komt meteen weer langs om de boel op te fokken. Ik vind het echt vervelend dat hij tong80 zo achter de broek aan zit.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:53 schreef Prosac het volgende:
Laat het rusten, laat het rusten.
Sinds ik hier op dit forum zit hoor ik hem niks anders dan dat verkondigen. Dus ik denk niet dat dat aan mijn postgedrag ligt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op Breach. Je laat in alles je minachting voor tong80 blijken. Je hebt je een oordeel gevormd, en je kokmt hier steeds weer terug om te zuigen en te zeuren richting hem. Logisch dat hij daar niet serieus op reageert. Het is vervelend en komt erg kinderachtig over.
Alsof jou reactie op Prosacs post serieus wasquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom? jij stelt een serieuze vraag en breach komt meteen weer langs om de boel op te fokken. Ik vind het echt vervelend dat hij tong80 zo achter de broek aan zit.
neem het anders ff heel hoog op allemaal....tis maar fok! hoor...geen real-life soapquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:55 schreef SCH het volgende:
Waarom? jij stelt een serieuze vraag en breach komt meteen weer langs om de boel op te fokken. Ik vind het echt vervelend dat hij tong80 zo achter de broek aan zit.
Hé. Een verstandig mens.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
neem het anders ff heel hoog op allemaal....tis maar fok! hoor...geen real-life soap
Jij bent gewoon een lafbek die niks over zijn eigen prive vertelt en daar heel angstvallig over doet maar wel iedere kans grijpt om anderen te pakken die eens iets persoonlijks vertellen. Doe dat lekker in je eigen subforum, maar daar hang je de brave jongen uit of neem je ook iedere kans waar om Bluezz of tong belachelijk te maken. Stoer hoor Breach. Ga eens goed bij jezelf te rade waarom je dat doet, het zegt uiteindelijk zoveel over jezelf.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan moet je er ook niet raar van opkijken als ik (en anderen) cynisch reageren wanneer zo een post volgt:
[..]
En wat dat privéleven betreft. Jij vertelt toch ook dat je weleens in je broek poept als de rij bij de slijter te lang is. Ga dan niet zo panisch doen als een ander daar grappen over maakt. En bespreek persoonlijke shit (haha, die was niet eens zo bedoeld) dan op MSN, zodat het niet openbaar staat.
Ik neem het hoog op ja. Ik vind dat persoonlijke gezuig enorm vervelend en kinderachtig en Breach blijft maar doorgaan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
neem het anders ff heel hoog op allemaal....tis maar fok! hoor...geen real-life soap
Nee. Hij komt hier trollen, daar reageer ik op. Zorg er maar voor dat hij hier niet meer komt dan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:57 schreef RayMania het volgende:
Kunnen Breach en SCH het even uitvechten via PM of whatever? Dacht dat dit vorige week al voorbij was.
Mensen die privé info willen krijgen die op msn/mail als ze daar behoefte aan hebben. Maar jullie gebruiken een OPENBAAR forum om privé info te vertellen aan een select groepje. Als daar dan een buitenstaander op reageert dan gaan jullie helemaal door het lint.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een lafbek die niks over zijn eigen prive vertelt en daar heel angstvallig over doet maar wel iedere kans grijpt om anderen te pakken die eens iets persoonlijks vertellen. Doe dat lekker in je eigen subforum, maar daar hang je de brave jongen uit of neem je ook iedere kans waar om Bluezz of tong belachelijk te maken. Stoer hoor Breach. Ga eens goed bij jezelf te rade waarom je dat doet, het zegt uiteindelijk zoveel over jezelf.
Over die slaapproblemen? Ja, die was zeer serieus.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Alsof jou reactie op Prosacs post serieus was
Waarom? Er wordt toch serieus een conversatie gevoerd? Daar is de SC voor volgens mij.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:57 schreef RayMania het volgende:
Kunnen Breach en SCH het even uitvechten via PM of whatever? Dacht dat dit vorige week al voorbij was.
Het zegt vooral veel over jou dat jij denkt anderen voortdurend te moeten pakken en belachelijk te maken. Beetje ziek als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Mensen die privé info willen krijgen die op msn/mail als ze daar behoefte aan hebben. Maar jullie gebruiken een OPENBAAR forum om privé info te vertellen aan een select groepje. Als daar dan een buitenstaander op reageert dan gaan jullie helemaal door het lint.
Dan snap ik dus niet waarom je dat hier zegt. Ok bij Tong snap ik het, want diens MSN is kapot. Maar voor de anderen snap ik dat dus echt niet.
Ja, dat wel, maar niet dat zinnetje wat er achteraan komt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Over die slaapproblemen? Ja, die was zeer serieus.
Fijn voor Prosac dat je zijn punt weer helemaal hebt weggebashed. Kijk eens naar je eerste trollerige reactie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom? Er wordt toch serieus een conversatie gevoerd? Daar is de SC voor volgens mij.
en als jij hem blijft voeren is het lastig stoppen voor hem lijkt me.....maar goed dat zal lastig zijn aangezien je graag zowel het laatste woord als gelijk hebt !quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik neem het hoog op ja. Ik vind dat persoonlijke gezuig enorm vervelend en kinderachtig en Breach blijft maar doorgaan.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:00 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar niet dat zinnetje wat er achteraan komt.
Te moeten pakkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zegt vooral veel over jou dat jij denkt anderen voortdurend te moeten pakken en belachelijk te maken. Beetje ziek als je het mij vraagt.
Dus we moeten hem maar zijn gang laten gaan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en als jij hem blijft voeren is het lastig stoppen voor hem lijkt me.....maar goed dat zal lastig zijn aangezien je graag zowel het laatste woord als gelijk hebt !
quote:
Wat ik dan niet snap hè. Als je niet wilt dat iemand zich er mee bemoeit, waarom post je het dan überhaupt? Ik vroeg mij vorige week serieus af of tong echt een werkster had. Breach in dezelfde minuut ook. Tja, als je niet wil dat iemand daar vragen over stelt of op reageert, waarom zou je het dan posten?quote:Verder heeft een ander er geen donder mee te maken. Dat geldt ook in de situatie van tong, gaat jullie geen bal aan of hij het wel of niet zelf kan of moet doen!
Tis wat hequote:Op woensdag 22 juli 2009 13:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus we moeten hem maar zijn gang laten gaan?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:57 schreef RayMania het volgende:
Moeten wij dan voortdurend posten en flauwe grappen maken over jouw dronkemans schap, je falen bij de vrouwen, het brak zijn van de halve SC enzovoorts. Nee natuurlijk niet, je vertelt hier dingen en daar hoort een zekere mate van fatsoen en vertrouwen bij. Jij maakt misbruik van de openheid van mensen en pakt ze er bij herhaling op.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Te moeten pakken
Als iemand in zn broek schijt, dan is dat iets wat grappig is. Tenzij ze incontinent is door een ziekte, in dat geval neem ik alles terug. Maar dat is toch niet zo, want dan had ze dat hier wel gepost.
En dat is dus precies wat ik me net ook afvroeg.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
[..]
Wat ik dan niet snap hè. Als je niet wilt dat iemand zich er mee bemoeit, waarom post je het dan überhaupt? Ik vroeg mij vorige week serieus af of tong echt een werkster had. Breach in dezelfde minuut ook. Tja, als je niet wil dat iemand daar vragen over stelt of op reageert, waarom zou je het dan posten?.
als je er niet op reageert zal de lol er met 1 a 2 posts wel vanaf zijn lijkt mequote:Op woensdag 22 juli 2009 13:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus we moeten hem maar zijn gang laten gaan?
Maar dat werd niet gevraagd. Het was direct een insinuerende en flauwe post van Breach.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
[..]
Wat ik dan niet snap hè. Als je niet wilt dat iemand zich er mee bemoeit, waarom post je het dan überhaupt? Ik vroeg mij vorige week serieus af of tong echt een werkster had. Breach in dezelfde minuut ook. Tja, als je niet wil dat iemand daar vragen over stelt of op reageert, waarom zou je het dan posten?.
Waarom maak je daar geen (goede) grappen over dan? Zelfspot is de weg naar gelukquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Moeten wij dan voortdurend posten en flauwe grappen maken over jouw dronkemans schap, je falen bij de vrouwen, het brak zijn van de halve SC enzovoorts. Nee natuurlijk niet, je vertelt hier dingen en daar hoort een zekere mate van fatsoen en vertrouwen bij. Jij maakt misbruik van de openheid van mensen en pakt ze er bij herhaling op.
Dus je mag op een forum niet je mening uitenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar dat werd niet gevraagd. Het was direct een insinuerende en flauwe post van Breach.
Breach heeft de schijn -begrijpelijk- tegen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar dat werd niet gevraagd. Het was direct een insinuerende en flauwe post van Breach.
Mag ik daar hier nog een antwoord op. Of moet ik je dat via PM vragenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Breach heeft de schijn -begrijpelijk- tegen natuurlijk.
En nu via PM verder kibbelen. Graag.
Kom op hoor, het hoeft allemaal niet serieus. Als tong iets zegt over iemand zijn / haar Nederlandse taal en vervolgens zelf "orgineel" post, dan maak ik daar een grap over. Als tong vijf jaar lang iedere nacht post dat hij lekker geplast heeft, dan kun je verwachten dat iemand dat ook eens post. Maar dan word je gelijk een stalker genoemdquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:02 schreef SCH het volgende:
Jij maakt misbruik van de openheid van mensen en pakt ze er bij herhaling op.
Hij postte alleen maar dat zij er was.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Breach heeft de schijn -begrijpelijk- tegen natuurlijk.
Ja joh, neem het even voor Breach op. Prosac begrijpt het wel!quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kom op hoor, het hoeft allemaal niet serieus. Als tong iets zegt over iemand zijn / haar Nederlandse taal en vervolgens zelf "orgineel" post, dan maak ik daar een grap over. Als tong vijf jaar lang iedere nacht post dat hij lekker geplast heeft, dan kun je verwachten dat iemand dat ook eens post. Maar dan word je gelijk een stalker genoemd.
Jij hebt blijkbaar niet door met welke sarcastische ondertoon je post. Bovendien kom je hier 9,5 van de 10 x alleen om een zuigende opmerking over tong8o te maken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:06 schreef Breach het volgende:
Ik wil SCH en de andere hoolers weleens serieus zien reageren op de post van RayMania daarnet. Die is niet anders dan een paar posts terug van mij. Maar ik schijn nogal wat paniek op te rakelen.
Zuigen vind jij toch wel lekker?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:09 schreef SCH het volgende:
Als Breach nou gewoon kapt met trollen en zuigen dan is er niks aan de hand.
Meneer krijgt weer eens geen gelijk. Dus is de persoon die hem dat wel geeft weer het mannetjequote:Op woensdag 22 juli 2009 13:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja joh, neem het even voor Breach op. Prosac begrijpt het wel!
Antwoord nou gewoon op die vraag van RayMania. Alsjeblieft. Dan is volgens mij het hele punt opgelost. Ik reageer steeds ontopic op jou posts. Jij niet op die van anderen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar niet door met welke sarcastische ondertoon je post. Bovendien kom je hier 9,5 van de 10 x alleen om een zuigende opmerking over tong8o te maken.
Vooruit.. je hebt -vind ik- wel wat trollerig gereageerd en als je dat eenmaal gedaan hebt, of gedaan lijkt te hebben, dan heb je bij elke volgende reactie gelijk de schijn tegen en de mensen op de kast. Dat vormt gelijk ook weer de mening van andere mensen. Al dan niet terecht. Met begrijpelijk doel ik daar dan op, op meningvorming uit het verleden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Mag ik daar hier nog een antwoord op. Of moet ik je dat via PM vragen
En dat ook ja.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kom op hoor, het hoeft allemaal niet serieus. Als tong iets zegt over iemand zijn / haar Nederlandse taal en vervolgens zelf "orgineel" post, dan maak ik daar een grap over. Als tong vijf jaar lang iedere nacht post dat hij lekker geplast heeft, dan kun je verwachten dat iemand dat ook eens post. Maar dan word je gelijk een stalker genoemd.
Nah ja, ik ben het er natuurlijk gedeeltelijk mee eens (ik zou schijnheilig zijn als ik zou roepen dat alles wat ik post serieus is). Maar dat van laatste week begon als serieus.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vooruit.. je hebt -vind ik- wel wat trollerig gereageerd en als je dat eenmaal gedaan hebt, of gedaan lijkt te hebben, dan heb je bij elke volgende reactie gelijk de schijn tegen en de mensen op de kast. Dat vormt gelijk ook weer de mening van andere mensen. Al dan niet terecht. Met begrijpelijk doel ik daar dan op, op meningvorming uit het verleden.
Ik denk wanneer een andere user, een Ray of laten we zeggen.. golfer, had gezegd: "Heb jij serieus een werkster Tong" dat de reacties dan anders waren geweest.
Zo werkt dat altijd op fok. Iemand als DK, TR of navigator, krijgt heel andere reacties dan een Toma, Dndiek of Blawh die dezelfde vraag stelt.![]()
genoeg hierover. Ik wil weten of Tong een afspraak gaat maken met de huisarts.
waaarom pm je hem niet?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
genoeg hierover. Ik wil weten of Tong een afspraak gaat maken met de huisarts.
Paars had leuker geweest.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
En dat ook ja.
Ik neem het niet voor Tong op en ook niet voor Breach, de waarheid ligt in het midden. Zo. Blauwhelm heeft gesproken.
(ja, dat is serieus mijn bijnaam bij vrienden, blauwhelm)
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:08 schreef Ole het volgende:
De één koopt een seizoenskaart voor een VBLclub, de ander geeft zijn geld liever uit in een sterrenrestaurant. Dat zijn persoonlijke keuzes, waar je geen verantwoording aan anderen voor hoeft af te leggen.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
Omdat privezaken gewoon in de SC besproken moeten worden.
[..]
[..]
Alsof ik hier nooit eerder gepost had en alleen kom om te trollen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Toen de breaches, de raymania's etc etc hun intocht deden in HOOLS
Moet ik treuren dat jij in je broek gescheten hebt? Volgens mij is dat iets waar je zelf ook hard om kan lachen. Dus waarom mag een ander daar geen grappen over maken?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Toen de breaches, de raymania's etc etc hun intocht deden in HOOLS, want zo zie ik het echt op dit moment, de toon is hier niet voor niets veranderd, was het hier lief en leed wat we met elkaar deelden.
Als je op deze manier belachelijk gemaakt wordt of er wordt doorgedramd op iets wat je post, is dat zuur, en kan je verwachten dat deze toon gezet is.
Niet leuk en niet de bedoeling van de dingen die we hier elkaar altijd vertelden. Er werd om gelachen, meegetreurd etc etc. dat kon hier allemaal... jaren lang. Hopelijk kan je dat respecteren Breach.
Dus jij hoort gewoon ook bij die kliekquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alsof ik hier nooit eerder gepost had en alleen kom om te trollen?.
Sjonge, ik heb duizenden posts hier en in honderden topics meegepost.
Ja, is ook zo. Klopt niet helemaal van Bluezz.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alsof ik hier nooit eerder gepost had en alleen kom om te trollen?.
Sjonge, ik heb duizenden posts hier en in honderden topics meegepost.
2004quote:
Je haalt dit er steeds bij om mij belachelijk te maken, dat is wat anders dan grappen erover maken en er hardop om te lachen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:28 schreef Breach het volgende:
Moet ik treuren dat jij in je broek gescheten hebt? Volgens mij is dat iets waar je zelf ook hard om kan lachen. Dus waarom mag een ander daar geen grappen over maken?
Goedzo.quote:Verhalen die SCH vertelt over zn zieke broer, daar reageer ik (gemeend en oprecht) serieus op.
Misschien is het een verschil in beleving. Jij vindt dat heel raar van Bluezz. Ik haal heel vaak mijn wenkbrauwen op over al die stoere zuip- en meidenverhalen in de SC die soms wel erg kleuterleuter zijn maar daar ga ik mensen niet op een venijnige manier op pakken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Moet ik treuren dat jij in je broek gescheten hebt? Volgens mij is dat iets waar je zelf ook hard om kan lachen. Dus waarom mag een ander daar geen grappen over maken?
Verhalen die SCH vertelt over zn zieke broer, daar reageer ik (gemeend en oprecht) serieus op. Dus kom nou niet met die onzin aanzetten over respect etc.
Ik snap niet waarom je mij steeds associeert met asociale zuippartijen, want dat zul je mij zelden horen zeggen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien is het een verschil in beleving. Jij vindt dat heel raar van Bluezz. Ik haal heel vaak mijn wenkbrauwen op over al die stoere zuip- en meidenverhalen in de SC die soms wel erg kleuterleuter zijn maar daar ga ik mensen niet op een venijnige manier op pakken.
Daar gaat het mis, JULLIE zien het als belachelijk maken. Alsof ik en ook zeker jullie, je druk moeten maken wat er op een internetforum geroepen wordt. Maar daar gaat het weer mis, jullie nemen alles te serieus. En serieuze zaken hoor je eigenlijk niet voor jan en alleman te bespreken. Doe je dat wel dan neem je het risico dat mensen daar ongepast op reageren.quote:Ik heb het gevoel dat jij mensen er echt op een vervelende manier oppakt. NIet op een grappige of ironische manier. Daar is Ray dan weer beter in. Want ik vind wel dat je overal grappen over mag maken, zelfs over mijn kankerbroer.
Ikkequote:
En ik een heel verhaal met linkjes als ik me niet vergisquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:33 schreef RayMania het volgende:
Ik heb nog eens een kruiswoordpuzzel gemaakt voor HOOLS.
Voor het 1000e topic volgens mij.
12 Horizontaal. Abstracte alcoholische versnapering, 15 letters.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:33 schreef RayMania het volgende:
Ik heb nog eens een kruiswoordpuzzel gemaakt voor HOOLS.
Voor het 1000e topic volgens mij.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:58 schreef RayMania het volgende:
Je moet wat als je niks te doen hebt. Ter gelegenheid (brr, eng woord) van de 1500e HOOLS:
Horizontaal
01: De Iron Man van HOOLS?
05: -Vaduz- : "What's Up .."
06: Een donkere schittering valt over Limburg
08: Zelfde initialen als het antwoord van #26
10: Deze mascotte is niet van de hond
13: Er was is een user ....
14: Geen ijsmerk
16:
17: Het beste onder Hools
18: Andere sportbeoefenaar in VBL
21: Proud to have ...
22: Prins van de Woodland Realm
23: Roze koeken fabrikant
26: Middag! Rondje op de kosten van ...
28: Sportfreak
31: Keeper van Utrecht mist een letter
32: Blauw, maar geen moderator
33: Hier gaat Bos81 om 23:30 naartoe
34:
35: Flikker maar op met deze rellert
36: Madrileense spits is ook niet van de hond
37: Noemde zijn zoon naar Kezman
39: Zijn initialen vormen een Nederlandse topclub
40: Besturingsprogramma uit 1970?
41: ... goes to Hollywood
42: Slechts mij
Verticaal
02: Woont in een hol
03: De graver uit Italië
04: Het is groen en het begint met een c..!
07: Kutpuber
09: mogguh
11: Is de voornaam van deze ex-voetballer wel Helder?
12: I could be blue
13: Kroketten op vrijdag!
15: Ding ding ding doooo
18: Smeagol ruleert
19: Synoniem voor DVD-speler
20: Afschrikkend huisdier
23: Het is blauw en heeft befaamde billen
24: Beoordelende, overwegende user
25: Texel, Vlieland, Hawaii zijn het allemaal
27: Afkorting van de vader van een HOOLS mascotte
29: Brengt de vogelgriep in HOOLS
30: Strooit zand in je ogen
38: Ex-VBL-mod gaat nu vreemd in andere slowchat
Oranje letters vormen een zin.
Wij hebben ons altijd veilig gevoeld hier. Dat is al een tijdje weg, zeker door dit soort akties.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef Breach het volgende:
Daar gaat het mis, JULLIE zien het als belachelijk maken. Alsof ik en ook zeker jullie, je druk moeten maken wat er op een internetforum geroepen wordt. Maar daar gaat het weer mis, jullie nemen alles te serieus. En serieuze zaken hoor je eigenlijk niet voor jan en alleman te bespreken. Doe je dat wel dan neem je het risico dat mensen daar ongepast op reageren.
Ah.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben ons altijd veilig gevoeld hier. Dat is al een tijdje weg, zeker door dit soort akties.
Niet zo gek dat hools soms zo stil is.
En dat heeft dan ook weer te maken met het idee van mods om hools gewoon over te laten gaan in een sc, en het ergens onderaan te hangen.
Maar goed deze discussie is al gevoerd, ik leg alleen maar uit hoe ik het zie.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef Breach het volgende:
Maar daar gaat het weer mis, jullie nemen alles te serieus.
Ja, die wil zich ook bewijzen en werken enzo. Pff.quote:
Belachelijk een vrouw die buitenshuis werkt!quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, die wil zich ook bewijzen en werken enzo. Pff.
Jij maakt je er natuurlijk ook druk om gezien je vele posts in dit topic. Daarom snap ik niet helemaal dat je zoveel moeite in deze materie wil stoppen (om een punt te maken?). Leven en laten leven om er maar een cliché bij te halen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je mij steeds associeert met asociale zuippartijen, want dat zul je mij zelden horen zeggen.
[..]
Daar gaat het mis, JULLIE zien het als belachelijk maken. Alsof ik en ook zeker jullie, je druk moeten maken wat er op een internetforum geroepen wordt. Maar daar gaat het weer mis, jullie nemen alles te serieus. En serieuze zaken hoor je eigenlijk niet voor jan en alleman te bespreken. Doe je dat wel dan neem je het risico dat mensen daar ongepast op reageren.
prachtig om weer ff terug te lezen !quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef RayMania het volgende:
Best grappig om #999 en #1000 terug te lezen. Er werden gedichten geschreven.
[HOOLS] Het VBL-café #999 Nog 1 Nog 1 Nog 1 Nog 1
[HOOLS] Het VBL-café #1000 - Voor ieder een gediggie
Mij een beetje vergetenquote:
Jij kreeg een aparte puzzelquote:
quote:
Erg actief is hij niet meerquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:49 schreef Bjoro het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trouwens...even 26 HIEPERDEPIEPJES voor pascalheister !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij had vandaag sowieso buiten tijd aangekomen, dus dit is wel in stijl om nog meer publiciteit te vergaren.quote:
Ja en daarna heb ik haar ondergescheten.quote:
Prosac stelde wel een goede en serieuze vraag.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en daarna heb ik haar ondergescheten.
Cool heb je een SMSje gehad ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:29 schreef Bjoro het volgende:
mijn ouders stonden op de kop van de Colombiere....hebben mooie rit gezien dus !
Mag ik dan vragen waarom je dat niet doet? Want ik denk dat je zelf ook wel kunt indenken dat dat niet bepaald gezond is en dat je daar dus misschien weleens minder lang door zou kunnen leven..quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:28 schreef tong80 het volgende:
Ik heb al vanaf de middelbare school slaapproblemen.
Ik kijk 's nachts tien keer op de klok om te weten hoe laat het is. Ik hoef nooit de wekker te zetten, ben toch wel wakker. Als je wakker bent 's nachts merk je dat je moet plassen. Slaap je door merk je het pas de volgende ochtend. Ik ben er aan gewend geraakt dat ik slecht slaap. Soms is Fok een uitkomst sta ik gewoon om 4 uur op om even te Fokken. Dan val ik daarna wel inslaap. Ben er nooit mee naar de huisarts geweest. Heb ook nooit aan die optie gedacht. Aan het bed ligt het niet zoals bij Prosac. Heb al zo veel verschillende bedden gehad en nu zelfs een dure Auping. Ben jarenlang om 6 uur opgestaan om te gaan werken. Ging gewoon om 1 of 2 uur naar bed omdat ik dan soms wel door kon slapen.
daarom post ik maar evenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Erg actief is hij niet meer
http://forum.fok.nl/user/history/53836
Haha, mijn pa en ma ook. Het was in de ochtend wel slecht weer kreeg ik te horen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:29 schreef Bjoro het volgende:
mijn ouders stonden op de kop van de Colombiere....hebben mooie rit gezien dus !
live verslag via de mobielquote:
hebben de hele ochtend in de kroeg gezeten....zei moedersquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Haha, mijn pa en ma ook. Het was in de ochtend wel slecht weer kreeg ik te horen.
Het is gewoon zo dat ik er mee heb leren leven. Ik weet niet beter. Zie wel in dat het niet normaal is. Maar op een gegeven moment accepteer je sommige dingen zonder aan de consequenties te denken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen waarom je dat niet doet? Want ik denk dat je zelf ook wel kunt indenken dat dat niet bepaald gezond is en dat je daar dus misschien weleens minder lang door zou kunnen leven..
Ik ben 46 en heb die slaapproblemen al vanaf mijn middelbare schooltijd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:34 schreef sjimz het volgende:
Minder achter de computer zitten kan ook helpen met je nachtrust.
Maar je bent pas op de helft van je leven. Je zou er (net als bijvoorbeeld de pa van Prosac) een oplossing voor kunnen vinden..quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is gewoon zo dat ik er mee heb leren leven. Ik weet niet beter. Zie wel in dat het niet normaal is. Maar op een gegeven moment accepteer je sommige dingen zonder aan de consequenties te denken.
Mooi om te weten dat ik 92 word.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar je bent pas op de helft van je leven. Je zou er (net als bijvoorbeeld de pa van Prosac) een oplossing voor kunnen vinden..
Maar goed. Wie ben ik om je keuzes af te keuren
ik gun het je !quote:
Dus Faithless heeft eigenlijk een nummer aan Tong80 opgedragenquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:50 schreef Bjoro het volgende:
Het gaat over hem zelf, anders had hij er natuurlijk allang een topic over geopend, maar ik zou natuurlijk geen vriend zijn als ik het dan niet voor mijn rekening zou nemen, dus...........
Gezondheidstips voor Tong-topic#1
Dat heb ik dus ook geleerd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:55 schreef SCH het volgende:
Als je niet kan slapen, nooit tv kijken of computeren, heb ik altijd geleerd. Maar lezen: lezen helpt tegen alles
Dat dus. Wetenschappelijk gezien word je er ook gewoon veel levendiger van. Dus ik kan het me haast niet voorstellen dat je er ook beter van gaat slapen. Maar goed.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:55 schreef SCH het volgende:
Als je niet kan slapen, nooit tv kijken of computeren, heb ik altijd geleerd. Maar lezen: lezen helpt tegen alles
Heb ik al gedaan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:02 schreef golfer het volgende:
tong kan misschien wel aan de huisarts een recept voor een hoer vragen?
Tot mijn 40ste gevoetbald.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:03 schreef sjimz het volgende:
Een sport uitoefenen op hobby basis schijnt ook goed te werken.
Al is het maar joggen of fietsen.
ik ga meestal eerst naar huis voordat ik als een blok in slaap val !quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:02 schreef golfer het volgende:
Neuken helpt ook. Daarna val je meestal als een blok in slaap.
tong kan misschien wel aan de huisarts een recept voor een hoer vragen?
als hij maar niet dezelfde heeft als Michael Jackson.....quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:21 schreef Bluezz het volgende:
Naar de huisarts lijkt me, inslapertjes vragen en dan kijken of je het kan doorbreken
Het zijn goedbedoelde adviezen maar volgens mij doe je er niets mee.quote:
Natuurlijk doe ik er iets mee.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het zijn goedbedoelde adviezen maar volgens mij doe je er niets mee.
Dat is je goed recht natuurlijk maar zo doorgaan zal je niet van je problemen afhelpen.
Niks mis met een werkster.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:32 schreef SCH het volgende:
Nou dat was het slapen.
Nu die werkster, hebben we dat ook gehad en kunnen we weer verder praten over niks.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:36 schreef tong80 het volgende:
Moet er alleen even aan wennen dat ik ipv van gebasht geholpen word.
Wat lievquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet er alleen even aan wennen dat ik ipv van gebasht geholpen word.
Beiden. Dat de ene nachtzuster de andere opvolgt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:37 schreef SCH het volgende:
Moeten we een VBL-nachtteam voor je regelen? Of een nachtzuster?
Jij hebt er zelfs tweequote:
na afloop ff achterom kijkend, trots op je produktie, flesje wijn erbij opengetrokken, stukje franse kaas op een toastje....dat werk ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:40 schreef tong80 het volgende:
Mijn god. Net een drol gedraaid.
Je kent ze wel. Ze willen eerst niet maar dan komt er plots een partij bagger uit.
En dan blijf je nog een minuutje zitten.
Genietend van het resultaat.
Arme v Hummelquote:
Die moet van zijn moeder rond 19.00 de pc uitzetten net als indertijd onze bossiequote:Breach slaapt al denk ik.
Je mag onze Bossie niet met Breach vergelijken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Arme v Hummel
[..]
Die moet van zijn moeder rond 19.00 de pc uitzetten net als indertijd onze bossie
QFTquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:22 schreef Prosac het volgende:
Morgen voor 10:00 even afspraakje maken met huisarts Tong. Gewoon doen.
Je voelt je misschien goed, maar zulke slaaptekorten zijn gewoon niet goed voor mens.
Ik durf het bijna niet te zeggen prosac.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:22 schreef Prosac het volgende:
Morgen voor 10:00 even afspraakje maken met huisarts Tong. Gewoon doen.
Je voelt je misschien goed, maar zulke slaaptekorten zijn gewoon niet goed voor mens.
Ik slaap ook heel licht hoor, en meestal ben ik wel een paar keer wakker. En overdag kan ik mijn ogen niet openhouden soms.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:55 schreef Bluezz het volgende:
8 uur aan 1 stuk door, dat is voor mij jaaaaaaren geleden. Meestal is het 4 of 5 uur.... blijf wel liggen maar slapen niet echt meer.
En wil je dat nooit meer doen die dries brrrrrrrrrrrr
Neen, dan haal je je REM slaap niet. REM slaap is essentieel voor je gezondheid.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:31 schreef Bluezz het volgende:
Hoi, wel 3 uur geslapen vannacht, is dat genoeg dokters van Hools? Vast niet
Niet uitgeven, vermoedelijk klopt het dit jaar weer niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:09 schreef Ole het volgende:
Maar mijn belastingteruggave is binnen, dat is dan wel weer fijn
Kan je daar goed bij slapen dan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Neen, dan haal je je REM slaap niet. REM slaap is essentieel voor je gezondheid.
Ga eens weg Sjimz.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan je daar goed bij slapen dan?
[ afbeelding ]
sjimz en ik zijn 2 handen op 1 buik. Nou ja, heel klein handje op een enorme buikquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:44 schreef Prosac het volgende:
Als je onder je SCH account post, maak dan geen Sjimz grappen.
Ik hield me inquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:12 schreef sjimz het volgende:
Ik wilde een grapje maken over remsporen.
shit, doe ik het alsnog.. foei sjimz!!![]()
![]()
Het is een win-win situatiequote:Op donderdag 23 juli 2009 12:21 schreef Prosac het volgende:
Is dat handje dan klein omdat die buik zo enorm is?
zit bij jou toch geen rem op ?quote:
Ik heb haar rempedaal verwijderd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |