abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71211649
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:02 schreef RayMania het volgende:

[..]

[..]

Wat ik dan niet snap hè. Als je niet wilt dat iemand zich er mee bemoeit, waarom post je het dan überhaupt? Ik vroeg mij vorige week serieus af of tong echt een werkster had. Breach in dezelfde minuut ook. Tja, als je niet wil dat iemand daar vragen over stelt of op reageert, waarom zou je het dan posten? .
Maar dat werd niet gevraagd. Het was direct een insinuerende en flauwe post van Breach.
pi_71211668
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:03 schreef Bjoro het volgende:
Ben ik nou zo slim of jij nou zo koppig ?
Geen van beide
pi_71211671
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Moeten wij dan voortdurend posten en flauwe grappen maken over jouw dronkemans schap, je falen bij de vrouwen, het brak zijn van de halve SC enzovoorts. Nee natuurlijk niet, je vertelt hier dingen en daar hoort een zekere mate van fatsoen en vertrouwen bij. Jij maakt misbruik van de openheid van mensen en pakt ze er bij herhaling op.
Waarom maak je daar geen (goede) grappen over dan? Zelfspot is de weg naar geluk
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:04:52 #154
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71211694
En nu niet zo snel meer posten, want anders leest tong mijn serieuze vraag/opmerking over blaas/prostaat/slaap problematiek niet.
pi_71211700
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar dat werd niet gevraagd. Het was direct een insinuerende en flauwe post van Breach.
Dus je mag op een forum niet je mening uiten
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:05:11 #156
176521 Grulez
rasgroninger
pi_71211703
heheh en de vrouwtjes gaan weer verder met kibbelen
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:06:15 #157
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71211738
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Breach heeft de schijn -begrijpelijk- tegen natuurlijk.

En nu via PM verder kibbelen. Graag.
pi_71211739
Ik wil SCH en de andere hoolers weleens serieus zien reageren op de post van RayMania daarnet. Die is niet anders dan een paar posts terug van mij. Maar ik schijn nogal wat paniek op te rakelen.
pi_71211766
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:06 schreef Prosac het volgende:

[..]

En nu via PM verder kibbelen. Graag.
Mag ik daar hier nog een antwoord op. Of moet ik je dat via PM vragen
pi_71211799
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:02 schreef SCH het volgende:
Jij maakt misbruik van de openheid van mensen en pakt ze er bij herhaling op.
Kom op hoor, het hoeft allemaal niet serieus. Als tong iets zegt over iemand zijn / haar Nederlandse taal en vervolgens zelf "orgineel" post, dan maak ik daar een grap over. Als tong vijf jaar lang iedere nacht post dat hij lekker geplast heeft, dan kun je verwachten dat iemand dat ook eens post. Maar dan word je gelijk een stalker genoemd .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Moderator / Miss SHO woensdag 22 juli 2009 @ 13:08:17 #161
22592 crew  Ole
pi_71211807
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:02 schreef RayMania het volgende:

[..]

[..]

Wat ik dan niet snap hè. Als je niet wilt dat iemand zich er mee bemoeit, waarom post je het dan überhaupt? Ik vroeg mij vorige week serieus af of tong echt een werkster had. Breach in dezelfde minuut ook. Tja, als je niet wil dat iemand daar vragen over stelt of op reageert, waarom zou je het dan posten? .
Hij postte alleen maar dat zij er was.
Van mij mag iedereen het weten hoor, maar ik vind het raar dat anderen hierover denken te moeten oordelen. Wat kan jou dat nou schelen waar iemand zijn tijd en geld aan besteedt, en waarom?

Ik heb gewoon een hekel aan schoonmaken, ik doe liever andere dingen. So what?
De één koopt een seizoenskaart voor een VBLclub, de ander geeft zijn geld liever uit in een sterrenrestaurant. Dat zijn persoonlijke keuzes, waar je geen verantwoording aan anderen voor hoeft af te leggen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_71211814
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:06 schreef Prosac het volgende:

[..]

pi_71211831
En nu ga ik me nuttig maken.
pi_71211841
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:08 schreef RayMania het volgende:

[..]

Kom op hoor, het hoeft allemaal niet serieus. Als tong iets zegt over iemand zijn / haar Nederlandse taal en vervolgens zelf "orgineel" post, dan maak ik daar een grap over. Als tong vijf jaar lang iedere nacht post dat hij lekker geplast heeft, dan kun je verwachten dat iemand dat ook eens post. Maar dan word je gelijk een stalker genoemd .
Ja joh, neem het even voor Breach op. Prosac begrijpt het wel!

Dat hele gedoe tussen beide sc's was een beetje over, het bestaat prima naast elkaar. Als Breach nou gewoon kapt met trollen en zuigen dan is er niks aan de hand.
pi_71211869
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:06 schreef Breach het volgende:
Ik wil SCH en de andere hoolers weleens serieus zien reageren op de post van RayMania daarnet. Die is niet anders dan een paar posts terug van mij. Maar ik schijn nogal wat paniek op te rakelen.
Jij hebt blijkbaar niet door met welke sarcastische ondertoon je post. Bovendien kom je hier 9,5 van de 10 x alleen om een zuigende opmerking over tong8o te maken.
pi_71211870
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:09 schreef SCH het volgende:
Als Breach nou gewoon kapt met trollen en zuigen dan is er niks aan de hand.
Zuigen vind jij toch wel lekker? .

Laten we gezellig de Tour kijken.
pi_71211878
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja joh, neem het even voor Breach op. Prosac begrijpt het wel!
Meneer krijgt weer eens geen gelijk. Dus is de persoon die hem dat wel geeft weer het mannetje
pi_71211913
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij hebt blijkbaar niet door met welke sarcastische ondertoon je post. Bovendien kom je hier 9,5 van de 10 x alleen om een zuigende opmerking over tong8o te maken.
Antwoord nou gewoon op die vraag van RayMania. Alsjeblieft. Dan is volgens mij het hele punt opgelost. Ik reageer steeds ontopic op jou posts. Jij niet op die van anderen.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:11:48 #169
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71211916
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:07 schreef Breach het volgende:

[..]

Mag ik daar hier nog een antwoord op. Of moet ik je dat via PM vragen
Vooruit.. je hebt -vind ik- wel wat trollerig gereageerd en als je dat eenmaal gedaan hebt, of gedaan lijkt te hebben, dan heb je bij elke volgende reactie gelijk de schijn tegen en de mensen op de kast. Dat vormt gelijk ook weer de mening van andere mensen. Al dan niet terecht. Met begrijpelijk doel ik daar dan op, op meningvorming uit het verleden.

Ik denk wanneer een andere user, een Ray of laten we zeggen.. golfer, had gezegd: "Heb jij serieus een werkster Tong" dat de reacties dan anders waren geweest.

Zo werkt dat altijd op fok. Iemand als DK, TR of navigator, krijgt heel andere reacties dan een Toma, Dndiek of Blawh die dezelfde vraag stelt.

genoeg hierover. Ik wil weten of Tong een afspraak gaat maken met de huisarts.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:13:50 #170
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71211984
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:08 schreef RayMania het volgende:

[..]

En dat ook ja.
Ik neem het niet voor Tong op en ook niet voor Breach, de waarheid ligt in het midden. Zo. Blauwhelm heeft gesproken.

(ja, dat is serieus mijn bijnaam bij vrienden, blauwhelm )
pi_71212012
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:11 schreef Prosac het volgende:

[..]

Vooruit.. je hebt -vind ik- wel wat trollerig gereageerd en als je dat eenmaal gedaan hebt, of gedaan lijkt te hebben, dan heb je bij elke volgende reactie gelijk de schijn tegen en de mensen op de kast. Dat vormt gelijk ook weer de mening van andere mensen. Al dan niet terecht. Met begrijpelijk doel ik daar dan op, op meningvorming uit het verleden.

Ik denk wanneer een andere user, een Ray of laten we zeggen.. golfer, had gezegd: "Heb jij serieus een werkster Tong" dat de reacties dan anders waren geweest.

Zo werkt dat altijd op fok. Iemand als DK, TR of navigator, krijgt heel andere reacties dan een Toma, Dndiek of Blawh die dezelfde vraag stelt.

Nah ja, ik ben het er natuurlijk gedeeltelijk mee eens (ik zou schijnheilig zijn als ik zou roepen dat alles wat ik post serieus is). Maar dat van laatste week begon als serieus.

En Ray was inderdaad een verkeerd voorbeeld. Want als die hier post, dan is het een troll
  Moderator / Miss SHO woensdag 22 juli 2009 @ 13:14:48 #172
22592 crew  Ole
pi_71212022
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:11 schreef Prosac het volgende:

[..]

waaarom pm je hem niet?
pi_71212025
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:13 schreef Prosac het volgende:

[..]

En dat ook ja.
Ik neem het niet voor Tong op en ook niet voor Breach, de waarheid ligt in het midden. Zo. Blauwhelm heeft gesproken.

(ja, dat is serieus mijn bijnaam bij vrienden, blauwhelm )
Paars had leuker geweest.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:17:54 #174
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71212126
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:08 schreef Ole het volgende:

De één koopt een seizoenskaart voor een VBLclub, de ander geeft zijn geld liever uit in een sterrenrestaurant. Dat zijn persoonlijke keuzes, waar je geen verantwoording aan anderen voor hoeft af te leggen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:22:14 #175
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71212275
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:14 schreef Ole het volgende:

[..]

waaarom pm je hem niet?
Omdat privezaken gewoon in de SC besproken moeten worden.
pi_71212343
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:22 schreef Prosac het volgende:

[..]

.
pi_71212384
quote:

[..]

pi_71212412
Toen de breaches, de raymania's etc etc hun intocht deden in HOOLS, want zo zie ik het echt op dit moment, de toon is hier niet voor niets veranderd, was het hier lief en leed wat we met elkaar deelden.
Als je op deze manier belachelijk gemaakt wordt of er wordt doorgedramd op iets wat je post, is dat zuur, en kan je verwachten dat deze toon gezet is.
Niet leuk en niet de bedoeling van de dingen die we hier elkaar altijd vertelden. Er werd om gelachen, meegetreurd etc etc. dat kon hier allemaal... jaren lang. Hopelijk kan je dat respecteren Breach.
pi_71212444
quote:

[..]

!
pi_71212495
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Toen de breaches, de raymania's etc etc hun intocht deden in HOOLS
Alsof ik hier nooit eerder gepost had en alleen kom om te trollen? .

Sjonge, ik heb duizenden posts hier en in honderden topics meegepost.
pi_71212508
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Toen de breaches, de raymania's etc etc hun intocht deden in HOOLS, want zo zie ik het echt op dit moment, de toon is hier niet voor niets veranderd, was het hier lief en leed wat we met elkaar deelden.
Als je op deze manier belachelijk gemaakt wordt of er wordt doorgedramd op iets wat je post, is dat zuur, en kan je verwachten dat deze toon gezet is.
Niet leuk en niet de bedoeling van de dingen die we hier elkaar altijd vertelden. Er werd om gelachen, meegetreurd etc etc. dat kon hier allemaal... jaren lang. Hopelijk kan je dat respecteren Breach.
Moet ik treuren dat jij in je broek gescheten hebt? Volgens mij is dat iets waar je zelf ook hard om kan lachen. Dus waarom mag een ander daar geen grappen over maken?

Verhalen die SCH vertelt over zn zieke broer, daar reageer ik (gemeend en oprecht) serieus op. Dus kom nou niet met die onzin aanzetten over respect etc.
pi_71212527
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:28 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dus jij hoort gewoon ook bij die kliek
pi_71212537
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:28 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ja, is ook zo. Klopt niet helemaal van Bluezz.
pi_71212597
Hier, dat kan geen toeval zijn. Mijn eerste post in HOOLS ging gelijk over tong.
quote:
Op donderdag 4 november 2004 19:15 schreef RayMania het volgende:
Dat wordt stoppen tong .
2004 .
pi_71212615
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:28 schreef Breach het volgende:

Moet ik treuren dat jij in je broek gescheten hebt? Volgens mij is dat iets waar je zelf ook hard om kan lachen. Dus waarom mag een ander daar geen grappen over maken?
Je haalt dit er steeds bij om mij belachelijk te maken, dat is wat anders dan grappen erover maken en er hardop om te lachen.
quote:
Verhalen die SCH vertelt over zn zieke broer, daar reageer ik (gemeend en oprecht) serieus op.
Goedzo.
En nou ophouden met dat gedram ok?
pi_71212617
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:28 schreef Breach het volgende:

[..]

Verhalen die SCH vertelt over zn zieke broer, daar reageer ik (gemeend en oprecht) serieus op. Dus kom nou niet met die onzin aanzetten over respect etc.
Misschien is het een verschil in beleving. Jij vindt dat heel raar van Bluezz. Ik haal heel vaak mijn wenkbrauwen op over al die stoere zuip- en meidenverhalen in de SC die soms wel erg kleuterleuter zijn maar daar ga ik mensen niet op een venijnige manier op pakken.

Ik heb het gevoel dat jij mensen er echt op een vervelende manier oppakt. NIet op een grappige of ironische manier. Daar is Ray dan weer beter in. Want ik vind wel dat je overal grappen over mag maken, zelfs over mijn kankerbroer.
pi_71212670
Zo, en wie wil er een gebakken eitje
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:33:29 #188
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71212695
GEEN TROLL!!

Leeftijdsverschil!

GEEN TROLL!!
pi_71212697
Ik heb nog eens een kruiswoordpuzzel gemaakt voor HOOLS .

Voor het 1000e topic volgens mij.
pi_71212782
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Misschien is het een verschil in beleving. Jij vindt dat heel raar van Bluezz. Ik haal heel vaak mijn wenkbrauwen op over al die stoere zuip- en meidenverhalen in de SC die soms wel erg kleuterleuter zijn maar daar ga ik mensen niet op een venijnige manier op pakken.
Ik snap niet waarom je mij steeds associeert met asociale zuippartijen, want dat zul je mij zelden horen zeggen.
quote:
Ik heb het gevoel dat jij mensen er echt op een vervelende manier oppakt. NIet op een grappige of ironische manier. Daar is Ray dan weer beter in. Want ik vind wel dat je overal grappen over mag maken, zelfs over mijn kankerbroer.
Daar gaat het mis, JULLIE zien het als belachelijk maken. Alsof ik en ook zeker jullie, je druk moeten maken wat er op een internetforum geroepen wordt. Maar daar gaat het weer mis, jullie nemen alles te serieus. En serieuze zaken hoor je eigenlijk niet voor jan en alleman te bespreken. Doe je dat wel dan neem je het risico dat mensen daar ongepast op reageren.
pi_71212796
Best grappig om #999 en #1000 terug te lezen. Er werden gedichten geschreven .

[HOOLS] Het VBL-café #999 Nog 1 Nog 1 Nog 1 Nog 1
[HOOLS] Het VBL-café #1000 - Voor ieder een gediggie
  Moderator / Miss SHO woensdag 22 juli 2009 @ 13:35:50 #192
22592 crew  Ole
pi_71212801
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:32 schreef Bluezz het volgende:
Zo, en wie wil er een gebakken eitje
Ikke

Zit net te denken wat ik zal eten n
pi_71212829
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:33 schreef RayMania het volgende:

En ik een heel verhaal met linkjes als ik me niet vergis
Er zijn ook leuke ouwe
pi_71212850
Wat gebruikte ik een shitload aan smileys toen.
pi_71212873
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:33 schreef RayMania het volgende:

12 Horizontaal. Abstracte alcoholische versnapering, 15 letters.

V I R T U E E L B I E R T J E
pi_71212988
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 20:58 schreef RayMania het volgende:
Je moet wat als je niks te doen hebt. Ter gelegenheid (brr, eng woord) van de 1500e HOOLS:

Horizontaal

01: De Iron Man van HOOLS?
05: -Vaduz- : "What's Up .."
06: Een donkere schittering valt over Limburg
08: Zelfde initialen als het antwoord van #26
10: Deze mascotte is niet van de hond
13: Er was is een user ....
14: Geen ijsmerk
16:
17: Het beste onder Hools
18: Andere sportbeoefenaar in VBL
21: Proud to have ...
22: Prins van de Woodland Realm
23: Roze koeken fabrikant
26: Middag! Rondje op de kosten van ...
28: Sportfreak
31: Keeper van Utrecht mist een letter
32: Blauw, maar geen moderator
33: Hier gaat Bos81 om 23:30 naartoe
34:
35: Flikker maar op met deze rellert
36: Madrileense spits is ook niet van de hond
37: Noemde zijn zoon naar Kezman
39: Zijn initialen vormen een Nederlandse topclub
40: Besturingsprogramma uit 1970?
41: ... goes to Hollywood
42: Slechts mij

Verticaal

02: Woont in een hol
03: De graver uit Italië
04: Het is groen en het begint met een c..!
07: Kutpuber
09: mogguh
11: Is de voornaam van deze ex-voetballer wel Helder?
12: I could be blue
13: Kroketten op vrijdag!
15: Ding ding ding doooo
18: Smeagol ruleert
19: Synoniem voor DVD-speler
20: Afschrikkend huisdier
23: Het is blauw en heeft befaamde billen
24: Beoordelende, overwegende user
25: Texel, Vlieland, Hawaii zijn het allemaal
27: Afkorting van de vader van een HOOLS mascotte
29: Brengt de vogelgriep in HOOLS
30: Strooit zand in je ogen
38: Ex-VBL-mod gaat nu vreemd in andere slowchat

Oranje letters vormen een zin .

pi_71213047
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef Breach het volgende:

Daar gaat het mis, JULLIE zien het als belachelijk maken. Alsof ik en ook zeker jullie, je druk moeten maken wat er op een internetforum geroepen wordt. Maar daar gaat het weer mis, jullie nemen alles te serieus. En serieuze zaken hoor je eigenlijk niet voor jan en alleman te bespreken. Doe je dat wel dan neem je het risico dat mensen daar ongepast op reageren.
Wij hebben ons altijd veilig gevoeld hier. Dat is al een tijdje weg, zeker door dit soort akties.
Niet zo gek dat hools soms zo stil is.
En dat heeft dan ook weer te maken met het idee van mods om hools gewoon over te laten gaan in een sc, en het ergens onderaan te hangen.
Maar goed deze discussie is al gevoerd, ik leg alleen maar uit hoe ik het zie.
pi_71213093
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:42 schreef Bluezz het volgende:
het idee van mods
Ah.
pi_71213116
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:42 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wij hebben ons altijd veilig gevoeld hier. Dat is al een tijdje weg, zeker door dit soort akties.
Niet zo gek dat hools soms zo stil is.
En dat heeft dan ook weer te maken met het idee van mods om hools gewoon over te laten gaan in een sc, en het ergens onderaan te hangen.
Maar goed deze discussie is al gevoerd, ik leg alleen maar uit hoe ik het zie.
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef Breach het volgende:
Maar daar gaat het weer mis, jullie nemen alles te serieus.
pi_71213153
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:43 schreef RayMania het volgende:

Ah.
Niet? Dan @ bloes.
Ik ga wat anders doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')