Pas maar op, laatste keer dat ik dat deed, ben ik een halve dag bezig geweest met haat-PM's te beantwoorden en ging er een heel HOOLS-topic doorheenquote:
De laastte keer dat jij hier een serieuze vraag stelde, toen was de mens nog niet op de maan geweest.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Pas maar op, laatste keer dat ik dat deed, ben ik een halve dag bezig geweest met haat-PM's te beantwoorden en ging er een heel HOOLS-topic doorheen
quote:
Zeg het maar SCH.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb jij serieus tijd tekort om je huis schoon te maken, Tong?
Teveel gedronkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:33 schreef Prosac het volgende:
Tong... moet je niet eens je prostaat/blaas laten onderzoeken? Zo'n oude man ben je nog niet en het lijkt me niet al te gezond als je na een paar uur slaap al weer wakker wordt omdat je moet plassen.
(serieuze vraag)
Dat is een serieuze vraag. Zeker voor iemand die in 9 jaar tijd 360000 posts op een internet forum heeft geplaatst. Dan lijkt het me dat je daar tijd voor hebt.quote:
Je was gewoon aan het bashen, nu niet weer kinderachtig gaan doen, dan bel ik Jelle.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat is een serieuze vraag. Zeker voor iemand die in 9 jaar tijd 360000 posts op een internet forum heeft geplaatst. Dan lijkt het me dat je daar tijd voor hebt.
Tenzij Tong een soort van Christopher Reeves is die vanuit zijn rolstoel met een rietje zijn toetsenbord bedient..
Dat heeft toch niks met bashen te makenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Je was gewoon aan het bashen, nu niet weer kinderachtig gaan doen, dan bel ik Jelle.
Het IS géén vete!! Ik ben serieus nieuwsgierig.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Het IS géén vete!! Ik ben serieus nieuwsgierig.
Dat gaat je geen flikker aan, online is niemand hier een verklaring schuldig hoe zijn of haar privé leven eruit zietquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:46 schreef Breach het volgende:
Ik wil weten waarom hij er geen tijd voor heeft.
Kom op Breach. Je laat in alles je minachting voor tong80 blijken. Je hebt je een oordeel gevormd, en je kokmt hier steeds weer terug om te zuigen en te zeuren richting hem. Logisch dat hij daar niet serieus op reageert. Het is vervelend en komt erg kinderachtig over.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met bashen te maken
Ik wil weten waarom hij er geen tijd voor heeft. En dat jij vervolgens acuut ongesteld wordt, maakt mij alleen maar meer nieuwsgierig wat dan de werkelijke reden is.
Dat hij vervolgens zelf een belachelijk antwoord geeft, is dus geen bashen van mijn kant maar dat doet ie zichzelf aan.
Dan moet je er ook niet raar van opkijken als ik (en anderen) cynisch reageren wanneer zo een post volgt:quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat gaat je geen flikker aan, online is niemand hier een verklaring schuldig hoe zijn privé leven eruit ziet
En wat dat privéleven betreft. Jij vertelt toch ook dat je weleens in je broek poept als de rij bij de slijter te lang is. Ga dan niet zo panisch doen als een ander daar grappen over maakt. En bespreek persoonlijke shit (haha, die was niet eens zo bedoeld) dan op MSN, zodat het niet openbaar staat.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sta dan even op vanaf mijn bureau. Schuif de stoel weg zodat ze er bij kan.
Die 5 minuten duren altijd een eeuwigheid omdat ik niet kan Fokken.
Waarom? jij stelt een serieuze vraag en breach komt meteen weer langs om de boel op te fokken. Ik vind het echt vervelend dat hij tong80 zo achter de broek aan zit.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:53 schreef Prosac het volgende:
Laat het rusten, laat het rusten.
Sinds ik hier op dit forum zit hoor ik hem niks anders dan dat verkondigen. Dus ik denk niet dat dat aan mijn postgedrag ligt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op Breach. Je laat in alles je minachting voor tong80 blijken. Je hebt je een oordeel gevormd, en je kokmt hier steeds weer terug om te zuigen en te zeuren richting hem. Logisch dat hij daar niet serieus op reageert. Het is vervelend en komt erg kinderachtig over.
Alsof jou reactie op Prosacs post serieus wasquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom? jij stelt een serieuze vraag en breach komt meteen weer langs om de boel op te fokken. Ik vind het echt vervelend dat hij tong80 zo achter de broek aan zit.
neem het anders ff heel hoog op allemaal....tis maar fok! hoor...geen real-life soapquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:55 schreef SCH het volgende:
Waarom? jij stelt een serieuze vraag en breach komt meteen weer langs om de boel op te fokken. Ik vind het echt vervelend dat hij tong80 zo achter de broek aan zit.
Hé. Een verstandig mens.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
neem het anders ff heel hoog op allemaal....tis maar fok! hoor...geen real-life soap
Jij bent gewoon een lafbek die niks over zijn eigen prive vertelt en daar heel angstvallig over doet maar wel iedere kans grijpt om anderen te pakken die eens iets persoonlijks vertellen. Doe dat lekker in je eigen subforum, maar daar hang je de brave jongen uit of neem je ook iedere kans waar om Bluezz of tong belachelijk te maken. Stoer hoor Breach. Ga eens goed bij jezelf te rade waarom je dat doet, het zegt uiteindelijk zoveel over jezelf.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan moet je er ook niet raar van opkijken als ik (en anderen) cynisch reageren wanneer zo een post volgt:
[..]
En wat dat privéleven betreft. Jij vertelt toch ook dat je weleens in je broek poept als de rij bij de slijter te lang is. Ga dan niet zo panisch doen als een ander daar grappen over maakt. En bespreek persoonlijke shit (haha, die was niet eens zo bedoeld) dan op MSN, zodat het niet openbaar staat.
Ik neem het hoog op ja. Ik vind dat persoonlijke gezuig enorm vervelend en kinderachtig en Breach blijft maar doorgaan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
neem het anders ff heel hoog op allemaal....tis maar fok! hoor...geen real-life soap
Nee. Hij komt hier trollen, daar reageer ik op. Zorg er maar voor dat hij hier niet meer komt dan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:57 schreef RayMania het volgende:
Kunnen Breach en SCH het even uitvechten via PM of whatever? Dacht dat dit vorige week al voorbij was.
Mensen die privé info willen krijgen die op msn/mail als ze daar behoefte aan hebben. Maar jullie gebruiken een OPENBAAR forum om privé info te vertellen aan een select groepje. Als daar dan een buitenstaander op reageert dan gaan jullie helemaal door het lint.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een lafbek die niks over zijn eigen prive vertelt en daar heel angstvallig over doet maar wel iedere kans grijpt om anderen te pakken die eens iets persoonlijks vertellen. Doe dat lekker in je eigen subforum, maar daar hang je de brave jongen uit of neem je ook iedere kans waar om Bluezz of tong belachelijk te maken. Stoer hoor Breach. Ga eens goed bij jezelf te rade waarom je dat doet, het zegt uiteindelijk zoveel over jezelf.
Over die slaapproblemen? Ja, die was zeer serieus.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Alsof jou reactie op Prosacs post serieus was
Waarom? Er wordt toch serieus een conversatie gevoerd? Daar is de SC voor volgens mij.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:57 schreef RayMania het volgende:
Kunnen Breach en SCH het even uitvechten via PM of whatever? Dacht dat dit vorige week al voorbij was.
Het zegt vooral veel over jou dat jij denkt anderen voortdurend te moeten pakken en belachelijk te maken. Beetje ziek als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Mensen die privé info willen krijgen die op msn/mail als ze daar behoefte aan hebben. Maar jullie gebruiken een OPENBAAR forum om privé info te vertellen aan een select groepje. Als daar dan een buitenstaander op reageert dan gaan jullie helemaal door het lint.
Dan snap ik dus niet waarom je dat hier zegt. Ok bij Tong snap ik het, want diens MSN is kapot. Maar voor de anderen snap ik dat dus echt niet.
Ja, dat wel, maar niet dat zinnetje wat er achteraan komt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Over die slaapproblemen? Ja, die was zeer serieus.
Fijn voor Prosac dat je zijn punt weer helemaal hebt weggebashed. Kijk eens naar je eerste trollerige reactie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom? Er wordt toch serieus een conversatie gevoerd? Daar is de SC voor volgens mij.
en als jij hem blijft voeren is het lastig stoppen voor hem lijkt me.....maar goed dat zal lastig zijn aangezien je graag zowel het laatste woord als gelijk hebt !quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik neem het hoog op ja. Ik vind dat persoonlijke gezuig enorm vervelend en kinderachtig en Breach blijft maar doorgaan.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:00 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar niet dat zinnetje wat er achteraan komt.
Te moeten pakkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zegt vooral veel over jou dat jij denkt anderen voortdurend te moeten pakken en belachelijk te maken. Beetje ziek als je het mij vraagt.
Dus we moeten hem maar zijn gang laten gaan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en als jij hem blijft voeren is het lastig stoppen voor hem lijkt me.....maar goed dat zal lastig zijn aangezien je graag zowel het laatste woord als gelijk hebt !
quote:
Wat ik dan niet snap hè. Als je niet wilt dat iemand zich er mee bemoeit, waarom post je het dan überhaupt? Ik vroeg mij vorige week serieus af of tong echt een werkster had. Breach in dezelfde minuut ook. Tja, als je niet wil dat iemand daar vragen over stelt of op reageert, waarom zou je het dan posten?quote:Verder heeft een ander er geen donder mee te maken. Dat geldt ook in de situatie van tong, gaat jullie geen bal aan of hij het wel of niet zelf kan of moet doen!
Tis wat hequote:Op woensdag 22 juli 2009 13:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus we moeten hem maar zijn gang laten gaan?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:57 schreef RayMania het volgende:
Moeten wij dan voortdurend posten en flauwe grappen maken over jouw dronkemans schap, je falen bij de vrouwen, het brak zijn van de halve SC enzovoorts. Nee natuurlijk niet, je vertelt hier dingen en daar hoort een zekere mate van fatsoen en vertrouwen bij. Jij maakt misbruik van de openheid van mensen en pakt ze er bij herhaling op.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Te moeten pakken
Als iemand in zn broek schijt, dan is dat iets wat grappig is. Tenzij ze incontinent is door een ziekte, in dat geval neem ik alles terug. Maar dat is toch niet zo, want dan had ze dat hier wel gepost.
En dat is dus precies wat ik me net ook afvroeg.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
[..]
Wat ik dan niet snap hè. Als je niet wilt dat iemand zich er mee bemoeit, waarom post je het dan überhaupt? Ik vroeg mij vorige week serieus af of tong echt een werkster had. Breach in dezelfde minuut ook. Tja, als je niet wil dat iemand daar vragen over stelt of op reageert, waarom zou je het dan posten?.
als je er niet op reageert zal de lol er met 1 a 2 posts wel vanaf zijn lijkt mequote:Op woensdag 22 juli 2009 13:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus we moeten hem maar zijn gang laten gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |