Ja, jij bent uitgerust, het lukte me niet eens om je te reanimeren gisterenquote:Op donderdag 4 november 2004 18:49 schreef tong80 het volgende:
Tong is ze een keertje voor![]()
Dag lieve Justme.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:50 schreef methodmich het volgende:
Gaat JM weg??
Was jij dat ? Shit.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, jij bent uitgerust, het lukte me niet eens om je te reanimeren gisteren
zo solliciteerd Beenhakker ookquote:Op donderdag 4 november 2004 18:54 schreef popolon het volgende:
Ik lees het net, succes met de jonge garde
Bij deze: Ik ben beschikbaar en vrij objectief
precies..quote:Op donderdag 4 november 2004 18:58 schreef tong80 het volgende:
Nou dat is dus beslist als Popolon het wil doen met beide handen ja zeggen.
Neen hoor, die draait om de hete brij heen.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo solliciteerd Beenhakker ook
nou helemaal geregeld..quote:Op donderdag 4 november 2004 18:59 schreef popolon het volgende:
Zou wel mooi bij m'n helm staan
Alsof ik dat vaak doequote:Op donderdag 4 november 2004 19:05 schreef mitt het volgende:
[..]
nou helemaal geregeld..
wissel je tenminste niet van icoon
dus dat wordt of stoppen of stukje voetbal missenquote:Op donderdag 4 november 2004 19:11 schreef tong80 het volgende:
Dacht ik ga in de rust van Utrecht-Dnjepr m'n pakkie shag kopen. Beginnen ze om kwart over zeven terwijl de Appie Hein om 8 uur sluit.
quote:Op donderdag 4 november 2004 19:13 schreef methodmich het volgende:
Ik ben voor Popolon, Loek B, Da Sandman, zjroentje, mitt of SCH als mod.
quote:Op donderdag 4 november 2004 19:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]SCH, kan hij zijn Modpowers mooi gebruiken om op andere plekken van Fok! dingen recht te zetten.
is er eigenlijk weleens een mod geband?
Misschien mod af...en toen geband?quote:Op donderdag 4 november 2004 19:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]SCH, kan hij zijn Modpowers mooi gebruiken om op andere plekken van Fok! dingen recht te zetten.
is er eigenlijk weleens een mod geband?
In coma is het laatste nieuws toch?quote:Op donderdag 4 november 2004 19:21 schreef Suijk het volgende:
Is Arafat dood?
quote:Op donderdag 4 november 2004 19:25 schreef methodmich het volgende:
Eigenlijk kan VBL wel met 1 mod toch?
quote:Op donderdag 4 november 2004 19:25 schreef methodmich het volgende:
Eigenlijk kan VBL wel met 1 mod toch?
heeft je kat ambities dan? wil hij meer na zn vragen bij VI? Katmod?quote:Op donderdag 4 november 2004 19:32 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, dan geef je een paar mensen modrechten tijdens jouw afwezigheid. Soort hulpmodjes.
Sintergolfer en de Zwarte Modjes.
huizje huisje boompje boompje beestjequote:Op donderdag 4 november 2004 19:29 schreef golfer het volgende:
![]()
Ik wil soms ook nog wel een een echt leven hebben, namelijk.
quote:Op donderdag 4 november 2004 19:45 schreef tong80 het volgende:
Blumchen als mod.
Blumchen zet een slotje :
'Dat kunnen we niet hebben schatje, kusje op je slotje van Blumchen, en een biertje voor jou.'
Tong kan de knop voor slotjes zetten niet vindenquote:Op donderdag 4 november 2004 19:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
en daarom Tong for Mod
Trekt ie toch gewoon de stekker eruitquote:Op donderdag 4 november 2004 19:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tong kan de knop voor slotjes zetten niet vinden.
quote:Op donderdag 4 november 2004 19:51 schreef methodmich het volgende:
Keeper en Legolas, die zie ik ook wel zitten!
Fellow forummers,quote:Op donderdag 4 november 2004 19:51 schreef popolon het volgende:
Een stemmingsronde met de gegadigden, inclusief kapotte stemmachines, ponskaarten, corrupte crew en alles van dat.
Leuk
is t niet iets voor jou MM?quote:Op donderdag 4 november 2004 19:51 schreef methodmich het volgende:
Keeper en Legolas, die zie ik ook wel zitten!
quote:Op donderdag 4 november 2004 19:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Fellow forummers,
I'm the best choice.
God bless you!
Popolon
Nou, Lego kan in alle talen lezen, dus die mist niks hoor!quote:Op donderdag 4 november 2004 19:52 schreef mitt het volgende:
[..]
of:quote:Op donderdag 4 november 2004 19:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Fellow forummers,
I'm the best choice.
God bless you!
Popolon
Nee man, ben de hele dag al mod. 's Avonds ontspannen en idd, ik ben er nooit na 20.30.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is t niet iets voor jou MM?
heb je eindelijk een goed excuus om hier na die tijd te komenquote:Op donderdag 4 november 2004 19:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee man, ben de hele dag al mod. 's Avonds ontspannen en idd, ik ben er nooit na 20.30.
en nul bans en nul notes.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:55 schreef VoreG het volgende:
I have 3 purple hearts!
Braaf hequote:Op donderdag 4 november 2004 19:56 schreef popolon het volgende:
[..]
en nul bans en nul notes.
verdorie, had pas iteejer moeten vragen, die ging even los met de notes in FB
Aantal notes zegt niets, ze hebben Calvobbes, gelly en Static ook een keer mod gemaakt.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:56 schreef popolon het volgende:
en nul bans en nul notes.
verdorie, had pas iteejer moeten vragen, die ging even los met de notes in FB
calvobbes da's gewoon om van z'n gezeik in FB af te zijn, werkt wel.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Aantal notes zegt niets, ze hebben Calvobbes, gelly en Static ook een keer mod gemaakt.
MM is al crewlid en heeft al toegang tot 3 crewfora, alleen nog niet tot forum-crewforum.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:57 schreef tong80 het volgende:
Als MM mod wordt kan ie in het CREWforum. Blijken er buiten VBL nog 20 Forums te zijn. Wist hij veel.
Als ze jou toelaten in de crewfora dan ligt Fok! er opeens een paar dagen uitquote:Op donderdag 4 november 2004 20:00 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft ook Notes bedoel ik.
je wil gewoon even achter de muur van Fok! in t Crewforum kijken en lezen over wie daar nou geroddeld wordtquote:Op donderdag 4 november 2004 20:01 schreef popolon het volgende:
Kunnen we niet even testen? ben eigenlijk meer benieuwd naar de kleur dan de functie
Da's ook weer zoquote:Op donderdag 4 november 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:
Popolon, jij bent toch vaak genoeg blauw?
Ja en dat had ik voorspeld. Maar Utrecht boort mij 18 euro door de neus.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:03 schreef Suijk het volgende:
Rondje op kosten van Beveren, maar liefst met 6-1 verloren van Zagreb!
Whehequote:Op donderdag 4 november 2004 19:45 schreef tong80 het volgende:
Blumchen als mod.
Blumchen zet een slotje :
'Dat kunnen we niet hebben schatje, kusje op je slotje van Blumchen, en een biertje voor jou.'
Op stage.. animatiemeisje..quote:Op donderdag 4 november 2004 21:22 schreef Nyluzzz het volgende:
He dat is leuk, wat ga je daar doen?
Animeermeisje kan je ook hier in Nederland spelen, hoor.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:27 schreef Blumchen het volgende:
Op stage.. animatiemeisje..![]()
Ja kan ook..Maar ik ga het doen in het zonnige Spanje..quote:Op donderdag 4 november 2004 21:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Animeermeisje kan je ook hier in Nederland spelen, hoor.
Nog nooit gezien? Hij is inderdaad steengoed.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:45 schreef VoreG het volgende:
Wat een geweldige film zeg! Mis ik verder nog wat?
What the hell?quote:Op donderdag 4 november 2004 22:21 schreef VoreG het volgende:
Jezus ik zie dat AZ 2-0 voorstaat
Ja samen met mijquote:Op donderdag 4 november 2004 22:58 schreef SCH het volgende:
Word ik nu eindelijk mod???
quote:Op donderdag 4 november 2004 22:54 schreef Bluezz het volgende:
HARRY VOOR MOD!!!!
Wie laat harry de leukste sollicitatie-mail schrijven, en wint een justbloem van bluezz op zijn nachtkastje![]()
Om dezelfde reden wil ik er ook nog wel een.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:16 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik lust er wel een. Even moed indrinken voor een tentamen morgen.
Inderdaad:quote:Op donderdag 4 november 2004 23:29 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft genoten van AZ. En wordt morgen geïntoduceert als nieuw VBL mod, omdat ie onafhankelijk kan reageren.
AJAAAAAAAAAAAXXXXXXXXX
En nu heb je zeker weer hoofdpijn?quote:Op donderdag 4 november 2004 23:48 schreef Blumchen het volgende:
Hoi..
* Againzender is net terug van t cafe.. k heb even zandmannetje zijn draaikunst bekeken![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 19:00 schreef tong80 het volgende:
Trouwens typisch dat DOC weer zo aanwezig is in hools. Ik wil er niks mee zeggen hoor.![]()
Had ik helaas nog.. Maar k denk dat t komt door spanningen van school en prive.. Dus was ik er maar ff uit geweest.. een uurtje.. Maar t is helaas nog nie weg.. Morgen maar ff kijken wat de dokter zegt..quote:Op donderdag 4 november 2004 23:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
En nu heb je zeker weer hoofdpijn?
quote:Op donderdag 4 november 2004 23:52 schreef Doc het volgende:
No can do. Het is me gister gevraagd, maar heb gezegd dat het half jaar nog niet voorbij was en dat ik jullie beloofd had niet voor 2005 terug te keren als mod. Misschien later - as ze me nog motten-, maar zeker dit jaar.
En het bevalt me wel als user eigenlijk.
en hoe was t met m, hij had er niet echt zin in.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:48 schreef Blumchen het volgende:
Hoi..
* rubbereend is net terug van t cafe.. k heb even zandmannetje zijn draaikunst bekeken![]()
Ben je nou nog niet aangesteld als mod?quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:02 schreef popolon het volgende:
Doc, scheer je weg.
Er timmeren anderen aan de weg, en nu wegezen jij
Ja ik vond het wel goed gaan..Hij draaide met een plaat.. En zei dat t fout ging.. Maar ik hoorde geen fout hoor..quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en hoe was t met m, hij had er niet echt zin in.
Neen, ik pas.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet aangesteld als mod?
gewoon zeggen adt je voor ajax bent, dat maakt je onmogelijkquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Neen, ik pas.
Blauw staat me niet.
Maar misschien schrijf ik wel een mail die het totaal onmogelijk voor me maakt
misschien schuiven ze wel 1 van de ONZ modjes door !!quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:21 schreef Mindlight het volgende:
Hebben er eigenlijk überhaupt al mensen gesolliciteerd?
Hoop toch wel op een vaste vbl user eigenlijk
inderdaad en iemand die een beetje breed gedragen wordt en het liefst geen ajaciedquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:21 schreef Mindlight het volgende:
Hebben er eigenlijk überhaupt al mensen gesolliciteerd?
Hoop toch wel op een vaste vbl user eigenlijk
Behalve een gast uitstapje naar TV kom ik het laatste jaar eigenlijk niet meer buiten VBL. En als er 1 forum is dat ik mijd is het wel ONZ. Doe mij maar Hools!quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien schuiven ze wel 1 van de ONZ modjes door !!
die nemen hun eiegn ONZ-forum nog serieuser dan dat die van POL en NWS hun forum nemen
Ach de clubvoorkeur maakt mij eigenlijk niets uit. Als die persoon maar objectief is. En breed gedragen worden is idd wel prettig. Maar ik denk dat je dat al snel hebt bij een vaste VBL user (uitzonderingen daargelaten).quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad en iemand die een beetje breed gedragen wordt en het liefst geen ajacied
Ik ben voor AZquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon zeggen adt je voor ajax bent, dat maakt je onmogelijk
Ook best.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:33 schreef pascalheister het volgende:
een PSV'er erbij is altijd goed natuurlijk![]()
tuurlijk...die vorige psv-mod was nogal een volhouderquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:33 schreef pascalheister het volgende:
een PSV'er erbij is altijd goed natuurlijk![]()
dat was ook tijdelijkquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tuurlijk...die vorige psv-mod was nogal een volhouder![]()
bleek achteraf !quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:37 schreef pascalheister het volgende:
dat was ook tijdelijk![]()
![]()
goh..da´s nou jammer...was er eindelijk een user met een visie, verstand van voetbal, een neutrale kijk op het spelletje die altijd netjes en beschaaft blijft en ook nog regelmatig in Hools komt...zegtie dattie van de lijst gehald wil worden....jammer...fok! ziet een goede kans op een rechtvaardig mod-schap aan de neus voorbij gaan !quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:48 schreef cultheld het volgende:
Mijn naam kunnen jullie iig van de lijst afhalen, mits deze niet zwart is![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:48 schreef cultheld het volgende:
Mijn naam kunnen jullie iig van de lijst afhalen, mits deze niet zwart is![]()
hap hapquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
goh..da´s nou jammer...was er eindelijk een user met een visie, verstand van voetbal, een neutrale kijk op het spelletje die altijd netjes en beschaaft blijft en ook nog regelmatig in Hools komt...zegtie dattie van de lijst gehald wil worden....jammer...fok! ziet een goede kans op een rechtvaardig mod-schap aan de neus voorbij gaan !![]()
![]()
quote je nou gewoon een post te vroeg ???quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:53 schreef cultheld het volgende:
hap hap
ik ookquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:55 schreef pascalheister het volgende:
ik ga pitte
truste
Oh maar daar is helemaal niets mis mee hoor, want iedere favoriet wordt ergens veracht en vice versaquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beetje zelfkennis op fok
ben bang dat ook niet veel mensen je hier op de favorietenlijst hebben staan
misdragingen in hools????? neuh hier komen alleen nette mensenquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ook
lees jullie misdragingen morgen wel !!
Slaap zacht...quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ook
lees jullie misdragingen morgen wel !!
waar mietjes?quote:Op vrijdag 5 november 2004 01:20 schreef just me het volgende:
stelletje mietjes
Als je er nog bent wel,ga ik nu effe AZ kijkenquote:Op vrijdag 5 november 2004 01:47 schreef Suijk het volgende:
Een laatste borrel doen dan maar?
Nope nog niet definitief, moet even alle plussen en minnen afwegen (weet het pas sinds gisteravond, met details van die nieuwe optie, en wil daar dit weekend ff goed over nadenken)quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:27 schreef Suijk het volgende:
Goedemorgen!
Al een keuze gemaakt dan, digger?
Doe dat.quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nope nog niet definitief, moet even alle plussen en minnen afwegen (weet het pas sinds gisteravond, met details van die nieuwe optie, en wil daar dit weekend ff goed over nadenken)
Als je m'n post leest zie je dat ik het daar 100% mee eens benquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:02 schreef popolon het volgende:
Doc, scheer je weg.
Er timmeren anderen aan de weg, en nu wegezen jij
nico is weer gesignaleerdquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:14 schreef SCH het volgende:
Wie timmert er?
Ik kandideer Blumchen
Niet te serieus he?quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Als je m'n post leest zie je dat ik het daar 100% mee eens ben
Popolon for mod!
quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:14 schreef SCH het volgende:
Wie timmert er?
Ik kandideer Blumchen
quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:28 schreef Suijk het volgende:
Overigens spideyman en JP Papin, gefeliciteerd!
quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:39 schreef rubbereend het volgende:
oja Feli Spideymanwaar is de taart?
misquote:Op vrijdag 5 november 2004 10:32 schreef Bjoro het volgende:
zooooooo......en hebben jullie je gedragen ??
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:32 schreef Bjoro het volgende:
zooooooo......en hebben jullie je gedragen ??
hoe is het met jullie keuze ???quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:36 schreef golfer het volgende:
DIGGER sterkte in het maken van de voor jou juiste keuze.
Daar zijn we nog niet aan toequote:Op vrijdag 5 november 2004 10:41 schreef Bjoro het volgende:
hoe is het met jullie keuze ???
lekker, vooral diequote:Op vrijdag 5 november 2004 10:56 schreef Bluezz het volgende:
Koffie Senseo met spinnengebak gaat eten!
neuh, maar dr staat wel een lijstje in met voetballers die de 500 niet haalde:quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:28 schreef zjroentje het volgende:
Dus Cocu heeft meer dan 41 miljoen euro?
later gaat mijn zoon niet naar school...hij mag alleen maar voetballen !!!!!quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:33 schreef rubbereend het volgende:
neuh, maar dr staat wel een lijstje in met voetballers die de 500 niet haalde:
Kluivert 40 miljoen
van Basten 33 miljoen
Davids 32 miljoen
Cocu 31 miljoen
Stam 27 miljoen
F. de Boer 22 miljoen
R. de Boer 21 miljoen
R. Koeman 19 miljoen
van Nistelrooy 17 miljioen
en dan moet je net als de vader van die engelse keeper Kirkland er een weddenschap op leggen bij zn geboorte dat hij international wordt. Kirkland zal binnenkort weleens zn eerste interland spelen en dan krijgt vaders heel veel geld uitgekeerdquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
later gaat mijn zoon niet naar school...hij mag alleen maar voetballen !!!!!
weer leegezweet dusquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:46 schreef pascalheister het volgende:
zo weer lekker gefitnesst en daarna ff in de sauna geweest
iddquote:Op vrijdag 5 november 2004 12:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weer leegezweet dus
Hoe ben je nou je OV kwijtgeraaktquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:17 schreef rubbereend het volgende:
zo weer thuis, 2 mensen van het afstudeerbedrijf geinterviewd, daarna even bij de politie langs geweest, daarna mn OV officieel als kwijt ogegeven.
tijd voor een lekker kop thee
ssssst ben m niet echt kwijt maar k moest m inleveren.....quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoe ben je nou je OV kwijtgeraakt.
We hebben de woning bekeken en willen hem hebben.quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:41 schreef Bjoro het volgende:
hoe is het met jullie keuze ???
k zal duimen voor julliequote:Op vrijdag 5 november 2004 12:25 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben de woning bekeken en willen hem hebben.
Heb dat doorgegegeven aan de WBV, die melde mij dat er nog 1 gegadigde voor ons is die in aanmerking komt.
Mocht die geen belangstelling hebben dan is de woning voor ons.
Weekendje in de stress afwachten dus maar, uiterlijk in de loop van maandag horen we het dus.
Als jullie eerst allemaal meehelpen met opknappen en verhuizen, kan dat.quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:33 schreef rubbereend het volgende:
wow dan krijgen we strax misschien een house warming voor alle hoolsers
k denk dat slopen opknappenquote:Op vrijdag 5 november 2004 12:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jullie eerst allemaal meehelpen met opknappen en verhuizen, kan dat.
Zo eentje:quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:43 schreef pascalheister het volgende:
wat voor huis is het golfer?
*proest*quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:53 schreef rubbereend het volgende:
Leuk huis Golfer, best ruimte voor een kleine............
Bijna weekend, alleen om twee uur nog een tentamen (7 studiepuntenquote:Op vrijdag 5 november 2004 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag allemaal! Ik heb weekend, heb net mn tentamen erop zitten en het ging fantastisch.Straks alleen nog met de trein terug naar huis.
quote:>
>>>>>alle europeanen
>>>>>
>>>>>
>>>>>Doe je plicht!
>>>>>
>>>>>Oproep aan alle Europeanen.
>>>>>
>>>>>Zoals u wellicht weet, is het voor een taliban/moslim-man een zonde om
>>>>>een
>>>>>andere vrouw dan de zijne naakt te zien. Zijn geloof gebiedt hem meteen
>>>>>zelfmoord te plegen moest dat gebeuren.
>>>>>
>>>>>Daarom worden alle Europese vrouwen gevraagd naakt hun woning te
>>>>>verlaten en
>>>>>over straat te lopen, en dit aanstaande zaterdag om 16.00u.
>>>>>
>>>>>Om alle mogelijke terroristen uit uw buurt uit te roeien is het nodig
>>>>>minstens een uurtje zo rond te stappen.
>>>>>
>>>>>Alle mannen dienen bovendien, voor de woning, op de stoep in een
>>>>>tuinstoel
>>>>>plaats te nemen om te bewijzen dat zij geen taliban/moslim zijn, en om
>>>>>de
>>>>>vrouwen te steunen in hun belangrijke actie.
>>>>>
>>>>>Bovendien laat de taliban/moslim geen gebruik van alcohol toe, dus een
>>>>>frisse bak Heineken/Grolsch naast uw stoel is het ultieme bewijs dat u
>>>>>geen
>>>>>taliban/moslim-terrorist bent.
>>>>>
>>>>>De Europese Unie waardeert uw medewer king ten zeerste, en dankt u
>>>>>reeds op
>>>>>voorhand voor uw medewerking.
>>>>>
>>>>>Doe uw vaderlandse plicht en stuur dit bericht aub naar zoveel mogelijk
>>>>>mensen door zodat deze een actie een ongekend succes wordt!
gelukkigquote:Bovendien laat de taliban/moslim geen gebruik van alcohol toe, dus een
>>>>>frisse bak Heineken/Grolsch naast uw stoel is het ultieme bewijs dat u
>>>>>geen
>>>>>taliban/moslim-terrorist bent.
Neee, niet in hoolsquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:05 schreef ErikT het volgende:
Hee hebben jullie deze email al gehad? Ik vond m briljant
[..]
Dit was de eerste keer dat ik erom kon lachen. Dus ik dacht: dat vinden ze vast leuk in Hools.quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Neee, niet in hools
Ik word krankjorum van dat moslimgedoe, overal zie en hoor je het.
bah.
Idd, ik kan geen moslim meer zien!quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:34 schreef popolon het volgende:
Ik word krankjorum van dat moslimgedoe, overal zie en hoor je het.
bah.
gefeliciteerd digger.quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:28 schreef DIGGER het volgende:
Omdat ik toch de keuze had, het luxe probleem gehad, gewoon nog ff een schepje erbovenop "geeisd", en gekregen, dat wordt dus een nieuwe baan per 2005
quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:45 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer dat ik erom kon lachen. Dus ik dacht: dat vinden ze vast leuk in Hools.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:56 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Idd, ik kan geen moslim meer zien!
camera in de aanslag ??quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]k vond m wel leuk. k zal klaarzitten zaterdagmiddag
ik vind het woord aanslag een beetje beladen in dit geval...........quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
camera in de aanslag ??
Als ik van de 2.102.601 mensen die voor me staan er minimaal 2.102.102 weet te vermoorden (of ze gaan uit zichzelf dood) dan wel ja.quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gefeliciteerd digger.
schepje er boven op?....... volgend jaar digger in de Quote 500
quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als ik van de 2.102.601 mensen die voor me staan er minimaal 2.102.502 weet te vermoorden (of ze gaan uit zichzelf dood) dan wel ja.
Ja toch meteen al 8% erbij, kan bij tussentijds evaluaties nog een stukkie meer worden, 9 ADV dagen erbij, de helft van het pensioen betaald door de werkgever en een winstuitkering.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Goed gedaan DIGGER!
Nope, dit keer niet.quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:47 schreef tong80 het volgende:
Dat zijn geen bouwvallen golfert.
Geleficiteerd DIGGER.quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:28 schreef DIGGER het volgende:
Omdat ik toch de keuze had, het luxe probleem gehad, gewoon nog ff een schepje erbovenop "geeisd", en gekregen, dat wordt dus een nieuwe baan per 2005
klinkt als een erg leuke functie, met uitdaging.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:28 schreef DIGGER het volgende:
Verkoop binnendienst export bij een bedrijf wat ik (iig voorlopig) niet bij naam ga noemen hier, want hier weet nog niemand van iets en dat laat ik ook nog ff zo tot tegen het einde van de maand.
Feitelijk moet ik de hele export goed op gaan zetten want dat loopt nu niet voldoende, dus ik heb ook doorgroeimogelijkeheden zat als ik dat op poten weet te zetten.
quote:Zal alleen veel minder tot niet fokken zijn vanaf kantoor, maar goed, nog ff en ik heb Internet via de kabel thuis.
En tong!!! Kom maar naar beneden, wat is jouw positieve moment van de dag?quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:31 schreef tong80 het volgende:
Het is hier de good news show vandaag.
hij mailt vandaag voor de vblmodvacaturequote:Op vrijdag 5 november 2004 14:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
En tong!!! Kom maar naar beneden, wat is jouw positieve moment van de dag?
ja, ik heb bijna weekendquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Feli DIGGER, met je baan.
Feli Spidey met je verjaardag.
Succes golfer/bluezz met het huis.
Iemand vergeten?
Ik heb 2 euro 50 gewonnen bij de lotto.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
En tong!!! Kom maar naar beneden, wat is jouw positieve moment van de dag?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb 2 euro 50 gewonnen bij de lotto.
Hee Sandman, al over het verlies heen?quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja feli allen
Ik heb ook wel slecht nieuws hoor, en dat is dat vandaag m'n hond voor het eerst bestraald is ivm kanker, 2 weken gelee geopereerd, een enorm stuk weggesneden, flinke ontsteking gehad, die weer over is gelukkig, maar bleek dat nog niet de hele tumor (categorie 2) weg was. tests gaven geen uitzaaiingen aan verder, maar bestralen (wekelijks in totaal 5 keer) is nu noodzakelijk, genezingskans 80%quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Digger gefeliciteerd met je nieuwe baan, deze dag is een stuk positiever dan de voorgaande deze week.
Ach, 3 weken gelee was het klote nieuws, die tumor, daarna ist alleen maar goed nieuws geweest, de ontsteking is immers over en er zijn geen uitzaaiingen, dus ze heeft nu 80% genezingskans en dat was anders maar 15% geweest, dus ik blijf positief.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Aii, das behoorlijk klotenieuws Digger.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:08 schreef tong80 het volgende:
Zo net de personeelsfunctionaris aan de telefoon gehad. Volgende week krijg ik een brief in m'n brievenbus waarin wordt gemeld dat de Laurusorganisatie geen werk meer voor me heeft en in het kader van de algehele reorganisatie ontslag voor me gaan aanvragen.
Nog meer tijd om te figuurzagen![]()
tja...da's vervelend voor je !quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:08 schreef tong80 het volgende:
Nog meer tijd om te klussen bij Golfer en Bluezz.
Nee, een horloge met inscriptie.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu komt al het klotenieuws naar voren. Krijg je nog een gouden handdruk mee Tong?
Seiko...da's Tong in het Japans (of was het nou Berryquote:Op vrijdag 5 november 2004 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, een horloge met inscriptie.
Made in Hongkong.
Laurus is echt een kut werkgever, die desnoods met valselijke beschuldigingen en rapporten oudere dus duurdere krachten eruit mikt nu door het falen van het eigen management de afgelopen jaren waardoor ze het zwaar hebben met de prijzenslag.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:08 schreef tong80 het volgende:
Laurusorganisatie
en dan druk jij je nog voorzichtig uit zekerquote:Op vrijdag 5 november 2004 15:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Laurus is echt een kut werkgever, die desnoods met valselijke beschuldigingen en rapporten oudere dus duurdere krachten eruit mikt nu door het falen van het eigen management de afgelopen jaren waardoor ze het zwaar hebben met de prijzenslag.
'oud' personeel wordt gewoon weggetreiterd, met smoesjes ontslagen of desnoods geconfronteerd met (valselijke) rapporten over diefstal.
Eigenlijk wel. Ik begin al weer te hopen op 'de ommekeer' zondag...quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:46 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hee Sandman, al over het verlies heen?
En idd blij dat hier nog goed nieuws is. Gefeliciteerd Digger met je baan en Spidey met je verjaardag
Ik druk me nog heel mild uit ja.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en dan druk jij je nog voorzichtig uit zeker
Liggen op mijn bureau, net gehaald. Wanneer gaat he werken please?quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:03 schreef Bluezz het volgende:
Dylan Dog, van té veel pijnstillers krijg je hoofdpijn. Probeer tussendoor een ibuprofen 400, heeeeerlijk spul
Ik zoek nog een huishoudster.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:08 schreef tong80 het volgende:
Zo net de personeelsfunctionaris aan de telefoon gehad. Volgende week krijg ik een brief in m'n brievenbus waarin wordt gemeld dat de Laurusorganisatie geen werk meer voor me heeft en in het kader van de algehele reorganisatie ontslag voor me gaan aanvragen.
Nog meer tijd om te fokken.
Ik kan alleen koffie zetten.quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zoek nog een huishoudster.
De opleiding is gratis - boodschappen doen kan je toch ook.quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan alleen koffie zetten.
Zulke opmerkingen slik ik niet.quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:18 schreef SCH het volgende:
En zuigen?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:17 schreef SCH het volgende:
Even stoutcrossposten, onze huisvriend ErikT in een topic over een in de fik gestoken moskee
"Dit is natuurlijk geen verassing"'
quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:24 schreef Blumchen het volgende:
hoi!
* -Vaduz- heeft spanningshoofdpijn.. en heeft nu pilletjes waar je stoned van word.. hihi high high![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |