Jij kreeg een aparte puzzelquote:
quote:
Erg actief is hij niet meerquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:49 schreef Bjoro het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trouwens...even 26 HIEPERDEPIEPJES voor pascalheister !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij had vandaag sowieso buiten tijd aangekomen, dus dit is wel in stijl om nog meer publiciteit te vergaren.quote:
Ja en daarna heb ik haar ondergescheten.quote:
Prosac stelde wel een goede en serieuze vraag.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en daarna heb ik haar ondergescheten.
Cool heb je een SMSje gehad ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:29 schreef Bjoro het volgende:
mijn ouders stonden op de kop van de Colombiere....hebben mooie rit gezien dus !
Mag ik dan vragen waarom je dat niet doet? Want ik denk dat je zelf ook wel kunt indenken dat dat niet bepaald gezond is en dat je daar dus misschien weleens minder lang door zou kunnen leven..quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:28 schreef tong80 het volgende:
Ik heb al vanaf de middelbare school slaapproblemen.
Ik kijk 's nachts tien keer op de klok om te weten hoe laat het is. Ik hoef nooit de wekker te zetten, ben toch wel wakker. Als je wakker bent 's nachts merk je dat je moet plassen. Slaap je door merk je het pas de volgende ochtend. Ik ben er aan gewend geraakt dat ik slecht slaap. Soms is Fok een uitkomst sta ik gewoon om 4 uur op om even te Fokken. Dan val ik daarna wel inslaap. Ben er nooit mee naar de huisarts geweest. Heb ook nooit aan die optie gedacht. Aan het bed ligt het niet zoals bij Prosac. Heb al zo veel verschillende bedden gehad en nu zelfs een dure Auping. Ben jarenlang om 6 uur opgestaan om te gaan werken. Ging gewoon om 1 of 2 uur naar bed omdat ik dan soms wel door kon slapen.
daarom post ik maar evenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Erg actief is hij niet meer
http://forum.fok.nl/user/history/53836
Haha, mijn pa en ma ook. Het was in de ochtend wel slecht weer kreeg ik te horen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:29 schreef Bjoro het volgende:
mijn ouders stonden op de kop van de Colombiere....hebben mooie rit gezien dus !
live verslag via de mobielquote:
hebben de hele ochtend in de kroeg gezeten....zei moedersquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Haha, mijn pa en ma ook. Het was in de ochtend wel slecht weer kreeg ik te horen.
Het is gewoon zo dat ik er mee heb leren leven. Ik weet niet beter. Zie wel in dat het niet normaal is. Maar op een gegeven moment accepteer je sommige dingen zonder aan de consequenties te denken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen waarom je dat niet doet? Want ik denk dat je zelf ook wel kunt indenken dat dat niet bepaald gezond is en dat je daar dus misschien weleens minder lang door zou kunnen leven..
Ik ben 46 en heb die slaapproblemen al vanaf mijn middelbare schooltijd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:34 schreef sjimz het volgende:
Minder achter de computer zitten kan ook helpen met je nachtrust.
Maar je bent pas op de helft van je leven. Je zou er (net als bijvoorbeeld de pa van Prosac) een oplossing voor kunnen vinden..quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is gewoon zo dat ik er mee heb leren leven. Ik weet niet beter. Zie wel in dat het niet normaal is. Maar op een gegeven moment accepteer je sommige dingen zonder aan de consequenties te denken.
Mooi om te weten dat ik 92 word.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar je bent pas op de helft van je leven. Je zou er (net als bijvoorbeeld de pa van Prosac) een oplossing voor kunnen vinden..
Maar goed. Wie ben ik om je keuzes af te keuren
ik gun het je !quote:
Dus Faithless heeft eigenlijk een nummer aan Tong80 opgedragenquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:50 schreef Bjoro het volgende:
Het gaat over hem zelf, anders had hij er natuurlijk allang een topic over geopend, maar ik zou natuurlijk geen vriend zijn als ik het dan niet voor mijn rekening zou nemen, dus...........
Gezondheidstips voor Tong-topic#1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |