Ja, die wil zich ook bewijzen en werken enzo. Pff.quote:
Belachelijk een vrouw die buitenshuis werkt!quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, die wil zich ook bewijzen en werken enzo. Pff.
Jij maakt je er natuurlijk ook druk om gezien je vele posts in dit topic. Daarom snap ik niet helemaal dat je zoveel moeite in deze materie wil stoppen (om een punt te maken?). Leven en laten leven om er maar een cliché bij te halen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je mij steeds associeert met asociale zuippartijen, want dat zul je mij zelden horen zeggen.
[..]
Daar gaat het mis, JULLIE zien het als belachelijk maken. Alsof ik en ook zeker jullie, je druk moeten maken wat er op een internetforum geroepen wordt. Maar daar gaat het weer mis, jullie nemen alles te serieus. En serieuze zaken hoor je eigenlijk niet voor jan en alleman te bespreken. Doe je dat wel dan neem je het risico dat mensen daar ongepast op reageren.
prachtig om weer ff terug te lezen !quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef RayMania het volgende:
Best grappig om #999 en #1000 terug te lezen. Er werden gedichten geschreven.
[HOOLS] Het VBL-café #999 Nog 1 Nog 1 Nog 1 Nog 1
[HOOLS] Het VBL-café #1000 - Voor ieder een gediggie
Mij een beetje vergetenquote:
Jij kreeg een aparte puzzelquote:
quote:
Erg actief is hij niet meerquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:49 schreef Bjoro het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trouwens...even 26 HIEPERDEPIEPJES voor pascalheister !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij had vandaag sowieso buiten tijd aangekomen, dus dit is wel in stijl om nog meer publiciteit te vergaren.quote:
Ja en daarna heb ik haar ondergescheten.quote:
Prosac stelde wel een goede en serieuze vraag.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en daarna heb ik haar ondergescheten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |