Moet ik treuren dat jij in je broek gescheten hebt? Volgens mij is dat iets waar je zelf ook hard om kan lachen. Dus waarom mag een ander daar geen grappen over maken?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Toen de breaches, de raymania's etc etc hun intocht deden in HOOLS, want zo zie ik het echt op dit moment, de toon is hier niet voor niets veranderd, was het hier lief en leed wat we met elkaar deelden.
Als je op deze manier belachelijk gemaakt wordt of er wordt doorgedramd op iets wat je post, is dat zuur, en kan je verwachten dat deze toon gezet is.
Niet leuk en niet de bedoeling van de dingen die we hier elkaar altijd vertelden. Er werd om gelachen, meegetreurd etc etc. dat kon hier allemaal... jaren lang. Hopelijk kan je dat respecteren Breach.
Dus jij hoort gewoon ook bij die kliekquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alsof ik hier nooit eerder gepost had en alleen kom om te trollen?.
Sjonge, ik heb duizenden posts hier en in honderden topics meegepost.
Ja, is ook zo. Klopt niet helemaal van Bluezz.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alsof ik hier nooit eerder gepost had en alleen kom om te trollen?.
Sjonge, ik heb duizenden posts hier en in honderden topics meegepost.
2004quote:
Je haalt dit er steeds bij om mij belachelijk te maken, dat is wat anders dan grappen erover maken en er hardop om te lachen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:28 schreef Breach het volgende:
Moet ik treuren dat jij in je broek gescheten hebt? Volgens mij is dat iets waar je zelf ook hard om kan lachen. Dus waarom mag een ander daar geen grappen over maken?
Goedzo.quote:Verhalen die SCH vertelt over zn zieke broer, daar reageer ik (gemeend en oprecht) serieus op.
Misschien is het een verschil in beleving. Jij vindt dat heel raar van Bluezz. Ik haal heel vaak mijn wenkbrauwen op over al die stoere zuip- en meidenverhalen in de SC die soms wel erg kleuterleuter zijn maar daar ga ik mensen niet op een venijnige manier op pakken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Moet ik treuren dat jij in je broek gescheten hebt? Volgens mij is dat iets waar je zelf ook hard om kan lachen. Dus waarom mag een ander daar geen grappen over maken?
Verhalen die SCH vertelt over zn zieke broer, daar reageer ik (gemeend en oprecht) serieus op. Dus kom nou niet met die onzin aanzetten over respect etc.
Ik snap niet waarom je mij steeds associeert met asociale zuippartijen, want dat zul je mij zelden horen zeggen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien is het een verschil in beleving. Jij vindt dat heel raar van Bluezz. Ik haal heel vaak mijn wenkbrauwen op over al die stoere zuip- en meidenverhalen in de SC die soms wel erg kleuterleuter zijn maar daar ga ik mensen niet op een venijnige manier op pakken.
Daar gaat het mis, JULLIE zien het als belachelijk maken. Alsof ik en ook zeker jullie, je druk moeten maken wat er op een internetforum geroepen wordt. Maar daar gaat het weer mis, jullie nemen alles te serieus. En serieuze zaken hoor je eigenlijk niet voor jan en alleman te bespreken. Doe je dat wel dan neem je het risico dat mensen daar ongepast op reageren.quote:Ik heb het gevoel dat jij mensen er echt op een vervelende manier oppakt. NIet op een grappige of ironische manier. Daar is Ray dan weer beter in. Want ik vind wel dat je overal grappen over mag maken, zelfs over mijn kankerbroer.
Ikkequote:
En ik een heel verhaal met linkjes als ik me niet vergisquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:33 schreef RayMania het volgende:
Ik heb nog eens een kruiswoordpuzzel gemaakt voor HOOLS.
Voor het 1000e topic volgens mij.
12 Horizontaal. Abstracte alcoholische versnapering, 15 letters.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:33 schreef RayMania het volgende:
Ik heb nog eens een kruiswoordpuzzel gemaakt voor HOOLS.
Voor het 1000e topic volgens mij.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:58 schreef RayMania het volgende:
Je moet wat als je niks te doen hebt. Ter gelegenheid (brr, eng woord) van de 1500e HOOLS:
Horizontaal
01: De Iron Man van HOOLS?
05: -Vaduz- : "What's Up .."
06: Een donkere schittering valt over Limburg
08: Zelfde initialen als het antwoord van #26
10: Deze mascotte is niet van de hond
13: Er was is een user ....
14: Geen ijsmerk
16:
17: Het beste onder Hools
18: Andere sportbeoefenaar in VBL
21: Proud to have ...
22: Prins van de Woodland Realm
23: Roze koeken fabrikant
26: Middag! Rondje op de kosten van ...
28: Sportfreak
31: Keeper van Utrecht mist een letter
32: Blauw, maar geen moderator
33: Hier gaat Bos81 om 23:30 naartoe
34:
35: Flikker maar op met deze rellert
36: Madrileense spits is ook niet van de hond
37: Noemde zijn zoon naar Kezman
39: Zijn initialen vormen een Nederlandse topclub
40: Besturingsprogramma uit 1970?
41: ... goes to Hollywood
42: Slechts mij
Verticaal
02: Woont in een hol
03: De graver uit Italië
04: Het is groen en het begint met een c..!
07: Kutpuber
09: mogguh
11: Is de voornaam van deze ex-voetballer wel Helder?
12: I could be blue
13: Kroketten op vrijdag!
15: Ding ding ding doooo
18: Smeagol ruleert
19: Synoniem voor DVD-speler
20: Afschrikkend huisdier
23: Het is blauw en heeft befaamde billen
24: Beoordelende, overwegende user
25: Texel, Vlieland, Hawaii zijn het allemaal
27: Afkorting van de vader van een HOOLS mascotte
29: Brengt de vogelgriep in HOOLS
30: Strooit zand in je ogen
38: Ex-VBL-mod gaat nu vreemd in andere slowchat
Oranje letters vormen een zin.
Wij hebben ons altijd veilig gevoeld hier. Dat is al een tijdje weg, zeker door dit soort akties.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef Breach het volgende:
Daar gaat het mis, JULLIE zien het als belachelijk maken. Alsof ik en ook zeker jullie, je druk moeten maken wat er op een internetforum geroepen wordt. Maar daar gaat het weer mis, jullie nemen alles te serieus. En serieuze zaken hoor je eigenlijk niet voor jan en alleman te bespreken. Doe je dat wel dan neem je het risico dat mensen daar ongepast op reageren.
Ah.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben ons altijd veilig gevoeld hier. Dat is al een tijdje weg, zeker door dit soort akties.
Niet zo gek dat hools soms zo stil is.
En dat heeft dan ook weer te maken met het idee van mods om hools gewoon over te laten gaan in een sc, en het ergens onderaan te hangen.
Maar goed deze discussie is al gevoerd, ik leg alleen maar uit hoe ik het zie.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef Breach het volgende:
Maar daar gaat het weer mis, jullie nemen alles te serieus.
Ja, die wil zich ook bewijzen en werken enzo. Pff.quote:
Belachelijk een vrouw die buitenshuis werkt!quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, die wil zich ook bewijzen en werken enzo. Pff.
Jij maakt je er natuurlijk ook druk om gezien je vele posts in dit topic. Daarom snap ik niet helemaal dat je zoveel moeite in deze materie wil stoppen (om een punt te maken?). Leven en laten leven om er maar een cliché bij te halen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je mij steeds associeert met asociale zuippartijen, want dat zul je mij zelden horen zeggen.
[..]
Daar gaat het mis, JULLIE zien het als belachelijk maken. Alsof ik en ook zeker jullie, je druk moeten maken wat er op een internetforum geroepen wordt. Maar daar gaat het weer mis, jullie nemen alles te serieus. En serieuze zaken hoor je eigenlijk niet voor jan en alleman te bespreken. Doe je dat wel dan neem je het risico dat mensen daar ongepast op reageren.
prachtig om weer ff terug te lezen !quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef RayMania het volgende:
Best grappig om #999 en #1000 terug te lezen. Er werden gedichten geschreven.
[HOOLS] Het VBL-café #999 Nog 1 Nog 1 Nog 1 Nog 1
[HOOLS] Het VBL-café #1000 - Voor ieder een gediggie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |