Hier ook zo te zien.quote:
Ja. Ik kan het mij nog allemaal erg goed herinneren.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:17 schreef Bjoro het volgende:
toch wel gaaf om te zien hoor...die docu op Ned2 over de maanlanding !
ze hadden computers staan, een hele grote ruimte vol...gelijk aan een commodorre 64 !
straks een reportage over Apollo Henkiequote:Op maandag 20 juli 2009 21:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Ik kan het mij nog allemaal erg goed herinneren.
Apollo Henkie met z'n commentaar en het hele gezin voor de TV aan het kijken en luisteren naar de historische woorden: the eagle has landed.
[TV-TIP] Docu. over de legendarische Apollo Henkie.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
straks een reportage over Apollo Henkie
stormlooptopic weer, tong !quote:Op maandag 20 juli 2009 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
[TV-TIP] Docu. over de legendarische Apollo Henkie.
Iemand moet het vuile werk doen.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:35 schreef Suijk het volgende:
Zaterdag m'n golfvaardigheidsbewijs halen. En dan m'n nickname veranderen naar golfer2
Nee, alleen wat gelezen. Oudjes kunnen het nog wel, maar hij haalde het net niet toch?quote:
Ja was jammer laatste put op een paar milimeter gemistquote:Op maandag 20 juli 2009 22:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, alleen wat gelezen. Oudjes kunnen het nog wel, maar hij haalde het net niet toch?
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:35 schreef Suijk het volgende:
Zaterdag m'n golfvaardigheidsbewijs halen. En dan m'n nickname veranderen naar golfer2
Schittrerende docu met Henkie Golfertquote:Op maandag 20 juli 2009 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat mag pas als je een echte playing handicap van onder de 18 hebt.
Leuk, waar ga je dat doen? En hoelang ben je bezig geweest?quote:Op maandag 20 juli 2009 22:35 schreef Suijk het volgende:
doe je goed !quote:
doe maar een rondje danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |