Ja. En ze houden van roze, het songfestival en zijn verwijft.quote:
Da's waar, en jullie houden van bier en tieten en hoe heet dat...eh...voetbalquote:Op zondag 19 juli 2009 23:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja. En ze houden van roze, het songfestival en zijn verwijft.
Gelukkig dat jij ook van voetbal houdt, is er toch nog iets goed aan je.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's waar, en jullie houden van bier en tieten en hoe heet dat...eh...voetbal
Ze, zij?quote:
T = d, stop de tijd.quote:
Moet je eens bedenken hoeveel uur van je leven je aan FOK! hebt vergooid....quote:Op zondag 19 juli 2009 23:12 schreef RayMania het volgende:
Ik heb echt geen ene fuck gedaan vandaag als ik terug denk. 12 uur van mijn leven weg.
Maar dat kun je met alles wel bedenken. Wat doe je in plaats van FOK!? Lezen, televisie kijken, films kijken, sporten? In principe doe je alles voor je plezier.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:13 schreef dndiek het volgende:
Moet je eens bedenken hoeveel uur van je leven je aan FOK! hebt vergooid....
quote:Op zondag 19 juli 2009 23:12 schreef RayMania het volgende:
Ik heb echt geen ene fuck gedaan vandaag als ik terug denk. 12 uur van mijn leven weg.
Het kan altijd meerquote:Op zondag 19 juli 2009 23:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Moet je eens bedenken hoeveel uur van je leven je aan FOK! hebt vergooid....
Het is dan ook een rustdag.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:48 schreef Bjoro het volgende:
hela hola...lekker zo'n dagje vrij vlak voor de vakantie !
hier in Hools bedoel je ?quote:Op maandag 20 juli 2009 18:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is dan ook een rustdag.
Ennuh...Goeiemorgen.
Hier ook zo te zien.quote:
Ja. Ik kan het mij nog allemaal erg goed herinneren.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:17 schreef Bjoro het volgende:
toch wel gaaf om te zien hoor...die docu op Ned2 over de maanlanding !
ze hadden computers staan, een hele grote ruimte vol...gelijk aan een commodorre 64 !
straks een reportage over Apollo Henkiequote:Op maandag 20 juli 2009 21:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Ik kan het mij nog allemaal erg goed herinneren.
Apollo Henkie met z'n commentaar en het hele gezin voor de TV aan het kijken en luisteren naar de historische woorden: the eagle has landed.
[TV-TIP] Docu. over de legendarische Apollo Henkie.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
straks een reportage over Apollo Henkie
stormlooptopic weer, tong !quote:Op maandag 20 juli 2009 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
[TV-TIP] Docu. over de legendarische Apollo Henkie.
Iemand moet het vuile werk doen.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:35 schreef Suijk het volgende:
Zaterdag m'n golfvaardigheidsbewijs halen. En dan m'n nickname veranderen naar golfer2
Nee, alleen wat gelezen. Oudjes kunnen het nog wel, maar hij haalde het net niet toch?quote:
Ja was jammer laatste put op een paar milimeter gemistquote:Op maandag 20 juli 2009 22:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, alleen wat gelezen. Oudjes kunnen het nog wel, maar hij haalde het net niet toch?
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:35 schreef Suijk het volgende:
Zaterdag m'n golfvaardigheidsbewijs halen. En dan m'n nickname veranderen naar golfer2
Schittrerende docu met Henkie Golfertquote:Op maandag 20 juli 2009 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat mag pas als je een echte playing handicap van onder de 18 hebt.
Leuk, waar ga je dat doen? En hoelang ben je bezig geweest?quote:Op maandag 20 juli 2009 22:35 schreef Suijk het volgende:
doe je goed !quote:
doe maar een rondje danquote:
kun je ook appeltaart bakken vandaag !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De SCHoonmaakSCHNickeldienst komt in september, dus neequote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:08 schreef SCH het volgende:
Houd je hem wel een beetje netjes tot september
Heb je dat gedroomd?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:49 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Jeetje die val van Jens Voight
quote:
Etappe was gewoon niet leuk. Maar goed, ik had ook al mn verwachtingen op morgen gegooidquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Sneu voor Voigt inderdaad. Was wel een aardige etappe maar allemaal niet zo grandioos als vroeger. Heb een beetje heimwee deze tour. Naar Joop, naar Steven, naar Gert Jan.
Ja, maar iedere dag zeggen ze weer dat het morgen leuk wordt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Etappe was gewoon niet leuk. Maar goed, ik had ook al mn verwachtingen op morgen gegooid
Het is hier echt rakelings langsgegaan en nu schijnt het zonnetje weerquote:
Hier heel even een flinke onweersbui van 10 minuten en nu weer de zon.quote:
Hier is het meer hemel op aarde.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:00 schreef SCH het volgende:
tis hier weer over ook, nog een beetje rommel de bommel
Kunnen wij jou daar kwijt in de opvang?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:50 schreef SCH het volgende:
Mag ik hier even aandacht voor vragen Asielactie 2009 Dierenthuis - Pensioen voor Piet Pootje #8
Ik ben wel een pootje maar heet geen Pietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Kunnen wij jou daar kwijt in de opvang?
Trollpostquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:37 schreef SCH het volgende:
Grappig dat je het via Fok echt zo ziet verschuiven, die buien.
BloemendaalBluezz, WoongwagenkampBreach, UtrechtSCH en Zaltbommeltong
Heb jij gelukkig nooit last van, he?quote:
Reageer ook nog even lekker serieusquote:
Doe eensquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:51 schreef RayMania het volgende:
Een FA.
een FA riep bij mij.quote:
Zal wel een kutdorp zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Klopt! Maar ik wist even niet meer waar je woonde. Ergens bij Breda toch?
Mijn neefje die Jelle heet heeft gelukkig geen besef van Ten Rouwelaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, want Jelle ten Rouwelaar woont er ook
Zaltbommel heeft dan ook geen profclubquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn neefje die Jelle heet heeft gelukkig geen besef van Ten Rouwelaar.
Kent hij Snelle Jelle wel?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn neefje die Jelle heet heeft gelukkig geen besef van Ten Rouwelaar.
Is ie de grootste fan vanquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |