kun je ook appeltaart bakken vandaag !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De SCHoonmaakSCHNickeldienst komt in september, dus neequote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:08 schreef SCH het volgende:
Houd je hem wel een beetje netjes tot september
Heb je dat gedroomd?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:49 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Jeetje die val van Jens Voight
quote:
Etappe was gewoon niet leuk. Maar goed, ik had ook al mn verwachtingen op morgen gegooidquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Sneu voor Voigt inderdaad. Was wel een aardige etappe maar allemaal niet zo grandioos als vroeger. Heb een beetje heimwee deze tour. Naar Joop, naar Steven, naar Gert Jan.
Ja, maar iedere dag zeggen ze weer dat het morgen leuk wordt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Etappe was gewoon niet leuk. Maar goed, ik had ook al mn verwachtingen op morgen gegooid
Het is hier echt rakelings langsgegaan en nu schijnt het zonnetje weerquote:
Hier heel even een flinke onweersbui van 10 minuten en nu weer de zon.quote:
Hier is het meer hemel op aarde.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:00 schreef SCH het volgende:
tis hier weer over ook, nog een beetje rommel de bommel
Kunnen wij jou daar kwijt in de opvang?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:50 schreef SCH het volgende:
Mag ik hier even aandacht voor vragen Asielactie 2009 Dierenthuis - Pensioen voor Piet Pootje #8
Ik ben wel een pootje maar heet geen Pietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Kunnen wij jou daar kwijt in de opvang?
Trollpostquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:37 schreef SCH het volgende:
Grappig dat je het via Fok echt zo ziet verschuiven, die buien.
BloemendaalBluezz, WoongwagenkampBreach, UtrechtSCH en Zaltbommeltong
Heb jij gelukkig nooit last van, he?quote:
Reageer ook nog even lekker serieusquote:
Doe eensquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:51 schreef RayMania het volgende:
Een FA.
een FA riep bij mij.quote:
Zal wel een kutdorp zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Klopt! Maar ik wist even niet meer waar je woonde. Ergens bij Breda toch?
Mijn neefje die Jelle heet heeft gelukkig geen besef van Ten Rouwelaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, want Jelle ten Rouwelaar woont er ook
Zaltbommel heeft dan ook geen profclubquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn neefje die Jelle heet heeft gelukkig geen besef van Ten Rouwelaar.
Kent hij Snelle Jelle wel?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn neefje die Jelle heet heeft gelukkig geen besef van Ten Rouwelaar.
Is ie de grootste fan vanquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |