QFTquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:22 schreef Prosac het volgende:
Morgen voor 10:00 even afspraakje maken met huisarts Tong. Gewoon doen.
Je voelt je misschien goed, maar zulke slaaptekorten zijn gewoon niet goed voor mens.
Ik durf het bijna niet te zeggen prosac.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:22 schreef Prosac het volgende:
Morgen voor 10:00 even afspraakje maken met huisarts Tong. Gewoon doen.
Je voelt je misschien goed, maar zulke slaaptekorten zijn gewoon niet goed voor mens.
Ik slaap ook heel licht hoor, en meestal ben ik wel een paar keer wakker. En overdag kan ik mijn ogen niet openhouden soms.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:55 schreef Bluezz het volgende:
8 uur aan 1 stuk door, dat is voor mij jaaaaaaren geleden. Meestal is het 4 of 5 uur.... blijf wel liggen maar slapen niet echt meer.
En wil je dat nooit meer doen die dries brrrrrrrrrrrr
Neen, dan haal je je REM slaap niet. REM slaap is essentieel voor je gezondheid.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:31 schreef Bluezz het volgende:
Hoi, wel 3 uur geslapen vannacht, is dat genoeg dokters van Hools? Vast niet
Niet uitgeven, vermoedelijk klopt het dit jaar weer niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:09 schreef Ole het volgende:
Maar mijn belastingteruggave is binnen, dat is dan wel weer fijn
Kan je daar goed bij slapen dan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Neen, dan haal je je REM slaap niet. REM slaap is essentieel voor je gezondheid.
Ga eens weg Sjimz.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan je daar goed bij slapen dan?
[ afbeelding ]
sjimz en ik zijn 2 handen op 1 buik. Nou ja, heel klein handje op een enorme buikquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:44 schreef Prosac het volgende:
Als je onder je SCH account post, maak dan geen Sjimz grappen.
Ik hield me inquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:12 schreef sjimz het volgende:
Ik wilde een grapje maken over remsporen.
shit, doe ik het alsnog.. foei sjimz!!![]()
![]()
Het is een win-win situatiequote:Op donderdag 23 juli 2009 12:21 schreef Prosac het volgende:
Is dat handje dan klein omdat die buik zo enorm is?
zit bij jou toch geen rem op ?quote:
Ik heb haar rempedaal verwijderd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |