Dat heb ik dus ook geleerd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:55 schreef SCH het volgende:
Als je niet kan slapen, nooit tv kijken of computeren, heb ik altijd geleerd. Maar lezen: lezen helpt tegen alles
Dat dus. Wetenschappelijk gezien word je er ook gewoon veel levendiger van. Dus ik kan het me haast niet voorstellen dat je er ook beter van gaat slapen. Maar goed.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:55 schreef SCH het volgende:
Als je niet kan slapen, nooit tv kijken of computeren, heb ik altijd geleerd. Maar lezen: lezen helpt tegen alles
Heb ik al gedaan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:02 schreef golfer het volgende:
tong kan misschien wel aan de huisarts een recept voor een hoer vragen?
Tot mijn 40ste gevoetbald.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:03 schreef sjimz het volgende:
Een sport uitoefenen op hobby basis schijnt ook goed te werken.
Al is het maar joggen of fietsen.
ik ga meestal eerst naar huis voordat ik als een blok in slaap val !quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:02 schreef golfer het volgende:
Neuken helpt ook. Daarna val je meestal als een blok in slaap.
tong kan misschien wel aan de huisarts een recept voor een hoer vragen?
als hij maar niet dezelfde heeft als Michael Jackson.....quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:21 schreef Bluezz het volgende:
Naar de huisarts lijkt me, inslapertjes vragen en dan kijken of je het kan doorbreken
Het zijn goedbedoelde adviezen maar volgens mij doe je er niets mee.quote:
Natuurlijk doe ik er iets mee.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het zijn goedbedoelde adviezen maar volgens mij doe je er niets mee.
Dat is je goed recht natuurlijk maar zo doorgaan zal je niet van je problemen afhelpen.
Niks mis met een werkster.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:32 schreef SCH het volgende:
Nou dat was het slapen.
Nu die werkster, hebben we dat ook gehad en kunnen we weer verder praten over niks.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:36 schreef tong80 het volgende:
Moet er alleen even aan wennen dat ik ipv van gebasht geholpen word.
Wat lievquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet er alleen even aan wennen dat ik ipv van gebasht geholpen word.
Beiden. Dat de ene nachtzuster de andere opvolgt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:37 schreef SCH het volgende:
Moeten we een VBL-nachtteam voor je regelen? Of een nachtzuster?
Jij hebt er zelfs tweequote:
na afloop ff achterom kijkend, trots op je produktie, flesje wijn erbij opengetrokken, stukje franse kaas op een toastje....dat werk ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:40 schreef tong80 het volgende:
Mijn god. Net een drol gedraaid.
Je kent ze wel. Ze willen eerst niet maar dan komt er plots een partij bagger uit.
En dan blijf je nog een minuutje zitten.
Genietend van het resultaat.
Arme v Hummelquote:
Die moet van zijn moeder rond 19.00 de pc uitzetten net als indertijd onze bossiequote:Breach slaapt al denk ik.
Je mag onze Bossie niet met Breach vergelijken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Arme v Hummel
[..]
Die moet van zijn moeder rond 19.00 de pc uitzetten net als indertijd onze bossie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |