quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:55 schreef Chell het volgende:
Nog geen foto's, ik kom net pas binnen van de verjaardag waar ik ook nog heen gingHeb ze dus nog niet eens van de camera afgehaald.
Maar het was leuk! En ik schaamde wel een beetje zo lang als ik er wasmaar 't was zo gezellig!
Blijft grappig dat je zoveel van iemand weet die je niet kent
En dat je dan ineens in een huis staat wat je van allemaal foto's kent. En in dat prachtige babykamertje wat in het echt nog zoveel mooier is
![]()
Ennuh Miss_sly, ik vond je gekwebbel niet erg hoorbeetje onhandig hooguit soms
Ja, heb je maar laten staan. Ging er niet vanuit dat je de laatste 5min bevallen wasquote:Op zondag 19 juli 2009 00:00 schreef innepin het volgende:
Hee, sta ik nou nog steeds bovenaan![]()
m.a.w., teeveepee ik zwanger weer mee.
Aw Stiemie!quote:Op zondag 19 juli 2009 00:00 schreef Stiemie het volgende:
Oeh Chell en Miss sly ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar de foto's![]()
Hmm een bijna jarig kind in combinatie met zwangerschapshormonen is geen handige combinatie. Ik moest net al huilen bij het inpakken van haar cadeautje![]()
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:00 schreef innepin het volgende:
quote:Op zondag 19 juli 2009 08:10 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Vanmorgen mijn eerste echte officiële ik-ben-zwanger-en-niet-aardig uitbarsting gehad
En het is nog niet helemaal over
Voelt lullig
Ja, gisteren had ik ook al zo'n sip-en-huil dagquote:Op zondag 19 juli 2009 08:40 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
jij hebt het wel flink te pakken hè?
Ik ben ook wel heel benieuwd, zij en wij IVF'den tegelijk zo'n beetje!quote:Op zondag 19 juli 2009 00:50 schreef DuchessX het volgende:
Iemand enig idee trouwens hoe het met de![]()
van Silktie is?
Die zouden toch rond 4 aug worden 'gehaald'?
Ja, doe eens bevallen?!quote:Op zondag 19 juli 2009 00:00 schreef innepin het volgende:
quote:
Ja, een weekje naar de Ardennen de 25ste. Zul je net zien dat het slecht weer isquote:Op zondag 19 juli 2009 10:53 schreef Incantrix het volgende:
Oeh, Lily, morgen hartje luisteren! En vakantieis altijdfijn, ga je nog ergens heen?
Toen ik dit las deed ik eerstquote:Op zondag 19 juli 2009 12:37 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vond die kleertjes in maatje 50/56 ook altijd onvoorstelbaar klein, tot ik ze tussen mn benen hield en bedacht dat dat formaatje er doorheen zou moeten passen. Toen leek het ineens een stukje minder klein.![]()
![]()
Jaaaah nou zit ik hier weer helemaalquote:Op zondag 19 juli 2009 13:09 schreef Kersjes het volgende:
Stiemie, fijne dag vandaag en alvast gefeliciteerd![]()
Wat is je leven veranderd in de afgelopen 2 jaar he? En dan te bedenken dat het allemaal weer van voor af aan gaat beginnen zo, weer een piepkleine baby zien uitgroeien tot bijdehante peuter...
ooohquote:Op zondag 19 juli 2009 13:18 schreef Kersjes het volgende:
Hihi, sorry Stiemie![]()
Manlief komt net binnen met de kleinste maten kleertjes van Devin die in de berging lagen opgeslagen. Ik ga maar eens even uitzoeken, doos tissues heb ik er alvast bijgepakt
Boven op je buik drukken kan je van je lijstje strepen, dat werkt niet, weet ikquote:Op zondag 19 juli 2009 13:54 schreef miss_sly het volgende:
Wat was ook alweer de lijst met dingetjes die je kon doen om de boel op gang te brengen?
Pannenkoeken eten, prostaglandigessen, ananasharten...wat nog meer?
frambozenbladthee drinkenquote:Op zondag 19 juli 2009 13:54 schreef miss_sly het volgende:
aah, innepin, daar ben je ook. Ikd acht dat je stiekem begonnen was
Wat was ook alweer de lijst met dingetjes die je kon doen om de boel op gang te brengen?
Pannenkoeken eten, prostaglandigessen, ananasharten...wat nog meer?
Jij hebt ook Joep om je pre-bevalling-moedergevoelens op te botvierenquote:Op zondag 19 juli 2009 13:57 schreef innepin het volgende:
Ik had mij al gemeld hoor miss sly
En ik ben nog niet ongeduldig genoeg om dat allemaal te proberenIk wacht t gewoon lekker af. Hoewel ik over twee weken misschien wel anders piep
harder drukken danquote:Op zondag 19 juli 2009 13:56 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Boven op je buik drukken kan je van je lijstje strepen, dat werkt niet, weet ik![]()
niet dat ik persé wil bevallen nu ofzo hoor, maarzei dattie een verrassing had die ik pas kreeg als de beeb er was, maar ze bleef gewoon zitten toen ik d'r naar beneden probeerde te drukken
![]()
Ja iets met klok en klepel.... ik heb het ooit gehoord, maar weet niet meer zo goed in welke contextquote:Op zondag 19 juli 2009 13:58 schreef innepin het volgende:
Linda_O-
Amaranta, traplopenDat doe ik een keer of 8 per nacht als ik weer es naar de wc moet, maar het helpt niet tot nu toe
Ja, ik had gezien dat je je had gemeld, maar daarna was je zo stilquote:Op zondag 19 juli 2009 13:57 schreef innepin het volgende:
Ik had mij al gemeld hoor miss sly
En ik ben nog niet ongeduldig genoeg om dat allemaal te proberenIk wacht t gewoon lekker af. Hoewel ik over twee weken misschien wel anders piep
Ja, ergens in Zeeland. Ik weet het deze keer eig. niet precies.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:23 schreef lily het volgende:
Waar is F duiken. BE? Wel in de buurt begrijp ik.
Als dat prostaglandingesen is wat ik denk dat het is, is het iets wat hier niet gebeurde in de zwangerschapquote:Op zondag 19 juli 2009 14:11 schreef miss_sly het volgende:
Tja, dan dus pannenkoeken, ananas, tonic (toch, kinine?) en prostaglandingesen nog proberen
wat is dan het nut van die plopnavel als je er niet eens een bevalling mee kan startenquote:Op zondag 19 juli 2009 14:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, ik had gezien dat je je had gemeld, maar daarna was je zo stil
Ik ben ook neit echt ongeduldig, maar ik zou het wel fijn vinden als donderdag bij het inwendig onderzoek al ies aan de gang blijkt te zijn. Inleiden vanaf 0 is natuurlijk minder prettig en gaat ws. langer duren dan wanneer er al iets gebeurd is.
traplopen doe ik regelmatig, en dan ook meteen 3 achter elkaar, dus die streep ik even weg
Naar beneden duwen lukt ook niet, ook niet als je het lief doet. Ik heb gisteravond in bed wel een half uur van boven naar beneden over mijn buik liggen wrijven, maar niets.
De plopnavel is niet de startknop
Tja, dan dus pannenkoeken, ananas, tonic (toch, kinine?) en prostaglandingesen nog proberen
Het is inderdaad wat je denkt wat het is.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:13 schreef McLaura het volgende:
[..]
Als dat prostaglandingesen is wat ik denk dat het is, is het iets wat hier niet gebeurde in de zwangerschap
Hij plopt nog niet... misschien moet ik daar dan nog even op wachtenquote:Op zondag 19 juli 2009 13:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
harder drukken dan
er schijnt toch ook gewoon ergens een startknop te zitten??? als je navel plopt kun je die proberen
of anders de buiksleutel, waarvan ik vroeger dacht dat die bestond...
Dan is het gewoon niet zo. Je kindje groeit er echt niet minder om, omdat jij evt. niet 40 weken langquote:
ik dacht dat traplopen, schuin, wel het indalen kon bevorderen. Iets met een bepaalde stand waar je bekken zich in kantelt ofzo en de beweging erbij. Maar dan dus wel schuin en niet normaal traplopenquote:Op zondag 19 juli 2009 13:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja iets met klok en klepel.... ik heb het ooit gehoord, maar weet niet meer zo goed in welke context
Hmmm, ik vermoed dat bevalling en prostaglandinges hier wel wat met elkaar te maken haddenquote:Op zondag 19 juli 2009 14:13 schreef McLaura het volgende:
[..]
Als dat prostaglandingesen is wat ik denk dat het is, is het iets wat hier niet gebeurde in de zwangerschap
Hm, wat was het hier dan.... toch het vooruitzicht op een warm bad?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm, ik vermoed dat bevalling en prostaglandinges hier wel wat met elkaar te maken hadden
Of het was de maansverduistering:P
Als je vliezen breken/gebroken zijn. Dan mag je niet meer in bad toch??quote:Op zondag 19 juli 2009 14:29 schreef Urla het volgende:
Frrecell had het gisteren over gewoon persen. Dus bedacht ik als ik dat idd probeer zou het hoofdje misschien wel eens de vliezen kunnen breken.![]()
Niet gelukt helaas.![]()
Misschien vanaaf wel. Ik heb voornamelijk actie in de avonduren dus wie weet.
Eerst lekker badje nemen met ontspannende Lush bruisbal. misschien dat ze dan zin heeft.
Hier was me verteld als de vliezen breken zonder goede weeen dan mocht je niet in bad alleen onder de douche vanwege infectiegevaar.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je vliezen breken/gebroken zijn. Dan mag je niet meer in bad toch??
Of in ieder geval geen zeep gebruiken.
Ofzoiets.
Ik denk door de tegendruk van het badwater dat je het pas merkt als je het bad uitstapt en wel heel erg blijft lekken?quote:Op zondag 19 juli 2009 15:14 schreef Linda2205 het volgende:
Naja, maar je mag ook in bad bevallen, dus heel erg super erg zal het wel niet zijn toch?
En in hoeverre zal je het meteen merken als in bad je vliezen breken?
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:29 schreef Urla het volgende:
Frrecell had het gisteren over gewoon persen. Dus bedacht ik als ik dat idd probeer zou het hoofdje misschien wel eens de vliezen kunnen breken.![]()
Niet gelukt helaas.![]()
Ik kan de info wel aanquote:Op zondag 19 juli 2009 16:42 schreef innepin het volgende:
[..]Ik zie het helemaal voor me...
prostaglandingesen heeft hier nog geen effect overigens. Of is dat te veel informatie?![]()
Er was hier laatst wel een hele discussie over, maar ik weet er niets meer vanquote:Op zondag 19 juli 2009 16:56 schreef Tan het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat zit met de Efteling en zwanger zijn? Ik vermoed zo maar eens dat ik tamelijk veilig door het sprookjesbos kan lopen, maar is bijv. de wildwaterbaan niet al te wild?
Ik weet dat alles waar een buikstang voor moet niet mag, maar ik vind sommige attracties best wild (die soort theekopjes-achtige kookpotattratie bijv. bij monsigneur kannibal (of zoiets)). Is dat verantwoord, of gewoon niet doen?
Nou, geloof mij, dat had ik óók in bad gevoeld. Maf gevoel!quote:Op zondag 19 juli 2009 15:14 schreef Linda2205 het volgende:
Naja, maar je mag ook in bad bevallen, dus heel erg super erg zal het wel niet zijn toch?
En in hoeverre zal je het meteen merken als in bad je vliezen breken?
Nee hoor...fijn om te weten dat er ook mannen bestaan die hun vriendin niet als een wandelende legbatterij zien en nog seks met d'r durven hebbenquote:Op zondag 19 juli 2009 16:42 schreef innepin het volgende:
[..]
prostaglandingesen heeft hier nog geen effect overigens. Of is dat te veel informatie?![]()
Lieve Leonieke, herkenning.....quote:Op zondag 19 juli 2009 13:17 schreef leonieke het volgende:
Echt... maar gewoon minder blij dan ik dacht. En dat s*ckt eigenlijk want ik heb er zo op gehoopt, zo lang op gewacht en zo naar uitgekeken en nu komt mijn gevoel niet overeen met hetgeen ik had gedacht![]()
[/sub]
Wat jammer dat ik hier van zoveel mensen lees dat ze zoveel last hebben van de hormonen. Hopelijk gaat het vlug over
Zo, hier ga ik even tegenin.... wat onwijs negatief zeg, deze posting, ondanks de smiley. Niet leuk!quote:Op zondag 19 juli 2009 17:21 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nee hoor...fijn om te weten dat er ook mannen bestaan die hun vriendin niet als een wandelende legbatterij zien en nog seks met d'r durven hebben
Ja klopt, maar volgens mij was ik toen niet zwanger dus is het langs me heen gegaanquote:Op zondag 19 juli 2009 17:17 schreef Urla het volgende:
[..]
Er was hier laatst wel een hele discussie over, maar ik weet er niets meer van![]()
Een aantal dames zijn geloof ik naar de efteling geweest.
Die kookpotatractie werd ik trouwens al misselijk in zonder zwanger te zijn.
quote:Op zondag 19 juli 2009 16:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik kan de info wel aan
Maar wat hier net gezegd werd over prostaglandingesen, dat het pas werkt als je bmm al wat verweekt is.. Volgens mij ook wel eerderWant bij L. had ik nog een helemaal dichte bmm bij de eerste keer toucheren tijdens bevallen. En de bevalling begon ongeveer 2 uur na prostaglandingesen
Of het moet al begonnen zijn doordat je baarmoeder er natuurlijk ook van gaat samentrekken.
disclaimer: het was niet bedoéld om het allemaal op te wekken, het was namelijk een beetje vroeg![]()
Maar Laura, er is toch niemand die zegt dat het over jouw man gaat? Volgens mij maakt ze een spottend grapje over haar eigen situatie.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:29 schreef McLaura het volgende:
[..]
Zo, hier ga ik even tegenin.... wat onwijs negatief zeg, deze posting, ondanks de smiley. Niet leuk!
De reden dat mijn man geen sex wilde was omdat hij het eng vond, hij was bang me pijn te doen, hij was bang de kleine pijn te doen en kreeg het daardoor niet eens voorelkaar.... Niet omdat ik een 'wandelende legbatterij was waar hij geen sex mee durft te hebben'.
Nevermindquote:
dat is de piranhaquote:Op zondag 19 juli 2009 17:39 schreef Tan het volgende:
@huuphuup - Ik weet niet wat de piranha is eigenlijk, maar veel dingen zal ik me inderdaad neit aan wagen, maar zoals de wildwaterbaan vind ik best leuk, maar maakt ook flinke schokken.
En die weeën kunnen goed indalingsweeën zijn, meestal houden ze niet heel lang achter elkaar aan, als je over een paar uur nog van die krampjes hebt zou ik toch eens op de klok gaan kijken
Eerlijk gezegd wel een beetje ja. Maar da's vooral omdat je zo defensief reageerde. Shoot me, wij staan ook al maanden droog, maar maken er gelukkig niet zo'n punt van... Veel sterkte!quote:Op zondag 19 juli 2009 17:42 schreef McLaura het volgende:
[..]
[Note Ssserpente] Iets over een trauma van een huilende man die wel wilde maar niet kon... Grappig he...
huu doe es normaal jijquote:
Owquote:Op zondag 19 juli 2009 18:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
huu doe es normaal jij![]()
die smiley wil ik nog heel lang niet zien hoor in combinatie met mijn nick![]()
Waarom zou je zelf een glucosemeter willen hebben?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:24 schreef ymme het volgende:
Vraagje,
Waar is die link ook al weer, om een freestyle glucose meter te bestellen?
Aantal topics geleden volgens mij, maar kan 't even niet vinden.
Ah kijkquote:Op zondag 19 juli 2009 18:29 schreef ymme het volgende:
Voor mijn moeder
En deze kon je gratis bestellen.
Terwijl zij er bij de apotheek voor moet betalen.
Oh haha, wist niet dat het de piranha heettequote:Op zondag 19 juli 2009 17:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat is de piranhahihi, die gele banden/bootjes in die mexicaanse wildwaterdinges
Er staat op het bord bij de ingang zo'n zwanger vrouwke met een streep erdoor dus met een duidelijke zwangere buik hoef je je helaas niet eens aan de rij te wagen
En die krampjes mja het duurt nu een uur of 3, ik heb voor de nieuwsgierigheid es getimed maar er zit geen enkele regelmaat in dus ik maak me eigk niet zo'n zorgen. Maar het is wel irritant.
Dat was totaal niet naar jou bedoelt, sorry als je het zo opgevat hebt. De reden dat ik het postte was dat ik gister met mijn lief gepraat heb en hij zei dat hij er moeite mee had, omdat ik nu de mama van onze baby ben en hij dat op dit moment, met in de weg zittende buik, niet los van elkaar kan zien. Ik ben op dit moment het huis van zijn kind en daar kan en wil hij geen seks mee hebben.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:29 schreef McLaura het volgende:
[..]
Zo, hier ga ik even tegenin.... wat onwijs negatief zeg, deze posting, ondanks de smiley. Niet leuk!
De reden dat mijn man geen sex wilde was omdat hij het eng vond, hij was bang me pijn te doen, hij was bang de kleine pijn te doen en kreeg het daardoor niet eens voorelkaar.... Niet omdat ik een 'wandelende legbatterij was waar hij geen sex mee durft te hebben'.
Bedankt dat ik mijn woorden mag terugnemen.... Ik vind het niet zo leuk dat je het alsnog neerzet.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:53 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wel een beetje ja. Maar da's vooral omdat je zo defensief reageerde. Shoot me, wij staan ook al maanden droog, maar maken er gelukkig niet zo'n punt van... Veel sterkte!
Het maakt verder niet uit Linda, ik reageerde wat heftig omdat ik momenteel even niet zoveel kan hebben. Allemaal slappe excuses, ik weet het, maar Thijs is wat veel afgevallen (tot 3600) en drinkt niet echt super. Hij is nu 3640 en was een week geleden bij geboorte 3900. Ik maak me dus wat zorgen, en dat hoef ik niet bij jullie neer te leggen.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:14 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat was totaal niet naar jou bedoelt, sorry als je het zo opgevat hebt. De reden dat ik het postte was dat ik gister met mijn lief gepraat heb en hij zei dat hij er moeite mee had, omdat ik nu de mama van onze baby ben en hij dat op dit moment, met in de weg zittende buik, niet los van elkaar kan zien. Ik ben op dit moment het huis van zijn kind en daar kan en wil hij geen seks mee hebben.
Nogmaals, sorry als jij het verkeerd hebt opgevat, ik zei het alleen maar om wat hier thuis gisteren gezegd is
En "alle mannen denken dat zwangere vrouwen onwijs geil zijn" maar dat klopt ook niet tochquote:Op zondag 19 juli 2009 19:39 schreef McLaura het volgende:
[..]
Het maakt verder niet uit Linda, ik reageerde wat heftig omdat ik momenteel even niet zoveel kan hebben. Allemaal slappe excuses, ik weet het, maar Thijs is wat veel afgevallen (tot 3600) en drinkt niet echt super. Hij is nu 3640 en was een week geleden bij geboorte 3900. Ik maak me dus wat zorgen, en dat hoef ik niet bij jullie neer te leggen.
Ik vind het wel leuk voor mijn man dat hij niet de enige is, maar hij had dus echt het idee dat het aan hem lag omdat hij dacht dat 'alle mannen zwangere vrouwen ontzettend g**l vinden'.
quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 20:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha
nee gekvoorwerk it is
vind ik
Ik ben idd nog lang niet aan de beurt, net wat Nijna zegt
En ik ga mezelf nu in bad parkeren met een aflevering midsomer murdersoeh en cola uit een cocktailglas, voor de feestvreugde
Hebben ze gesmaakt de pannenkoeken?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:53 schreef miss_sly het volgende:
UIteraard komen kindjes pas als het hun tijd is. En zoals ik al zei: ik kan echt nog wel een week wachten, maar het lijkt me zowel voor mij als voor Senna relaxter als het uit zichzelf begint of iig niet helemaal vanaf scratch moet worden opgewekt. Dus eten wij vandaag pannenkoeken, maar ook omdat ik daar gewoon weer een keer zin in heb.
Ik eerst ook niet, maar Asy heeft het in een linkje staan die je aan moet klikkenquote:Op zondag 19 juli 2009 20:04 schreef Guuzewuus het volgende:
Harry, ik kan je niet vinden joh.... Maar je moet nu al prachtig zijn, lees ik in de andere posts
.
Oh, ik moet beter kijken. Even zoekenquote:Op zondag 19 juli 2009 20:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet, maar Asy heeft het in een linkje staan die je aan moet klikken
Ik wil wel helpen, meld hier het begin en het einde maar, dan maak ik een logjequote:Op zondag 19 juli 2009 20:06 schreef RockabeIIa het volgende:
huup,het klinkt wel echt!!!
ga je timen?
Ja, en allebei maar 9 euro per stuk! Nou lijk ik wel een spammerd, maar ik ben er nu al zo blij mee! Ik vind al die schreeuwerige mobiels al gauw niet leuk, en deze echt wel!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
wat ontzettend tof Poppejans!! echt leuk!
Dat klinkt ook superleuk en apart zeg! Ben ook benieuwd naar het babykamertje van jouw babytje, Stella's kamertje liet je toen eens zien en die vond ik erg leuk, vintage/retroquote:Op zondag 19 juli 2009 20:11 schreef Guuzewuus het volgende:
Heel erg stoer Poppejans, de fabeltjeskrant. Superleuk.
Ik heb een houten mobieltje van dinosaurussen in pyjama, ook heel tof
.
Stella heeft geen retrokamertje hoorquote:Op zondag 19 juli 2009 20:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat klinkt ook superleuk en apart zeg! Ben ook benieuwd naar het babykamertje van jouw babytje, Stella's kamertje liet je toen eens zien en die vond ik erg leuk, vintage/retro
Ik vond het wel vintage achtig, met leuke oude spulletjes enzoquote:Op zondag 19 juli 2009 20:19 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Stella heeft geen retrokamertje hoor. En deze kleine knul komt in precies hetzelfde kamertje
, alleen het spijlenbedje wordt blauw en de borduurwerken van mijn moeder worden vervangen. Die er nu hangen zijn echt voor Stella.
Stella krijgt een nieuwe kamer. Maar ik ben niet zo van de perfect afgewerkte kamertjes, gewoon doen met wat ik heb en opleuken maar
.
Maar ik hou van de babykamer zoals die is, dus heb ook verder totaal geen behoefte om die te groots te veranderen. Het is een lief, klein en praktisch kamertje. En de sfeer klopt gewoon helemaal voor mij.![]()
[klein stemmetje] sorryquote:Op zondag 19 juli 2009 20:29 schreef miss_sly het volgende:
jongens, doen jullie eens niet zo'n paniekzaaien en opjutten. Huup gaat nog niet bevallen, ze is nog niet aan de beurt en het is nog net iets te vroeg voor haar meisje.
quote:Op zondag 19 juli 2009 20:29 schreef miss_sly het volgende:
De (mini)pannenkoeken waren lekker
jongens, doen jullie eens niet zo'n paniekzaaien en opjutten. Huup gaat nog niet bevallen, ze is nog niet aan de beurt en het is nog net iets te vroeg voor haar meisje.
huup, kun jij in bad tv kijken?
Ow, ja, leuke mobile Poppejans
De breakdancende vrouwen zijn stiekem ook gewoon professionele dansers met een zwangerschapspak aan.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:13 schreef miss_sly het volgende:
MM, grappig filmpje
Ik kan me er alleen echt niets bij voorstellen. Ik krijg al pijn aan mijn buik en een harde buik als ik alleen met mijn heupen een beetje te fanatiek meewieg op lekkere muziek
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb soms een heel onaangenaam gevoel dat de baby de hele boel aan het oprekken is ofzo.
Dus niet schattig koppie naar beneden en dan zijwaards gekromd liggen, maar gewoon hoofd tegen mijn navel, voetjes tegen mijn ruggegraat en uitrekken maar.![]()
Kent iemand dat?
Het is voornamelijk in mijn zij een constant aanhoudend rekkerig gevoel in mijn zij, als of hij echt NU aan het groeien is zeg maar.
Herkent iemand dit?
Ik wilde zoiets niet zeggen, omdat ik niet alleen van mezelf uit wil gaanquote:Op zondag 19 juli 2009 22:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De breakdancende vrouwen zijn stiekem ook gewoon professionele dansers met een zwangerschapspak aan.
Bij mijn man in de spinning groep zat een zwangere vrouw. Toen was ze even een paar weken weg en daarna was ze er weer plankgas. Volgens hem heeft ze maar een les of 4 gemist ofzo...quote:Op zondag 19 juli 2009 22:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wilde zoiets niet zeggen, omdat ik niet alleen van mezelf uit wil gaan
Misschien zijn er wel vrouwen die de hele zwangerschap dusdanig actief zijn, dat ze dit zouden kunnen. Ik zou nog niet eens een beetje kunnen dansen in een club
Mijn zus is ook vrij lang naar hardlooptraining gegaan. Ze had sommige dingen wat aangepast maar over het algemeen deed ze gewoon mee.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij mijn man in de spinning groep zat een zwangere vrouw. Toen was ze even een paar weken weg en daarna was ze er weer plankgas. Volgens hem heeft ze maar een les of 4 gemist ofzo...
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij mijn man in de spinning groep zat een zwangere vrouw. Toen was ze even een paar weken weg en daarna was ze er weer plankgas. Volgens hem heeft ze maar een les of 4 gemist ofzo...
Precies dus de reden waarom ik niet wilde roepen dat het vast niet echt wasquote:Op zondag 19 juli 2009 22:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn zus is ook vrij lang naar hardlooptraining gegaan. Ze had sommige dingen wat aangepast maar over het algemeen deed ze gewoon mee.
Ze heeft op wat rug- en heupklachten in de laatste weken na geen enkel zwangerschapskwaaltje gehad. Sommige mensen hebben blijkbaar mazzel met hun zwangerschap.
Even tussen het poetsen door... Miss-Sly, hoe voel je je eronder?quote:Op maandag 20 juli 2009 09:11 schreef miss_sly het volgende:
Toch maar even gebeld, en we moeten dadelijk ipv naar de poli voor de ctg toch maar naar de verloskamers komen. 'Weeen komen om de 4-5 minuten en duren 40-50 sec.
Euhm, ik ben kalmer dan ik zelf had gedachtquote:Op maandag 20 juli 2009 09:13 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Even tussen het poetsen door... Miss-Sly, hoe voel je je eronder?
Ha daar ben je!quote:Op maandag 20 juli 2009 10:38 schreef innepin het volgende:
Miss Sly, spannend! Senna komt er gewoon al aan![]()
![]()
![]()
Hier gisteravond de hele avond ongemakjes, lichte pijntjes en krampjes. En nu dus weer he-le-maal niks. Ik ben niet per se ongeduldig, maar zo word ik vanzelf wel chagrijnig natuurlijk.
zie mijn post-met-quotequote:Op maandag 20 juli 2009 11:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
Miss Sly, wat spannend!!!! en natuurlijk heel veel succes vandaag! *duim voor je dat je vandaag je beebje mag gaan ontmoeten*![]()
@Urla, het voorwerk bij jou dus ook al begonnen, spannend joh!
ennuh waar is Innepin gebleven??? of lees ik daar overheen?
Ik heb lang geslapenben zo blij dat dat nu af en toe weer een beetje lukt...vanmiddag even naar de behangwinkel een boek halen... allemaal zo leuk!
ECHT?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:55 schreef Ca.ra het volgende:
Enneh... kon je eerst echt je tenen niet meer zien joh? Jeeeeetje... Ik ben zelfs even gaan staan om te testen maar hier zijn ze nog goed in beeld hoor
Aww jij bent liefquote:Op maandag 20 juli 2009 11:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ha daar ben je!
Lekker een kruikje maken voor jezelf ofzo tegen de krampjes?wat rot dat t niet doorzet
Lekker rustig aandoen maar vandaag.
Miss_sly![]()
zet em op!
SPOILER: Pas op, gezeur!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat moest even![]()
En nu weer verder meehyperen voor miss sly![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:20 schreef innepin het volgende:
[..]
Aww jij bent lief![]()
Ik ben echt zó hormonaal geflipt vandaag.SPOILER: Pas op, gezeur!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat moest even![]()
En nu weer verder meehyperen voor miss sly
![]()
Gemeen kunnen vriendjes zijn hah?Komt wel goed! Ook jouw beebje komt heeeeeel snel! En je frustratie is niet meer dan normaal, vooral doordat je iedere keer buikpijn hebt voor "niks"
Lotte!
Noah!
Was jouw echo uitwendig of inwending?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:14 schreef Asyniur het volgende:
Wat lief al die reacties op onze Harry!![]()
Heb ze net allemaal voorgelezen aanen zelfs die vond het stiekem leuk ook al noemt hij ons zwangere mutsen
![]()
Word er een beetje emo van vooral even van de reactie van Rocka![]()
En ik ben nu net eindelijk bijgelezen, maar ik ben zo'n beetje alles weer vergeten![]()
Iets met zwangerschap en sex: hier nu nog niet echt moeite mee (niet dat er veel gebeurd want daarvoor ben ik te moe) maar geen idee hoe dat straks allemaal gaat zijn...
En iets met huup aan het bevallen? Toch niet al?![]()
En voor alle anderen: een dikke![]()
Ik ga mijn bedje opzoeken![]()
Ymme, ik heb bij 10 weken een inwendige echo gehad. En Beebje was toen al best goed zichtbaar, alleen wel echt een klein sneeuwpopje.. nog niet echt een kindje zoals bij 12 weken...quote:Op maandag 20 juli 2009 12:42 schreef ymme het volgende:
[..]
Was jouw echo uitwendig of inwending?
Ik mag as donderdag weer. En ben dan 10 weken en 5 dagen. En wil ook zó graag, een mooie foto, waarop onze uk is te zien.
Want jouw echo is dus gewoon echt super mooi!
We wachten het af as donderdagquote:Op maandag 20 juli 2009 12:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Ymme, ik heb bij 10 weken een inwendige echo gehad. En Beebje was toen al best goed zichtbaar, alleen wel echt een klein sneeuwpopje.. nog niet echt een kindje zoals bij 12 weken...
(je zag dus echt een hoofdje, rompje en daarnaast een klein vruchtzakje)....
hoe voel je je verder? is je misselijkheid al beter onder controle?
Ik had bij 10 weken een inwendige echo en die vond ik ook supermooi en duidelijkquote:Op maandag 20 juli 2009 12:42 schreef ymme het volgende:
Was jouw echo uitwendig of inwending?
Ik mag as donderdag weer. En ben dan 10 weken en 5 dagen. En wil ook zó graag, een mooie foto, waarop onze uk is te zien.
Want jouw echo is dus gewoon echt super mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |