quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 20:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha
nee gekvoorwerk it is
vind ik
Ik ben idd nog lang niet aan de beurt, net wat Nijna zegt
En ik ga mezelf nu in bad parkeren met een aflevering midsomer murdersoeh en cola uit een cocktailglas, voor de feestvreugde
Hebben ze gesmaakt de pannenkoeken?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:53 schreef miss_sly het volgende:
UIteraard komen kindjes pas als het hun tijd is. En zoals ik al zei: ik kan echt nog wel een week wachten, maar het lijkt me zowel voor mij als voor Senna relaxter als het uit zichzelf begint of iig niet helemaal vanaf scratch moet worden opgewekt. Dus eten wij vandaag pannenkoeken, maar ook omdat ik daar gewoon weer een keer zin in heb.
Ik eerst ook niet, maar Asy heeft het in een linkje staan die je aan moet klikkenquote:Op zondag 19 juli 2009 20:04 schreef Guuzewuus het volgende:
Harry, ik kan je niet vinden joh.... Maar je moet nu al prachtig zijn, lees ik in de andere posts
.
Oh, ik moet beter kijken. Even zoekenquote:Op zondag 19 juli 2009 20:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet, maar Asy heeft het in een linkje staan die je aan moet klikken
Ik wil wel helpen, meld hier het begin en het einde maar, dan maak ik een logjequote:Op zondag 19 juli 2009 20:06 schreef RockabeIIa het volgende:
huup,het klinkt wel echt!!!
ga je timen?
Ja, en allebei maar 9 euro per stuk! Nou lijk ik wel een spammerd, maar ik ben er nu al zo blij mee! Ik vind al die schreeuwerige mobiels al gauw niet leuk, en deze echt wel!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
wat ontzettend tof Poppejans!! echt leuk!
Dat klinkt ook superleuk en apart zeg! Ben ook benieuwd naar het babykamertje van jouw babytje, Stella's kamertje liet je toen eens zien en die vond ik erg leuk, vintage/retroquote:Op zondag 19 juli 2009 20:11 schreef Guuzewuus het volgende:
Heel erg stoer Poppejans, de fabeltjeskrant. Superleuk.
Ik heb een houten mobieltje van dinosaurussen in pyjama, ook heel tof
.
Stella heeft geen retrokamertje hoorquote:Op zondag 19 juli 2009 20:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat klinkt ook superleuk en apart zeg! Ben ook benieuwd naar het babykamertje van jouw babytje, Stella's kamertje liet je toen eens zien en die vond ik erg leuk, vintage/retro
Ik vond het wel vintage achtig, met leuke oude spulletjes enzoquote:Op zondag 19 juli 2009 20:19 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Stella heeft geen retrokamertje hoor. En deze kleine knul komt in precies hetzelfde kamertje
, alleen het spijlenbedje wordt blauw en de borduurwerken van mijn moeder worden vervangen. Die er nu hangen zijn echt voor Stella.
Stella krijgt een nieuwe kamer. Maar ik ben niet zo van de perfect afgewerkte kamertjes, gewoon doen met wat ik heb en opleuken maar
.
Maar ik hou van de babykamer zoals die is, dus heb ook verder totaal geen behoefte om die te groots te veranderen. Het is een lief, klein en praktisch kamertje. En de sfeer klopt gewoon helemaal voor mij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |