abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 juli 2009 @ 17:53:09 #126
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71124997
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:39 schreef Tan het volgende:
@huuphuup - Ik weet niet wat de piranha is eigenlijk, maar veel dingen zal ik me inderdaad neit aan wagen, maar zoals de wildwaterbaan vind ik best leuk, maar maakt ook flinke schokken.

En die weeën kunnen goed indalingsweeën zijn, meestal houden ze niet heel lang achter elkaar aan, als je over een paar uur nog van die krampjes hebt zou ik toch eens op de klok gaan kijken
dat is de piranha hihi, die gele banden/bootjes in die mexicaanse wildwaterdinges Er staat op het bord bij de ingang zo'n zwanger vrouwke met een streep erdoor dus met een duidelijke zwangere buik hoef je je helaas niet eens aan de rij te wagen

En die krampjes mja het duurt nu een uur of 3, ik heb voor de nieuwsgierigheid es getimed maar er zit geen enkele regelmaat in dus ik maak me eigk niet zo'n zorgen. Maar het is wel irritant.

@Laura, ik denk dat je er te zwaar aan tilt meid het was niet naar jou bedoelt en al helemaal niet op de manier waarop je het nu opvat. Het is vervelend dat het voor je man zo'n impact had maar het was echt als grapje bedoelt. Niets van aantrekken, er worden wel meer dingen gezegd die vast niet voor iedereen even leuk zijn om te horen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71125024
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:42 schreef McLaura het volgende:

[..]

[Note Ssserpente] Iets over een trauma van een huilende man die wel wilde maar niet kon... Grappig he...
Eerlijk gezegd wel een beetje ja. Maar da's vooral omdat je zo defensief reageerde. Shoot me, wij staan ook al maanden droog, maar maken er gelukkig niet zo'n punt van... Veel sterkte!
pi_71125934
Huup, voorwerk is goed
Zet hem op
pi_71126004
Na een weekendje weg, weer thuis.

Ga vanavond bij lezen
  zondag 19 juli 2009 @ 18:23:30 #130
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71126073
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:19 schreef freecell het volgende:
Huup, voorwerk is goed
Zet hem op
huu doe es normaal jij
die smiley wil ik nog heel lang niet zien hoor in combinatie met mijn nick

Even een voor mn lief hij heeft een Elle voor me gehaald en cola en chocola zodat ik vanavond lekker in bad kan en daarna op de bank kan cocoonen mijn lief is de liefste
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71126104
Vraagje,

Waar is die link ook al weer, om een freestyle glucose meter te bestellen?
Aantal topics geleden volgens mij, maar kan 't even niet vinden.
pi_71126209
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:23 schreef huuphuup het volgende:

[..]

huu doe es normaal jij
die smiley wil ik nog heel lang niet zien hoor in combinatie met mijn nick
Ow
* freecell stopt puffen weer weg
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:24 schreef ymme het volgende:
Vraagje,

Waar is die link ook al weer, om een freestyle glucose meter te bestellen?
Aantal topics geleden volgens mij, maar kan 't even niet vinden.
Waarom zou je zelf een glucosemeter willen hebben?
pi_71126225
Voor mijn moeder
En deze kon je gratis bestellen.

Terwijl zij er bij de apotheek voor moet betalen.
pi_71126287
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:29 schreef ymme het volgende:
Voor mijn moeder
En deze kon je gratis bestellen.

Terwijl zij er bij de apotheek voor moet betalen.
Ah kijk Dat is best logisch. Ik dacht dat je bang was voor zw. diabetes oid en vond het al wazig
  zondag 19 juli 2009 @ 18:36:23 #135
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71126426
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:53 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat is de piranha hihi, die gele banden/bootjes in die mexicaanse wildwaterdinges Er staat op het bord bij de ingang zo'n zwanger vrouwke met een streep erdoor dus met een duidelijke zwangere buik hoef je je helaas niet eens aan de rij te wagen

En die krampjes mja het duurt nu een uur of 3, ik heb voor de nieuwsgierigheid es getimed maar er zit geen enkele regelmaat in dus ik maak me eigk niet zo'n zorgen. Maar het is wel irritant.
Oh haha, wist niet dat het de piranha heette Maar als het niet mag dan ga ik gewoon niet. Bovendien ben ik al duidelijk zwanger.

Ach ja, er is genoeg te doen.

Het kunnen ook wel voorweeën zijn. Zeker als er geen regelmaat in zit. Maar inderdaad vervelend. Voorweeën kunnen erg pijn doen, althans bij mij wel Ik heb er altijd moeite mee gehad ze te onderscheiden van echte weeën, zelfs na zoveel zwangerschappen. Ze lijken bij mij erg op de eerste drie cm ontsluiting. Zeker bij de laatste bevalling, toen had ik al vijf/zes cm terwijl ik dacht dat het nog voorwerk was
  zondag 19 juli 2009 @ 18:42:09 #136
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71126595
Heel even snel zonder bij te lezen (dat ga ik zo doen): onze Harry
is foto van foto want ik ben vergeten in te scannen
  zondag 19 juli 2009 @ 18:50:57 #137
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71126874
Ahw Asy wat een echt mensje is Harry al dat ene armpje! leuk he die foto's?

Tan ja er is zeker genoeg te doen hoor droomvlucht mag wel, fata morgana ook, sprookjesbos uiteraard, enz. Mn lief en ik hebben ook heerlijk in die suffe bootjes rondgedobbert om een broodje te eten

En voorweeen ja, ik ga er niet vanuit dat dit het echte werk is hoor haha. Het voelt een beetje gek. Compleet willekeurig zeg maar, als in, het overvalt me want ik doe zelf helemaal niets, ik span niets aan ofzo. Maar het duurt niet lang genoeg om een wee te zijn en het is ook absoluut niet regelmatig. Het echte werk zal ongetwijfeld nog wel even op zich laten wachten ga ik vanuit, ik ben dinsdag pas 36 weken.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71127599
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:29 schreef McLaura het volgende:

[..]

Zo, hier ga ik even tegenin.... wat onwijs negatief zeg, deze posting, ondanks de smiley. Niet leuk!

De reden dat mijn man geen sex wilde was omdat hij het eng vond, hij was bang me pijn te doen, hij was bang de kleine pijn te doen en kreeg het daardoor niet eens voorelkaar.... Niet omdat ik een 'wandelende legbatterij was waar hij geen sex mee durft te hebben'.
Dat was totaal niet naar jou bedoelt, sorry als je het zo opgevat hebt. De reden dat ik het postte was dat ik gister met mijn lief gepraat heb en hij zei dat hij er moeite mee had, omdat ik nu de mama van onze baby ben en hij dat op dit moment, met in de weg zittende buik, niet los van elkaar kan zien. Ik ben op dit moment het huis van zijn kind en daar kan en wil hij geen seks mee hebben.

Nogmaals, sorry als jij het verkeerd hebt opgevat, ik zei het alleen maar om wat hier thuis gisteren gezegd is
Lotte!
Noah!
pi_71127771
En Asy, wat is Harry al groot! Leuk
Lotte!
Noah!
pi_71127942
Huup ook aan de voorweeen Freecell begon mij ook al meteen succes te wensen toen ik ze een klein beetje had! Opjuttert dat ze is Hier heeft het een avond geduurd en sinds dien niet meer gehad

Asy wat een mooi plaatje!
pi_71128008
Stiekem wil ik gewoon omhoog in het lijstje
pi_71128394
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:53 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd wel een beetje ja. Maar da's vooral omdat je zo defensief reageerde. Shoot me, wij staan ook al maanden droog, maar maken er gelukkig niet zo'n punt van... Veel sterkte!
Bedankt dat ik mijn woorden mag terugnemen.... Ik vind het niet zo leuk dat je het alsnog neerzet.
Maar goed, ik maakte er ook geen punt van op dat moment, het is helemaal niet zo'n heet hangijzer, maar kan momenteel gewoon niet zoveel hebben.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71128554
quote:
Op zondag 19 juli 2009 19:14 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Dat was totaal niet naar jou bedoelt, sorry als je het zo opgevat hebt. De reden dat ik het postte was dat ik gister met mijn lief gepraat heb en hij zei dat hij er moeite mee had, omdat ik nu de mama van onze baby ben en hij dat op dit moment, met in de weg zittende buik, niet los van elkaar kan zien. Ik ben op dit moment het huis van zijn kind en daar kan en wil hij geen seks mee hebben.

Nogmaals, sorry als jij het verkeerd hebt opgevat, ik zei het alleen maar om wat hier thuis gisteren gezegd is
Het maakt verder niet uit Linda, ik reageerde wat heftig omdat ik momenteel even niet zoveel kan hebben. Allemaal slappe excuses, ik weet het, maar Thijs is wat veel afgevallen (tot 3600) en drinkt niet echt super. Hij is nu 3640 en was een week geleden bij geboorte 3900. Ik maak me dus wat zorgen, en dat hoef ik niet bij jullie neer te leggen.

Ik vind het wel leuk voor mijn man dat hij niet de enige is, maar hij had dus echt het idee dat het aan hem lag omdat hij dacht dat 'alle mannen zwangere vrouwen ontzettend g**l vinden'.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71128783
quote:
Op zondag 19 juli 2009 19:39 schreef McLaura het volgende:

[..]

Het maakt verder niet uit Linda, ik reageerde wat heftig omdat ik momenteel even niet zoveel kan hebben. Allemaal slappe excuses, ik weet het, maar Thijs is wat veel afgevallen (tot 3600) en drinkt niet echt super. Hij is nu 3640 en was een week geleden bij geboorte 3900. Ik maak me dus wat zorgen, en dat hoef ik niet bij jullie neer te leggen.

Ik vind het wel leuk voor mijn man dat hij niet de enige is, maar hij had dus echt het idee dat het aan hem lag omdat hij dacht dat 'alle mannen zwangere vrouwen ontzettend g**l vinden'.
En "alle mannen denken dat zwangere vrouwen onwijs geil zijn" maar dat klopt ook niet toch (iig, hier niet ) Je moet blij zijn met je vent Lau, echt. Het is misschien niet leuk dat hij er om moet huilen, maar de mijne valt ineens tegen me uit dat ik überhaupt niet weet hoe het met hem gaat. Hij speelt altijd mooi weer. Ik wilde dat hij een keer zou huilen, of naar me toe kwam en zei: weetje schat, ik voel me ff niet zo goed, kunnen we misschien even praten? Jouw vent doet dat met je, dat is meer waard dan wat dan ook binnen een relatie!

En sterkte met Thijs. Misschien dat iemand in het kleine babietjestopic er iets meer ervaring mee heeft of een goede tip kan geven?
Lotte!
Noah!
pi_71128842
Volgens mij komen kindjes als het de tijd is om te komen... en kan je hoog of laag springen, maar er weinig aan veranderen door allerlei fratsen uit te gaan halen.
Pannenkoeken zijn natuurlijk gewoon lekker (big mac op zn tijd ook nog wel)...

Huup, je bent nog niet aan de beurt hoor .
Misschien even douchen of een kruikje erop, dat het dan wat afneemt?

Asy, mooie harry

Freecell, krijg je haast... ? .

McLaura, zoals ik het lees is Thijs dus wel weer iets aangekomen... hopelijk gaat hij nu weer de goede kant op. Wat een zorgen kan je hebben om zo'n kleine uk he... .

Kreeg hier vanmiddag van het bezoek de opmerking dat mn buik nog niet echt gezakt was, beeb zou nog wel ff op zich laten wachten...
Ik vind buik wel gezakt en ik heb geen zin meer om te wachten .
Vanavond is onze babysit weer thuis (mn ouders zaten vandaag in het zuiden des lands), dus ik kan gewoon gaan bevallen zeg maar. Maar ik vermoed dat het zeker nog tot dinsdag niet gaat gebeuren, want er staat nog een crematie op het programma waar ik als lijf en hoofd het toelaten, toch eigenlijk wel naar toe zou willen. Al zie ik er wel een beetje tegenop dat het een uur rijden is, maar goed.
Eerst maar eens zien hoe ik me voel dinsdag en afhankelijk daarvan ga ik dan die kant op of niet.
Fake it till you make it...
  zondag 19 juli 2009 @ 19:49:38 #147
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_71128922
Huup, ben je aan het baren .
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 19:53:36 #148
5428 crew  miss_sly
pi_71129059
UIteraard komen kindjes pas als het hun tijd is. En zoals ik al zei: ik kan echt nog wel een week wachten, maar het lijkt me zowel voor mij als voor Senna relaxter als het uit zichzelf begint of iig niet helemaal vanaf scratch moet worden opgewekt. Dus eten wij vandaag pannenkoeken, maar ook omdat ik daar gewoon weer een keer zin in heb.

huupje, voorwerk inderdaad? Zolang het niet te regelmatig is, zou ik me inderdaad niet te veel zorgen maken. Als er wat voorwerk is, is dat mooi meegenomen, toch?

Nijna
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 19 juli 2009 @ 19:53:53 #149
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71129073
Zou het echt??
  zondag 19 juli 2009 @ 19:55:55 #150
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71129141
asyn
Die kleine harry is het echt wel allemaal waard he?
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')