abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71118054
maar prostaglandingesen helpt alleen als je bmm een beetje verweekt is.. anders kan je sexen wat je wil...

Kersjes
Zo moest ik van de week al weer kleertjes maatje 50 in een doos opbergen... moest ik ook wel even een traantje om laten..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71118071
Frrecell had het gisteren over gewoon persen. Dus bedacht ik als ik dat idd probeer zou het hoofdje misschien wel eens de vliezen kunnen breken.
Niet gelukt helaas.

Misschien vanaaf wel. Ik heb voornamelijk actie in de avonduren dus wie weet.
Eerst lekker badje nemen met ontspannende Lush bruisbal. misschien dat ze dan zin heeft.
pi_71118098
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:23 schreef freecell het volgende:

[..]

Hmmm, ik vermoed dat bevalling en prostaglandinges hier wel wat met elkaar te maken hadden
Of het was de maansverduistering:P
Hm, wat was het hier dan.... toch het vooruitzicht op een warm bad?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 19 juli 2009 @ 14:35:09 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71118235
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:29 schreef Urla het volgende:
Frrecell had het gisteren over gewoon persen. Dus bedacht ik als ik dat idd probeer zou het hoofdje misschien wel eens de vliezen kunnen breken.
Niet gelukt helaas.

Misschien vanaaf wel. Ik heb voornamelijk actie in de avonduren dus wie weet.
Eerst lekker badje nemen met ontspannende Lush bruisbal. misschien dat ze dan zin heeft.
Als je vliezen breken/gebroken zijn. Dan mag je niet meer in bad toch??
Of in ieder geval geen zeep gebruiken.
Ofzoiets.
pi_71118771
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:35 schreef amaranta het volgende:

[..]

Als je vliezen breken/gebroken zijn. Dan mag je niet meer in bad toch??
Of in ieder geval geen zeep gebruiken.
Ofzoiets.
Hier was me verteld als de vliezen breken zonder goede weeen dan mocht je niet in bad alleen onder de douche vanwege infectiegevaar.
pi_71119138
Hier mag het wel, als de baby is ingedaald. Dan houdt het hoofdje namelijk de opening dicht en kan er dus niks bij komen
Lotte!
Noah!
pi_71119303
Das ook handig steeds overal die verschillende adviezen.
Misschien breken ze vanavond wel in bad en weet ik het niet eens.
pi_71119551
Naja, maar je mag ook in bad bevallen, dus heel erg super erg zal het wel niet zijn toch?

En in hoeverre zal je het meteen merken als in bad je vliezen breken?
Lotte!
Noah!
pi_71120827
wat kunnen jullie kletsen zeg!

Middagdutje was lekker. Was was bijna droog toen het begon te spatten. Er hangen nog twee broeken over de trap.

Dames die het nodig hebben
Hier alles nog rustig, volgens mij doet mijn lijf niet aan voorwerk.
Fake it till you make it...
  zondag 19 juli 2009 @ 16:23:06 #110
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71121525
quote:
Op zondag 19 juli 2009 15:14 schreef Linda2205 het volgende:
Naja, maar je mag ook in bad bevallen, dus heel erg super erg zal het wel niet zijn toch?

Ik denk door de tegendruk van het badwater dat je het pas merkt als je het bad uitstapt en wel heel erg blijft lekken?

Maar bevallen mag wel in bad alleen lijkt het me niet gezond als je allerhande badzouten of olieën erin hebt zitten
pi_71122140
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:29 schreef Urla het volgende:
Niet gelukt helaas.
Ik zie het helemaal voor me...
prostaglandingesen heeft hier nog geen effect overigens. Of is dat te veel informatie?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 19 juli 2009 @ 16:49:09 #112
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71122366
heeeyz..
allemaal LLM hier
kan dr niet over meepraten haha

Vanmiddag lekker aan het surfen op internet, gister een mooi behangetje gezien voor onze babykamer, maar twijfelen nog over de kleur, dus lekker even rondgesnuffeld. morgen een behangboek ophalen denk ik.

wat is het weer een triest weertje buiten he? regen regen regen hier...
niks aan...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71122440
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:42 schreef innepin het volgende:

[..]

Ik zie het helemaal voor me...
prostaglandingesen heeft hier nog geen effect overigens. Of is dat te veel informatie?
Ik kan de info wel aan
Maar wat hier net gezegd werd over prostaglandingesen, dat het pas werkt als je bmm al wat verweekt is.. Volgens mij ook wel eerder Want bij L. had ik nog een helemaal dichte bmm bij de eerste keer toucheren tijdens bevallen. En de bevalling begon ongeveer 2 uur na prostaglandingesen
Of het moet al begonnen zijn doordat je baarmoeder er natuurlijk ook van gaat samentrekken.
disclaimer: het was niet bedoéld om het allemaal op te wekken, het was namelijk een beetje vroeg
  zondag 19 juli 2009 @ 16:56:32 #114
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71122663
Weet iemand trouwens hoe dat zit met de Efteling en zwanger zijn? Ik vermoed zo maar eens dat ik tamelijk veilig door het sprookjesbos kan lopen, maar is bijv. de wildwaterbaan niet al te wild?

Ik weet dat alles waar een buikstang voor moet niet mag, maar ik vind sommige attracties best wild (die soort theekopjes-achtige kookpotattratie bijv. bij monsigneur kannibal (of zoiets)). Is dat verantwoord, of gewoon niet doen?
pi_71123031
Bij prostaglandingesen zit toch dezelfde stof als wat je krijgt bij gellen?
En de ocxy nog wat kon opgewekt worden door de tepels te masseren, maar goed dat zal idd om een andere hoeveelheid gaan dan.
De andere opties die ik lees op internet vind ik eig een beetje eng om te proberen vanwege de waarschuwingen dat het kindje in het vruchtwater kan poepen. Dan liever langer wachten.
Al heb ik ook goede verhalen gelezen over de BigMac hamburger.
Deze week maar even langs de MacDrive dus.
Enne Innepin hier ook weinig effect hoor.

Beebje heeft ongetwijfeld zelf een ingebouwde kalender.

BJ Heerlijk is dat he om met het kamertje bezig te zijn. Ik freutel hier nog steeds dagelijks even.
pi_71123545
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:56 schreef Tan het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat zit met de Efteling en zwanger zijn? Ik vermoed zo maar eens dat ik tamelijk veilig door het sprookjesbos kan lopen, maar is bijv. de wildwaterbaan niet al te wild?

Ik weet dat alles waar een buikstang voor moet niet mag, maar ik vind sommige attracties best wild (die soort theekopjes-achtige kookpotattratie bijv. bij monsigneur kannibal (of zoiets)). Is dat verantwoord, of gewoon niet doen?
Er was hier laatst wel een hele discussie over, maar ik weet er niets meer van
Een aantal dames zijn geloof ik naar de efteling geweest.
Die kookpotatractie werd ik trouwens al misselijk in zonder zwanger te zijn.
pi_71123616
quote:
Op zondag 19 juli 2009 15:14 schreef Linda2205 het volgende:

Nou, geloof mij, dat had ik óók in bad gevoeld. Maf gevoel!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_71123716
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:42 schreef innepin het volgende:

[..]

Nee hoor...fijn om te weten dat er ook mannen bestaan die hun vriendin niet als een wandelende legbatterij zien en nog seks met d'r durven hebben
Lotte!
Noah!
pi_71123880
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:17 schreef leonieke het volgende:
Echt... maar gewoon minder blij dan ik dacht. En dat s*ckt eigenlijk want ik heb er zo op gehoopt, zo lang op gewacht en zo naar uitgekeken en nu komt mijn gevoel niet overeen met hetgeen ik had gedacht [/sub]

Wat jammer dat ik hier van zoveel mensen lees dat ze zoveel last hebben van de hormonen. Hopelijk gaat het vlug over
Lieve Leonieke, herkenning.....

Ik had exact hetzelfde, en de gynaecoloog zei dat het normaal is bij 'langwachtenden'. Denk om jezelf.... Dit gevoel kan nog wel erger worden, maar met een week of 17 gaat de HCG uit je lichaam en verandert je houding en beleving enorm. Ook bij langwachtenden.... Dus spreek je zelf er niet op aan, verwijt het jezelf niet, want je schiet er niks mee op. Het is nou eenmaal 'onze' kwaal..... Het komt helemaal goed!
pi_71124056
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:21 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Nee hoor...fijn om te weten dat er ook mannen bestaan die hun vriendin niet als een wandelende legbatterij zien en nog seks met d'r durven hebben
Zo, hier ga ik even tegenin.... wat onwijs negatief zeg, deze posting, ondanks de smiley. Niet leuk!

De reden dat mijn man geen sex wilde was omdat hij het eng vond, hij was bang me pijn te doen, hij was bang de kleine pijn te doen en kreeg het daardoor niet eens voorelkaar.... Niet omdat ik een 'wandelende legbatterij was waar hij geen sex mee durft te hebben'.
  zondag 19 juli 2009 @ 17:31:29 #121
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71124118
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:17 schreef Urla het volgende:

[..]

Er was hier laatst wel een hele discussie over, maar ik weet er niets meer van
Een aantal dames zijn geloof ik naar de efteling geweest.
Die kookpotatractie werd ik trouwens al misselijk in zonder zwanger te zijn.
Ja klopt, maar volgens mij was ik toen niet zwanger dus is het langs me heen gegaan

Of ik was wel zwanger maar had geen eftelingplannen In ieder geval weet ik er ook niks meer van.
  zondag 19 juli 2009 @ 17:31:40 #122
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71124126
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:51 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik kan de info wel aan
Maar wat hier net gezegd werd over prostaglandingesen, dat het pas werkt als je bmm al wat verweekt is.. Volgens mij ook wel eerder Want bij L. had ik nog een helemaal dichte bmm bij de eerste keer toucheren tijdens bevallen. En de bevalling begon ongeveer 2 uur na prostaglandingesen
Of het moet al begonnen zijn doordat je baarmoeder er natuurlijk ook van gaat samentrekken.
disclaimer: het was niet bedoéld om het allemaal op te wekken, het was namelijk een beetje vroeg
het kan natuurlijk ook nog gewoon toeval geweest zijn bij jullie

Tan ik ben nog naar de Efteling geweest laatst, het is een beetje op je gevoel afgaan eigenlijk. Die attracties waar je echt niet in mag daar staat het in het begin bij aangegeven, en verder mja. Ik ben niet in die kookpotten geweest want ik werd al misselijk bij het idee maar droomvlucht kan wel gewoon. Piranha's mag in principe niet maar als je nog niet zichtbaar zwanger bent dan kun je wel gaan als je dat zelf wilt.

Hier pijnlijke krampjes om de zoveel tijd wel een slag of wat heftiger dan die menstruatiepijntjes van laatst. Het voelt vrij irritant eigk... Ik denk indalingsweeen ofzo?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71124449
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:29 schreef McLaura het volgende:

[..]

Zo, hier ga ik even tegenin.... wat onwijs negatief zeg, deze posting, ondanks de smiley. Niet leuk!

De reden dat mijn man geen sex wilde was omdat hij het eng vond, hij was bang me pijn te doen, hij was bang de kleine pijn te doen en kreeg het daardoor niet eens voorelkaar.... Niet omdat ik een 'wandelende legbatterij was waar hij geen sex mee durft te hebben'.
Maar Laura, er is toch niemand die zegt dat het over jouw man gaat? Volgens mij maakt ze een spottend grapje over haar eigen situatie.

Bespeur ik daar enige frustratie..?
  zondag 19 juli 2009 @ 17:39:59 #124
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71124466
@huuphuup - Ik weet niet wat de piranha is eigenlijk, maar veel dingen zal ik me inderdaad neit aan wagen, maar zoals de wildwaterbaan vind ik best leuk, maar maakt ook flinke schokken.

En die weeën kunnen goed indalingsweeën zijn, meestal houden ze niet heel lang achter elkaar aan, als je over een paar uur nog van die krampjes hebt zou ik toch eens op de klok gaan kijken
pi_71124589
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:39 schreef Ssserpente het volgende:

Bespeur ik daar enige frustratie..?
Nevermind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')