Hm, wat was het hier dan.... toch het vooruitzicht op een warm bad?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm, ik vermoed dat bevalling en prostaglandinges hier wel wat met elkaar te maken hadden
Of het was de maansverduistering:P
Als je vliezen breken/gebroken zijn. Dan mag je niet meer in bad toch??quote:Op zondag 19 juli 2009 14:29 schreef Urla het volgende:
Frrecell had het gisteren over gewoon persen. Dus bedacht ik als ik dat idd probeer zou het hoofdje misschien wel eens de vliezen kunnen breken.![]()
Niet gelukt helaas.![]()
Misschien vanaaf wel. Ik heb voornamelijk actie in de avonduren dus wie weet.
Eerst lekker badje nemen met ontspannende Lush bruisbal. misschien dat ze dan zin heeft.
Hier was me verteld als de vliezen breken zonder goede weeen dan mocht je niet in bad alleen onder de douche vanwege infectiegevaar.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je vliezen breken/gebroken zijn. Dan mag je niet meer in bad toch??
Of in ieder geval geen zeep gebruiken.
Ofzoiets.
Ik denk door de tegendruk van het badwater dat je het pas merkt als je het bad uitstapt en wel heel erg blijft lekken?quote:Op zondag 19 juli 2009 15:14 schreef Linda2205 het volgende:
Naja, maar je mag ook in bad bevallen, dus heel erg super erg zal het wel niet zijn toch?
En in hoeverre zal je het meteen merken als in bad je vliezen breken?
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:29 schreef Urla het volgende:
Frrecell had het gisteren over gewoon persen. Dus bedacht ik als ik dat idd probeer zou het hoofdje misschien wel eens de vliezen kunnen breken.![]()
Niet gelukt helaas.![]()
Ik kan de info wel aanquote:Op zondag 19 juli 2009 16:42 schreef innepin het volgende:
[..]Ik zie het helemaal voor me...
prostaglandingesen heeft hier nog geen effect overigens. Of is dat te veel informatie?![]()
Er was hier laatst wel een hele discussie over, maar ik weet er niets meer vanquote:Op zondag 19 juli 2009 16:56 schreef Tan het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat zit met de Efteling en zwanger zijn? Ik vermoed zo maar eens dat ik tamelijk veilig door het sprookjesbos kan lopen, maar is bijv. de wildwaterbaan niet al te wild?
Ik weet dat alles waar een buikstang voor moet niet mag, maar ik vind sommige attracties best wild (die soort theekopjes-achtige kookpotattratie bijv. bij monsigneur kannibal (of zoiets)). Is dat verantwoord, of gewoon niet doen?
Nou, geloof mij, dat had ik óók in bad gevoeld. Maf gevoel!quote:Op zondag 19 juli 2009 15:14 schreef Linda2205 het volgende:
Naja, maar je mag ook in bad bevallen, dus heel erg super erg zal het wel niet zijn toch?
En in hoeverre zal je het meteen merken als in bad je vliezen breken?
Nee hoor...fijn om te weten dat er ook mannen bestaan die hun vriendin niet als een wandelende legbatterij zien en nog seks met d'r durven hebbenquote:Op zondag 19 juli 2009 16:42 schreef innepin het volgende:
[..]
prostaglandingesen heeft hier nog geen effect overigens. Of is dat te veel informatie?![]()
Lieve Leonieke, herkenning.....quote:Op zondag 19 juli 2009 13:17 schreef leonieke het volgende:
Echt... maar gewoon minder blij dan ik dacht. En dat s*ckt eigenlijk want ik heb er zo op gehoopt, zo lang op gewacht en zo naar uitgekeken en nu komt mijn gevoel niet overeen met hetgeen ik had gedacht![]()
[/sub]
Wat jammer dat ik hier van zoveel mensen lees dat ze zoveel last hebben van de hormonen. Hopelijk gaat het vlug over
Zo, hier ga ik even tegenin.... wat onwijs negatief zeg, deze posting, ondanks de smiley. Niet leuk!quote:Op zondag 19 juli 2009 17:21 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nee hoor...fijn om te weten dat er ook mannen bestaan die hun vriendin niet als een wandelende legbatterij zien en nog seks met d'r durven hebben
Ja klopt, maar volgens mij was ik toen niet zwanger dus is het langs me heen gegaanquote:Op zondag 19 juli 2009 17:17 schreef Urla het volgende:
[..]
Er was hier laatst wel een hele discussie over, maar ik weet er niets meer van![]()
Een aantal dames zijn geloof ik naar de efteling geweest.
Die kookpotatractie werd ik trouwens al misselijk in zonder zwanger te zijn.
quote:Op zondag 19 juli 2009 16:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik kan de info wel aan
Maar wat hier net gezegd werd over prostaglandingesen, dat het pas werkt als je bmm al wat verweekt is.. Volgens mij ook wel eerderWant bij L. had ik nog een helemaal dichte bmm bij de eerste keer toucheren tijdens bevallen. En de bevalling begon ongeveer 2 uur na prostaglandingesen
Of het moet al begonnen zijn doordat je baarmoeder er natuurlijk ook van gaat samentrekken.
disclaimer: het was niet bedoéld om het allemaal op te wekken, het was namelijk een beetje vroeg![]()
Maar Laura, er is toch niemand die zegt dat het over jouw man gaat? Volgens mij maakt ze een spottend grapje over haar eigen situatie.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:29 schreef McLaura het volgende:
[..]
Zo, hier ga ik even tegenin.... wat onwijs negatief zeg, deze posting, ondanks de smiley. Niet leuk!
De reden dat mijn man geen sex wilde was omdat hij het eng vond, hij was bang me pijn te doen, hij was bang de kleine pijn te doen en kreeg het daardoor niet eens voorelkaar.... Niet omdat ik een 'wandelende legbatterij was waar hij geen sex mee durft te hebben'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |