abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71116643
Blije Davinapost! Veel plezier met je babykadoos!

Leonieke: Wacht maar tot je plofjes baby in je buik voelt Dan ga je er heus bij zitten wegdromen

Hormonen zijn echt ondingen En ze lijker er altijd harder in te hakken op zondagochtend bij mij Misschien houden ze niet van de kerk en proberen ze me thuis te houden
pi_71116734
Leonieke, ik heb "het" ook nog steeds niet.
Ik heb nog niks gekocht ofzo. Gewoon nog geen behoefte aan. Ik weet het eigenlijk ook niet.

Ik heb zelfs de tas vol met folders en tijdschriften die ik bij de VK kreeg nog niet eens ingekeken
Ik ben vast heel raar
pi_71116766
Leo, je móet helemaal niks voelen. Niemand zegt dat jij móet hyperen en weetikveelwat. Die roze wolk verwacht iedereen, maar hij is d'r heel vaak niet hoor.

Urla, oehhh krampjes! Voorwerk! Doe es bevallen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 13:54:23 #79
5428 crew  miss_sly
pi_71116914
aah, innepin, daar ben je ook. Ikd acht dat je stiekem begonnen was

Wat was ook alweer de lijst met dingetjes die je kon doen om de boel op gang te brengen?
Pannenkoeken eten, prostaglandigessen, ananasharten...wat nog meer?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71116939
Kinine (bitter lemmon)
pi_71116946
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:54 schreef miss_sly het volgende:

Wat was ook alweer de lijst met dingetjes die je kon doen om de boel op gang te brengen?
Boven op je buik drukken kan je van je lijstje strepen, dat werkt niet, weet ik

niet dat ik persé wil bevallen nu ofzo hoor, maar zei dattie een verrassing had die ik pas kreeg als de beeb er was, maar ze bleef gewoon zitten toen ik d'r naar beneden probeerde te drukken
Lotte!
Noah!
pi_71116987
Ik had mij al gemeld hoor miss sly
En ik ben nog niet ongeduldig genoeg om dat allemaal te proberen Ik wacht t gewoon lekker af. Hoewel ik over twee weken misschien wel anders piep
  zondag 19 juli 2009 @ 13:58:01 #83
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71117025
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:54 schreef miss_sly het volgende:
aah, innepin, daar ben je ook. Ikd acht dat je stiekem begonnen was

frambozenbladthee drinken
bitter lemon drinken
traplopen heb ik weleens gehoord
pi_71117033
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:57 schreef innepin het volgende:
En ik ben nog niet ongeduldig genoeg om dat allemaal te proberen Ik wacht t gewoon lekker af. Hoewel ik over twee weken misschien wel anders piep
Jij hebt ook Joep om je pre-bevalling-moedergevoelens op te botvieren
Lotte!
Noah!
pi_71117059
Linda

Amaranta, traplopen Dat doe ik een keer of 8 per nacht als ik weer es naar de wc moet, maar het helpt niet tot nu toe
  zondag 19 juli 2009 @ 13:59:09 #86
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71117072
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:56 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Boven op je buik drukken kan je van je lijstje strepen, dat werkt niet, weet ik

niet dat ik persé wil bevallen nu ofzo hoor, maar zei dattie een verrassing had die ik pas kreeg als de beeb er was, maar ze bleef gewoon zitten toen ik d'r naar beneden probeerde te drukken
harder drukken dan
er schijnt toch ook gewoon ergens een startknop te zitten??? als je navel plopt kun je die proberen
of anders de buiksleutel, waarvan ik vroeger dacht dat die bestond...
  zondag 19 juli 2009 @ 13:59:49 #87
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71117092
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:58 schreef innepin het volgende:
Linda _O-

Amaranta, traplopen Dat doe ik een keer of 8 per nacht als ik weer es naar de wc moet, maar het helpt niet tot nu toe
Ja iets met klok en klepel.... ik heb het ooit gehoord, maar weet niet meer zo goed in welke context
pi_71117158
Wat gaat de tijd toch snel wat is iedereen al ver.

En leonieke, dat gevoel komt vast en zeker wel als je echt gaat merken dat er een klein beebje in je buik zit
  zondag 19 juli 2009 @ 14:02:01 #89
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71117170
hmm google: traplopen en bevalling opwekken levert toch wel wat hits op
pi_71117522
Miss : badkraan opendraaien en naar beneden lopen in de veronderstelling dat je even wat drinken gaat pakken
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 14:11:43 #91
5428 crew  miss_sly
pi_71117526
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:57 schreef innepin het volgende:
Ja, ik had gezien dat je je had gemeld, maar daarna was je zo stil

Ik ben ook neit echt ongeduldig, maar ik zou het wel fijn vinden als donderdag bij het inwendig onderzoek al ies aan de gang blijkt te zijn. Inleiden vanaf 0 is natuurlijk minder prettig en gaat ws. langer duren dan wanneer er al iets gebeurd is.

traplopen doe ik regelmatig, en dan ook meteen 3 achter elkaar, dus die streep ik even weg
Naar beneden duwen lukt ook niet, ook niet als je het lief doet. Ik heb gisteravond in bed wel een half uur van boven naar beneden over mijn buik liggen wrijven, maar niets.
De plopnavel is niet de startknop

Tja, dan dus pannenkoeken, ananas, tonic (toch, kinine?) en prostaglandingesen nog proberen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 19 juli 2009 @ 14:11:44 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71117527
quote:
Op zondag 19 juli 2009 12:23 schreef lily het volgende:
Waar is F duiken. BE? Wel in de buurt begrijp ik.
Ja, ergens in Zeeland. Ik weet het deze keer eig. niet precies.

We hebben wel al de afspraak dat hij vanaf w37 tot de baby er is niet meer gaat hoor.
Meestal duiken ze in oostvoorne en dan is hij max 1 uurtje onderwater en daarna binnen 3 kwartier weer terug mocht het nodig zijn, maar toch... liever niet dat hij onder water zit als het begint.

Bar! Jeutje joh! Wat is het hard gegaan ook!
Ik weet nog dat je het me vertelde, en ik nog geen idee hebben dat ik je zo snel al zou gaan volgen!
pi_71117603
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:11 schreef miss_sly het volgende:

Tja, dan dus pannenkoeken, ananas, tonic (toch, kinine?) en prostaglandingesen nog proberen
Als dat prostaglandingesen is wat ik denk dat het is, is het iets wat hier niet gebeurde in de zwangerschap
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 19 juli 2009 @ 14:15:09 #94
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71117653
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, ik had gezien dat je je had gemeld, maar daarna was je zo stil

Ik ben ook neit echt ongeduldig, maar ik zou het wel fijn vinden als donderdag bij het inwendig onderzoek al ies aan de gang blijkt te zijn. Inleiden vanaf 0 is natuurlijk minder prettig en gaat ws. langer duren dan wanneer er al iets gebeurd is.

traplopen doe ik regelmatig, en dan ook meteen 3 achter elkaar, dus die streep ik even weg
Naar beneden duwen lukt ook niet, ook niet als je het lief doet. Ik heb gisteravond in bed wel een half uur van boven naar beneden over mijn buik liggen wrijven, maar niets.
De plopnavel is niet de startknop

wat is dan het nut van die plopnavel als je er niet eens een bevalling mee kan starten
tsssk flauw hoor!

Maargoed, succes met proberen. Hopelijk heeft het het gewenste effect.
  zondag 19 juli 2009 @ 14:15:45 #95
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71117672
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:13 schreef McLaura het volgende:

[..]

Als dat prostaglandingesen is wat ik denk dat het is, is het iets wat hier niet gebeurde in de zwangerschap
Het is inderdaad wat je denkt wat het is.
pi_71117711
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

harder drukken dan
er schijnt toch ook gewoon ergens een startknop te zitten??? als je navel plopt kun je die proberen
of anders de buiksleutel, waarvan ik vroeger dacht dat die bestond...
Hij plopt nog niet... misschien moet ik daar dan nog even op wachten En anders maar kijken of zo'n sleutel heeft
Lotte!
Noah!
  zondag 19 juli 2009 @ 14:18:23 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71117755
Bedankt voor alle ' s enzo.
Ik heb net op een slakkegangetje toch 1 kastje in elkaar weten te zetten en keutel nu wat verder. Sasha ligt in de woonkamer te slapen.
Stiemie, enveloppen enzo had ik niet eens aan gedacht. Is ook wel een slimme idd. Moet toch ook gebeuren.
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:27 schreef leonieke het volgende:
Maar stel je voor dat het niet zo is...
Dan is het gewoon niet zo. Je kindje groeit er echt niet minder om, omdat jij evt. niet 40 weken lang zo rond loopt. En jij houdt echt niet minder van je kindje omdat je dat niet doet... Komt goed, echt! Het is zo onwerkelijk voor jullie.
pi_71117759
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ja iets met klok en klepel.... ik heb het ooit gehoord, maar weet niet meer zo goed in welke context
ik dacht dat traplopen, schuin, wel het indalen kon bevorderen. Iets met een bepaalde stand waar je bekken zich in kantelt ofzo en de beweging erbij. Maar dan dus wel schuin en niet normaal traplopen
En bitterlemon en ananas, je moest toch echt minimaal 20 liter bitter lemon drinken voordat dat effect zou hebben ofzo? Ik zou er niet aan beginnen

Leo dat gevoel is niet zo gek hoor. Komt goed, gewoon doorgaan met wat je doet en niet teveel van dat gevoel aantrekken En denk maar zo, alles wat je nu niet koopt, kun je straks in hormonale toestand allemaal lekker wel kopen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71117929
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:13 schreef McLaura het volgende:

[..]

Hmmm, ik vermoed dat bevalling en prostaglandinges hier wel wat met elkaar te maken hadden
Of het was de maansverduistering:P
  zondag 19 juli 2009 @ 14:24:42 #100
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71117955
Oooow joingens, ik sm elt hartstikke weg hier!
Al die kleine kleertjes, mutsjes, sokjes
En haast overal zit wel een verhaal aan vast, een herinnering die weer boven komt drijven als ik het bewuste kledingstuk vastheb. Vooralsnog zonder klein hummeltje erin, maar dat zal niet zo lang meer duren en daar word ik zo emo van
.... met gevoel voor drama....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')